|
Небезпечний недолік
|
=
|
40
|
|
Істотний недолік
|
=
|
10
|
|
Незначний недолік
|
=
|
1
|
|
RR
|
=
|
загальна оцінка ризику
|
|
D Yi
|
=
|
Сума балів за дефекти за рік 1, 2, 3
|
|
D Y1
|
=
|
див. зображення (984_059-14Fn184-1)
|
|
#...
|
=
|
кількість...
|
|
DD
|
=
|
небезпечних недоліків
|
|
MaD
|
=
|
істотних недоліків
|
|
MiD
|
=
|
незначних недоліків
|
|
C
|
=
|
перевірок (випадків технічного інспектування на дорогах або періодичного та добровільного технічного контролю придатності до експлуатації) за рік 1, 2, 3
|
|
AR
|
=
|
річна оцінка ризику
|
|
#...
|
=
|
кількість...
|
|
DD
|
=
|
небезпечних недоліків
|
|
MaD
|
=
|
істотних недоліків
|
|
MiD
|
=
|
незначних недоліків
|
|
C
|
=
|
перевірок (випадків технічного інспектування на дорогах або періодичного та добровільного технічного контролю придатності до експлуатації)
|
Стандарт
|
Питання
|
- EN 12195-1
|
Обчислення сил прив’язування
|
- EN 12640
|
Точки прив’язування
|
- EN 12642
|
Міцність структури кузова транспортного засобу
|
- EN 12195-2
|
Прив’язування сіткою, виготовленою зі штучних волокон
|
- EN 12195-3
|
Ланцюги для прив’язування
|
- EN 12195-4
|
Сталеві троси для прив’язування
|
- ISO 1161, ISO 1496
|
ISO контейнер
|
- EN 283
|
Змінні корпуси
|
- EN 12641
|
Брезент
|
- EUMOS 40511
|
Стійки - стояки
|
- EUMOS 40509
|
Транспортне паковання
|
Позиція
|
Недоліки
|
Оцінювання недоліків
|
||
|
Незначний
|
Істотний
|
Небезпечний
|
|
A
|
Транспортне паковання унеможливлює належне закріплення вантажу.
|
На розсуд інспектора
|
||
B
|
Одна або більш ніж одна одиниця вантажу розміщена неналежним чином.
|
На розсуд інспектора
|
||
C
|
Транспортний засіб не підходить для вантажу (недолік, окрім недоліків, перелік яких подано в позиції 10).
|
На розсуд інспектора
|
||
D
|
Явні дефекти надбудови транспортного засобу (недолік, окрім недоліків, перелік яких подано в позиції 10).
|
На розсуд інспектора
|
||
10
|
Відповідність транспортного засобу
|
|||
10.1.
|
Передня стінка (якщо використовується для закріплення вантажу)
|
|||
10.1.1.
|
Зіржавіння або деформації, що знижують міцність частин
|
|
x
|
|
Частина має тріщини, які загрожують цілісності вантажного відділення
|
|
x
|
||
10.1.2.
|
Недостатня міцність (сертифікат або позначення, якщо застосовно)
|
|
x
|
|
Недостатня висота відносно вантажу, який перевозять
|
|
x
|
||
10.2.
|
Бортові стінки (якщо використовуються для закріплення вантажу)
|
|||
10.2.1.
|
Зіржавіння чи деформації, які знижують міцність частини, незадовільний стан завіс або замків
|
|
x
|
|
У частині наявні тріщини; завіси або замки відсутні або не функціонують
|
|
x
|
||
10.2.2.
|
Недостатня міцність (сертифікат або позначення, якщо застосовно)
|
|
x
|
|
Недостатня висота відносно вантажу, який перевозять
|
|
x
|
||
10.2.3.
|
Дошки бортових стінок, неналежний стан
|
|
x
|
|
У частині наявні тріщини
|
|
x
|
||
10.3.
|
Задня стінка (якщо використовується для закріплення вантажу)
|
|||
10.3.1.
|
Зіржавіння чи деформації, які знижують міцність частини, незадовільний стан завіс або замків
|
|
x
|
|
У частині наявні тріщини; завіси або замки відсутні або не функціонують
|
|
x
|
||
10.3.2.
|
Недостатня міцність (сертифікат або позначення, якщо застосовно)
|
|
x
|
|
Недостатня висота відносно вантажу, який перевозять
|
|
x
|
||
10.4.
|
Стояки (якщо використовуються для закріплення вантажу)
|
|||
10.4.1.
|
Зіржавіння чи деформації, що знижують міцність частини, або недостатнє прикріплення до транспортного засобу
|
|
x
|
|
У частині наявні тріщини; прикріплення до транспортного засобу не стабільне
|
|
x
|
||
10.4.2.
|
Недостатня міцність або невідповідна конструкція
|
|
x
|
|
Недостатня висота відносно вантажу, який перевозять
|
|
x
|
||
10.5.
|
Точки прив’язування (якщо використовуються для закріплення вантажу)
|
|||
10.5.1.
|
Незадовільний стан або невідповідна конструкція
|
|
x
|
|
Не здатні витримувати необхідні для прив’язування сили
|
|
x
|
||
10.5.2.
|
Недостатня кількість
|
|
x
|
|
Недостатня кількість для того, щоб витримувати необхідні для прив’язування сили
|
|
x
|
||
10.6.
|
Необхідні спеціальні структури (якщо використовуються для закріплення вантажу)
|
|||
10.6.1.
|
Незадовільний стан, пошкодження
|
|
x
|
|
У частині наявні тріщини, частина не здатна витримувати необхідні для фіксації сили
|
|
x
|
||
10.6.2.
|
Частина не відповідна для вантажу, який перевозять
|
|
x
|
|
Відсутня
|
|
x
|
||
10.7.
|
Підлога (якщо використовуються для закріплення вантажу)
|
|||
10.7.1.
|
Незадовільний стан, пошкодження
|
|
x
|
|
У частині наявні тріщини; частина не здатна витримувати вантаж
|
|
x
|
||
10.7.2.
|
Недостатнє навантаження
|
|
x
|
|
Неспроможність витримувати вантаж
|
|
x
|
||
20.
|
Методи фіксації
|
|||
20.1.
|
Замикання, блокування та безпосереднє прив’язування
|
|||
20.1.1.
|
Безпосереднє закріплення вантажу (блокування)
|
|||
20.1.1.1.
|
Завелика відстань до передньої стінки, якщо така стінка використовується для закріплення вантажу
|
|
x
|
|
Понад 15 см; загроза вклинювання в стіну
|
|
x
|
||
20.1.1.2.
|
Завелика відстань до бічної стінки, якщо така стінка використовується для закріплення вантажу
|
|
x
|
|
Понад 15 см; загроза вклинювання в стіну
|
|
x
|
||
20.1.1.3.
|
Завелика відстань до задньої стінки, якщо така стінка використовується для закріплення вантажу
|
|
x
|
|
Понад 15 см; загроза вклинювання в стіну
|
|
x
|
||
20.1.2.
|
Засоби закріплення, як-от бруси для прив’язування, блокувальні балки, перекладини та клинці спереду, з боків та ззаду
|
|||
20.1.2.1.
|
Неналежне прикріплення до транспортного засобу
|
x
|
|
|
Недостатнє прикріплення
|
x
|
|
||
Нездатність витримувати необхідні для фіксації сили
|
|
x
|
||
20.1.2.2.
|
Неналежне закріплення
|
x
|
|
|
Недостатнє закріплення
|
x
|
|
||
Цілковито неефективне
|
|
x
|
||
20.1.2.3.
|
Недостатня відповідність обладнання для закріплення
|
|
x
|
|
Обладнання для закріплення цілковито невідповідне
|
|
x
|
||
20.1.2.4.
|
Відповідність обраного методу для закріплення паковання не оптимальна
|
|
x
|
|
Обраний метод цілковито не відповідний
|
|
x
|
||
20.1.3.
|
Безпосереднє закріплення сітками та покриттям
|
|||
20.1.3.1.
|
Стан сіток та покриття (позначення відсутнє/пошкоджене, але засіб усе одно в хорошому стані)
|
x
|
|
|
Засоби фіксації вантажу пошкоджені
|
x
|
|
||
Засоби фіксації вантажу серйозно пошкоджені та не придатні до подальшої експлуатації
|
|
x
|
||
20.1.3.2.
|
Недостатня міцність сіток та покриття
|
|
x
|
|
Спроможність витримувати менша, ніж 2/3 від необхідних для фіксації сил
|
|
x
|
||
20.1.3.3.
|
Недостатнє закріплення сіток та покриття
|
|
x
|
|
Закріплення спроможне витримувати менше, ніж 2/3 від необхідних для фіксації сил
|
|
x
|
||
20.1.3.4.
|
Недостатня відповідність сіток та покриття для закріплення вантажу
|
|
x
|
|
Цілковита невідповідність
|
|
x
|
||
20.1.4.
|
Розділення одиниць вантажу та заповнення проміжків між ними або між ними та іншими елементами
|
|||
20.1.4.1.
|
Невідповідне розділення одиниць та заповнення проміжків
|
|
x
|
|
Надмірне розділення або завелика відстань до інших елементів
|
|
x
|
||
20.1.5.
|
Безпосереднє прив’язування (горизонтальне, поперечне, діагональне, за допомогою петель або пружин)
|
|||
20.1.5.1.
|
Невідповідні сили, необхідні для закріплення
|
|
x
|
|
Менше, ніж 2/3 від необхідної сили
|
|
x
|
||
20.2.
|
Закріплення за допомогою фрикційних з’єднань
|
|||
20.2.1.
|
Одержання сил, необхідних для закріплення
|
|||
20.2.1.1.
|
Невідповідні сили, необхідні для закріплення
|
|
x
|
|
Менше, ніж 2/3 від необхідної сили
|
|
x
|
||
20.3.
|
Використання засобів фіксації вантажу
|
|||
20.3.1.
|
Невідповідність засобів фіксації вантажу
|
|
x
|
|
Цілковито невідповідний засіб
|
|
x
|
||
20.3.2.
|
Позначення (наприклад, табличка про випробування причепа) відсутня/пошкоджена, або засіб усе одно в хорошому стані
|
x
|
|
|
Позначення (наприклад, табличка про випробування причепа) відсутня/пошкоджена, але засіб має істотні пошкодження
|
x
|
|||
20.3.3.
|
Засоби фіксації вантажу пошкоджені
|
|
x
|
|
Засоби фіксації вантажу серйозно пошкоджені та не придатні до подальшої експлуатації
|
|
x
|
||
20.3.4.
|
Некоректне використання пасів для прив’язування
|
|
x
|
|
Дефектні паси для прив’язування
|
|
x
|
||
20.3.5.
|
Неправильне використання фіксації вантажу (наприклад, відсутність захисної огорожі)
|
|
x
|
|
Дефектне використання засобів фіксації вантажу (наприклад, вузлів)
|
|
x
|
||
20.3.6.
|
Невідповідне закріплення засобів фіксації вантажу
|
|
x
|
|
Менше, ніж 2/3 від необхідної сили
|
|
x
|
||
20.4.
|
Додаткове обладнання (наприклад, протиковзкі килимки, захисна огорожа, бічні затискачі)
|
|||
20.4.1.
|
Використання невідповідного обладнання
|
x
|
|
|
Використання несправного або дефектного обладнання
|
x
|
|
||
Цілковита невідповідність використовуваного обладнання
|
|
x
|
||
20.5.
|
Транспортування насипних матеріалів, а також легких та незакріплених матеріалів
|
|||
20.5.1.
|
Насипний матеріал, який зносить під час експлуатації транспортного засобу на дорозі, може створювати перешкоди для дорожнього руху
|
|
x
|
|
Створення небезпеки для дорожнього руху
|
|
x
|
||
20.5.2.
|
Насипні матеріали не закріплені належним чином
|
|
x
|
|
Втрата вантажу створює небезпеку для дорожнього руху
|
|
x
|
||
20.5.3.
|
Відсутність покриття для легких товарів
|
|
x
|
|
Втрата вантажу створює небезпеку для дорожнього руху
|
|
x
|
||
20.6.
|
Перевезення кругляку
|
|||
20.6.1.
|
Транспортований матеріал (колоди) частково незакріплені
|
|
|
x
|
20.6.2.
|
Сили для закріплення одиниці вантажу не відповідні
|
|
x
|
|
Менше, ніж 2/3 від необхідної сили
|
|
x
|
||
30.
|
Вантаж цілковито незакріплений
|
|
|
x
|
|
Держава-член, що звітує
|
наприклад, Бельгія
|
Звітний період
|
рік від [X]
|
до
|
року [X+1]
|
Категорія транспортного засобу
|
N 2
|
N 3
|
M 2
|
M 3
|
O 3
|
O 4
|
T 5
|
Інші категорії (необов’язково)
|
Усього
|
|||||||||
Країна реєстрації
|
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку (- 1)
|
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку
|
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку
|
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку
|
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку
|
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку
|
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку
|
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку
|
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку
|
Бельгія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Болгарія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Чеська Республіка
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Данія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Німеччина
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Естонія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ірландія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Греція
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іспанія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Франція
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Хорватія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Італія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кіпр
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Латвія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Литва
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Люксембург
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Угорщина
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мальта
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нідерланди
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Австрія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Польща
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Португалія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Румунія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Словенія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Словаччина
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Фінляндія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Швеція
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Велика Британія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Албанія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Андорра
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вірменія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Азербайджан
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Білорусь
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Боснія і Герцеговина
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Грузія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Казахстан
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ліхтенштейн
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Монако
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Чорногорія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Норвегія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Республіка Молдова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Російська Федерація
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сан-Марино
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сербія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Швейцарія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таджикистан
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Туреччина
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Туреччина
|
Туркменістан
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Україна
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Узбекистан
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Колишня Югославська Республіка Македонія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інші треті країни
(будь ласка, зазначте, які саме)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(- 1) Транспортні засоби, які не пройшли перевірку, із істотними або небезпечними недоліками згідно з додатком IV.
|
Держава-член, що звітує
|
наприклад, Бельгія
|
||||
Назва держави-члена, що звітує
|
|||||
Країна реєстрації:
|
наприклад, Болгарія
|
ПЕРІОД: від
|
01/рік [x]
|
до
|
12/рік [x+1]
|
Назва країни реєстрації транспортного засобу
|
Категорія транспортного засобу
|
N 2
|
N 3
|
M 2
|
M 3
|
O 3
|
O 4
|
T 5
|
Інші категорії
(необов’язково)
|
Усього
|
|||||||||
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку (-1)
|
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку
|
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку
|
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку
|
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку
|
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку
|
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку
|
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку
|
Кількість перевірених транспортних засобів
|
Кількість транспортних засобів, що не пройшли перевірку
|
|
Детальна інформації про дефект
|
||||||||||||||||||
|
Перевірено
|
Не пройдено перевірку
|
Перевірено
|
Не пройдено перевірку
|
Перевірено
|
Не пройдено перевірку
|
Перевірено
|
Не пройдено перевірку
|
Перевірено
|
Не пройдено перевірку
|
Перевірено
|
Не пройдено перевірку
|
Перевірено
|
Не пройдено перевірку
|
Перевірено
|
Не пройдено перевірку
|
Перевірено
|
Не пройдено перевірку
|
(0) Ідентифікаційні дані
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(1) Обладнання системи гальмування
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(2) Кермовий механізм
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(3) Оглядовість
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(4) Освітлювальні прилади та електрична система
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(5) Осі, колеса, шини, підвіска
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(6) Шасі та навісне устатковання шасі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(7) Інше обладнання, зокрема тахограф та пристрої обмеження швидкості
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(8) Негативний вплив, зокрема викиди та протікання палива та/або оливи
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(9) Додаткові випробування для категорій M2/M3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(10) Закріплення вантажу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Детальна інформації про дефект (додатково)
|
||||||||||||||||||
1.1.1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1.2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
…
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
…
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
…
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20.6.2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальна кількість пунктів, за якими перевірку не пройдено
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(-1) Транспортні засоби, які не пройшли перевірку, із істотними або небезпечними недоліками згідно з додатком IV.
|