УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ


Від 27.10.2010 № 3116

Про інвентаризацію бланків документів суворої звітності.

Відповідно до наказу Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 05 травня 2004 року № 49, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 травня 2004 року за № 621/9220 «Про затвердження Інструкції про порядок замовлення, постачання, обліку та звітності щодо витрачання бланків свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, бланків свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, бланків виписки, витягу, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та бланків довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про резервування найменування юридичної особи» та внесеними до інструкції змінами згідно з наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва № 98 від 20 жовтня 2005 року, керуючись ст. ст. 42, 50, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Створити комісію для проведення інвентаризації бланків документів суворої звітності, що зберігаються у Департаменті державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців у складі:

Новак О.М. - заступник міського голови - керуючий справами виконавчого комітету міської ради, голова комісії;

Члени комісії:

Захаревич С.І.. - заступник керуючого справами виконавчого комітету міської ради заступник голови комісії;

Щербина Л.М. - директор Департаменту державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців;

Нагорна І.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності - головний бухгалтер міської ради;

Попов В.Ю - начальник відділу з питань державної реєстрації суб'єктів господарювання Юридичного Департаменту;

Швачка Ю. О. - завідувач сектору планування, аналізу та виконання видатків відділу бухгалтерського обліку та звітності;

Чудовська І.В. - начальник відділу збереження реєстраційних справ суб'єктів господарювання Департаменту державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців; державний реєстратор.

2. Комісії, передбаченій пунктом 1 цього наказу з 1 по 3 листопада 2010 року провести інвентаризацію бланків документів суворої звітності, які зберігаються у Департаменті станом на 31 жовтня 2010 року зі складанням інвентаризаційного опису та надати протокол інвентаризаційної комісії на затвердження першому заступнику міського голови Кривцову О.С. до 12.11.2010 року.

3. Начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності - головному бухгалтеру міської ради Нагорній І.М. належним чином оформити та відобразити в бухгалтерському обліку результати інвентаризації.

4. Щербині Л.М.- директору Департаменту державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців до 20 листопада 2010 року надіслати інвентаризаційний опис бланків документів суворої звітності поштою до ДП «Інформаційно - ресурсний центр», що знаходиться у м. Києві.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови - керуючого справами виконавчого комітету міської ради Новака О.М.


Секретар міської ради Г.А. Кернес