ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м.Харків
від 7 червня 2000року № 509
Зареєстровано в Харківському
обласному управлінні
юстиції
23 червня 2000р.
за № 69/418
Про підсумки економічного і
соціального розвитку області
за І квартал і 4 місяці 2000 р.
З метою створення умов для економічного зростання у 2000 році
обласна
державна адміністрація зосередила увагу на виконанні завдань економічної програми,
проголошеної в Посланні Президента України до Верховної Ради України
"Україна:поступ у XXI століття. Стратегія економічного і соціального розвитку
на 2000
- 2004 роки".
Підсумки за І квартал і 4 місяці п.р. свідчать про закріплення
позитивних
зрушень в роботі основних галузей господарства області.
Обсяг промислового виробництва в цілому по області за 1 квартал
2000 року
збільшено, проти аналогічного періоду минулого року, на 3,5 відсотка, за 4 місяці
- на
3,35 відсотка.
За період з початку року досягнуто збільшення обсягів виробництва
в 11 з 15
основних галузей. Зокрема, в паливній промисловості приріст становив 2,9 відсотка,
в
хімічній - 44,2, деревообробній та целюлозно-паперовій - 48,1, в легкій - 6,5,
в харчовій
- 44,4, в медичній - 44,8 відсотка.
Разом з тим падіння обсягів виробництва допущено у машинобудуванні
- на 21,3
відсотка, в електроенергетиці - на 1 відсоток та в промисловості будівельних
матеріалів - на 4,2 відсотка.
У квітні 287 підприємств (46,6 відсотка від загальної кількості
промислових
підприємств) зменшили обсяги виробництва, а 82 підприємства (13,3 відсотка)
не
випускали продукцію, що призвело до зменшення обсягів виробництва у квітні
порівняно з березнем поточного року на 11,4 відсотка.
Із 27 районів області у 13 допущено зменшення обсягів промислового
виробництва проти аналогічного періоду минулого року і, в першу чергу, у
Барвінківському, Близнюківському, Дворічанському, Кегичівському,
Красноградському, Лозівському, Шевченківському районах та м.Чугуєві.
Певні зрушення є у скороченні відвантаження промислової продукції
на умовах
бартеру. Якщо на початок року цей показник складав 34,3 відсотка, то в цілому
за
1 квартал - 22,7 відсотка.
Виробництво товарів народного споживання зросло за 1 квартал
- на 39,4
відсотка, за 4 місяці - на 37,8 відсотка.
Збільшення виробництва досягнуто як по продовольчій, так і
непродовольчій
групах товарів.
Найбільше нарощування випуску споживчих товарів - в харчовій,
хіміко-
фармацевтичній, деревообробній та поліграфічній галузях.
Незважаючи на збільшення обсягів виробництва продукції, фінансово-
економічний стан промислових підприємств залишається складним.
В цілому по промисловості знижується рентабельність.
Збитковими залишаються цілі галузі: електроенергетика, промисловість
будівельних матеріалів, хімічна, легка промисловість та інш. Зростає кількість
збиткових підприємств.
Кредиторська заборгованість перевищує дебіторську майже у1,7раза.
Незважаючи на заходи, які вживалися для розв'язання проблеми
неплатежів у
паливно-енергетичному комплексі, поліпшити стан не вдалося.
Знизився рівень проплат за спожиті енергоносії, порівняно з
минулорічним, а
загальна заборгованість з початку року зросла на 44 відсотки.
Установлене райдержадміністраціям і міськрайвиконкомам на квітень
завдання
по оплаті за спожиті енергоносії банківськими коштами виконано лише на 28,2
відсотка. Найгірший стан виконання завдань у містах Куп'янськ, Первомайський;
Великобурлуцькому, Золочівському, Кегичівському, Зміївському,
Краснокутському,
Коломацькому районах області; Комінтернівському і Ленінському районах м. Харкова.
Здійснюються заходи з реформування сільського господарства.
На виконання
Указу Президента України від 3 грудня 1999р. № 1529 "Про невідкладні заходи
щодо
прискорення реформування аграрного сектора економіки" всі 440 господарств,
що
підлягали реформуванню, змінили форму господарювання на засадах приватної
власності на землю та майно. Практично завершено роботу щодо укладення договорів
оренди землі, також укладено 70 відсотків договорів на оренду майнових паїв.
Сільськогосподарські товаровиробники отримали близько 50 млн.грн.
банківських кредитів, 46 млн.грн. коштами та матеріально-технічними ресурсами
вклали співзасновники та інвестори із числа промислових, агросервісних підприємств
і
комерційних структур.
Проведена робота дала змогу більш організовано, ніж в минулі
роки, провести
комплекс весняних польових робіт.
У той же час від заморозків загинули посіви на площі 104 тис.га,
частково
пошкоджені сільськогосподарські культури на площі 160 тис. га. Загальна сума
збитків, завданих стихією, складає 174 млн.грн.
Через низьку забезпеченість кормами складною залишається ситуація
в
тваринницькій галузі. За 4 місяці 2000р. в сільськогосподарських підприємствах
виробництво молока зменшилось на 12,7 тис.тонн або на 14 відсотків, яєць - на
6.6
млн.штук (10 відсотків). Найбільше скорочення обсягів виробництва молока допустили
Дергачівський (37%), Куп'янський (35%), Золочівський (27%), Лозівський (23%)
райони, яєць - Куп'янський (92%), Зачепилівський (70%), Борівський (60%),
Золочівський (59%) райони.
Продовжує зменшуватися поголів'я усіх видів худоби та птиці.
Підприємства транспорту і зв'язку забезпечили потреби населення
і народного
господарства області у вантажних та пасажирських перевезеннях, послугах зв'язку.
Виконані планові обсяги перевезень метрополітеном, міським
електро-
транспортом.
Триває активізація інвестиційної діяльності.
Обсяги інвестицій в основний капітал зросли за 1 квартал цього
року на 21
відсоток. Витрати на придбання машин і обладнання збільшилися майже у 1,5 раза,
а їх
частка в обсязі капітальних вкладень зросла з 43 до 54 відсотків.
За рахунок усіх джерел фінансування введені в експлуатацію
житлові будинкі
загальною площею 33,6 тис. кв. метрів, що на 9 відсотків більше, ніж за відповідний
період минулого року, в тому числі за рахунок індивідуальних забудовників
30,5 тис.кв.м., що становить 91 відсоток від загальної кількості введеного житла.
Введено в дію АТС на 518 номерів, автомобільні шляхи внутрігосподарського
значення - 3,8 км, газові мережі - 22,4 км. Газифіковано 1791 квартиру, що на
64
відсотки більше, ніж за 1 квартал 1999 року.
Обсяги товарообігу за період з початку року зросли на 1,6 відсотка.
За січень-березень 2000р., порівняно з груднем минулого року,
темп зростання
споживчих цін по області дорівнював 12,6 відсотка і був у 2 рази вищим, ніж
за
аналогічний період 1999р. При цьому продовольчі товари подорожчали на 11,1
відсотка і непродовольчі - на 3,4 відсотка.
Приватизація в області проводиться на нових засадах, визначених
Указом
Президента України від 29 грудня 1999 р. № 1626 "Про невідкладні заходи
щодо
прискорення приватизації майна в Україні".
Станом на 1 травня 2000 р. приватизовано 24 об'єкти державної
власності
складає 34,3 відсотка від річного завдання та 100 об'єктів малої приватизації,
що
належать до комунальної власності ( 43,5 відсотка від річною плану), від продажу
яких
до місцевих бюджетів надійшло 2605 тис.грн.
Підприємства житлово-комунального господарства у поточному
році
забезпечують реалізацію всіх послуг в необхідних обсягах. Разом з тим, практично
всі
підприємства цієї галузі залишаються збитковими.
Закладами освіти області здійснювались заходи щодо удосконалення
змісту
освіти, форм і методів навчання, підвищення якості знань учнів, створення умов
для
переходу загальноосвітніх шкіл на 12-річний термін навчання
У галузі охорони здоров'я основна увага приділялась наданню
медичної
допомоги дітям і матерям, розвитку амбулаторно-поліклінічної та швидкої допомоги
покращанню організації медичної допомоги населенню в сільській місцевості,
забезпечення ліками хворих пільгового контингенту, впровадженню
в діяльність
лікувально-профілактичних закладів засади сімейного лікаря.
Закладами системи соціального захисту населення значна увага
приділялась
розвитку підсобних сільських господарств з метою забезпечення підопічних
інтернатних установ продуктами харчування власного виробництва. Збільшилась
наявність орної землі з 433 га до 650 га.
З початку року мережа закладів культури в області залишилась
стабільною.
Відкрито новий обласний заклад - галерею "Мистецтво Слобожанщини".
Відбулися культурно-мистецькі заходи, фестивалі, конкурси,
концерти, виставки,
святкування з нагоди ювілеїв видатних діячів культури.
Незважаючи на деякі позитивні зрушення в структурі наповнення
доходної
частини місцевих бюджетів, загальний стан справ з виконанням бюджету продовжує
залишатися складним.
Зведений бюджет області за 4 місяці 2000р. (без урахування
спеціальних фондів)
виконаний по доходах на 94 відсотки.
З боку місцевих органів влади недостатньо вживаються заходи
щодо фінансово-
бюджетного самозабезпечення міст і районів, вишукання додаткових резервів і
наявних
невикористаних можливостей, забезпечення економного і ефективного використання
бюджетних коштів.
Доходну частину місцевих бюджетів по власних доходних джерелах
за І квартал
не виконали 18 районів і міст із 34. Найбільші суми недобору доходів допущено
в
містах Харків, Лозова, Первомайський, Зміївському, Красноградському,
Краснокутському. Куп'янському, Лозівському, Чугуївському районах.
Постійно зростає недоїмка по платежах до місцевих бюджетів.
Найбільше вона
зросла в містах Лозова - в 2.2 раза, Первомайський - в 1.5 раза; Нововодолазькому
районі - в 1,8 раза, Кегичівському - в 1.9 раза, Красноградському - в 1,4 раза,
Великобурлуцькому - в 2.1 раза.
Немало втрачається коштів через необгрунтоване надання пільг
окремим
платникам по місцевих податках і зборах.
Невикористані резерви є і в плануванні надходження орендної
плати, яка
встановлюється у багатьох випадках у занижених розмірах, або через безконтрольність
взагалі не стягується.
Залишається напруженою ситуація з виплатою заробітної плати,
пенсій, інших
соціальних виплат.
У цілому по області станом на 10 травня 2000 року заборгованість
із виплати
заробітної плати працівникам, зайнятим на підприємствах, в організаціях і установах
області склала 449.1 млн.грн і збільшилась з початку року на 3.5%. Середній
термін
заборгованості з виплати заробітної плати складає 2.6 місяця.
Зростання заборгованості з початку року допущено у таких галузях,
як
промисловість - на 6.6 відсотка, будівництво - на 2,5 відсотка, сільське господарство
-
на 8,1 відсотка, транспорт - на 7,1 відсотка. Найбільший термін заборгованості
із
виплати заробітної плати складає 7 місяців у сільському господарстві.
Найбільше зростання заборгованості з початку поточною року
допущено у
таких районах як: Кегичівський - на 25 відсотків, Вовчанський - на 23,4 відсотка,
Великобурлуцький - на 21,8 відсотка, у м. Куп'янськ - на 29,2 відсотка.
Станом на 1 травня 2000р. заборгованість по виплаті заробітної
плати
працівникам, які фінансуються з місцевого бюджету, складає 38,9 млн.грн., або
43 дні.
З початку року вона зменшилась на 1,3 млн.грн., або на 3,2 відсотка. Зменшення
заборгованості відбулося в таких районах: Богодухівському - 42,4 відсотка,
Валківському - 45,5 відсотка, Коломацькому - 76,5 відсотка, Кегичівському -
28,9
відсотка.
У поточному році поліпшилося надходження платежів до Пенсійного фонду.
У січні - квітні платежів надійшло на 63,3 млн. грн. більше,
ніж за аналогічний
період минулого року, або на 30,9 відсотка.
Термін відставання по виплаті пенсій складає 0,7 місяця і щомісячно
зменшується.
Разом з тим заборгованість підприємств всіх форм власності
перед Пенсійним
фондом з початку року збільшилась на 10,4 відсотка. Найбільше зростання недоїмки
допущено у Вовчанському, Краснокутському, Шевченківському районах області,а
також Комінтернівському та Орджонікідзевському районах м.Харкова.
Аналіз показників економічного і соціального розвитку області
свідчить, що
здійснені перетворення ще недостатні для нагромадження необхідного потенціалу
економічного зростання:
• не вдалося забезпечити своєчасність і в повному обсязі внесення
обов'язкових
платежів до державного і місцевого бюджетів, Пенсійного фонду;
• не знижується гострота платіжної кризи, зростає взаємна заборгованість
підприємств, не поліпшується їх фінансове становище;
• не зменшується заборгованість з виплати заробітної плати,
інших соціальних
виплат.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 квітня
2000 р. № 747
"Про підсумки економічного та соціального розвитку за 1 квартал 2000р."
та з метою
закріплення позитивних тенденцій економічного і соціального розвитку, забезпечення
фінансової стабілізації в усіх галузях економіки області та підвищення на цій
основі
життєвого рівня населення :
1. Затвердити заходи щодо забезпечення виконання у 2000 році
завдань,
передбачених Посланням Президента України до Верховної Ради України Програмою
діяльності Кабінету Міністрів України та спрямованих на поліпшення соціально-
економічного становища в області (додаються).
2. Управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам
облдержадміністрації, райдержадміністраціям, міськрайвиконкомам забезпечити
неухильне виконання зазначених заходів, зосередивши особливу увагу на розв'язанні
проблем соціально-економічного розвитку, та проводити щомісячний моніторинг
цих
заходів.
Про стан виконання заходів щомісячно інформувати обласну державну
адміністрацію через управління економіки облдержадміністрації до 5 числа, наступного
за звітним місяцем.
Управлінню економіки облдержадміністрації узагальнювати матеріали
і
щомісячно інформувати облдержадміністрацію. Міністерству економіки України
направляти інформацію до 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом.
3. Райдержадміністраціям, міськрайвиконкомам разом з керівниками
підприємств, організацій, установ ретельно проаналізувати результати роботи
з початку
поточного року і розглянути їх на районних (міських) нарадах, зібраннях трудових
колективів та вжити заходів до забезпечення виконання завдань, установлених
на 2000
рік.
4. Райдержадміністраціям, міськрайвиконкомам:
- заслухати та притягнути до відповідальності керівників підприємств,
які не
виконують умови контрактів, зобов'язання колективних договорів і допустили з
початку року зростання заборгованості з виплати заробітної плати. Матеріали
надрукувати у пресі;
- у ході здійснення перевірок підприємств-боржників, особливо
підприємств
малого і середнього бізнесу, приділити увагу питанням режиму їх роботи, чисельності
постійних працівників, дотриманню законодавчої норми тривалості робочого дня,
мінімальної заробітної плати, повноті сплати прибуткового та комунального податків;
- забезпечити виконання завдань державної, обласної та територіальних
програм
зайнятості населення. Сприяти розвитку трудової активності та самозайнятості
населення.
5. Управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам
облдержадміністрації, райдержадміністраціям, міськрайвиконкомам, активізувати
роботу, спрямовану на забезпечення в повному обсязі платежів до бюджетів усіх
рівнів
та Пенсійного фонду, проаналізувати причини збитковості підприємств, що належать
до сфери їх управління, і разом з податковими органами вжити заходів для виконання
цими підприємствами бюджетних зобов'язань.
Розробити та затвердити додаткові заходи щодо вишукання коштів
для
наповненая доходної частини місцевих бюджетів, запровадження жорсткого режиму
економії, забезпечити їх спрямування, у першу чергу, на погашення заборгованості
із
заробітної плати, за теплову, електричну енергію, природний газ, вугілля, інших
послуг, наданих бюджетним установам, погашення недоїмок, скорочення пільг та
економії у видатках через приведення у відповідність з можливостями місцевих
бюджетів мережі і штатів бюджетних установ.
6. Покласти персональну відповідальність на заступників голови
облдержадміні-
страції, керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів
облдержадміністрації, голів райдержадміністрацій за забезпечення скорочення
податкової заборгованості та недопущення її зростання.
7. Вовчанській, Зміївській райдержадміністраціям, Ізюмському,
Куп'янському,
Первомайському міськвиконкомам терміново розглянути на комісіях з питань
забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості
із
заробітної плати, пенсій та інших соціальних виплат звіти керівників підприємств
та
організацій, де суми цієї заборгованості зросли з початку року.
8. Управлінням облдержадміністрації, райдержадміністраціям,
міськрай-
виконкомам спільно з ДАЕК "Харківобленерго", ВАТ "Харківгаз",
ВАТ
"Харківміськгаз", ОВО "Харківтеплоенерго" до 27 червня 2000
року забезпечити
підписання усіма боржниками угод щодо реструктуризації боргів за енергоносії
станом
на 1 січня 2000р., крім заборгованості бюджетів усіх рівнів, з їх поверненням
виключно
в грошовій формі. Надати облдержадміністрації графіки погашення цієї заборгованості.
9. Управлінню агропромислового комплексу разом з фінансовим
управлінням
облдержадміністрації та комунальним спеціалізованим підприємством "Регіональний
контракт" вжити заходи щодо погашення заборгованості сільгосптоваровиробниками
по наданих позичках з обласного бюджету під регіональний контракт поточного
та
минулих років.
10. Управлінню агропромислового комплексу облдержадміністрації,
райдерж-
адміністраціям разом з:
- обласним управлінням земельних ресурсів забезпечити активне
проведення
аграрної реформи, звернувши особливу увагу на пропаганду переваг форм
господарювання, заснованих на приватній власності на землю та майно, удосконалення
міжгалузевих відносин, розширення інтеграційних процесів, розвитку кооперації
та
підприємництва, дотримання гарантій правового захисту селян-власників земельних
часток (паїв) і громадян, зайнятих у соціальній сфері села, подолання формального
підходу до цієї справи;
- сільськогосподарськими виробниками використати можливості
літньо-
табірного утримання худоби для стабілізації її поголів'я та підвищення продуктивності
з тим, щоб в цьому році добитися позитивного перелому в цій галузі;
- управлінням економіки облдержадміністрації організувати роботу
із залучення
банківських кредитів сільгосптоваровиробникам для забезпечення провдення догляду
за посівами сільськогосподарських культур та їх збирання;
- управлінням розвитку переробної промисловості, підприємництва,
торгівлі та
побутового обслуговування населення, облспоживспілкою активізувати формування
інфраструктури аграрного ринку та підвищити ефективність його функціонування,
передбачивши при цьому економічну взаємоув'язаність діяльності товарної біржі,
агроторговельних домів, КСП "Регіональний контракт", аукціонів, ярмарків,
заготівельних кооперативів, підприємств фірмової торгівлі тощо, які б забезпечували
заготівлю і реалізацію виробленої продукції в усіх секторах агропромислового
виробництва та постачання необхідних матеріально-технічних ресурсів і сировини;
- товариством з обмеженою відповідальністю "Облагролізинг"
удосконалити
механізм використання сільськогосподарської техніки на умовах лізингу для
відновлення машинно-тракторного парку сільськогосподарських виробників,
ефективного його використання, своєчасного повернення лізингових платежів.
11.Управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам облдерж-
адміністрації, райдержадміністраціям, міськрайвиконкомам розглянути на засіданнях
комісій з питань розвитку підприємництва та малого бізнесу питання виконання
указів
Президента України щодо дерегуляції та підтримки малого підприємництва.
12.Управлінням облдержадміністрації: промислової політики,
транспорту і
звя'зку, агропромислового комплексу, економіки; райдержадміністраціям та міськрай-
виконкомам, з метою сприяння активізації зовнішньоекономічної діяльності і
збільшення експортного потенціалу Харківської області активізувати роботу з
виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 17 червня 1999р. № 487
"Про організаційні заходи щодо створення більш сприятливих умов для харківських
експортерів на ринку Російської Федерації".
13. Управлінням облдержадміністрації: праці та зайнятості населення,
фінансовому, майном комунальної власності; Регіональному відділенню Фонду
державного майна України по Харківській області, райдержадміністраціям,
міськрайвиконкомам вжити додаткових заходів до зменшення заборгованості з виплати
заробітної плати, соціальних виплат та платежів до бюджету, забезпечити під
час
укладення контрактів з керівниками підприємств, заснованих на державній і
комунальній формах власності, та об'єднань державних підприємств включення до
контрактів умов про погашення до кінця 2000р. заборгованості з виплати заробітної
плати працівникам цих підприємств та внесення платежів до бюджету, збільшення
їх
прибутковості.
14. Звернути увагу голів Нововодолазької, Сахновщинської, Харківської,
Вовчанської, Зміївської, Куп'янської, Первомайської, Печенізької
райдержадміністрацій, Комінтернівського, Фрунзенського райвиконкомів м.Харкова
на
незадовіпьну роботу щодо погашення заборгованості по виплаті державних допомог
сім'ям з дітьми.
Попередити керівників Вовчанської, Ізюмської, Харківської райдерж-
адміністрацій за несвоєчасне та не в повному обсязі фінансування будинків-інтернатів.
15. Управлінню освіти та науки облдержадміністрації, райдержадміністраціям,
міськрайвиконкомам забезпечити до 20 серпня 2000р. підготовку закладів освіти
до
нового навчального року. при цьому вжити усіх необхідних заходів щодо залучення
коштів спеціального фонду бюджету на капітальний ремонт, забезпечення
підручниками, насамперед закладів освіти в сільській місцевості.
16. Управлінням облдержадміністрації: охорони здоров'я, освіти
та науки,
розвитку переробної промисловості, підприємництва, торгівлі та побутового
обслуговування населення, економіки проаналізувати стан справ з дитячим
харчуванням в області та підготувати заходи щодо поліпшення забезпечення дітей
повноцінним харчуванням, підтримки вітчизняних виробників продуктів дитячого
харчування та товарів дитячого асортименту.
17. Управлінням облдержадміністрації; охорони здоров'я, фінансовому,
райдержадміністраціям, міськрайвиконкомам поліпшити надання медичної допомоги
хворим пільгового контингенту, дітям та матерям.
18. Для забезпечення стабільної роботи закладів культури управлінню
культури
облдержадміністрації, райдержадміністраціям, міськрайвиконкомам поширити роботу
щодо залучення коштів спеціального фонду бюджету на покращання матеріальної
бази
закладів, передплату періодичних видань, насамперед, для сільських клубів,
продовжити укомплектування закладів культури спеціалістами з вищою та середньою
освітою.
19. Управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам
облдерж-
адміністрації, райдержадміністраціям, міськрайвиконкомам до 15 червня 2000р.
розробити заходи щодо підготовки народного господарства області до роботи в
осінньо-зимовий період.
20. Довести до відома управлінь, відділів та інших структурних
підрозділів
облдержадміністрації, райдержадміністрацій, міськрайвиконкомів, територіальних
органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, то Кабінет
Міністрів України постановою від 29 квітня 2000 року №747:
20.1. Звернув увагу керівництва Міністерства палива та енергетики,
Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України" на невиконання
вимог Указу
Президента України від 10 березня 2000 р. № 457 "Про рішення Ради національної
безпеки і оборони України від 14 лютого 2000 року "Про невідкладні заходи
щодо
подолання кризових явищ у паливно-енергетичному комплексі України" та постанови
Кабінету Міністрів України від 17 січня 2000 р. № 59 "Про забезпечення
дисципліни
розрахунків за спожиті природний газ, теплову та електричну енергію" щодо
припинення постачання електричної, теплової енергії та природного газу боржникам
та
його відновлення тільки після внесення ними поточної плати за спожиті енергоресурси
і попередив про персональну відповідальність за стан справ в енергетичному секторі
економіки.
20.2. Доручив Національній комісії регулювання електроенергетики
разом з
Національною акціонерною компанією "Нафтогаз України" та Міністерством
економіки до 10 травня 2000 р. внести пропозиції щодо впорядкування цін на
природний газ для підприємств теплоенергетики комунальної власності, бюджетних
установ та організацій, населення.
20.3. Зобов'язав Міністерство економіки. Міністерство палива
та енергетики,
інші центральні органи виконавчої влади під час формування проекту Державної
програми економічного і соціального розвитку на 2001 рік передбачити впровадження
енергозберігаючих заходів.
20.4. Доручив Міністерству економіки. Державному комітетові
промислової
політики. Міністерству внутрішніх справ та Міністерству юстиції підготувати
і внести
до Кабінету Міністрів України проекти законодавчих актів, спрямованих на посилення
відповідальності суб'єктів підприємницької діяльності за порушення
законодавства, яким регулюється здійснення операцій з металобрухтом.
20.5. Зобов'язав Міністерство освіти і науки, Міністерство
економіки,
Міністерство фінансів разом з Національною академією наук до 1 серпня 2000 р.
опрацювати додаткові заходи щодо активізації наукової та промислове-інноваційної
діяльності, передбачивши впровадження механізмів мотивації інноваційного процесу,
посилення його комерціалізації та спрямованості на задоволення ринкового попиту.
Внести пропозиції щодо відкриття у другому півріччі 2000 р. довгострокової кредитної
лінії для фінансування інноваційних проектів.
20.6. Доручив Міністерству економіки і Міністерству фінансів
у місячний термін
розробити графік стягнення у 2000 році заборгованості з підприємств, установ,
організацій за отримані ними в минулі роки з державного резерву матеріальні
цінності,
передбачивши спрямування отриманих коштів на погашення заборгованості
колишнього Державного комітету по матеріальних резервах з обов'язкових платежів
до
державного бюджету та на поповнення запасів матеріальних цінностей державного
резерву; разом з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними. Київською
та Севастопольською міськими державними адміністраціями здійснити із залученням
органів Міністерства внутрішніх справ, прокуратури та Служби безпеки відповідні
заходи, спрямовані на повернення зазначеної заборгованості.
21. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступників
голови
облдержадміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова обласної
державної адміністрації О.Дьомін
Затверджено
розпорядженням голови
облдержадміністрації
від 7 червня 2000р. № 509
Зареєстровано в Харківському
обласному управлінні
юстиції
23 червня 2000р.
за № 69/418
ЗАХОДИ
щодо забезпечення виконання у 2000 році завдань, передбачених Посланням
Президента України до Верховної Ради України, Програмою діяльності Кабінету
Міністрів України
та спрямованих на поліпшення соціально-економічного становища
№№ |
Пропозиції щодо заходів облдержадміністрації |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. Організаційне і кадрове забезпечення |
|||
1. |
Розробити і затвердити заходи щодо забезпечення виконання
у 2000 році |
Липень |
Райдержадміністрації, |
2. |
Провести розширену нараду за підсумками роботи народного |
Липень |
Заступники голови |
1 |
2 |
3 |
4 |
3. |
Питання реалізації основних положень Послання Президента
України, Заслуховувати звіти голів райдержадміністрацій з цього питання. |
Постійно |
Голова облдержадміністрації |
4. |
Хід реалізації основних положень Послання Президента України, |
Постійно |
Голова облдержадміністрації, |
5. |
Заслуховувати звіти заступників голови облдержадміністрації, |
Постійно |
Голова облдержадміністрації |
6. |
Взяти під особистий контроль роботу щодо забезпечення виконання |
Постійно |
Заступники голови |
Розробити додаткові заходи щодо повного погашення боргу
по виплаті |
До 10 липня |
Заступники голови |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Давати оцінку рівня роботи заступників голови облдержадміністрації |
Постійно |
Голова облдержадміністрації, |
7. |
Забезпечити в повному обсязі реалізацію заходів по усуненню
недоліків, |
У терміни, |
Заступники голови |
8. |
Організувати проведення нарад, робітничих зборів, зустрічей
у трудових |
До 26 червня |
Заступники голови |
9. |
Провести зустрічі з мешканцями населених пунктів, мікрорайонів
з |
До 1 липня |
Райдержадміністрації, виконавчі |
10. |
Забезпечити роз'яснення і висвітлення у засобах масової
інформації |
Постійно |
В.А.Шумілкін, Г.В.Золотих, |
11. |
Підвищити персональну відповідальність працівників органів
виконавчої |
Постійно |
Голова облдержадміністрації, |
1 |
2 |
3 |
4 |
12. |
Переглянути і привести у відповідність з постановою Кабінету
Міністрів |
Червень |
О.В.Лисюк, О.Л.Заводний, |
13. |
Відповідно до Указу Президента України від 11 лютого 2000
р. № 208 |
Протягом року |
О.В.Лисюк, |
14. |
Згідно з вимогами Указу Президента України від 14 квітня
2000 р. № 599 |
|
|
-проаналізувати якісний склад державних службовців, які
працюють в |
Липень-серпень |
О.В.Лисюк, |
|
-переглянути склад кадрового резерву на керівні посади
органів |
ІІІ квартал |
Голови райдержадміністрацій, |
|
Проаналізувати якісний склад кадрового резерву, внести
пропозиції |
ІІІ квартал 2000 р. |
Відділ кадрової роботи та з питань |
|
II. Створення нових умов розвитку регіонів |
|||
15. |
Забезпечити розробку регіональних галузевих та цільових
програм на |
2000 рік |
Управління та відділи |
16. |
Організувати роботу з перспективного планування соціально- |
2000 рік |
Райдержадміністрації, |
1 |
2 |
3 |
4 |
17. |
Забезпечити ефективне впровадження спеціального режиму |
2000 рік |
Управління економіки |
18. |
Активізувати роботу щодо розвитку та укріплення міжрегіонального
і |
2000 рік |
Управління економіки |
19. |
Підготувати пропозиції щодо впровадження нових організаційних |
ІV квартал 2000 рік |
Відділ по міжнародних зв'язках та |
20. |
Опрацювати питання створення системи регіональних центрів |
Грудень 2000р. |
Управління облдержадміністрації: |
21. |
Розробити та надати пропозиції Міністерству економіки щодо |
Червень |
Управління економіки |
22. |
Продовжити роботу щодо формування комунальної власності |
2000р. |
Управління облдержадміністрації: |
23. |
Розробити комплексну програму формування та розвитку об'єктів |
2000-2001 р.р. |
Управління економіки, управління |
1 |
2 |
3 |
4 |
III. Забезпечення взаємної довіри, ефективної співпраці
і |
|||
24. |
Забезпечити виконання положень Генеральної угоди між Кабінетом |
2000 рік |
Управління праці та зайнятості |
Аналізувати стан виконання Угоди і інформувати |
Щоквартально |
||
25. |
Забезпечити виконання Регіональної угоди між |
2000 рік |
Управління праці та зайнятості |
Аналізувати стан виконання Угоди, підводити підсумки на
спільних |
Щоквартально |
||
26. |
Сприяти укладенню підприємствами всіх форм власності та |
Протягом року |
Управління облдержадміністрації, |
27. |
Забезпечити повне погашення поточної заборгованості з виплати |
2000 р. |
Фінансове управління облдержад- |
28. |
Здійснювати контроль за станом дотримання законодавства
з |
Постійно |
Управління праці та зайнятості |
1 |
2 |
3 |
4 |
IV. Створення умов для тривалого здорового та духовно насиченого життя |
|||
29. |
Забезпечити реалізацію місцевих та обласної програм зайнятості |
2000 р. |
Управління праці та зайнятості |
30. |
Підвищити рівень соціальної захищеності одиноких громадян |
Протягом 2000р. |
Управління соціального захисту |
31. |
Завершити створення мережі територіальних центрів соціального |
Протягом 2000р. |
Управління соціального захисту |
32. |
Приділяти постійну увагу організації оздоровлення дітей-сиріт, |
Постійно |
Управління облдержадміністрації: |
33. |
Проводити благодійні акції "Допоможемо дітям",
у рамках яких |
Постійно |
Управління у справах сім'ї та |
34. |
Організувати роботу щодо забезпечення дітей-сиріт та дітей,
які |
2000р. і надалі |
Управління облдержадміністрації: |
1 |
2 |
3 |
4 |
35. |
Надавати організаційно-методичну допомогу дитячим будинкам |
Постійно |
Управління у справах сім'ї та |
36. |
Забезпечити поступовий перехід на дванадцятирічну середню |
Протягом року з |
Управління освіти та науки |
37. |
Створити умови для розвитку обдарованих дітей в сільській |
Протягом року |
Управління освіти та науки |
38. |
Підготувати пропозиції щодо основних напрямків комп'ютеризації |
Протягом року |
Управління облдержадміністрації: |
39. |
При формуванні проекту обласного бюджету на 2001р. розглянути |
Протягом року |
Управління облдержадміністрації: |
40. |
Забезпечити безкоштовним гарячим харчуванням дітей пільгового |
Постійно |
Управління освіти та науки |
41. |
Розробити пропозиції щодо розвитку центрів фізичного здоров'я |
Жовтень |
Управління облдержадміністрації: з |
1 |
2 |
3 |
4 |
42. |
З метою залучення дітей і підлітків до здорового дозвілля, |
2000р і надалі |
Управління облдержадміністрації: з |
43. |
Продовжити практику пріоритетного фінансування таких напрямів |
Постійно |
Управління облдержадміністрації: |
Здійснити реконструкцію будівель та оснащення міжобласного |
2000-2001 роки |
Управління охорони здоров'я |
|
Продовжити роботу по збільшенню обсягів лікування хворих
у |
Протягом року |
|
|
З метою єдиного цілісного підходу до надання медичної допомоги |
ІІ-ІІІ кв. 2000р. |
Управління охорони здоров я |
|
Забезпечити організацію державного контролю за якістю медичної допомоги, що надається у недержавних закладах охорони здоров'я. |
Постійно |
міськрайвиконкоми |
1 |
2 |
3 |
4 |
44. |
Проаналізувати рівень надання в області медичної допомоги
дітям, |
Грудень 2000р. |
Управління облдержадміністрації: |
45. |
Посилити контроль за якістю роботи виїзних консультативних |
Постійно |
Управління охорони здоров'я |
46. |
Вжити заходи щодо підвищення якості профілактичних оглядів
з |
II, ІІІ квартали |
Управління охорони здоров'я |
47. |
Забезпечити стабільну роботу закладів культури, збереження |
Постійно |
Управління культури |
Продовжити роботу з ліцензування шкіл естетичного виховання, |
2000р. і надалі |
Управління культури |
|
Створити базові кінотеатри як центри демонстрації кращих
зразків |
2000р. |
Управління культури |
|
Розпочати роботу з переобладнання не менше 10 кінотеатрів
в |
Починаючи з 2000р. |
Управління культури |
1 |
2 |
3 |
4 |
48. |
Підготувати пропозиції до проекту Державної Комплексної |
Листопад |
Управління житлово-комунального |
49. |
Проробити з Міністерством надзвичайних ситуацій України |
Червень-липень |
Управління облдержадміністрації: |
50. |
Здійснити заходи, спрямовані на поліпшення стану навколишнього |
2000р. |
Державне управління екологічної |
V. Створення умов для економічного зростання |
|||
51. |
Зосередити увагу на виконанні Комплексних заходів |
2000 р. |
Управління, відділи та інші |
52. |
З метою подальшої стабілізації соціально-економічного становища |
1 півріччя |
Управління, відділи та інші |
Аналізувати хід їх виконання. |
постійно |
|
|
53. |
Розробити і подати на розгляд Кабінету Міністрів України
реєстр |
липень |
Управління облдержадміністрації: |
1 |
2 |
3 |
4 |
54. |
Здійснити в максимально стислі строки повне реформування |
2000 р. |
Управління агропромислового |
55. |
Сприяти зростанню обсягів виробництва товарів народного |
2000 р. |
Управління облдержадміністрації: |
56. |
Сприяти подальшому розвитку торгово-економічних відносин |
2000 р. |
Управління, відділи та інші |
57. |
Сприяти впровадженню ТОВ ВП "Алма" інноваційного
проекту з |
2000 р. |
Управління облдержадміністрації: |
58. |
Сприяти впорядкуванню діяльності ЗАТ "Килимовий комбінат |
ІІ-ІІІ кв. 2000р. |
Управління облдержадміністрації: |
59. |
Сприяти розвитку та розширенню виробництва на підприємствах |
|
|
- організації виробництва настоїв, спиртових розчинів та
м'яких |
ІІІ квартал |
Фармацевтичне управління |
|
- введення в дію дільниці для фасовки лікарської рослинної |
ІІІ квартал |
Фармацевтичне управління |
1 |
2 |
3 |
4 |
60. |
Сприяти освоєнню 6 нових імпортозамінних видів лікарських |
2000 р. |
Фармацевтичне управління |
61. |
Сприяти створенню оптово-продовольчих ринків. |
2000 р. |
Управління розвитку переробної |
62. |
Організувати та провести робот/з реалізації в області |
2000р. |
Управління облдержадміністрації: |
63. |
Сприяти розширенню мережі фірмових магазинів харківських |
2000 р. |
Управління облдержадміністрації: |
64. |
Підготувати пропозиції щодо створення постійно діючої виставки- |
2000 р. |
Харківський міськвиконком |
1 |
2 |
3 |
4 |
65. |
Сприяти забезпеченню населення розгалуженою мережею |
2000р. |
Управління розвитку переробної |
66. |
Розробити регіональну комплексну програму розвитку малого |
IV квартал |
Управління облдержадміністрації: |
67. |
Створити на регіональному рівні систему державної реєстрації |
Протягом року |
Управління розвитку переробної |
68. |
Провести інвентаризацію приміщень виробничого та невиробничого |
II півріччя |
Управління економіки, управління |
1 |
2 |
3 |
4 |
69. |
Запровадити механізм надання рухомого та нерухомого майна, |
ІІ півріччя |
Регіональний фонд підтримки |
70. |
Відпрацювати схеми та механізми надання гарантій, кредитів
та |
Протягом року |
Управління економіки |
71. |
Забезпечити безумовне виконання Указу Президента України
від |
Постійно |
Регіональне відділення Фонду |
-вивчити можливість збільшення на безоплатній основі кількості |
Липень |
Харківська державна |
1 |
2 |
3 |
4 |
72. |
З метою збільшення надходжень до обласного фонду ліквідації |
Протягом року |
Управління економіки |
73. |
З метою підвищення ефективності використання державного
і |
ІІ-ІІІ квартал 2000р. |
Регіональне відділення Фонду |
74. |
Провести аналіз господарської діяльності та фінансово-господарського |
ІІ півріччя |
Управління економіки управління |
75. |
Вжити заходи щодо ефективного управління державними |
Постійно |
Управління облдержадміністрації: |
76. |
Забезпечити у порядку, визначеному чинним законодавством. |
Липень 2000р. |
Управління економіки |
1 |
2 |
3 |
4 |
77. |
Розробити регіональну програму житлового будівництва, |
Після розробки та |
Управління облдержадміністрації: |
78. |
Забезпечити виконання регіональної програми реконструкції |
Постійно |
Управління житлово-комунального |
79. |
Впроваджувати нові архітектурно-технічні та містобудівні
напрями |
Постійно |
Управління облдержадміністрації: |
80. |
Розробити обласну програму реформування житлово-комунального |
2000р., |
Управління житлово-комунального |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
створення ринку житла і ринкових структур в житловому |
|
|
81. |
Продовжити роботу щодо передачі у комунальну власність
об'єктів |
2000 р. |
Управління облдержадміністрації: |
82. |
Завершити роботу із розроблення галузевих та регіональних |
Вересень |
Управління паливно-енергетичного |
83. |
Провести інвентаризацію заборгованості бюджетних організацій, |
Липень |
Управління житлово-комунального |
84. |
Вжити заходи до посилення податкової і платіжної дисципліни, |
Протягом року |
Державна податкова адміністрація в |
85. |
Вжити заходи до посилення податкової і платіжної дисципліни, |
Протягом року |
Державна податкова адміністрація в |
/ О.П. Хоптар /