УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

12 сесія 6 скликання


РІШЕННЯ


Від 23.12.2011 р. № 541/11

м. Харків

Про внесення змін до положень виконавчих органів Харківської міської ради 6 скликання

В зв'язку з внесенням змін до структури виконавчих органів Харківської міської ради 6 скликання, на підставі ст. ст. 11, 26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст. 59 зазначеного Закону, Харківська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести до рішення 1 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 24.11.2010 р. № 07/10 «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 6 скликання» наступні зміни:

1.1. Викласти в новій редакції:

1.1.1. Положення про Департамент організаційної роботи Харківської міської ради (додаток 7);

1.1.2. Положення про Департамент комунального господарства Харківської міської ради (додаток 27);

1.1.3. Положення про Департамент праці та соціальної політики Харківської міської ради (додаток 33);

1.1.4. Положення про Управління праці та соціальних питань Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради (додаток 34);

1.1.5. Положення про Управління екології та благоустрою Департаменту комунального господарства Харківської міської ради (додаток 123).

1.2. Внести до Положення про Департамент бюджету і фінансів Харківської міської ради (додаток 56) наступні зміни:

1.2.1. Доповнити розділ 2 «Юридичний статус та майно Департаменту» пунктом 2.6 такого змісту:

«2.6. Бухгалтерський облік та звітність, оплата видатків на утримання всіх структурних підрозділів Департаменту, облік кадрів в Департаменті здійснюється централізовано відповідними структурними підрозділами Департаменту.».

1.2.2. Доповнити пункт 3.2 розділу 3 «Мета і завдання Департаменту» абзацом сьомим такого змісту:

«- забезпечення проведення внутрішнього аудиту в установах, підприємствах та організаціях, що належать до сфери управління Харківської міської ради».

1.2.3. Доповнити пункт 4.1 розділу 4 «Функції Департаменту відповідно до завдань та повноважень» підпунктом 4.1.43 наступного змісту:

«4.1.43. Забезпечує проведення внутрішнього аудиту в установах, підприємствах та організаціях, що належать до сфери управління Харківської міської ради».

Підпункт 4.1.43 пункту 4.1 розділу 4 «Функції Департаменту відповідно до завдань та повноважень» вважати відповідно підпунктом 4.1.44.

1.2.4. Доповнити пункт 5.1 розділу 5 «Структура Департаменту» підпунктами 5.1.17 та 5.1.18 такого змісту:

«5.1.17. Управління фінансів та бухгалтерського обліку. 5.1.18. Управління внутрішнього аудиту.».

1.2.5. Пункти 6.2.3 та 6.2.12 розділу 6 «Керівництвом Департаментом» викласти в такій редакції:

«6.2.3. Затверджує посадові інструкції працівників Департаменту. 6.2.12. Подає на затвердження міському голові штатний розпис та кошторис видатків на утримання Департаменту.».

1.3. Внести до Положення про Управління доходів та інформаційної діяльності Департаменту бюджету і фінансів Харківської міської ради (додаток 59) зміни, виключивши підпункт 3.1.28 пункту 3.1 розділу З «Функції управління відповідно до завдань та повноважень».

1.4. Внести до положень про Управління фінансів районів Департаменту бюджету і фінансів Харківської міської ради (додатки 63-71) наступні зміни:

1.4.1. Виключити в пункті 2.1 розділу 2 «Юридичний статус та майно управління» слова «веде самостійний баланс».

1.4.2. Викласти пункти 2.3 - 2.5 розділу 2 «Юридичний статус та майно управління» в новій редакції:

«2.3. Управління утримується за рахунок коштів бюджету міста Харкова. Матеріально-технічне і фінансове забезпечення роботи Управління здійснює Департамент бюджету і фінансів.

2.4. Управління користується майном, що належить на праві оперативного управління Департаменту бюджету і фінансів.

2.5. Гранична чисельність та фонд оплати праці працівників Управління затверджуються у складі граничної чисельності та фонду оплати праці Департаменту бюджету і фінансів.».

1.4.3. Доповнити розділ 2 «Юридичний статус та майно управління» підпунктом 2.6 наступного змісту:

«2.6. Бухгалтерський облік та звітність, оплата видатків на утримання Управління, облік кадрів Управління здійснюється централізовано відповідними структурними підрозділами Департаменту бюджету і фінансів.».

1.4.4. Викласти пункт 5.4 розділу 5 «Структура управління» в новій редакції:

«5.4. Посадові інструкції працівників Управління затверджуються заступником міського голови - директором Департаменту бюджету і фінансів.».

1.4.5. Виключити з пункту 6.3 розділу 6 «Керівництво управлінням» підпункти 6.3.2, 6.3.4, 6,3.6, 6.3.8, 6.3.10.

1.5. Доповнити рішення додатками 4, 28, 126, 127 (додаються).

1.6. Вважати такими, що втратили чинність додатки 1 та 2 до рішення 9 сесії Харківської міської ради 6 скликання «Про внесення змін до структури виконавчих органів Харківської міської ради 6 скликання» (зі змінами та доповненнями).

1.7. Це рішення набирає чинності з 01.01.2012 року.

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії та секретаря Харківської міської ради.


Міський голова Г.А. Кернес