УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ


РІШЕННЯ


Від 16.02.2011 № 85

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян та юридичних осіб, що надійшли до виконавчого комітету Харківської міської ради у 2010 році

Розглянувши доповідну записку Департаменту діловодства міської ради «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян та юридичних осіб, що надійшли до виконавчого комітету Харківської міської ради у 2010 році», виконавчий комітет відзначає, що департаменти, управління та інші виконавчі органи міської ради вживали заходи по вдосконаленню роботи зі зверненнями громадян, створенню необхідних умов для реалізації громадянами конституційного права на звернення.

Вжиті заходи сприяли поліпшенню цієї роботи та підвищенню виконавської дисципліни.

Так, по розгляду звернень громадян у 2010 році вона склала 92 % проти 89% у 2009 році, по розгляду звернень юридичних осіб 89%, проти 84% .

Разом з тим, в цій роботі мають місце випадки недотримання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.08 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Допускались випадки порушень термінів розгляду звернень громадян та юридичних осіб. В окремих випадках надавались формальні відповіді.

Деякі виконавчі органи міської ради не досягли загального підвищення рівня персональної відповідальності працівників за стан розгляду звернень громадян.

З метою безумовного забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.08 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», підвищення рівня виконавської дисципліни та усунення маючих місце недоліків в роботі по розгляду звернень громадян, на підставі ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Харківської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Доповідну записку Департаменту діловодства міської ради «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян та юридичних осіб, що надійшли до виконавчого комітету Харківської міської ради у 2010 році» прийняти до відома та направити департаментам, управлінням, адміністраціям районів міської ради для усунення відмічених недоліків.

2. Департаментам, управлінням, відділам, адміністраціям районів міської ради:

2.1. Проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян та юридичних осіб у 2010 році і результати розглянути на апаратних нарадах у керівників виконавчих органів міської ради у лютому 2011 року та вжити додаткові дійові заходи по усуненню маючих місце недоліків та забезпеченню повного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.08 № 109.

2.2. Передбачити в планах роботи на 2011 рік проведення систематичного аналізу та узагальнення звернень громадян та юридичних осіб, щотижневого розгляду стану виконавської дисципліни, підведення підсумків роботи за певний період, а також заслуховування звітів керівників підпорядкованих підрозділів про стан роботи по розгляду звернень.

2.3. До 25.02.11:

2.3.1. Виконати всі прострочені звернення громадян та юридичних осіб, які знаходяться на розгляді або оформити продовження термінів їх розгляду у встановленому порядку.

2.3.2. Проаналізувати звернення громадян, за якими не виконані раніше дані обіцянки, звернувши особливу увагу на прохання жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, самотніх, літніх громадян, а також заявників пільгового контингенту і скласти плани їх виконання із зазначенням конкретних термінів.

2.3.3. Проаналізувати колективні, повторні звернення та ті, які надійшли з вищих органів влади і вжити додаткові заходи по вирішенню викладених в них обґрунтованих питань.

2.4. 3абезпечити розгляд звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад у терміни, визначені діючим законодавством. Особливу увагу звернути на своєчасне виконання робіт, запланованих за цими зверненнями на 2011 рік.

3. Директорам департаментів, начальникам управлінь, відділів, головам адміністрацій районів міської ради:

3.1. Вжити додаткові заходи по виключенню із практики фактів порушення термінів розгляду звернень громадян та юридичних осіб.

3.2. 3абезпечити оперативне реагування та невідкладне вирішення проблем громадян, з якими вони звертаються на гарячу лінію міського голови та по програмі «Время реальных дел», та своєчасно і об'єктивно надавати заявникам повну інформацію відносно вирішення викладених ними питань.

3.3. Забезпечити суворе дотримання графіків особистих прийомів громадян.

3.4. Приділяти підвищену увагу якості та повноті матеріалів, що надаються на ознайомлення або затвердження керівництву міської ради, особливо при підготовці до особистих прийомів громадян.

3.5. Проекти відповідей авторам звернень, інформацій на доручення керівництва міської ради, в тому разі надані на особистих прийомах громадян, які виконані з порушенням місячного терміну, надавати тільки з пояснювальною запискою керівника про причини цих порушень.

4. Вказати заступнику міського голови з питань житлово-комунального господарства Кадигробу СВ., директорам Департаменту житлового господарства Нехорошкову Р.Б. та КП «Жилкомсервіс» Яковлеву О.А. на наявність чисельних фактів переносів раніше встановлених термінів вирішення питань по ремонту і експлуатації житлового фонду, викладених у зверненнях громадян, підготовку та надання заявникам формальних відповідей підпорядкованими їм підрозділами та зобов'язати їх терміново вжити заходи по усуненню вказаних недоліків та посилити контроль за станом цієї роботи.

5. Зобов'язати директорів департаментів житлового господарства Нехорошкова Р.Б., комунального господарства Кітаніна В.О., будівництва та дорожнього господарства Чумакова В.М., КП «Жилкомсервіс» Яковлева О.А., голів адміністрацій районів міської ради вжити додаткові заходи по забезпеченню виконання у 2011 році робіт по зверненням громадян, на які були надані відповіді особисто міським головою. Попередити їх про персональну відповідальність за стан цієї роботи.

6. Зобов'язати керівників комунальних підприємств «Харківські теплові мережі» - Андреева С.Ю., «Харківміськліфт» - Кандаурова А.І., «Жилкомсервіс» - Яковлева О.А., «Харківкомуночиствод» та «Виробничо-технологічного підприємства «Вода» - Корінька І.В. вжити дійові заходи по посиленню контролю за станом роботи підпорядкованих підприємств по своєчасному реагуванню на обґрунтовані звернення та виключити з практики надання інформації, яка не відповідає дійсності.

Попередити їх, якщо у майбутньому такі факти матимуть місце, до них будуть застосовані заходи дисциплінарного впливу.

7. Головам адміністрацій районів міської ради, директорам Департаменту житлового господарства Нехорошкову Р.Б. та КП «Жилкомсервіс» Яковлеву О.А. до 01.03.11 проаналізувати звернення громадян з питання незадовільного виконання капітального та поточного ремонту на об'єктах житлового фонду та зобов'язати вжити додаткові заходи по посиленню контролю за станом цієї роботи.

8. Департаменту діловодства міської ради (Хохлов О.В.):

8.1. Вжити додаткові заходи по посиленню контролю за своєчасним розглядом звернень громадян та юридичних осіб посадовими особами виконавчих органів міської ради.

8.2. Щотижнево аналізувати стан виконавської дисципліни по розгляду звернень громадян та юридичних осіб і інформувати керівництво міської ради про існуючі тенденції та вносити пропозиції по покращенню стану справ.

8.3. Щоквартально готувати службові записки керівництву міської ради про стан виконавської дисципліни за підсумками роботи виконавчих органів міської ради по розгляду звернень громадян та юридичних осіб.

У разі наявності фактів порушень встановлених термінів розгляду звернень надавати пропозиції по притягненню конкретних працівників до відповідальності.

8.4. До 18.02.11 підготувати та надати до прес-служби міської ради аналітичні матеріали про стан роботи зі зверненнями громадян у 2010 році для їх оприлюднення через засоби масової інформації.

9. Департаменту діловодства (Хохлов О.В.), службі помічників (Юрченко С.В.) забезпечити прийом проектів відповідей, інформацій на доручення керівництва міської ради, особливо наданих на особистих прийомах громадян, які виконані з порушенням місячного терміну, тільки з пояснювальною запискою керівника про причини цих порушень.

10. Департаменту інформаційно-комп'ютерного забезпечення (Фетісенко О.А.), КП «Міський інформаційний центр» (Попов О.В.) спільно з адміністраціями районів міської ради:

10.1. До 01.03.11 створити у адміністраціях районів міської ради тимчасові робочі місця з можливістю перегляду кореспонденції у системі електронного документообігу, яка надходить на виконання з дорученнями керівників міської ради.

10.2. До 01.06.11 забезпечити повний перехід адміністрацій районів міської ради на систему електронного документообігу «Док.Проф.2.0» з організацією постійних робочих місць реєстраторів.

11. Виконавчим органам міської ради про хід виконання цього рішення проінформувати виконавчий комітет Харківської міської ради через Департамент діловодства до 01.09.11.

12. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови - керуючого справами виконавчого комітету міської ради Риженко А.Л.


Міський голова Г.А. Кернес