ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Розпорядження №626 від 10 листопада 2010 року "Про затвердження Регламенту обласної державної адміністрації"

 

 

ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ


Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

Харків

 


Про утворення обласної комісії з питань
техногенно-екологічної безпеки
і надзвичайних ситуацій


З метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, координації дій органів управління, сил та засобів територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайної ситуації, відповідно до статті 36 Закону України «Про правові засади цивільного захисту», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2010 року № 927 «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій», керуючись статтями 6 та 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

1. Утворити обласну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки
і надзвичайних ситуацій та затвердити її посадовий склад (додається).

2. Затвердити Положення про обласну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій (додається).

3. Призначити:

Бабаєва
Володимира Миколайовича
– першого заступника голови обласної державної адміністрації – головою обласної комісії
Росоху
Володимира Омеляновича – начальника Головного управління з питань надзвичайних ситуацій обласної державної адміністрації – першим заступником голови обласної комісії
Одарюка
Павла Васильовича
– начальника Головного управління Міністерства з питань надзвичайних ситуацій України в Харківській області – заступником голови обласної комісії
(за згодою)

4. Головному управлінню з питань надзвичайних ситуацій обласної державної адміністрації (Росоха В.О.) здійснювати організаційне, інформаційне, методичне та матеріально-технічне забезпечення роботи обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій. Встановити контроль за виконанням її протокольних рішень.

5. Голові обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки
і надзвичайних ситуацій затвердити персональний склад обласної комісії
з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій до 19 листопада поточного року.

6. Районним державним адміністраціям:
6.1. Привести Положення про районні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2010 року № 927 «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію
з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій»;
6.2. Проінформувати про проведену роботу до 24 грудня 2010 року обласну державну адміністрацію через Головне управління з питань надзвичайних ситуацій обласної державної адміністрації.

7. Рекомендувати органам місцевого самоврядування міст обласного значення привести Положення про міські комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2010 року № 927 «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію  з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій».

8. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 7 червня 2010 року № 299 «Про обласну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій».

9. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

Перший заступник голови
обласної державної адміністрації В.М. БАБАЄВ

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням голови
обласної державної адміністрації


ПОЛОЖЕННЯ
про обласну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій

1. Обласна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій (далі – Комісія) є постійно діючим органом, який утворюється обласною державною адміністрацією.
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, рішеннями Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, цим Положенням.
3. Основними завданнями Комісії є:
координація дій органів управління, сил та засобів територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту у разі виникнення надзвичайної ситуації або виявлення загрози її виникнення, а також під час реагування на зазначену ситуацію;
організація першочергових заходів із ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій регіонального рівня;
участь у здійсненні заходів у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки;
планування роботи з розгляду питань, пов'язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
4. Комісія у режимі повсякденної діяльності відповідно до покладених на неї завдань:
1) координує роботу структурних підрозділів обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування міст обласного значення, територіальних органів центральних органів виконавчої влади щодо розроблення і виконання цільових програм, здійснення заходів у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки;
2) розглядає питання щодо:
запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і дотримання вимог законодавства у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки;
припинення діяльності підприємств, установ, організацій та інших об'єктів незалежно від форми власності та підпорядкування (далі – об'єкти), функціонування яких становить загрозу життю та здоров'ю людей, загрозу забруднення навколишнього природного середовища, і подає відповідні пропозиції керівникові місцевого органу виконавчої влади (виконавчого органу ради);
створення і використання запасів матеріальних ресурсів, необхідних для здійснення заходів стосовно запобігання виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, забезпечення функціонування локальних систем оповіщення та інформування населення, територіальної системи централізованого оповіщення;
3) подає обласній державній адміністрації пропозиції стосовно визначення завдань у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки для органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;
4) вживає заходів для розвитку діяльності, пов'язаної із здійсненням гідрометеорологічних спостережень і прогнозів;
5) сприяє підготовці та проведенню командно-штабних та штабних навчань із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій;
6) складає перелік потенційно небезпечних об'єктів та перелік споживачів, на яких поширюється обмеження постачання питної води та електропостачання до рівня екологічної броні;
7) затверджує результати класифікації об'єктів і адміністративно-територіальних одиниць стосовно рівня хімічної небезпеки;
8) здійснює методичне керівництво та контроль за роботою місцевих комісій.
5. Комісія у режимі підвищеної готовності відповідно до покладених на неї завдань:
1) забезпечує координацію діяльності органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та об'єктів щодо здійснення ними попереджувальних і першочергових заходів у разі виникнення надзвичайної ситуації регіонального рівня;
2) вживає заходів для активізації роботи, пов'язаної із здійсненням спостережень та контролю за станом довкілля, обстановкою на об'єктах підвищеної небезпеки і прилеглій до них території, прогнозуванням можливості виникнення надзвичайної ситуації та її масштабів;
3) забезпечує приведення у готовність до дій у режимі надзвичайної ситуації органів управління, сил та засобів територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту;
4) організовує першочергові підготовчі заходи з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій регіонального рівня, вирішення питань стосовно всебічного забезпечення населення, що постраждало внаслідок надзвичайної ситуації, своєчасного надання йому необхідної допомоги;
5) розробляє комплексні заходи щодо захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій, їх ліквідації;
6) організовує роботу, спрямовану на запобігання негативному впливу надзвичайної ситуації, зменшення обсягу можливих втрат і захист населення.
6. Комісія у режимі надзвичайної ситуації відповідно до покладених на неї завдань:
1) здійснює координацію діяльності органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та об'єктів щодо вжиття ними першочергових заходів у разі виникнення надзвичайної ситуації регіонального рівня;
2) забезпечує залучення сил і засобів територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;
3) взаємодіє з відповідними комісіями інших адміністративно-територіальних одиниць, територія яких зазнала негативної дії внаслідок надзвичайної ситуації;
4) організовує першочергові заходи з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій регіонального рівня, вирішення питань щодо всебічного забезпечення населення, що постраждало внаслідок надзвичайної ситуації, своєчасного надання йому необхідної допомоги;
5) розглядає пропозиції щодо встановлення меж території, на якій виникла надзвичайна ситуація, та організовує опрацювання матеріалів, необхідних для обрунтованого визначення рівня такої ситуації;
6) приймає рішення щодо попередньої класифікації надзвичайної ситуації за видом, класифікаційними ознаками та рівнем, забезпечує своєчасне подання до Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи зазначених матеріалів;
7) вивчає обставини, що склалися, та подає обласній державній адміністрації інформацію про вжиті заходи, причини виникнення та результати ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, а також пропозиції щодо подальших дій із запобігання її розвитку.
7. Комісія має право:
1) заслуховувати інформацію керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, структурних підрозділів місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та об'єктів, розташованих на території Харківської області, з питань, що належать до її компетенції, надавати їм відповідні рекомендації;
2) одержувати від територіальних органів центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та об'єктів, розташованих на території Харківської області, матеріали і документи, необхідні для вирішення питань, що належать до її компетенції;
3) залучати, у разі потреби, у встановленому законодавством порядку, до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації регіонального рівня сили та засоби територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту;
4) залучати до участі у своїй роботі представників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та об'єктів, розташованих на території Харківської області (за погодженням з їх керівниками).
8. Комісію очолює голова, який має двох заступників, у тому числі одного першого.
Голову Комісії та його заступників призначає голова обласної державної адміністрації.
Посадовий склад Комісії затверджується головою обласної державної адміністрації.
Персональний склад Комісії затверджується головою Комісії на основі пропозицій територіальних органів центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та об'єктів, розташованих на території Харківської області.
У разі відсутності голови Комісії його обов'язки виконує перший заступник або заступник за дорученням голови Комісії.
9. Голова Комісії:
веде засідання Комісії;
подає пропозиції керівникові територіальної підсистеми єдиної
системи цивільного захисту щодо заохочення осіб, які брали участь у розробленні та здійсненні заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків;
звертається до органів державного нагляду з клопотаннями щодо проведення позапланових перевірок, зокрема комплексних, суб'єктів господарювання, які порушують вимоги законодавства у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки;
затверджує функціональні обов'язки членів Комісії (за напрямом роботи у її складі).
10. Робочим органом Комісії, що здійснює її організаційне, інформаційне та методичне забезпечення, є Головне управління з питань надзвичайних ситуацій обласної державної адміністрації.
11. Основною організаційною формою роботи комісії є засідання, які проводяться згідно з планом її роботи, а також у разі необхідності, але не рідше ніж щокварталу.
Засідання Комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні більш як половина її складу.
Засідання комісії веде голова, а у разі його відсутності – перший заступник або заступник голови.
Рішення Комісії приймається відкритим голосуванням і вважається схваленим, якщо за нього проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів Комісії.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Рішення Комісії фіксуються у протоколі засідання, який підписується головуючим, відповідальним секретарем Комісії, та затверджується головою обласної державної адміністрації.
Член Комісії, який не підтримує пропозиції та рекомендації, прийняті Комісією, може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.
Рішення Комісії, прийняті у межах її повноважень, є обов'язковими для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та об'єктами, розташованими на території Харківської області.
Організація роботи Комісії здійснюється головою Комісії за допомогою відповідального секретаря, який забезпечує підготовку, скликання та проведення засідань, а також здійснює контроль за виконанням її рішень.
12. Забезпечення членів Комісії спеціальним одягом, засобами індивідуального захисту та створення належних умов для їх роботи в зоні надзвичайної ситуації покладається на орган, який утворив відповідну Комісію.


Заступник голови – керівник апарату
обласної державної адміністрації В.В. Хома
 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням голови
обласної державної адміністрації

ПОСАДОВИЙ СКЛАД
обласної комісії з питань техногенно-екологічної
безпеки і надзвичайних ситуацій

1. Перший заступник голови обласної державної адміністрації, голова обласної комісії
2. Начальник Головного управління з питань надзвичайних ситуацій обласної державної адміністрації, перший заступник голови обласної комісії
3. Начальник Головного управління МНС України в Харківській області, заступник голови комісії (за згодою)
4. Заступник голови обласної державної адміністрації
5. Заступник голови обласної державної адміністрації
6. Перший заступник Харківського міського голови (за згодою)
7. Начальник управління паливно-енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації
8. Начальник Головного управління агропромислового розвитку Харківської обласної державної адміністрації
9. Начальник Головного управління економіки Харківської обласної державної адміністрації
10. Начальник Головного фінансового управління Харківської обласної державної адміністрації
11. Начальник Головного управління промисловості, транспорту і зв’язку Харківської обласної державної адміністрації
12. Начальник Головного управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації
13. Начальник Головного управління охорони здоров’я Харківської обласної державної адміністрації
14. Начальник Харківського обласного центру з гідрометеорології
(за згодою)
15. Головний державний санітарний лікар області (за згодою)
16. Начальник територіального управління Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду по Харківській області (за згодою)
17. Заступник начальника Управління СБУ в Харківській області
(за згодою)
18. Заступник начальника Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Харківській області (за згодою)
19. Директор Харківської філії відкритого акціонерного товариства «Укртелеком» (за згодою)
20. Голова постійної комісії з питань екології, надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків Харківської обласної ради (за згодою)
21. Начальник Державного управління охорони навколишнього природного середовища в Харківській області (за згодою)
22. Відповідальний секретар обласної комісії


Заступник голови – керівник апарату
обласної державної адміністрації В.В. Хома