ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18 вересня 2017 року м. Київ К/800/28254/15, К/800/29581/15
Колегія суддів Вищого адміністративного суду України у складі:
Головчук С.В. (суддя-доповідач),
Черпака Ю.К.,
Штульман І.В.,
розглянувши в порядку письмового провадження касаційні скарги Державної податкової інспекції у Личаківському районі м. Львова Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області та ОСОБА_4
на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 12 грудня 2014 року та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 03 червня 2015 року
у справі за позовом ОСОБА_4 до Державної податкової інспекції у Личаківському районі м. Львова, Відділу Держземагенства у м. Львові Головного управління Держземагенства у Львівській області про зобов'язання надати інформацію,
в с т а н о в и л а:
У жовтні 2014 року ОСОБА_4 звернулася до суду з позовом, в якому уточнивши позовні вимоги, просила визнати, що Відділ Держземагенства у м. Львові Львівської області та Державна податкова інспекція у Личаківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області порушили її права на отримання обґрунтованої відповіді та достовірної і повної інформації, які гарантовані ст.ст. 32, 34 і 40 Конституції України; зобов'язати обох відповідачів, як суб'єктів владних повноважень, надати до суду документи (роз'яснення, заперечення тощо), які повинні містити ґрунтовні письмові пояснення щодо всіх обставин справи, а представлені ними додатки (копії документів) повинні бути належної якості та завірені відповідальними особами відповідачів; зобов'язати Відділ Держземагенства у м. Львові Львівської області надати суду і позивачу пояснення (з посиланням на норми чинного законодавства) щодо державної установи (установ), яка зобов'язана була подавати і подавала до податкового органу у період з 1996 по 2014 рік такі земельно-кадастрові дані, як: а) площа земельної ділянки, б) її цільове призначення (категорія земель), в) нормативна грошова оцінка, г) інформація про власників (користувачів) ділянки; у випадку якщо з 1996 по 2014 рік (чи за інший період в межах цих років) всі вказані відомості (або частину цих відомостей) до податкового органу подавав Відділ Держземагенства у м. Львові Львівської області чи установи, правонаступником яких він є, то зобов'язати його надати ці дані суду і позивачу окремо за кожний рік (за винятком нормативної грошової оцінки земель, яку позивачеві надано); представити до суду копії документів, які містять дані про користувачів та загальну площу земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1, станом на 1996 рік; у випадку відсутності у нього таких документів чи неможливості їх представлення, вимагати обґрунтованого пояснення причин їх ненадання; представити до суду копії документів із земельно-кадастровими даними земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1, які згідно інформації Львівської міської ради він готував, і на підставі яких було прийнято рішення Виконавчого комітету Львівської міської ради № 51 від 06 лютого 1998 року "Про інвентаризацію земель м. Львова", які б пояснювали, на підставі яких документів та дій Відділом Держземагенства у м. Львові Львівської області встановлено, що фактичними користувачами земельної ділянки за вказаною адресою є ОСОБА_5 (користувач 1020 кв.м) та ОСОБА_4 (користувач 1020 кв.м); у випадку відсутності у нього таких документів чи неможливості їх представлення, вимагати обґрунтованого пояснення причин їх ненадання; представити до суду копії документів із земельно-кадастровими даними земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1, на підставі яких 27 вересня 2001 року Львівською міською радою прийнята ухвала № 1208 "Про передачу громадянам в приватну власність, постійне та тимчасове користування земельних ділянок в місті Львові", які б пояснювали, на підставі яких документів та дій Відділом Держземагенства у м. Львові Львівської області встановлено, що користувачі земельної ділянки за вказаною адресою фактично користуються земельною ділянкою площею 2850 кв.м; у випадку відсутності у нього таких документів чи неможливості їх представлення, вимагати обґрунтованого пояснення причин їх ненадання; представити до суду копії документів із земельно-кадастровими даними земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1, якими встановлено що станом на грудень 2001 року у фактичному користуванні власників приватного будинку за вказаною адресою була земельна ділянка площею 2900 кв.м. У разі відсутності у нього таких документів чи неможливості їх представлення, вимагати обґрунтованого пояснення причин їх ненадання; надати позивачу повний витяг з Поземельних книг її ділянок (з всіма внесеними у них відомостями) та вказати, які зміни і за якими даними вносились в них у період 2003-2014 років із зазначенням підстав та документів, на основі яких відбувалися нові записи; надати суду пояснення про періодичність подання до інформації про земельно-кадастрові дані за період 1996 - 2014 років з посиланням на вимоги законодавства у цьому питанні; надати суду пояснення чи Відділ Держземагенства у м. Львові Львівської області формує і передає дані державного земельного кадастру по земельних ділянках м. Львова для формування даних єдиної державної кадастрової карти України; якщо так, то надати суду пояснення, чи ним передано дані по земельних ділянках, що знаходяться по АДРЕСА_1, для їх включення в єдину електронну кадастрову карту України, а у випадку ненадання (невнесення) таких даних пояснення причин невнесення цих даних; якщо він не формує і не передає дані державного земельного кадастру по земельних ділянках м. Львова для формування даних публічної державної кадастрової карти України, то надати суду пояснення, яка установа із земельних питань м. Львова зобов'язана формувати і передавати дані по земельних ділянках за адресою: АДРЕСА_1, для їх включення в публічну електронну кадастрову карту України; якщо формує і вносить (передає) земельно-кадастрові дані по земельних ділянках, які знаходяться у м. Львові, до публічної державної кадастрової карти України, то зобов'язати його внести (передати) дані по земельних ділянках, що знаходяться за адресою: АДРЕСА_1, в публічну електронну кадастрову карту України. Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Личаківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області надати позивачу повний розрахунок її податкових зобов'язань зі сплати земельного податку за період 1996 - 2014 років, із зазначенням усіх вихідних даних для проведення розрахунку земельного податку за кожний рік окремо. Зокрема, там мають бути вказані за кожний рік і для кожного виду земельної ділянки (окремо для обслуговування житлового будинку, а окремо для садівництва): 1) площа земельної ділянки (у га або кв.м); 2) нормативна грошова оцінка цієї ділянки; 3) коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки землі; 4) ставка податку за земельну ділянку; 5) нарахований податок на земельну ділянку; 6) сумарний нарахований земельний податок позивача за рік та переплату/борг станом на 1 січня кожного року (з 01 січня 1997 року і на 01 січня 2014 року включно) нарахування податку. Даний розрахунок повинен також містити формулу або словесне пояснення послідовності дій над вихідними даними із наведеним одним прикладом розрахунку (з підстановкою вихідних даних) за будь-який рік, що доводитиме правильність здійсненого розрахунку даних податкового зобов'язання позивача, які наведені в таблиці листа податкового органу № Х-545/24-110/3 від 02 грудня 2011 року; надати суду і позивачу пояснення, чому сума її податкового зобов'язання, нарахована у 2008 році зменшилась більш ніж на 50 % порівняно з 2007 роком; надати суду і позивачу пояснення, чому Державна податкова інспекція у Личаківському районі м. Львова не дотримується вимог чинного Податкового кодексу України (2755-17) і не надсилає платнику податку розрахунок його податкового зобов'язання; надати суду і позивачу пояснення (з посиланням на норми чинного законодавства) щодо державної установи (установ), яка подавала до податкового органу у період з 1996 по 2014 рік такі земельно-кадастрові дані як: а) площа земельної ділянки, б) її цільове призначення (категорія земель), в) нормативна грошова оцінка, г) інформація про власників (користувачів) ділянки. В даному поясненні представити також повний перелік відомостей, які зазначена установа зобов'язана була надавати Державній податковій інспекції у Личаківському районі м. Львова; надати суду пояснення про періодичність подання згаданою установою інформації до Державної податкової інспекції у Личаківському районі м. Львова про земельно-кадастрові дані за період 1996 - 2014 років з посиланням на вимоги законодавства у цьому питанні.
Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 12 грудня 2014 року, яку залишено без змін ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 03 червня 2015 року, позов задоволено частково. Зобов'язано Державну податкову інспекцію у Личаківському районі м. Львова Головного управління Міністерства доходів і зборів у Львівській області повторно розглянути запит ОСОБА_4 вих. № 03/07 від 18 липня 2014 року та надати запитувану інформацію. В іншій частині позову відмовлено.
У касаційній скарзі Державна податкова інспекція у Личаківському районі м. Львова Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області порушує питання про скасування рішень судів першої та апеляційної інстанцій в частині задоволення позовних вимог та ухвалення у цій частині нового судового рішення про відмову у задоволенні позовних вимог. Зазначає, що судами не взято до уваги, що позивачці надавалася повна інформація стосовно земельних ділянок, на які нараховується земельний податок та суми сплаченого та нарахованого земельного податку станом із 2003 по 2011 рік.
ОСОБА_4 із врахуванням доповнень до касаційної скарги порушує питання про скасування рішень судів першої та апеляційної інстанцій в частині відмови у задоволенні позовних вимог та ухвалення у цій частині нового судового рішення про задоволення позовних вимог. Зазначає, що судами порушено норми матеріального та процесуального права.
Позивач у запереченнях на касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Личаківському районі м. Львова Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області посилається на те, що рішення судів першої та апеляційної інстанцій в частині відмови у задоволенні позову прийняті з порушенням норм матеріального та процесуального права. Вказує, що нею не отримано повної інформації на її запити.
Пeревіривши доводи касаційних скарг, матеріали справи, правильність застосування норм матеріального та процесуального права, колегія суддів вважає, що касаційні скарги не підлягають задоволенню з наступних підстав.
Судами встановлено, що ОСОБА_4 звернулася до Державної податкової інспекції у Личаківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області із запитом № 03/07 від 18 липня 2014 року, у якому просила надати повний розрахунок її податкових зобов'язань зі сплати земельного податку за період 2003 - 2014 років. Документ повинен містити всі вихідні дані для проведення розрахунку земельного податку за кожний рік окремо. Зокрема, там мають бути вказані за кожний рік і для кожного виду земельної ділянки (окремо для обслуговування житлового будинку, а окремо для садівництва): 1) площа земельної ділянки; 2) нормативна грошова оцінка цієї ділянки; 3) коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки землі; 4) ставка податку за земельну ділянку; 5) нарахований податок на земельну ділянку; 6) сумарний нарахований земельний податок за рік та переплату/борг станом на 1 січня кожного року (з 01 січня 2003 року і на 01 січня 2014 року включно) нарахування податку; до вказаних вище у пункті 1 розрахунків податкових зобов'язань зі сплати земельного податку за період 2003 - 2014 років має бути доданий документ з поясненням: чи база даних щодо нарахування земельного податку для фізичних осіб Державної податкової інспекції у Личаківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області є спільною з базою даних Головного управління Міністерства доходів і зборів України у Львівській області; на підставі яких документів (із зазначенням найменування державної установи, що їх надала, та інших реквізитів) у період 2003 - 2014 років вносились дані про розмір площі її земельних ділянок в розрахунок вищевказаного податку; чому сума податкового зобов'язання, яку нарахувала податкова інспекція у 2008 зменшилась більш, ніж на 50 відсотків порівняно з 2007 роком.
04 серпня 2014 року позивачу надано відповідь № 10413/10/15-3, у якій вказано, що нарахування земельного податку фізичним особам проводиться податковим органом згідно земельно-кадастрових даних Управління Держкомзему у м. Львові. Порядок обчислення плати за землю фізичним особам здійснюється на підставі статті 286 Податкового кодексу України. Форма та порядок надіслання податкового повідомлення - рішення і розрахунку грошового зобов'язання визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову політику згідно статті 58 Податкового кодексу України. У 2014 році ОСОБА_4, яка проживає по АДРЕСА_1, згідно земельно-кадастрових даних Управління Держкомзему у м. Львові нараховано плату за землю, а саме: за земельну ділянку, надану для обслуговування житлового будинку площею 0,0333 га; за земельну ділянку, надану для ведення садівництва, площею 0,1124 га. На вищевказані земельні ділянки 17 червня 2014 року Державною податкової інспекцією у Личаківському районі м. Львова Головного управління Міністерства доходів і зборів у Львівській області винесені податкові повідомлення-рішення № 2120-15 на суму 55,31 грн та № 2121-15 на суму 81,23 грн, які підлягають сплаті протягом 60 днів з дня вручення.
29 липня 2014 року позивач звернулася до Відділу Держземагенства у м. Львові Львівської області із запитом вих. № 04/07, у якому просила надати обґрунтовану відповідь на наступні питання: чи зобов'язаний і відповідальний відділ за формування і ведення інформаційної бази даних державного земельного кадастру; чи безпосередньо він зобов'язаний передавати до податкового органу інформацію про розміри ділянок згідно вимог чинного законодавства; якщо так, то надати інформацію для кожного виду земельної ділянки, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1, якою вона користувалась за період 1996 - 2014 роки, яка подавалась до державної податкової служби для нарахування позивачем земельного податку, із зазначенням: а) що вона є землекористувачем або власником земельної ділянки; б) площі ділянки, за яку вона повинна сплатити земельний податок; в) категорії земельної ділянки (її цільового призначення); якщо Відділ не є зобов'язаним і відповідальним за формування і ведення інформаційної бази даних державного земельного кадастру, яка повинна передаватися до податкового органу для нарахування податку за землю фізичним особам, то назвати їй відповідний орган, який був чи є зобов'язаним передавати дані державного земельного кадастру до податкового органу для нарахування податку на землю за період з 1996 по 2014 рік включно; чи Відділ формує інформаційну базу даних державного земельного кадастру на підставі актів права власності на землю, які є зареєстровані в Поземельній книзі, і чи ці дані з Поземельної книги є ідентичними до даних, які передаються до податкового органу для нарахування податку за землю; якщо база даних для надання інформації податковому органу формується Відділом на підставі іншої інформації, ніж вказана в Поземельній книзі, то вказати джерело цих даних; чи саме відділ формує дані державного земельного кадастру і заносить їх в електронну систему документообігу "Lotus Notes"; чи електронна система документообігу "Lotus Notes", сформована на базі державного земельного кадастру, є також призначена для передачі цих даних податковому органу для нарахування податку на землю для фізичних осіб; якщо саме відділ заносить дані державного земельного кадастру в електронну систему документообігу "Lotus Notes", використовуючи дані Поземельної книги, то чому дані про земельні ділянки, власником яких вона є, не занесені в цю базу; якщо Відділ формує і передає дані до податкового органу для нарахування податку на землю фізичним особам, то пояснити, чи існує закон, який забороняє надати їй таку інформацію; вказати періодичність надання установою даних земельного кадастру до податкового органу для нарахування ним податку на землю.
Відділ Держземагенства у м. Львові Львівської області надав ОСОБА_4 відповідь від 19 серпня 2014 року № 10/X/124, у якій повідомив, що відповідно до покладених на нього завдань він здійснює ведення державного земельного кадастру та отримує інформацію про відведення земельних ділянок, Поземельної книги та їх зберігання і державну реєстрацію земельних ділянок. У відповіді також зазначено, що у відділу відсутній обов'язок передавати до податкового органу інформацію про розміри земельних ділянок та зазначено дані із зареєстрованих державних актів на право власності на землю ОСОБА_5, ОСОБА_4, ОСОБА_6 протягом 2003-2014 років згідно земельно-кадастрових даних АДРЕСА_1, нормативну грошову оцінку земельних ділянок згідно земельно-кадастрових даних. У відповіді зазначено, що дані державного земельного кадастру не вносяться в електронну систему документообігу "Lotus Notes" та про неналежність до компетенції Відділу вирішення інших питань, порушених у зверненні.
Згідно із частиною першою статті 1 Закону України "Про звернення громадян" громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Частиною першою статті 15 цього Закону встановлено, що органи державної влади, місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники та посадові особи підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, до повноважень яких належить розгляд заяв (клопотань), зобов'язані об'єктивно і вчасно розглядати їх, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв (клопотань).
Порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес визначений Законом України "Про доступ до публічної інформації" (2939-17) , відповідно до частини 1 статті 1 якого, публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Із змісту наведеної норми видно, що публічна інформація має наступні ознаки, зокрема : 1) це - готовий продукт інформації, який отриманий або створений лише в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством; 2) ця інформація заздалегідь відображена або задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях; 3) така інформація знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень або інших розпорядників публічної інформації.
За визначенням, наведеним у частині 1 статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації" запит на інформацію це - прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Отже, визначальним для публічної інформації є те, щоб вона була заздалегідь готовим, зафіксованим продуктом, отриманим або створеним лише суб'єктом владних повноважень у процесі виконання своїх обов'язків. При цьому, норми Закону України "Про доступ до публічної інформації" (2939-17) регулюють відносини щодо допуску до інформації, яка вже існує, і не вимагає у відповідь на запит створювати певну інформацію.
Згідно із статтею 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації" розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках: 1) розпорядник інформації не володіє і не зобов'язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит; 2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини 2 статті 6 цього Закону; 3) особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 цього Закону фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком; 4) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною 5 статті 19 цього Закону. Відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту, вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.
Положенням про Управління (Відділ) Держземагентства в місті, затвердженим наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10 травня 2012 року № 258 (z0855-12) , передбачено, що Управління (Відділ) відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, здійснює ведення державного земельного кадастру та отримує інформацію про відведення земельних ділянок, здійснює ведення Поземельних книг та їх зберігання, організовує здійснення на відповідній території робіт із землеустрою та оцінки земель, що проводяться з метою внесення відомостей до Державного земельного кадастру, здійснює державну реєстрацію земельних ділянок та обмежень у їх використанні, створює інформаційну базу даних з питань реформування земельних відносин, землеустрою, охорони та проведення моніторингу земель, ведення державного земельного кадастру, оціночної діяльності і земельних торгів.
Пунктом 5.4 цього Положення передбачено, що Управління (Відділ) з метою організації своєї діяльності організовує розгляд звернень громадян, юридичних осіб, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та надає роз'яснення з питань, що належать до його компетенції, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг.
Статтею 25 Закону України "Про державний земельний кадастр" визначено, що Поземельна книга є документом Державного земельного кадастру, який містить такі відомості про земельну ділянку: а) кадастровий номер; б) площа; в) місцезнаходження (адміністративно-територіальна одиниця); г) склад угідь; ґ) цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель); д) нормативна грошова оцінка; е) відомості про обмеження у використанні земельної ділянки; є) відомості про межі частини земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди земельної ділянки; ж) кадастровий план земельної ділянки; з) дата державної реєстрації земельної ділянки; и) інформація про документацію із землеустрою, на підставі якої здійснена державна реєстрація земельної ділянки, а також внесені зміни до цих відомостей; і) інформація про власників (користувачів) земельної ділянки відповідно до даних про зареєстровані речові права у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно; ї) дані про бонітування ґрунтів. Поземельна книга відкривається одночасно з державною реєстрацією земельної ділянки та ведеться в паперовій та електронній (цифровій) формі. Поземельна книга закривається у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки. До Поземельної книги в паперовій формі долучаються всі документи, які стали підставою для внесення відомостей до неї.
Судами встановлено, що у листі від 19 серпня 2014 року № 10/Х/124 Відділ Держземагенства у м. Львові Львівської області надав відповідь на звернення позивача від 29 липня 2014 року № 04/07, в якій зазначено інформацію, якою володів Відділ а саме : вказано усі відомості, які вносяться до Поземельної книги щодо земельних ділянок, в тому числі кадастровий номер, площу, цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель), нормативну грошову оцінку тощо.
Разом з тим, надати копії документів із земельно-кадастровими даними земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1, та копії документів, які містять дані про користувачів та загальну площу земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 позивач у цьому запиті № 04/07 не просила, а тому суди дійшли обґрунтованого висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог про зобов'язання Відділу Держземагенства у м. Львові Львівської області надати пояснення та представити копії документів, які ОСОБА_4 у зверненні від 29 липня 2014 року не запитувались.
Крім того, перевіряючи обставини справи, суди з'ясували, що позивач із своїм чоловіком неодноразово зверталася із запитами до Відділу Держземагенства у місті Львові, на які їм надавалися відповіді по суті поставлених питань в межах наявності інформації, якою володів відповідач.
За таких обставин, суди дійшли обґрунтованого висновку щодо відсутності підстав для задоволення позову в частині вимог до Відділу Держземагенства у місті Львові.
Що стосується запиту позивача від 18 липня 2014 року № 03/07 направленого до Державної податкової інспекції у Личаківському районі м. Львова, то перевіряючи зміст наданої їй відповіді від 04 серпня 2014 року № 10413/10/15-3, суди встановили, що запитувана ОСОБА_4 інформація надана їй не в повному обсязі. Зокрема, позивач у запиті № 03/07 просила Державну податкову інспекцію у Личаківському районі м. Львова надати їй повний розрахунок її податкових зобов'язань зі сплати земельного податку за період з 2003 року по 2014 рік, а у відповіді Державної податкової інспекції у Личаківському районі м. Львова зазначено інформацію лише по 2011 рік.
За таких обставин, суди правильно зобов'язали Державну податкову інспекцію у Личаківському районі м. Львова повторно розглянути звернення ОСОБА_4 від 18 липня 2014 року. № 03/07 та надати запитувану нею інформацію.
Доводи касаційних скарг не спростовують правильність висновків судів першої та апеляційної інстанцій, оскільки перевірені судами і їм дана належна правова оцінка.
Відповідно до частини першої статті 224 КАС України суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що судами першої та апеляційної інстанцій не допущено порушень норм матеріального і процесуального права при ухваленні судових рішення чи вчиненні процесуальних дій.
За таких обставин, підстави для скасування рішень судів першої та апеляційної інстанцій відсутні.
Керуючись статтями 220, 222, 223, 224, 231 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів,
у х в а л и л а :
Касаційні скарги Державної податкової інспекції у Личаківському районі м. Львова Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області та ОСОБА_4 залишити без задоволення, а постанову Львівського окружного адміністративного суду від 12 грудня 2014 року та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 03 червня 2015 року - без змін.
Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі та оскарженню не підлягає.
Судді
С.В. Головчук
Ю.К. Черпак
І.В. Штульман