ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Харків
від 7 червня 2000року № 509

Зареєстровано в Харківському
обласному управлінні
юстиції
23 червня 2000р.
за № 69/418

Про підсумки економічного і
соціального розвитку області
за І квартал і 4 місяці 2000 р.

З метою створення умов для економічного зростання у 2000 році обласна
державна адміністрація зосередила увагу на виконанні завдань економічної програми,
проголошеної в Посланні Президента України до Верховної Ради України
"Україна:поступ у XXI століття. Стратегія економічного і соціального розвитку на 2000
- 2004 роки".

Підсумки за І квартал і 4 місяці п.р. свідчать про закріплення позитивних
зрушень в роботі основних галузей господарства області.

Обсяг промислового виробництва в цілому по області за 1 квартал 2000 року
збільшено, проти аналогічного періоду минулого року, на 3,5 відсотка, за 4 місяці - на
3,35 відсотка.

За період з початку року досягнуто збільшення обсягів виробництва в 11 з 15
основних галузей. Зокрема, в паливній промисловості приріст становив 2,9 відсотка, в
хімічній - 44,2, деревообробній та целюлозно-паперовій - 48,1, в легкій - 6,5, в харчовій
- 44,4, в медичній - 44,8 відсотка.

Разом з тим падіння обсягів виробництва допущено у машинобудуванні - на 21,3
відсотка, в електроенергетиці - на 1 відсоток та в промисловості будівельних
матеріалів - на 4,2 відсотка.

У квітні 287 підприємств (46,6 відсотка від загальної кількості промислових
підприємств) зменшили обсяги виробництва, а 82 підприємства (13,3 відсотка) не
випускали продукцію, що призвело до зменшення обсягів виробництва у квітні
порівняно з березнем поточного року на 11,4 відсотка.

Із 27 районів області у 13 допущено зменшення обсягів промислового
виробництва проти аналогічного періоду минулого року і, в першу чергу, у
Барвінківському, Близнюківському, Дворічанському, Кегичівському,
Красноградському, Лозівському, Шевченківському районах та м.Чугуєві.

Певні зрушення є у скороченні відвантаження промислової продукції на умовах
бартеру. Якщо на початок року цей показник складав 34,3 відсотка, то в цілому за
1 квартал - 22,7 відсотка.

Виробництво товарів народного споживання зросло за 1 квартал - на 39,4
відсотка, за 4 місяці - на 37,8 відсотка.

Збільшення виробництва досягнуто як по продовольчій, так і непродовольчій
групах товарів.

Найбільше нарощування випуску споживчих товарів - в харчовій, хіміко-
фармацевтичній, деревообробній та поліграфічній галузях.

Незважаючи на збільшення обсягів виробництва продукції, фінансово-
економічний стан промислових підприємств залишається складним.

В цілому по промисловості знижується рентабельність.

Збитковими залишаються цілі галузі: електроенергетика, промисловість
будівельних матеріалів, хімічна, легка промисловість та інш. Зростає кількість
збиткових підприємств.

Кредиторська заборгованість перевищує дебіторську майже у1,7раза.

Незважаючи на заходи, які вживалися для розв'язання проблеми неплатежів у
паливно-енергетичному комплексі, поліпшити стан не вдалося.

Знизився рівень проплат за спожиті енергоносії, порівняно з минулорічним, а
загальна заборгованість з початку року зросла на 44 відсотки.

Установлене райдержадміністраціям і міськрайвиконкомам на квітень завдання
по оплаті за спожиті енергоносії банківськими коштами виконано лише на 28,2
відсотка. Найгірший стан виконання завдань у містах Куп'янськ, Первомайський;

Великобурлуцькому, Золочівському, Кегичівському, Зміївському, Краснокутському,
Коломацькому районах області; Комінтернівському і Ленінському районах м. Харкова.

Здійснюються заходи з реформування сільського господарства. На виконання
Указу Президента України від 3 грудня 1999р. № 1529 "Про невідкладні заходи щодо
прискорення реформування аграрного сектора економіки" всі 440 господарств, що
підлягали реформуванню, змінили форму господарювання на засадах приватної
власності на землю та майно. Практично завершено роботу щодо укладення договорів
оренди землі, також укладено 70 відсотків договорів на оренду майнових паїв.

Сільськогосподарські товаровиробники отримали близько 50 млн.грн.
банківських кредитів, 46 млн.грн. коштами та матеріально-технічними ресурсами
вклали співзасновники та інвестори із числа промислових, агросервісних підприємств і
комерційних структур.

Проведена робота дала змогу більш організовано, ніж в минулі роки, провести
комплекс весняних польових робіт.

У той же час від заморозків загинули посіви на площі 104 тис.га, частково
пошкоджені сільськогосподарські культури на площі 160 тис. га. Загальна сума
збитків, завданих стихією, складає 174 млн.грн.

Через низьку забезпеченість кормами складною залишається ситуація в
тваринницькій галузі. За 4 місяці 2000р. в сільськогосподарських підприємствах
виробництво молока зменшилось на 12,7 тис.тонн або на 14 відсотків, яєць - на 6.6
млн.штук (10 відсотків). Найбільше скорочення обсягів виробництва молока допустили
Дергачівський (37%), Куп'янський (35%), Золочівський (27%), Лозівський (23%)

райони, яєць - Куп'янський (92%), Зачепилівський (70%), Борівський (60%),
Золочівський (59%) райони.

Продовжує зменшуватися поголів'я усіх видів худоби та птиці.

Підприємства транспорту і зв'язку забезпечили потреби населення і народного
господарства області у вантажних та пасажирських перевезеннях, послугах зв'язку.

Виконані планові обсяги перевезень метрополітеном, міським електро-
транспортом.

Триває активізація інвестиційної діяльності.

Обсяги інвестицій в основний капітал зросли за 1 квартал цього року на 21
відсоток. Витрати на придбання машин і обладнання збільшилися майже у 1,5 раза, а їх
частка в обсязі капітальних вкладень зросла з 43 до 54 відсотків.

За рахунок усіх джерел фінансування введені в експлуатацію житлові будинкі
загальною площею 33,6 тис. кв. метрів, що на 9 відсотків більше, ніж за відповідний
період минулого року, в тому числі за рахунок індивідуальних забудовників
30,5 тис.кв.м., що становить 91 відсоток від загальної кількості введеного житла.

Введено в дію АТС на 518 номерів, автомобільні шляхи внутрігосподарського
значення - 3,8 км, газові мережі - 22,4 км. Газифіковано 1791 квартиру, що на 64
відсотки більше, ніж за 1 квартал 1999 року.

Обсяги товарообігу за період з початку року зросли на 1,6 відсотка.

За січень-березень 2000р., порівняно з груднем минулого року, темп зростання
споживчих цін по області дорівнював 12,6 відсотка і був у 2 рази вищим, ніж за
аналогічний період 1999р. При цьому продовольчі товари подорожчали на 11,1
відсотка і непродовольчі - на 3,4 відсотка.

Приватизація в області проводиться на нових засадах, визначених Указом
Президента України від 29 грудня 1999 р. № 1626 "Про невідкладні заходи щодо
прискорення приватизації майна в Україні".

Станом на 1 травня 2000 р. приватизовано 24 об'єкти державної власності
складає 34,3 відсотка від річного завдання та 100 об'єктів малої приватизації, що
належать до комунальної власності ( 43,5 відсотка від річною плану), від продажу яких
до місцевих бюджетів надійшло 2605 тис.грн.

Підприємства житлово-комунального господарства у поточному році
забезпечують реалізацію всіх послуг в необхідних обсягах. Разом з тим, практично всі
підприємства цієї галузі залишаються збитковими.

Закладами освіти області здійснювались заходи щодо удосконалення змісту
освіти, форм і методів навчання, підвищення якості знань учнів, створення умов для
переходу загальноосвітніх шкіл на 12-річний термін навчання

У галузі охорони здоров'я основна увага приділялась наданню медичної
допомоги дітям і матерям, розвитку амбулаторно-поліклінічної та швидкої допомоги
покращанню організації медичної допомоги населенню в сільській місцевості,
забезпечення ліками хворих пільгового контингенту, впровадженню в діяльність
лікувально-профілактичних закладів засади сімейного лікаря.

Закладами системи соціального захисту населення значна увага приділялась
розвитку підсобних сільських господарств з метою забезпечення підопічних
інтернатних установ продуктами харчування власного виробництва. Збільшилась
наявність орної землі з 433 га до 650 га.

З початку року мережа закладів культури в області залишилась стабільною.
Відкрито новий обласний заклад - галерею "Мистецтво Слобожанщини".

Відбулися культурно-мистецькі заходи, фестивалі, конкурси, концерти, виставки,
святкування з нагоди ювілеїв видатних діячів культури.

Незважаючи на деякі позитивні зрушення в структурі наповнення доходної
частини місцевих бюджетів, загальний стан справ з виконанням бюджету продовжує
залишатися складним.

Зведений бюджет області за 4 місяці 2000р. (без урахування спеціальних фондів)
виконаний по доходах на 94 відсотки.

З боку місцевих органів влади недостатньо вживаються заходи щодо фінансово-
бюджетного самозабезпечення міст і районів, вишукання додаткових резервів і наявних
невикористаних можливостей, забезпечення економного і ефективного використання
бюджетних коштів.

Доходну частину місцевих бюджетів по власних доходних джерелах за І квартал
не виконали 18 районів і міст із 34. Найбільші суми недобору доходів допущено в
містах Харків, Лозова, Первомайський, Зміївському, Красноградському,
Краснокутському. Куп'янському, Лозівському, Чугуївському районах.

Постійно зростає недоїмка по платежах до місцевих бюджетів. Найбільше вона
зросла в містах Лозова - в 2.2 раза, Первомайський - в 1.5 раза; Нововодолазькому
районі - в 1,8 раза, Кегичівському - в 1.9 раза, Красноградському - в 1,4 раза,
Великобурлуцькому - в 2.1 раза.

Немало втрачається коштів через необгрунтоване надання пільг окремим
платникам по місцевих податках і зборах.

Невикористані резерви є і в плануванні надходження орендної плати, яка
встановлюється у багатьох випадках у занижених розмірах, або через безконтрольність
взагалі не стягується.

Залишається напруженою ситуація з виплатою заробітної плати, пенсій, інших
соціальних виплат.

У цілому по області станом на 10 травня 2000 року заборгованість із виплати
заробітної плати працівникам, зайнятим на підприємствах, в організаціях і установах
області склала 449.1 млн.грн і збільшилась з початку року на 3.5%. Середній термін
заборгованості з виплати заробітної плати складає 2.6 місяця.

Зростання заборгованості з початку року допущено у таких галузях, як
промисловість - на 6.6 відсотка, будівництво - на 2,5 відсотка, сільське господарство -

на 8,1 відсотка, транспорт - на 7,1 відсотка. Найбільший термін заборгованості із
виплати заробітної плати складає 7 місяців у сільському господарстві.

Найбільше зростання заборгованості з початку поточною року допущено у
таких районах як: Кегичівський - на 25 відсотків, Вовчанський - на 23,4 відсотка,
Великобурлуцький - на 21,8 відсотка, у м. Куп'янськ - на 29,2 відсотка.

Станом на 1 травня 2000р. заборгованість по виплаті заробітної плати
працівникам, які фінансуються з місцевого бюджету, складає 38,9 млн.грн., або 43 дні.
З початку року вона зменшилась на 1,3 млн.грн., або на 3,2 відсотка. Зменшення
заборгованості відбулося в таких районах: Богодухівському - 42,4 відсотка,
Валківському - 45,5 відсотка, Коломацькому - 76,5 відсотка, Кегичівському - 28,9
відсотка.

У поточному році поліпшилося надходження платежів до Пенсійного фонду.

У січні - квітні платежів надійшло на 63,3 млн. грн. більше, ніж за аналогічний
період минулого року, або на 30,9 відсотка.

Термін відставання по виплаті пенсій складає 0,7 місяця і щомісячно
зменшується.

Разом з тим заборгованість підприємств всіх форм власності перед Пенсійним
фондом з початку року збільшилась на 10,4 відсотка. Найбільше зростання недоїмки
допущено у Вовчанському, Краснокутському, Шевченківському районах області,а
також Комінтернівському та Орджонікідзевському районах м.Харкова.

Аналіз показників економічного і соціального розвитку області свідчить, що
здійснені перетворення ще недостатні для нагромадження необхідного потенціалу
економічного зростання:

• не вдалося забезпечити своєчасність і в повному обсязі внесення обов'язкових
платежів до державного і місцевого бюджетів, Пенсійного фонду;

• не знижується гострота платіжної кризи, зростає взаємна заборгованість
підприємств, не поліпшується їх фінансове становище;

• не зменшується заборгованість з виплати заробітної плати, інших соціальних
виплат.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2000 р. № 747
"Про підсумки економічного та соціального розвитку за 1 квартал 2000р." та з метою
закріплення позитивних тенденцій економічного і соціального розвитку, забезпечення
фінансової стабілізації в усіх галузях економіки області та підвищення на цій основі
життєвого рівня населення :

1. Затвердити заходи щодо забезпечення виконання у 2000 році завдань,
передбачених Посланням Президента України до Верховної Ради України Програмою
діяльності Кабінету Міністрів України та спрямованих на поліпшення соціально-
економічного становища в області (додаються).

2. Управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам
облдержадміністрації, райдержадміністраціям, міськрайвиконкомам забезпечити
неухильне виконання зазначених заходів, зосередивши особливу увагу на розв'язанні
проблем соціально-економічного розвитку, та проводити щомісячний моніторинг цих
заходів.

Про стан виконання заходів щомісячно інформувати обласну державну
адміністрацію через управління економіки облдержадміністрації до 5 числа, наступного
за звітним місяцем.

Управлінню економіки облдержадміністрації узагальнювати матеріали і
щомісячно інформувати облдержадміністрацію. Міністерству економіки України
направляти інформацію до 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом.

3. Райдержадміністраціям, міськрайвиконкомам разом з керівниками
підприємств, організацій, установ ретельно проаналізувати результати роботи з початку
поточного року і розглянути їх на районних (міських) нарадах, зібраннях трудових
колективів та вжити заходів до забезпечення виконання завдань, установлених на 2000
рік.

4. Райдержадміністраціям, міськрайвиконкомам:

- заслухати та притягнути до відповідальності керівників підприємств, які не
виконують умови контрактів, зобов'язання колективних договорів і допустили з
початку року зростання заборгованості з виплати заробітної плати. Матеріали
надрукувати у пресі;

- у ході здійснення перевірок підприємств-боржників, особливо підприємств
малого і середнього бізнесу, приділити увагу питанням режиму їх роботи, чисельності
постійних працівників, дотриманню законодавчої норми тривалості робочого дня,
мінімальної заробітної плати, повноті сплати прибуткового та комунального податків;

- забезпечити виконання завдань державної, обласної та територіальних програм
зайнятості населення. Сприяти розвитку трудової активності та самозайнятості
населення.

5. Управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам
облдержадміністрації, райдержадміністраціям, міськрайвиконкомам, активізувати
роботу, спрямовану на забезпечення в повному обсязі платежів до бюджетів усіх рівнів
та Пенсійного фонду, проаналізувати причини збитковості підприємств, що належать
до сфери їх управління, і разом з податковими органами вжити заходів для виконання
цими підприємствами бюджетних зобов'язань.

Розробити та затвердити додаткові заходи щодо вишукання коштів для
наповненая доходної частини місцевих бюджетів, запровадження жорсткого режиму
економії, забезпечити їх спрямування, у першу чергу, на погашення заборгованості із
заробітної плати, за теплову, електричну енергію, природний газ, вугілля, інших
послуг, наданих бюджетним установам, погашення недоїмок, скорочення пільг та
економії у видатках через приведення у відповідність з можливостями місцевих
бюджетів мережі і штатів бюджетних установ.

6. Покласти персональну відповідальність на заступників голови облдержадміні-
страції, керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів
облдержадміністрації, голів райдержадміністрацій за забезпечення скорочення
податкової заборгованості та недопущення її зростання.

7. Вовчанській, Зміївській райдержадміністраціям, Ізюмському, Куп'янському,
Первомайському міськвиконкомам терміново розглянути на комісіях з питань

забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із
заробітної плати, пенсій та інших соціальних виплат звіти керівників підприємств та
організацій, де суми цієї заборгованості зросли з початку року.

8. Управлінням облдержадміністрації, райдержадміністраціям, міськрай-
виконкомам спільно з ДАЕК "Харківобленерго", ВАТ "Харківгаз", ВАТ
"Харківміськгаз", ОВО "Харківтеплоенерго" до 27 червня 2000 року забезпечити
підписання усіма боржниками угод щодо реструктуризації боргів за енергоносії станом
на 1 січня 2000р., крім заборгованості бюджетів усіх рівнів, з їх поверненням виключно
в грошовій формі. Надати облдержадміністрації графіки погашення цієї заборгованості.

9. Управлінню агропромислового комплексу разом з фінансовим управлінням
облдержадміністрації та комунальним спеціалізованим підприємством "Регіональний
контракт" вжити заходи щодо погашення заборгованості сільгосптоваровиробниками
по наданих позичках з обласного бюджету під регіональний контракт поточного та
минулих років.

10. Управлінню агропромислового комплексу облдержадміністрації, райдерж-
адміністраціям разом з:

- обласним управлінням земельних ресурсів забезпечити активне проведення
аграрної реформи, звернувши особливу увагу на пропаганду переваг форм
господарювання, заснованих на приватній власності на землю та майно, удосконалення
міжгалузевих відносин, розширення інтеграційних процесів, розвитку кооперації та
підприємництва, дотримання гарантій правового захисту селян-власників земельних
часток (паїв) і громадян, зайнятих у соціальній сфері села, подолання формального
підходу до цієї справи;

- сільськогосподарськими виробниками використати можливості літньо-
табірного утримання худоби для стабілізації її поголів'я та підвищення продуктивності
з тим, щоб в цьому році добитися позитивного перелому в цій галузі;

- управлінням економіки облдержадміністрації організувати роботу із залучення
банківських кредитів сільгосптоваровиробникам для забезпечення провдення догляду
за посівами сільськогосподарських культур та їх збирання;

- управлінням розвитку переробної промисловості, підприємництва, торгівлі та
побутового обслуговування населення, облспоживспілкою активізувати формування
інфраструктури аграрного ринку та підвищити ефективність його функціонування,
передбачивши при цьому економічну взаємоув'язаність діяльності товарної біржі,
агроторговельних домів, КСП "Регіональний контракт", аукціонів, ярмарків,
заготівельних кооперативів, підприємств фірмової торгівлі тощо, які б забезпечували
заготівлю і реалізацію виробленої продукції в усіх секторах агропромислового
виробництва та постачання необхідних матеріально-технічних ресурсів і сировини;

- товариством з обмеженою відповідальністю "Облагролізинг" удосконалити
механізм використання сільськогосподарської техніки на умовах лізингу для

відновлення машинно-тракторного парку сільськогосподарських виробників,
ефективного його використання, своєчасного повернення лізингових платежів.

11.Управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам облдерж-
адміністрації, райдержадміністраціям, міськрайвиконкомам розглянути на засіданнях
комісій з питань розвитку підприємництва та малого бізнесу питання виконання указів
Президента України щодо дерегуляції та підтримки малого підприємництва.

12.Управлінням облдержадміністрації: промислової політики, транспорту і
звя'зку, агропромислового комплексу, економіки; райдержадміністраціям та міськрай-
виконкомам, з метою сприяння активізації зовнішньоекономічної діяльності і
збільшення експортного потенціалу Харківської області активізувати роботу з
виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 17 червня 1999р. № 487
"Про організаційні заходи щодо створення більш сприятливих умов для харківських
експортерів на ринку Російської Федерації".

13. Управлінням облдержадміністрації: праці та зайнятості населення,
фінансовому, майном комунальної власності; Регіональному відділенню Фонду
державного майна України по Харківській області, райдержадміністраціям,
міськрайвиконкомам вжити додаткових заходів до зменшення заборгованості з виплати
заробітної плати, соціальних виплат та платежів до бюджету, забезпечити під час
укладення контрактів з керівниками підприємств, заснованих на державній і
комунальній формах власності, та об'єднань державних підприємств включення до
контрактів умов про погашення до кінця 2000р. заборгованості з виплати заробітної
плати працівникам цих підприємств та внесення платежів до бюджету, збільшення їх
прибутковості.

14. Звернути увагу голів Нововодолазької, Сахновщинської, Харківської,
Вовчанської, Зміївської, Куп'янської, Первомайської, Печенізької
райдержадміністрацій, Комінтернівського, Фрунзенського райвиконкомів м.Харкова на
незадовіпьну роботу щодо погашення заборгованості по виплаті державних допомог
сім'ям з дітьми.

Попередити керівників Вовчанської, Ізюмської, Харківської райдерж-
адміністрацій за несвоєчасне та не в повному обсязі фінансування будинків-інтернатів.

15. Управлінню освіти та науки облдержадміністрації, райдержадміністраціям,
міськрайвиконкомам забезпечити до 20 серпня 2000р. підготовку закладів освіти до
нового навчального року. при цьому вжити усіх необхідних заходів щодо залучення
коштів спеціального фонду бюджету на капітальний ремонт, забезпечення
підручниками, насамперед закладів освіти в сільській місцевості.

16. Управлінням облдержадміністрації: охорони здоров'я, освіти та науки,
розвитку переробної промисловості, підприємництва, торгівлі та побутового
обслуговування населення, економіки проаналізувати стан справ з дитячим
харчуванням в області та підготувати заходи щодо поліпшення забезпечення дітей
повноцінним харчуванням, підтримки вітчизняних виробників продуктів дитячого
харчування та товарів дитячого асортименту.

17. Управлінням облдержадміністрації; охорони здоров'я, фінансовому,
райдержадміністраціям, міськрайвиконкомам поліпшити надання медичної допомоги
хворим пільгового контингенту, дітям та матерям.

18. Для забезпечення стабільної роботи закладів культури управлінню культури
облдержадміністрації, райдержадміністраціям, міськрайвиконкомам поширити роботу
щодо залучення коштів спеціального фонду бюджету на покращання матеріальної бази
закладів, передплату періодичних видань, насамперед, для сільських клубів,
продовжити укомплектування закладів культури спеціалістами з вищою та середньою
освітою.

19. Управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам облдерж-
адміністрації, райдержадміністраціям, міськрайвиконкомам до 15 червня 2000р.
розробити заходи щодо підготовки народного господарства області до роботи в
осінньо-зимовий період.

20. Довести до відома управлінь, відділів та інших структурних підрозділів
облдержадміністрації, райдержадміністрацій, міськрайвиконкомів, територіальних
органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, то Кабінет
Міністрів України постановою від 29 квітня 2000 року №747:

20.1. Звернув увагу керівництва Міністерства палива та енергетики,
Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України" на невиконання вимог Указу
Президента України від 10 березня 2000 р. № 457 "Про рішення Ради національної
безпеки і оборони України від 14 лютого 2000 року "Про невідкладні заходи щодо
подолання кризових явищ у паливно-енергетичному комплексі України" та постанови
Кабінету Міністрів України від 17 січня 2000 р. № 59 "Про забезпечення дисципліни
розрахунків за спожиті природний газ, теплову та електричну енергію" щодо
припинення постачання електричної, теплової енергії та природного газу боржникам та
його відновлення тільки після внесення ними поточної плати за спожиті енергоресурси
і попередив про персональну відповідальність за стан справ в енергетичному секторі
економіки.

20.2. Доручив Національній комісії регулювання електроенергетики разом з
Національною акціонерною компанією "Нафтогаз України" та Міністерством
економіки до 10 травня 2000 р. внести пропозиції щодо впорядкування цін на
природний газ для підприємств теплоенергетики комунальної власності, бюджетних
установ та організацій, населення.

20.3. Зобов'язав Міністерство економіки. Міністерство палива та енергетики,
інші центральні органи виконавчої влади під час формування проекту Державної
програми економічного і соціального розвитку на 2001 рік передбачити впровадження
енергозберігаючих заходів.

20.4. Доручив Міністерству економіки. Державному комітетові промислової
політики. Міністерству внутрішніх справ та Міністерству юстиції підготувати і внести
до Кабінету Міністрів України проекти законодавчих актів, спрямованих на посилення

відповідальності суб'єктів підприємницької діяльності за порушення
законодавства, яким регулюється здійснення операцій з металобрухтом.

20.5. Зобов'язав Міністерство освіти і науки, Міністерство економіки,
Міністерство фінансів разом з Національною академією наук до 1 серпня 2000 р.
опрацювати додаткові заходи щодо активізації наукової та промислове-інноваційної
діяльності, передбачивши впровадження механізмів мотивації інноваційного процесу,
посилення його комерціалізації та спрямованості на задоволення ринкового попиту.
Внести пропозиції щодо відкриття у другому півріччі 2000 р. довгострокової кредитної
лінії для фінансування інноваційних проектів.

20.6. Доручив Міністерству економіки і Міністерству фінансів у місячний термін
розробити графік стягнення у 2000 році заборгованості з підприємств, установ,
організацій за отримані ними в минулі роки з державного резерву матеріальні цінності,
передбачивши спрямування отриманих коштів на погашення заборгованості
колишнього Державного комітету по матеріальних резервах з обов'язкових платежів до
державного бюджету та на поповнення запасів матеріальних цінностей державного
резерву; разом з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними. Київською
та Севастопольською міськими державними адміністраціями здійснити із залученням
органів Міністерства внутрішніх справ, прокуратури та Служби безпеки відповідні
заходи, спрямовані на повернення зазначеної заборгованості.

21. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступників голови
облдержадміністрації згідно з розподілом обов'язків.

Голова обласної
державної адміністрації О.Дьомін


Затверджено
розпорядженням голови
облдержадміністрації
від 7 червня 2000р. № 509

Зареєстровано в Харківському
обласному управлінні
юстиції
23 червня 2000р.
за № 69/418

ЗАХОДИ
щодо забезпечення виконання у 2000 році завдань, передбачених Посланням
Президента України до Верховної Ради України, Програмою діяльності Кабінету Міністрів України
та спрямованих на поліпшення соціально-економічного становища



№№
п\п

Пропозиції щодо заходів облдержадміністрації

Термін виконання

Відповідальні за виконання
виконавці

1

2

3

4

1. Організаційне і кадрове забезпечення

1.

Розробити і затвердити заходи щодо забезпечення виконання у 2000 році
завдань, передбачених Посланням Президента України до Верховної
Ради України, Програмою діяльності Кабінету Міністрів України та
спрямованих на поліпшення соціально-економічного становища.

Липень
2000р.

Райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми,
управління, відділи та інші структурні
підрозділи облдержадміністрації

2.

Провести розширену нараду за підсумками роботи народного
господарства області у 1 півріччі п.р., на якій обговорити хід реалізації
основних положень Послання Президента України, завдань, перед-
бачених Програмою діяльності Уряду.

Липень
2000р.

Заступники голови
облдержадміністрації,
керівники управлінь, відділів та інших
структурних підрозділів
облдержадміністрації




1

2

3

4

3.

Питання реалізації основних положень Послання Президента України,
Програми діяльності Уряду розглядати на селекторних нарадах за
участю заступників голови облдержадміністрації, голів
райдержадміністрацій і міськрайвиконкомів, керівників управлінь,
відділів та інших структурних підрозділів облдержадміністрації щодо
вирішення невідкладних проблем місцевого життя.

Заслуховувати звіти голів райдержадміністрацій з цього питання.

Постійно

Голова облдержадміністрації

4.

Хід реалізації основних положень Послання Президента України,
завдань, передбачених Програмою діяльності Уряду, розглядати
щомісяця і щоквартально на розширених нарадах за участю голів
райдержадміністрацій і міськрайвиконкомів, керівників підрозділів
облдержадміністрації, обласних організацій, підприємств, установ і
організацій за підсумками роботи за минулий місяць (квартал).

Постійно

Голова облдержадміністрації,
заступники голови
облдержадміністрації

5.

Заслуховувати звіти заступників голови облдержадміністрації,
керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів
облдержадміністрації щодо виконання основних положень Послання
Президента України, Програми діяльності України щопонеділка на
нараді у голови обласної державної адміністрації.

Постійно

Голова облдержадміністрації

6.

Взяти під особистий контроль роботу щодо забезпечення виконання
законів України, актів Президента України та Уряду, розпоряджень
голови облдержадміністрації, спрямовану на ліквідацію кризових явищ в
економічній і соціальній сферах, погашення заборгованості по заробітній
платі, інших соціальних виплатах, забезпечення своєчасності сплати
податків, внесення інших обов'язкових платежів до бюджетів та
ефективного використання бюджетних коштів, розрахунків за
енергоносії.

Постійно

Заступники голови
облдержадміністрації, голови
райдержадміністрацій, міськрай-
виконкомів, керівники управлінь,
відділів та інших структурних
підрозділів облдержадміністрації

Розробити додаткові заходи щодо повного погашення боргу по виплаті
заробітної плати, пенсій, стипендій тощо з визначенням конкретних
термінів.

До 10 липня
2000р.

Заступники голови
облдержадміністрації, І.П.Колот,
Є.Ю.Кузькін, райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми




1

2

3

4

Давати оцінку рівня роботи заступників голови облдержадміністрації
(згідно з розподілом обов'язків), керівників управлінь, відділів та інших
структурних підрозділів облдержадміністрації, голів
райдержадміністрацій, яка насамперед, спрямована на виконання цих
завдань.

Постійно

Голова облдержадміністрації,
заступники голови
облдержадміністрації

7.

Забезпечити в повному обсязі реалізацію заходів по усуненню недоліків,
виявлених комісією Адміністрації Президента України у січні-лютому
2000 року.

У терміни,
визначені
цими заходами

Заступники голови
облдержадміністрації, керівники
управлінь, відділів та інших
структурних підрозділів
облдержадміністрації, голови
райдержадміністрацій

8.

Організувати проведення нарад, робітничих зборів, зустрічей у трудових
колективах підприємств, організацій і установ по роз'ясненню Послання
Президента України, цілей і завдань, передбачених Програмою
діяльності Уряду.

До 26 червня
2000р.

Заступники голови
облдержадміністрації, голови
райдержадміністрацій,
міськрайвиконкомів, керівники
підприємств, організацій та установ

9.

Провести зустрічі з мешканцями населених пунктів, мікрорайонів з
метою роз'яснення Послання Президента України до Верховної Ради,
Програми діяльності Уряду, заходів, які вживаються для поліпшення
соціального захисту населення.

До 1 липня
2000р.

Райдержадміністрації, виконавчі
комітети місцевих рад

10.

Забезпечити роз'яснення і висвітлення у засобах масової інформації
основних положень Послання Президента України, цілей і ходу
реалізації Програми діяльності Уряду.

Постійно

В.А.Шумілкін, Г.В.Золотих,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

11.

Підвищити персональну відповідальність працівників органів виконавчої
влади за професіональне і компетентне виконання покладених на них
завдань, суворо питати за порушення виконавської дисципліни.

Постійно

Голова облдержадміністрації,
заступники голови
облдержадміністрації, керівники
управлінь, відділів та інших
структурних підрозділів
облдержадміністрації, голови
райдержадміністрацій,
міськрайвиконкомів




1

2

3

4

12.

Переглянути і привести у відповідність з постановою Кабінету Міністрів
України від 18 травня 2000 р. № 821 структуру апарату, управлінь,
відділів та інших структурних підрозділів облдержадміністрації,
райдержадміністрацій.

Червень
2000р.

О.В.Лисюк, О.Л.Заводний,
В.А.Лебединцев, голови
райдержадміністрацій, керівники
управлінь, відділів та інших
структурних підрозділів
облдержадміністрації

13.

Відповідно до Указу Президента України від 11 лютого 2000 р. № 208
забезпечити проведення функціонального обстеження апаратів органів
виконавчої влади та уточнення відповідно до його результатів
організаційних структур зазначених апаратів

Протягом року

О.В.Лисюк,
О.Л.Заводний,
В.А.Лебединцев,
голови райдержадміністрацій

14.

Згідно з вимогами Указу Президента України від 14 квітня 2000 р. № 599
"Про стратегію реформування системи державної служби в Україні":

-проаналізувати якісний склад державних службовців, які працюють в
органах виконавчої влади, внести пропозиції щодо його удосконалення;

Липень-серпень
2000р.

О.В.Лисюк,
відділ кадрової роботи та з питань
державної служби апарату
облдержадміністрації

-переглянути склад кадрового резерву на керівні посади органів
виконавчої влади з метою залучення до нього молодих, перспективних
фахівців підприємницької, банківської та фінансово-економічної сфери.

ІІІ квартал
2000р.

Голови райдержадміністрацій,
керівники управлінь, відділів
облдержадміністрацій

Проаналізувати якісний склад кадрового резерву, внести пропозиції
щодо його формування.

ІІІ квартал 2000 р.

Відділ кадрової роботи та з питань
державної служби апарату •
облдержадміністрації

II. Створення нових умов розвитку регіонів

15.

Забезпечити розробку регіональних галузевих та цільових програм на
довгостроковий період у розвиток програми "Харківщина 2010".

2000 рік

Управління та відділи
облдержадміністрації,
Інститут регіональної політики

16.

Організувати роботу з перспективного планування соціально-
економічного розвитку районів та міст області з урахуванням
стратегічних напрямків розвитку Харківської області, визначених
програмою "Харківщина 2010".

2000 рік

Райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми, управління
економіки облдержадміністрації,
Інститут регіональної політики




1

2

3

4

17.

Забезпечити ефективне впровадження спеціального режиму
інвестиційної діяльності у м. Харкові.

2000 рік

Управління економіки
облдержадміністрації, галузеві
управління, Харківський
міськвиконком

18.

Активізувати роботу щодо розвитку та укріплення міжрегіонального і
прикордонного співробітництва.

2000 рік

Управління економіки
облдержадміністрації, відділ по
міжнародних зв'язках та туризму
апарату облдержадміністрації

19.

Підготувати пропозиції щодо впровадження нових організаційних
форм співробітництва, зокрема єврорегіону "Слобожанщина".

ІV квартал 2000 рік

Відділ по міжнародних зв'язках та
туризму апарату облдержад-
міністрації, управління економіки
облдержадміністрації

20.

Опрацювати питання створення системи регіональних центрів
науково-технологічного та інноваційного розвитку, регіональних
центрів трансферту високих технологій і внести пропозиції
облдержадміністрації.
Підготувати пропозиції до проектів нормативно-правових актів з
питань підтримки інноваційної діяльності.

Грудень 2000р.
з переходом
на 2001 рік

Управління облдержадміністрації:
освіти та науки, економіки

21.

Розробити та надати пропозиції Міністерству економіки щодо
"Концепції державної регіональної політики України".

Червень
2000р.

Управління економіки
облдержадміністрації

22.

Продовжити роботу щодо формування комунальної власності
територіальних громад сіл, селищ, міст області.

2000р.

Управління облдержадміністрації:
майном комунальної власності,
економіки, галузеві управління,
райдержадміністрації,
міськвиконкоми

23.

Розробити комплексну програму формування та розвитку об'єктів
права комунальної та спільної власності територіальних громад сіл,
селищ, міст області на 2000-2004р.р.

2000-2001 р.р.

Управління економіки, управління
майном комунальної власності, галу-
зеві управління облдержадміністрації,
міськвиконкоми, райдержадміністрації




1

2

3

4

III. Забезпечення взаємної довіри, ефективної співпраці і
солідарної відповідальності за проведення економічних реформ

24.

Забезпечити виконання положень Генеральної угоди між Кабінетом
Міністрів України, Конфедерацією роботодавців України та
профспілковими об'єднаннями України на 1999-2000 роки.

2000 рік

Управління праці та зайнятості
населення, інші управління
облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

Аналізувати стан виконання Угоди і інформувати
облдержадміністрацію та Мінпраці України.

Щоквартально

25.

Забезпечити виконання Регіональної угоди між
облдержадміністрацією і радою обласного відділення Українського
союзу промисловців і підприємців та об'єднаннями профспілок
області на 1999-2000 роки.

2000 рік

Управління праці та зайнятості
населення, інші управління
облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

Аналізувати стан виконання Угоди, підводити підсумки на спільних
засіданнях сторін.

Щоквартально

26.

Сприяти укладенню підприємствами всіх форм власності та
господарювання колективних договорів із включенням зобов'язань
адміністрацій щодо:
- забезпечення державних гарантій в оплаті праці;
- своєчасної виплати поточної заробітної плати;
- погашення до кінця 2000 року існуючої заборгованості.

Протягом року

Управління облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

27.

Забезпечити повне погашення поточної заборгованості з виплати
заробітної плати працівникам установ, що фінансуються з місцевих
бюджетів.

2000 р.

Фінансове управління облдержад-
міністрації, райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

28.

Здійснювати контроль за станом дотримання законодавства з
питань своєчасної виплати заробітної плати на підприємствах усіх
форм власності.

Постійно

Управління праці та зайнятості
населення облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми




1

2

3

4

IV. Створення умов для тривалого здорового та духовно насиченого життя

29.

Забезпечити реалізацію місцевих та обласної програм зайнятості
населення, спрямувавши їх заходи на розвиток активних форм
зайнятості населення, заохочення його до відкриття власної справи,
подолання довготривалого та молодіжного безробіття, підвищення
якості послуг, що надаються населенню службою зайнятості.

2000 р.

Управління праці та зайнятості
населення облдержадміністрації,
обласний центр зайнятості
населення, райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

30.

Підвищити рівень соціальної захищеності одиноких громадян
похилого віку та інвалідів. Задовольнити потреби всіх одиноких
непрацездатних громадян та інвалідів області, які виявили бажання
та за висновками лікарів потребують сторонньої допомоги.

Протягом 2000р.

Управління соціального захисту
населення облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

31.

Завершити створення мережі територіальних центрів соціального
обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян в
області.

Протягом 2000р.

Управління соціального захисту
населення облдержадміністрації,
В.Бурлуцька, Дергачівська,
Ізюмська, Кегичівська,
Красноградська, Харківська
райдержадміністрації

32.

Приділяти постійну увагу організації оздоровлення дітей-сиріт,
дітей-інвалідів, бездоглядних дітей.

Постійно

Управління облдержадміністрації:
освіти та науки, у справах сім'ї та
молоді, охорони здоров'я,
соціального захисту населення, з
питань фізичної культури та спорту,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

33.

Проводити благодійні акції "Допоможемо дітям", у рамках яких
організовувати збір грошових коштів та речей, продуктів
харчування для дітей, які першочергово цього потребують.

Постійно

Управління у справах сім'ї та
молоді облдержадміністрації

34.

Організувати роботу щодо забезпечення дітей-сиріт та дітей, які
залишилися без піклування батьків, впорядкованим житлом,
сприяти продовженню навчання у вищих навчальних закладах
дітей пільгового контингенту.

2000р. і надалі

Управління облдержадміністрації:
освіти та науки, у справах сім'ї та
молоді, райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми




1

2

3

4

35.

Надавати організаційно-методичну допомогу дитячим будинкам
сімейного типу, багатодітним та прийомним сім'ям.

Постійно

Управління у справах сім'ї та
молоді облдержадміністрації

36.

Забезпечити поступовий перехід на дванадцятирічну середню
освіту.

Протягом року з
переходом на
2001 рік

Управління освіти та науки
облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

37.

Створити умови для розвитку обдарованих дітей в сільській
місцевості у загальноосвітніх навчальних закладах різних типів
(ліцеях, гімназіях, навчально-виховних комплексах).
Вжити заходів щодо залучення коштів спеціального фонду
бюджету на капітальний ремонт сільських шкіл та забезпечення їх
підручниками.

Протягом року
з переходом
на 2001 рік

Управління освіти та науки
облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

38.

Підготувати пропозиції щодо основних напрямків комп'ютеризації
навчального процесу в навчальних закладах.

Протягом року

Управління облдержадміністрації:
освіти та науки, фінансове,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

39.

При формуванні проекту обласного бюджету на 2001р. розглянути
питання про виділення цільових асигнувань для фінансування
комп'ютеризації сільських загальноосвітніх шкіл.

Протягом року

Управління облдержадміністрації:
освіти та науки, фінансове,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

40.

Забезпечити безкоштовним гарячим харчуванням дітей пільгового
контингенту в закладах освіти.

Постійно

Управління освіти та науки
облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

41.

Розробити пропозиції щодо розвитку центрів фізичного здоров'я
населення "Спорт для всіх".

Жовтень
2000 року

Управління облдержадміністрації: з
питань фізичкої культури та спорту
освіти та науки;
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми, добровільні
спортивні товариства і відомства




1

2

3

4

42.

З метою залучення дітей і підлітків до здорового дозвілля,
профілактики правопорушень довести контингент учнів ДЮСШ не
менше як 15% від загальної кількості дітей, продовжити роботу по
збереженню та розвитку існуючої мережі фізкультурно-оздоровчих
закладів.
Забезпечити на рівні сучасних вимог підготовку збірних команд
області до виступу на міжнародних спортивних змаганнях,
чемпіонатах України, Олімпійських та Параолімпійських іграх.

2000р і надалі

Управління облдержадміністрації: з
питань фізичної культури та спорту,
освіти та науки;
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми, добровільні
спортивні товариства і відомства

43.

Продовжити практику пріоритетного фінансування таких напрямів
охорони здоров'я, як амбулаторно-поліклінічна ланка, швидка
медична допомога, забезпечення ліками хворих пільгового
контингент), допомога дітям і матерям. Суттєво поліпшити
патронаж дітей першого року життя, особливо дітей в сільській
місцевості, в асоціальних сім'ях.

Постійно

Управління облдержадміністрації:
охорони здоров'я, фінансове,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

Здійснити реконструкцію будівель та оснащення міжобласного
медико-генетичного центру, центру планування сім'ї, обласного
консультативно-діагностичного центру спеціалізованої допомоги
дітям, будинку дитини

2000-2001 роки

Управління охорони здоров'я
облдержадміністрації.
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

Продовжити роботу по збільшенню обсягів лікування хворих у
денних стаціонарах при амбулаторно-поліклінічних закладах і
стаціонарах вдома.

Протягом року

З метою єдиного цілісного підходу до надання медичної допомоги
жінкам опрацювати питання організації центру охорони здоров'я
жінок

ІІ-ІІІ кв. 2000р.

Управління охорони здоров я
облдержадміністрації,
райдержадміністрації,

Забезпечити організацію державного контролю за якістю медичної допомоги, що надається у недержавних закладах охорони здоров'я.

Постійно

міськрайвиконкоми




1

2

3

4

44.

Проаналізувати рівень надання в області медичної допомоги дітям,
жінками, інвалідам, особам, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи, та підготувати пропозиції щодо його
суттєвого поліпшення.

Грудень 2000р.

Управління облдержадміністрації:
охорони здоров'я, соціального
захисту населення, у справах сім'ї
та молоді, у справах захисту
населення від наслідків аварії на
Чорнобильській АЕС

45.

Посилити контроль за якістю роботи виїзних консультативних
бригад лікарів по наданню медичної допомоги на селі.

Постійно

Управління охорони здоров'я
облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

46.

Вжити заходи щодо підвищення якості профілактичних оглядів з
метою своєчасного виявлення захворювань, особливо туберкульозу,
онкопатології

II, ІІІ квартали
2000р.

Управління охорони здоров'я
облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

47.

Забезпечити стабільну роботу закладів культури, збереження
мережі та творчого потенціалу галузі.
Сприяти поширенню творчої та фінансово-економічної
самостійності театрально-концертних організацій, практиці
контрактної системи формування творчих колективів.

Постійно

Управління культури
облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

Продовжити роботу з ліцензування шкіл естетичного виховання,
комп'ютеризації бібліотечної мережі, створення єдиної
інформаційно-бібліотечної системи.

2000р. і надалі

Управління культури
облдержадміністрації

Створити базові кінотеатри як центри демонстрації кращих зразків
вітчизняного та зарубіжного кіномистецтва, в т.ч.:
- у м Харкові - 4,
- у містах і районах області - не менше 8.

2000р.

Управління культури
облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

Розпочати роботу з переобладнання не менше 10 кінотеатрів в
області сучасною системою звуковідтворення "Долбі-стерео".

Починаючи з 2000р.

Управління культури
облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми




1

2

3

4

48.

Підготувати пропозиції до проекту Державної Комплексної
цільової програми протизсувних заходів.

Листопад
2000 року

Управління житлово-комунального
господарства та будівництва
облдержадміністрації

49.

Проробити з Міністерством надзвичайних ситуацій України
питання щодо продовження будівництва об'єктів в смт.Вільча (за
Чорнобильською будівельною програмою).

Червень-липень
2000 року

Управління облдержадміністрації:
капітального будівництва,
економіки

50.

Здійснити заходи, спрямовані на поліпшення стану навколишнього
природного середовища відповідно до програми охорони довкілля,
раціонального використання природних ресурсів та забезпечення
екологічної безпеки в області з урахуванням регіональне
екологічних пріоритетів.

2000р.

Державне управління екологічної
безпеки в Харківській області,
управління та відділи
облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

V. Створення умов для економічного зростання

51.

Зосередити увагу на виконанні Комплексних заходів
щодо організації і забезпечення виконання основних показників
програми економічного і соціального розвитку області у 2000 році.

2000 р.

Управління, відділи та інші
структурні підрозділи
облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

52.

З метою подальшої стабілізації соціально-економічного становища
в області організувати розробку кожним підприємством,
організацією, установою конкретних планів дій щодо зростання
обсягів виробництва, скорочення непродуктивних витрат, перш за
все, енергоносіїв, обсягу товарообмінних операцій, поліпшення на
цій основі фінансових показників, погашення боргів із заробітної
плати перед бюджетом і Пенсійним фондом.

1 півріччя
2000р.,

Управління, відділи та інші
структурні підрозділи
облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

Аналізувати хід їх виконання.

постійно

53.

Розробити і подати на розгляд Кабінету Міністрів України реєстр
найбільш перспективних інноваційних науково-технічних проектів,
відкриттів і винаходів, пов'язаних, в першу чергу з проблемами
енергозбереження, реалізація яких має державне значення.

липень
2000р.

Управління облдержадміністрації:
промислової політики, транспорту і
зв'язку, економіки; міськрайвикон-
коми, промислові підприємства




1

2

3

4

54.

Здійснити в максимально стислі строки повне реформування
сільськогосподарського виробництва на основі приватної власності
на землю і майно, забезпечивши при цьому перехід на суцільні
земельно-орендні відносини між власниками землі та суб'єктами
господарювання

2000 р.
з переходом на
2001р.

Управління агропромислового
комплексу облдержадміністрації,
обласне управління земельних
ресурсів, райдержадміністрації

55.

Сприяти зростанню обсягів виробництва товарів народного
споживання, підвищенню їх якості, освоєнню нових
імпортозамінних видів товарів.

2000 р.

Управління облдержадміністрації:
економіки, промислової політики,
транспорту і зв'язку

56.

Сприяти подальшому розвитку торгово-економічних відносин
Харківської області з країнами близького і дальнього зарубіжжя,
створенню українських торгових домів, активізації прикордонної
торгівлі.

2000 р.

Управління, відділи та інші
структурні підрозділи
облдержадміністрації,
облспоживспілка

57.

Сприяти впровадженню ТОВ ВП "Алма" інноваційного проекту з
організації виробництва гігієнічних матеріалів.

2000 р.

Управління облдержадміністрації:
промислової політики, транспорту і
зв'язку, економіки, ТОВ ВП "Алма"

58.

Сприяти впорядкуванню діяльності ЗАТ "Килимовий комбінат
"ЕПОС" та вирішенню питання погашення боргу по валютному
кредиту, взятого ВАТ "ЕПОС-Холдинг" під державні гарантії для
організації килимового виробництва.

ІІ-ІІІ кв. 2000р.

Управління облдержадміністрації:
промислової політики, транспорту і
зв'язку, економіки, ВАТ "ЕПОС-
Холдинг"

59.

Сприяти розвитку та розширенню виробництва на підприємствах
фармацевтичної промисловості лікарських засобів за рахунок:

- організації виробництва настоїв, спиртових розчинів та м'яких
лікарських форм (600-700 тис. одиниць на місяць) на базі КП
"Харківська фармацевтична фабрика";

ІІІ квартал
2000р.

Фармацевтичне управління
облдержадміністрації, КП
"Харківська фармацевтична
фабрика"

- введення в дію дільниці для фасовки лікарської рослинної
сировини потужністю 20 тис. упаковок на місяць.

ІІІ квартал
2000р.

Фармацевтичне управління
облдержадміністрації, ДОРП
"Обласний аптечний склад"




1

2

3

4

60.

Сприяти освоєнню 6 нових імпортозамінних видів лікарських
засобів на ЗАТ "Лекхім-Харків" за ціною, нижчою від іноземних
аналогів на 20-60%, а по окремих засобах в 1,4-5,5 разів.

2000 р.

Фармацевтичне управління
облдержадміністрації, ЗАТ
"Лекхім-Харків"

61.

Сприяти створенню оптово-продовольчих ринків.

2000 р.

Управління розвитку переробної
промисловості, підприємництва,
торгівлі та побутового обслу-
говування населення облдерж-
адміністрації, райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми,
облспоживспілка,
комунальне спеціалізоване
підприємство "Регіональний
контракт"

62.

Організувати та провести робот/з реалізації в області
Всеукраїнської акції щодо підтримки вітчизняного
товаровиробника "Купуємо українські товари - зміцнюємо
державу".

2000р.

Управління облдержадміністрації:
розвитку переробної промисловості,
підприємництва, торгівлі та
побутового обслуговування
населення; економіки;
облспоживспілка,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

63.

Сприяти розширенню мережі фірмових магазинів харківських
товаровиробників.

2000 р.

Управління облдержадміністрації:
розвитку переробної промисловості,
підприємництва, торгівлі та
побутового обслуговування
населення; економіки; інші
управління, райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

64.

Підготувати пропозиції щодо створення постійно діючої виставки-
продажу "Товари Харківщини".

2000 р.

Харківський міськвиконком




1

2

3

4

65.

Сприяти забезпеченню населення розгалуженою мережею
підприємств торгівлі, громадського харчування та сфери послуг.
особливо в сільській місцевості.

2000р.

Управління розвитку переробної
промисловості, підприємництва,
торгівлі та побутового
обслуговування населення
облдержадміністрації,
облспоживспілка,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

66.

Розробити регіональну комплексну програму розвитку малого
підприємництва в Харківській області на 2001-2002 роки.

IV квартал
2000р.

Управління облдержадміністрації:
економіки, розвитку переробної
промисловості, підприємництва,
торгівлі та побутового
обслуговування населення за
участю бізнес-структур та
громадських об'єднань підприємців

67.

Створити на регіональному рівні систему державної реєстрації
суб'єктів господарювання та державного інформаційного банку
даних про суб'єктів господарювання
Підготувати пропозиції до проекту Закону України "Про систему
державної реєстрації суб'єктів господарювання*.

Протягом року

Управління розвитку переробної
промисловості, підприємництва,
торгівлі та побутового обслугову-
вання населення облдержадмініст-
рації разом з Регіональним
представництвом Державного
комітету України регуляторної
політики та підприємництва

68.

Провести інвентаризацію приміщень виробничого та невиробничого
призначення та обладнання На підставі матеріалів інвентаризації
запровадити систему його передачі (оренда, викуп, користування) для
потреб підприємницької діяльності на конкурсній основі. Вжити заходи
щодо широкого висвітлення цих процесів у засобах масової інформації

II півріччя
2000-200 1р.р.

Управління економіки, управління
майном комунальної власності,
галузеві управління
облдержадміністрації, регіональне
відділення Фонду державного майна
України по Харківській області




1

2

3

4

69.

Запровадити механізм надання рухомого та нерухомого майна,
обладнання через створення інформаційної бази даних з цих питань
і доступу до неї підприємців для розвитку бізнесу.

ІІ півріччя
2000р.

Регіональний фонд підтримки
підприємництва разом з
Харківським міськвиконкомом

70.

Відпрацювати схеми та механізми надання гарантій, кредитів та
мікрокредитів суб'єктам підприємницької діяльності.

Протягом року

Управління економіки
облдержадміністрації. Регіональним
фонд підтримки підприємництва

71.

Забезпечити безумовне виконання Указу Президента України від
29 грудня 1999 р. № 1626 "Про невідкладні заходи щодо
прискорення приватизації майна в Україні" та завдань Державної
програми приватизації на 2000 р.:
-сприяти завершенню продажу акцій відкритих акціонерних
товариств, приватизація яких розпочалась до 1 січня 2000 року;
-вжити заходи щодо організації продажу акцій ВАТ "Харківський
тракторний завод ім. С.Орджонікідзе", ВАТ "Чугуївська паливна
апаратура", ВАТ "Серп і молот", ВАТ "Харківський завод
тракторних двигунів" єдиним пакетом за комерційним конкурсом -
активізувати роботу щодо залучення для участі в конкурсах
промислових інвесторів ;
- провести роботу щодо розширення переліків об'єктів
незавершеного будівництва, об'єктів соціальної інфраструктури,
які можуть бути приватизовані;

Постійно

Регіональне відділення Фонду
державного майна України по
Харківській області, галузеві
управління облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

-вивчити можливість збільшення на безоплатній основі кількості
передач Харківської державної телерадіокомпанії по висвітленню
процесу приватизації підприємств Харківської області та внести
пропозиції обласній державній адміністрації.

Липень
2000р.

Харківська державна
телерадіокомпанія , Регіональне
відділення Фонду державного
майна України по Харківській
області




1

2

3

4

72.

З метою збільшення надходжень до обласного фонду ліквідації
наслідків аварії на очисних спорудах міста Харкова надати
Кабінету Міністрів України пропозиції щодо зменшення розмірів
пакетів акцій інвестиційно привабливих відкритих акціонерних
товариств, які тимчасово залишені у державній власності, з 50
відсотків плюс 1 акція до 25 відсотків плюс 1 акція з наступним
продажем 25% акцій на Східноукраїнській філії акціонерного
товариства "Українська фондова біржа".

Протягом року

Управління економіки
облдержадміністрації, регіональне
відділення Фонду державного
майна України по Харківській об-
ласті

73.

З метою підвищення ефективності використання державного і
комунального майна організувати інвентаризацію і приведення у
відповідність із чинним законодавством договорів оренди
нерухомого майна, укладених державними і комунальними
підприємствами (організаціями).

ІІ-ІІІ квартал 2000р.

Регіональне відділення Фонду
державного майна України по
Харківській області, управління
майном комунальної власності,
управління економіки та галузеві
управління облдержадміністрації

74.

Провести аналіз господарської діяльності та фінансово-господарського
стану госпрозрахункових підприємств , що належать до комунальної та
спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області. За
результатами аналізу розробити заходи щодо забезпечення їх
прибуткової діяльності.

ІІ півріччя
2000-2001р.р.

Управління економіки управління
майном комунальної власності,
галузеві управління
облдержадміністрації,
міськвиконкоми, райдержадміністрації

75.

Вжити заходи щодо ефективного управління державними
корпоративними правами, повноваження з управління якими
передані облдержадміністрації відповідно до постанови Кабінету
Міністрів України від 15 травня 2000 року № 791 "Про управління
державними корпоративними правами".

Постійно

Управління облдержадміністрації:
економіки, промислової політики,
транспорту і зв'язку

76.

Забезпечити у порядку, визначеному чинним законодавством.
призначення відповідальних представників обласної державної
адміністрації з управління державними корпоративними правами
та включення їх до складу спостережних рад відповідних відкритих
акціонерних товариств.

Липень 2000р.
постійно

Управління економіки
облдержадміністрації, регіональне
відділення Фонду державного
майна України по Харківській
області




1

2

3

4

77.

Розробити регіональну програму житлового будівництва,
передбачивши подвоєння його обсягів до 2004р. та розробити
додаткові заходи щодо забезпечення соціальним житлом
малозабезпечених верств населення.

Після розробки та
прийняття
відповідних
законодавчих актів та
впровадження
механізму фінан-
сування прийнятих
законодавчих актів

Управління облдержадміністрації:
житлово-комунального
господарства та будівництва;
містобудування та архітектури;
економіки

78.

Забезпечити виконання регіональної програми реконструкції
житлових будинків перших масових серій.

Постійно

Управління житлово-комунального
господарства та будівництва
облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

79.

Впроваджувати нові архітектурно-технічні та містобудівні напрями
в житловому будівництві з урахуванням вимог енергозбереження,
використання нових видів будівельних матеріалів.

Постійно

Управління облдержадміністрації:
житлово-комунального
господарства та будівництва,
містобудування та архітектури.
економіки; райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

80.

Розробити обласну програму реформування житлово-комунального
господарства області, в якій передбачити:
- поглиблення демонополізації та розвитку конкурентного
середовища;
- удосконалення системи управління житлово-комунальним
господарством через його реструктуризацію та запровадження
договірних відносин між споживачами та виробниками послуг із
забезпеченням їх правового захисту;
- створення умов переходу на систему повної самоокупності
житлових підприємств з регулюванням розміру оплати послуг у
відповідності з їх споживчою якістю.
- продовження приватизацїі державного житлового фонду,

2000р.,

Управління житлово-комунального
господарства та будівництва
облдержадміністрації,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми, підприємства
житлово-комунального
господарства області




1

2

3

4

створення ринку житла і ринкових структур в житловому
господарстві.
Забезпечити виконання цієї програми.

81.

Продовжити роботу щодо передачі у комунальну власність об'єктів
житла та соціальної інфраструктури підприємств державної
власності та недержавних сільськогосподарських підприємств.

2000 р.

Управління облдержадміністрації:
фінансове, житлово-комунального
господарства та будівництва,
економіки, агропромислового
комплексу,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми

82.

Завершити роботу із розроблення галузевих та регіональних
методик нормування витрат паливно-енергетичних ресурсів та
питомих витрат на виробництво енергоємної продукції на 2001 рік.

Вересень
2000р.

Управління паливно-енергетичного
комплексу облдержадміністрації,
Державна інспекція з
енергозбереження по Харківській
області

83.

Провести інвентаризацію заборгованості бюджетних організацій,
населення та інших споживачів за житлово-комунальні послуги.
Встановити щодобовий контроль за станом надходження платежів
на розрахункові рахунки підприємств житлово-комунального
господарства.

Липень
2000р.

Управління житлово-комунального
господарства та будівництва
облдержадміністрації

84.

Вжити заходи до посилення податкової і платіжної дисципліни,
забезпечення виконання доходів бюджетів усіх рівнів.

Протягом року

Державна податкова адміністрація в
Харківській області,
райдержадміністрації,
міскрайвиконкоми

85.

Вжити заходи до посилення податкової і платіжної дисципліни,
забезпечення виконання доходів бюджетів усіх рівнів.

Протягом року

Державна податкова адміністрація в
Харківській області,
райдержадміністрації,
міськрайвиконкоми


/ О.П. Хоптар /