ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
Автономна Республіка Крим, 95003, м.Сімферополь, вул.О.Невського/Річна, 29/11, к. 103
РІШЕННЯ
Іменем України
18.08.2011
Справа №5002-15/1987-2011
( Додатково див. постанову Вищого господарського суду України (rs24486594) ) ( Додатково див. постанову Севастопольського апеляційного господарського суду (rs20024098) )
За позовом Публічного акціонерного товариства "Крименерго" (95000, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Київська, 74/6, ідентифікаційний код 00131400)
До відповідача 1 Управління праці та соціального захисту населення Бахчисарайської районної державної адміністрації (98403, АР Крим, м. Бахчисарай, вул. Сімферопольська, 14, ідентифікаційний код 03193962)
До відповідача 2 Міністерства фінансів Автономної Республіки Крим (95000, АР Крим, м. Сімферополь, вул. О.Невського, 4)
Про стягнення 58 787,12 грн.
Суддя ГС АР Крим І.А.Іщенко
ПРЕДСТАВНИКИ:
Від позивача – ОСОБА_1., представник, довіреність №329-Д від 22.04.2011
Від відповідача 1 – ОСОБА_2., представник, довіреність №01-12-01/0779 від 17.03.2011
Від відповідача 2 – не з'явився
Обставини справи: Публічне акціонерне товариство "Крименерго" звернулося до господарського суду АР Крим з позовом до Управління праці та соціального захисту населення Бахчисарайської районної державної адміністрації та Міністерства фінансів АР Крим, в якому просить суд стягнути з Управління праці та соціального захисту населення Бахчисарайської районної державної адміністрації на користь Публічного акціонерного товариства "Крименерго" 58 787,12 грн. заборгованості.
Представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі.
Представник відповідача Управління праці та соціального захисту населення Бахчисарайської районної державної адміністрації проти позову заперечував за мотивами викладеними у відзивах на позовну заяву.
Відповідач Міністерство фінансів Автономної Республіки Крим явку свого представника до судового засідання не забезпечив, про день, час на місце розгляду справи був повідомлений належним чином.
Розгляд справи відкладався в порядку статті 77 Господарського процесуального кодексу України.
Розглянувши|розгледівши| матеріали справи, заслухавши пояснення представників присутніх сторін, дослідивши наявні у матеріалах справи докази, суд
ВСТАНОВИВ:
04.01.2008 між Відкритим акціонерним товариством "Крименерго" (Підприємство) та Управлінням праці та соціального захисту населення Бахчисарайської районної державної адміністрації (Управління) був укладений договір №11-31/4 з додатковою угодою № 1 на надання пільг, житлових субсидій населенню відповідно до чинного законодавства України та компенсацію витрат підприємству, що надає комунальні послуги за електроенергію в Бахчисарайському районі.
В соответствии с пунктом 1.2.Відповідно до пункту 1.2.договора расходы, связанные с предоставлением льгот, жилищных субсидий населению возмещаются "Предприятию" из государственного бюджета в соответствии с Законом Украины "О Государственном бюджете Украины на 2008 год" (107-17) , Порядком финансирования расходов местных бюджетов на осуществление мероприятий по выполнению государственных программ социальной защиты населения за счет субвенций из государственного бюджета, утвержденного Постановлением Кабинета Министров Украины № 256 от 04.03.2002 г. (256-2002-п) Договору, витрати, пов'язані з наданням пільг, житлових субсидій населенню відшкодовуються Підприємству з державного бюджету відповідно до Закону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік" (107-17) , Порядком фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №256 від 04.03.2002 (256-2002-п) . Финансирование "Предприятия" проводится в пределах выделенных плановых ассигнований по мере поступления денежных средств на расчетные счета "Управления" (пункт 1.1 договора).Фінансування Підприємства проводиться в межах виділених планових асигнувань по мірі надходження грошових коштів на розрахункові рахунки "Управління".
Пунктом 2.1.1.Пунктом 2.1.1. Договорупредусмотрено, что "Предприятие" обязано предоставлять услуги населению, рассчитывать сумму льготы в пределах санитарных норм согласно действующему законодательству и нести ответственность за правильность расчетов. передбачено, що Підприємство зобов'язане надавати послуги населенню, розраховувати суму пільги в межах санітарних норм згідно з чинним законодавством і нести відповідальність за правильність розрахунків.
Согласно пункту 2.2.1.Згідно з пунктом 2.2.1. Договору, "Управление" обязано рассчитывать субсидию на оплату жилищно-коммунальных услуг на основании справок о фактическом потреблении услуг, выданных ПАО "Крымэнерго" с учетом льгот в пределах санитарной нормы. Управління зобов'язане розраховувати субсидію на оплату житлово-комунальних послуг на підставі довідок про фактичне споживання послуг, виданих Підприємством з урахуванням пільг у межах санітарної норми.
Согласно статьи 17 Закона Украины "Об электроэнергетике" убытки энергопоставщиков от предоставления льгот по оплате за потребленную электроэнергию отдельным категориям бытовых потребителей возмещаются за счет средств, установленных законодательными актами, которые предусматривают соответствующие льготы. Згідно статті 17 Закону України "Про електроенергетику", збитки енергопостачальників від надання пільг з оплати за спожиту електроенергію окремим категоріям побутових споживачів відшкодовуються за рахунок коштів, встановлених законодавчими актами, які передбачають відповідні пільги.
Постановлением Кабинета Министров Украины от 04.03.2002 г. № 256 (256-2002-п) "Об утверждении Порядка финансирования расходов местных бюджетов на осуществление мероприятий по выполнению государственных программ социальной защиты населения за счет субвенций из государственного бюджета" (далее — Порядок) установлен механизм финансирования расходов местных бюджетов на осуществление мероприятий по исполнению государственных программ социальной защиты населения по предоставлению льгот и жилищных субсидий населению на оплату электроэнергии (пункт 1).Постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 №256 (256-2002-п) "Про затвердження Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету" (далі – Порядок) встановлено механізм фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення з надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії (пункт 1).
В соответствии с пунктом 3 Порядка (256-2002-п) главными распорядителями средств местных бюджетов на осуществление мероприятий по исполнению государственных программ социальной защиты населения являются руководители главных управлений, управлений, отделов и других самостоятельных подразделений местных администраций, исполнительных органов советов, в компетенцию которых входят вопросы труда и социальной защиты населения.Відповідно до пункту 3 Порядку (256-2002-п) , головними розпорядниками коштів місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення є керівники головних управлінь, управлінь, відділів та інших самостійних підрозділів місцевих адміністрацій, виконавчих органів рад, до компетенції яких входять питання праці та соціального захисту населення .
Согласно пункту 4 Порядка (256-2002-п) перечисление сумм субвенций на финансирование расходов местных бюджетов на осуществление мероприятий по выполнению Згідно з пунктом 4 Порядку (256-2002-п) , перерахування сум субвенцій на фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання государственных программ социальной защиты населения проводится Государственной казначейской службой согласно помесячной росписи ассигнований местного бюджета, но в пределах фактических обязательств соответствующих бюджетов относительно льгот, субсидий.державних програм соціального захисту населення проводиться Державною казначейської службою згідно помісячного розпису асигнувань місцевого бюджету, але в межах фактичних зобов'язань відповідних бюджетів щодо пільг, субсидій.
Ежемесячные суммы субвенций перечисляются на счета местных бюджетов пропорционально объемам субвенций, предусмотренным в государственном бюджете. Щомісячні суми субвенцій перераховуються на рахунки місцевих бюджетів пропорційно обсягам субвенцій, передбачених у державному бюджеті.
В соответствии с пунктом 5 главные распорядители средств местных бюджетов ежемесячно готовят информацию о фактически начисленных суммах и акты сверок расчетов за предоставленные услуги с предприятиями, предоставляющими услуги, и направляют их финансовым органам райгосадминистраций.Відповідно до пункту 5 Порядку (256-2002-п) , головні розпорядники коштів місцевих бюджетів щомісяця готують інформацію про фактично нараховані суми і акти звірок розрахунків за надані послуги з підприємствами, що надають послуги, і направляють їх фінансовим органам райдержадміністрацій.
Пунктом 1 постановления Кабинета Министров Украины от 01.08.1996 г. № 879 (879-96-п) "Об установлении норм пользования жилищно-коммунальными услугами гражданами, которые имеют льготы по их оплате" установлено, что с 1 августа 1996 года льготы предоставляются в пределах нормы: 75кВт час на семью из одного-двух лиц на месяц, в том числе, если оба члена семьи имеют право на скидку и дополнительно 15 кВт час на каждого другого члена семьи, но не более 150 кВт в месяц.Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1996 №879 (879-96-п) "Про встановлення норм користування житлово-комунальними послугами громадянами, які мають пільги щодо їх оплати" встановлено, що з 01.08.1996 пільги надаються в межах норми: 75кВт/год на сім'ю з одного-двох осіб на місяць, у тому числі, якщо обидва члени сім'ї мають право на знижку і додатково 15 кВт/год на кожного іншого члена сім'ї, але не більше 150 кВт на місяць.
Частью 4 статьи 22 Закона Украины от 20.12.1990 г. № 565-ХН "О милиции" предусмотрено, что работникам милиции и членам их семей предоставляется 50-процентная скидка по оплате жилой площади, коммунальных услуг.Частиною 4 статті 22 Закону України від 20.12.1990 №565-ХН "Про міліцію" передбачено, що працівникам міліції та членам їх сімей надається 50-процентна знижка по оплаті жилої площі, комунальних послуг.
Частью 7 данной статьи предусмотрено, что за работниками милиции, уволенными со службы по возрасту...Частиною 7 даної статті передбачено, що за працівниками міліції, звільненими зі служби за вікомсохраняется право на льготы, предусмотренные этим Законом (565-12) . зберігається право на пільги, передбачені цим Законом (565-12) .
Согласно п.п.Згідно підпункту"а" п.68 раздела 2 Закона Украины от 28.12.2007 г. № 107-VI "О Государственном бюджете Украины на 2008 год и о внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины" (107-17) , 50-процентная скидка по оплате электроэнергии работникам милиции предоставлялась в пределах норм, установленных законодательством. "А" пункту 68 розділу 2 Закону України від 28.12.2007 р. № 107-VI "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" (107-17) , 50-процентна знижка по оплаті електроенергії працівникам міліції надавалася в межах норм, встановлених законодавством.
За работниками милиции, уволенными со службы по возрасту...За працівниками міліції, звільненими зі служби за вікомправо на указанную льготу сохранялось при условии, если среднемесячный совокупный доход семьи в расчете на одно лицо за предыдущие шесть месяцев не превышал величины дохода, который дает право на налоговую социальную льготу. право на зазначену пільгу зберігалося за умови, якщо середньомісячний сукупний доход сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищував величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу.
Однако решением Конституционного суда Украины от 22.05.2008 года № 10-рп/2008 (v010p710-08) изменения, внесенные пунктом 68 раздела II Закона Украины "О Государственном бюджете Украины на 2008 год и о внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины" (107-17) , признаны такими, которые не отвечают Конституции Украины (254к/96-ВР) (неконституционные).Однак рішенням Конституційного суду України від 22.05.2008 №10-рп/2008 (v010p710-08) зміни, внесені пунктом 68 розділу II Закону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" (107-17) , визнані такими, що не відповідають Конституції України (254к/96-ВР) .
В соответствии со ст.22 Закона Украины "О Конституционном Суде Украины" решения Конституционного Суда Украины подлежат безусловному исполнению всеми государственными органами, органами местного и регионального самоуправления, учреждениями, организациями, предприятиями, их должностными лицами, объединениями граждан и гражданами.Відповідно до статті 22 Закону України "Про Конституційний Суд України", рішення Конституційного Суду України підлягають безумовному виконанню всіма державними органами, органами місцевого та регіонального самоврядування, установами, організаціями, підприємствами, їх посадовими особами, об'єднаннями громадян і громадянами.Конституционный Суд Украины в случае несоответствия законов или других нормативных актов или их отдельных положений Конституции и законам Украины или должным образом заключенным и ратифицированным договорам или соглашениям признает их не действующими с момента введения их в действие. Конституційний Суд України у разі невідповідності законів чи інших нормативних актів або їх окремих положень Конституції (254к/96-ВР) і законам України або належним чином укладеним і ратифікованим договорами або угодами визнає їх не чинними з моменту введення їх в дію.
Таким чином, обсяг пільгового споживання електроенергії для працівників міліції і пенсіонерів МВС не обмежується нормами, встановленими постановою Кабінету Міністрів України про 01.08.1996 № 879 (879-96-п) .
На 2009-2011 роки між Відкритим акціонерним товариством "Крименерго" та Управлінням праці та соціального захисту населення Бахчисарайської районної державної адміністрації було укладено аналогічні договори:
№ 01-31/2 от 01.01.2009 г. срок действия с 01.01.2009 по 27.12.2009 г.г.; №01-31/2 від 01.01.2009 термін дії з 01.01.2009 по 27.12.2009;
№ 01-31/1 от 11.01.2010 г. срок действия с 01.01.2010 по 31.12.2010 г.г.; №01-31/1 від 11.01.2010 термін дії з 01.01.2010 по 31.12.2010;
№01-31/6 от 24.01.2011 г. срок действия с 01.01.2011 по 31.12.2011 г.г. №01-31/6 від 24.01.2011 термін дії з 01.01.2011 по 31.12.2011.
Условиями данных договоров также было предусмотрено предоставление льгот, жилищных субсидий населению в соответствии с действующим законодательством Украины и компенсация расходов Истцу за предоставленную им населению услугу по поставке электроэнергии в Бахчисарайском районе со стороны Ответчика из Государственного бюджета Украины на 2009, 2010, 2011 годы согласно Законам Украины "О Государственном бюджете" на 2009, 2010 годы и Бюджетном кодексе Украины (2456-17) .Умовами даних договорів також було передбачено надання пільг, житлових субсидій населенню відповідно до чинного законодавства України та компенсація витрат Позивачу за надану їм послугу населенню з постачання електроенергії в Бахчисарайському районі з боку Відповідача з Державного бюджету України на 2009, 2010, 2011 роки згідно із Законами України "Про Державний бюджет" на 2009, 2010 роки та Бюджетному кодексі України (2456-17) .
После вынесения Конституционным Судом Украины решения 22.05.2008 г. Бахчисарайским районом электрических сетей был произведен перерасчет потребленной электроэнергии льготной категории "пенсионеры МВД" в размере 50% по оплате за всю потребленную электроэнергию.Після винесення Конституційним Судом України рішення 22.05.2008 Бахчисарайським районом електричних мереж був проведений перерахунок спожитої електроенергії пільгової категорії "пенсіонери МВС" в розмірі 50% з оплати за всю спожиту електроенергію.
У відповідності до Закону України "Про електроенергетику" (575/97-ВР) , Правил користування електричною енергією для населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.99 №1357 (1357-99-п) , у відповідності до укладених договорів, Публічне акціонерне товариство "Крименерго" протягом 2008-2011 років постачало споживачам електричну енергію, які оплачували її з урахуванням пільг у відповідності до Закону України "Про міліцію" (565-12) .
Питання пільгової оплати за спожиту електричну енергію врегульовано пунктом 31 Правил користування електричною енергією для населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.99 №1357 (1357-99-п) , згідно якого споживач, який має право на встановлені законодавством пільги з оплати спожитої електричної енергії, повідомляє у письмовій заяві енергопостачальника про своє право на пільгу з посиланням на відповідний законодавчий акт.
Як вже зазначалося, частинами 4, 6 статті 22 Закону України "Про міліцію" встановлено, що працівникам міліції та членам їх сімей надається 50 процентна знижка по оплаті жилої площі, комунальних послуг, а також палива. За працівниками міліції, звільненими зі служби за віком, хворобою або вислугою років, зберігається право на пільги за цим Законом (565-12) .
При цьому, обсяг спожитої електричної енергії, на який за Законом України "Про міліцію" (565-12) надається 50% знижка в оплаті, не обмежується нормами, тобто знижка надається на весь обсяг спожитої електричної енергії.
Відповідно до статті 24 Закону України "Про міліцію" фінансування витрат, пов'язаних з реалізацією вказаних положень, здійснюються за рахунок коштів Державного і місцевих бюджетів. Видатки місцевих бюджетів фінансуються за рахунок субвенцій з Державного бюджету України.
Відповідно до статті 102 Бюджетного кодексу України, видатки місцевих бюджетів, передбачені у підпункті "б" пункту 4 частини першої статті 89 цього кодексу, а саме видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення, державні програми соціального захисту, пільги ветеранам війни і праці, фінансуються за рахунок субвенцій з Державного бюджету України, у порядку визначеному Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2004 №256 (256-2002-п) затверджено "Порядок фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету".
Пунктом 3 Порядку (256-2002-п) встановлено, що головними розпорядниками коштів місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення є керівники головних управлінь, управлінь, відділів та інших самостійних структурних підрозділів місцевих держадміністрацій, виконавчих органів рад, до компетенції яких належать питання праці та соціального захисту населення.
Відповідно до пунктів 5, 6, 7, 8 Порядку (256-2002-п) , головні розпорядники коштів місцевих бюджетів щомісяця готують інформацію про фактично нараховані суми щодо пільг звільненим зі служби за віком, хворобою або вислугою років військовослужбовцям Служби безпеки України, працівникам міліції, особам начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, та акти звіряння розрахунків за надані послуги з підприємствами - постачальниками відповідних послуг і направляють їх до фінансових органів районних держадміністрацій.
Фінансові органи районних держадміністрацій, виконкомів міських рад на підставі отриманих актів звіряння щомісяця готують реєстри нарахованих сум щодо пільг вказаної категорії осіб, та направляють їх фінансовим органам обласних держадміністрацій.
Фінансові органи обласних держадміністрацій протягом двох операційних днів після отримання коштів субвенцій надають органам Державного казначейства платіжні доручення щодо перерахування цих коштів на рахунки районних бюджетів, бюджетів міст обласного значення пропорційно фактичним зобов'язанням з пільг, субсидій.
Органи Державного казначейства протягом операційного дня з часу отримання відповідних платіжних доручень направляють кошти субвенцій на рахунки місцевих бюджетів, відкриті в територіальних управліннях Державного казначейства, для подальшого перерахування на рахунки головних розпорядників коштів та здійснення розрахунків з постачальниками відповідних послуг.
Забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою згідно із законами України (пільговики), здійснюється за допомогою Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, відповідно до "Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 №117 (117-2003-п) .
Відповідно до пунктів 10, 11 Положення (117-2003-п) , підприємства та організації, що надають послуги, щомісяця до 25 числа подають уповноваженому органу на паперових та електронних носіях розрахунки щодо вартості послуг, наданих пільговикам у минулому місяці.
Управління праці і соціального захисту населення щомісяця:
1) звіряє інформацію, що міститься в Реєстрі, з інформацією, яка надходить від підприємств та організацій, що надають послуги, і у разі виявлення розбіжностей щодо загальної кількості пільговиків або розміру пільг, що надаються конкретному пільговику, не провадить розрахунків, що стосуються виявлених розбіжностей, до уточнення цієї інформації;
2) після проведення розрахунків з підприємствами та організаціями, що надають послуги, складає:
- реєстр погашення заборгованості перед підприємствами та організаціями, що надають послуги, та реєстр розрахунків;
- акти звіряння розрахунків за надані пільговикам послуги.
З 22.05.2008 по 01.05.2011 щомісяця відповідачу подавалися розрахунки витрат щодо надання пільг.
За період з 22.05.2008 по 01.05.2011 заборгованість Управління праці та соціального захисту населення Бахчисарайської районної державної адміністрації по відшкодуванню пільг з оплати за спожиту електроенергію працівниками міліції, звільненими зі служби за віком, хворобою або вислугою років складає 58 787,12 грн.
Бахчисарайским УТСЗН акты сверок и протоколы на возмещение сумм из средств бюджета за период с 22.05.2008 по апрель 2011 г. не подписаны.Управлінням праці та соціального захисту населення Бахчисарайської районної державної адміністрації акти звірок та протоколи на відшкодування сум з коштів бюджету за період з 22.05.2008 по 01.05.2011 не підписані.В своих письмах от 24.12.2009 № 0112-12/4535, от 28.04.2011 г. № 0112-02/1203 Ответчик указывает, что льготы "пенсионерам МВД" должны предоставляться в соответствии с нормами, которые установлены Постановлением Кабинета Министров Украины от 01.08.1996 г. №879 (879-96-п) . У своїх листах від 24.12.2009 №0112-12/4535 та від 28.04.2011 № 0112-02/1203 відповідач вказує, що пільги "пенсіонерам МВС" повинні надаватися відповідно до норм, які встановлені Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1996 №879 (879-96-п) .
Позивач не погодився таким твердженням відповідача, оскільки, відповідно до статті 22 Закону України "Про міліцію", працівникам міліції та членам їхніх сімей надається 50-відсоткова знижка з оплати житлової площі, комунальних послуг, а також палива.
Правові засади формування та застосування державних соціальних стандартів і нормативів, спрямованих на реалізацію закріплених Конституцією України (254к/96-ВР) та законами України основних соціальних гарантій визначено Законом України "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії" (2017-14) .
Враховуючи те, що виключно Законами України (2017-14) визначаються пільги щодо оплати житлово-комунальних, транспортних послуг і послуг зв'язку та критерії їх надання (стаття 19 Закону України "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії"), то посилання відповідача на те, що обсяг спожитої електроенергії, на який надається 50% знижка в оплаті, повинен бути обмежений нормами, є безпідставним.
Отже, обсяг пільгового споживання житлово-комунальних послуг для працівників міліції та пенсіонерів МВС після 22.05.08 не може бути обмежений нормами користування, встановленими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1996 №879 (879-96-п) "Про встановлення норм користування житлово-комунальними послугами громадянами, які мають пільги щодо їх оплати".
Враховуючи на вищевикладене, господарський суд вважає вимоги позивача про стягнення з Управління праці та соціального захисту населення Бахчисарайської районної державної адміністрації 58787,12 грн. заборгованості належним чином обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.
У судовому засіданні 18.08.2011 суд вийшов до нарадчої кімнати. Після виходу суду з нарадчої кімнати 22.08.2011 оголошено вступну та резолютивну частини рішення, відповідно до статті 85 Господарського процесуального кодексу України.
Судові витрати покладаються на відповідача згідно статті 49 Господарського процесуального кодексу України.
З урахуванням викладеного, керуючись статями 33, 34, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд
В И Р І Ш И В:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Управління праці та соціального захисту населення Бахчисарайської районної державної адміністрації (98403, АР Крим, м. Бахчисарай, вул. Сімферопольська, 14, ідентифікаційний код 03193962) на користь Публічного акціонерного товариства "Крименерго" (95000, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Київська, 74/6, ідентифікаційний код 00131400) 58787,12 грн. заборгованості, 587,87 грн. державного мита та 236,00 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
3. Наказ видати після|потім| набрання судовим рішенням|розв'язання,вирішення,розв'язування| законної сили.
рішення оформлено відповідно до статті 84 Господарського процесуального кодексу України та підписано 26.08.2011.
рішення може бути оскаржено в порядку та строки передбачені статтями 91-93 Господарського процесуального кодексу України.
Суддя Господарського суду
Автономної Республіки Крим
Іщенко І.А.