01.06.2012
|
(Текст стосується ЄЕП)
За Комісію
Президент
див. зображення (984_031-12Fn45)
ДОДАТОК I
"Таблиця 2
|
Референтна маса (RM) (кг)
|
Граничні значення
|
||||||||||||||
Маса монооксиду вуглецю (CO)
|
Маса вуглеводнів загалом (ТНС)
|
Маса неметанових вуглеводнів (NMHC)
|
Маса оксидів азоту (NO х )
|
Загальна маса вуглеводнів і оксидів азоту (ТНС + NO х )
|
Маса твердих частинок (ТЧ) (- 1)
|
Рахункова концентрація частинок (РКЧ)
|
||||||||||
L 1
(мг/км)
|
L 2
(мг/км)
|
L 3
(мг/км)
|
L 4
(мг/км)
|
L 2 + L 4
(мг/км)
|
L 5
(мг/км)
|
L 6
(#/км)
|
||||||||||
Категорія
|
Клас
|
-
|
PI
|
CI
|
PI
|
CI
|
PI
|
CI
|
PI
|
CI
|
PI
|
CI
|
PI (- 2)
|
CI
|
PI (- 2) (- 3)
|
CI
|
М
|
-
|
Усі
|
1 000
|
500
|
100
|
-
|
68
|
-
|
60
|
80
|
-
|
170
|
4,5
|
4,5
|
6,0 x 10-11
|
6,0 x 10-11
|
N1
|
I
|
RM менше або дорівнює 1 305
|
1 000
|
500
|
100
|
-
|
68
|
-
|
60
|
80
|
-
|
170
|
4,5
|
4,5
|
6,0 x 10-11
|
6,0 x 10-11
|
II
|
1 305 < RM менше або дорівнює 1 760
|
1 810
|
630
|
130
|
-
|
90
|
-
|
75
|
105
|
-
|
195
|
4,5
|
4,5
|
6,0 x 10-11
|
6,0 x 10-11
|
|
III
|
1 760 < RM
|
2 270
|
740
|
160
|
-
|
108
|
-
|
82
|
125
|
-
|
215
|
4,5
|
4,5
|
6,0 x 10-11
|
6,0 x 10-11
|
|
N2
|
-
|
Усі
|
2 270
|
740
|
160
|
-
|
108
|
-
|
82
|
125
|
-
|
215
|
4,5
|
4,5
|
6,0 x 10-11
|
6,0 x 10-11
|
Умовні позначення: PI = примусове запалювання, CI = компресійне запалювання
|
ДОДАТОК II
Символ
|
Стандарт викидів
|
Стандарт OBD
|
Категорія і клас транспортного засобу
|
Двигун
|
Дата імплементації: нові типи
|
Дата імплементації: нові транспортні засоби
|
Остання дата реєстрації
|
А
|
Євро 5а
|
Євро 5
|
М, N1 клас I
|
PI, СI
|
01.09.2009
|
01.01.2011
|
31.12.2012
|
В
|
Євро 5а
|
Євро 5
|
M1 для забезпечення особливих соціальних потреб (за винятком М1 G)
|
СI
|
01.09.2009
|
01.01.2012
|
31.12.2012
|
С
|
Євро 5а
|
Євро 5
|
M1 G для забезпечення конкретних соціальних потреб
|
СI
|
01.09.2009
|
01.01.2012
|
31.08.2012
|
D
|
Євро 5a
|
Євро 5
|
N1 клас II
|
PI, СI
|
01.09.2010
|
01.01.2012
|
31.12.2012
|
E
|
Євро 5a
|
Євро 5
|
N1 клас III, N2
|
PI, СI
|
01.09.2010
|
01.01.2012
|
31.12.2012
|
F
|
Євро 5b
|
Євро 5
|
M, N1 клас I
|
PI, СI
|
01.09.2011
|
01.01.2013
|
31.12.2013
|
G
|
Євро 5b
|
Євро 5
|
M1 для забезпечення особливих соціальних потреб (за винятком M1 G)
|
СI
|
01.09.2011
|
01.01.2013
|
31.12.2013
|
H
|
Євро 5b
|
Євро 5
|
N1 клас II
|
PI, СI
|
01.09.2011
|
01.01.2013
|
31.12.2013
|
I
|
Євро 5b
|
Євро 5
|
N1 клас III, N2
|
PI, СI
|
01.09.2011
|
01.01.2013
|
31.12.2013
|
J
|
Євро 5b
|
Євро 5+
|
M, N1 клас I
|
PI, СI
|
01.09.2011
|
01.01.2014
|
31.08.2015
|
K
|
Євро 5b
|
Євро 5+
|
M1 для забезпечення особливих соціальних потреб (за винятком M1 G)
|
СI
|
01.09.2011
|
01.01.2014
|
31.08.2015
|
L
|
Євро 5b
|
Євро 5+
|
N1 клас II
|
PI, CI
|
01.09.2011
|
01.01.2014
|
31.08.2016
|
M
|
Євро 5b
|
Євро 5+
|
N1 клас III, N2
|
PI, CI
|
01.09.2011
|
01.01.2014
|
31.08.2016
|
N
|
Євро 6a
|
Євро 6-
|
M, N1 клас I
|
CI
|
|
|
31.12.2012
|
O
|
Євро 6a
|
Євро 6-
|
N1 клас II
|
CI
|
|
|
31.12.2012
|
P
|
Євро 6a
|
Євро 6-
|
N1 клас III, N2
|
CI
|
|
|
31.12.2012
|
Q
|
Євро 6b
|
Євро 6-
|
M, N1 клас I
|
CI
|
|
|
31.12.2013
|
R
|
Євро 6b
|
Євро 6-
|
N1 клас II
|
CI
|
|
|
31.12.2013
|
S
|
Євро 6b
|
Євро 6-
|
N1 клас III, N2
|
CI
|
|
|
31.12.2013
|
T
|
Євро 6b
|
Євро 6- плюс IUPR
|
M, N1 клас I
|
CI
|
|
|
31.08.2015
|
U
|
Євро 6b
|
Євро 6- плюс IUPR
|
N1 клас II
|
CI
|
|
|
31.08.2016
|
V
|
Євро 6b
|
Євро 6- плюс IUPR
|
N1 клас III, N2
|
CI
|
|
|
31.08.2016
|
W
|
Євро 6b
|
Євро 6-1
|
M, N1 клас I
|
PI, CI
|
01.09.2014
|
01.09.2015
|
31.08.2018
|
X
|
Євро 6b
|
Євро 6-1
|
N1 клас II
|
PI, CI
|
01.09.2015
|
01.09.2016
|
31.08.2019
|
Y
|
Євро 6b
|
Євро 6-1
|
N1 клас III, N2
|
PI, CI
|
01.09.2015
|
01.09.2016
|
31.08.2019
|
ZA
|
Євро 6c
|
Євро 6-2
|
M, N1 клас I
|
PI, CI
|
01.09.2017
|
01.09.2018
|
|
ZB
|
Євро 6c
|
Євро 6-2
|
N1 клас II
|
PI, CI
|
01.09.2018
|
01.09.2019
|
|
ZC
|
Євро 6c
|
Євро 6-2
|
N1 клас III, N2
|
PI, CI
|
01.09.2018
|
01.09.2019
|
|
ZX
|
н/д
|
н/д
|
Усі транспортні засоби
|
Повністю електричні, акумуляторні
|
01.09.2009
|
01.01.2011
|
|
ZY
|
н/д
|
н/д
|
Усі транспортні засоби
|
Повністю електричні, на паливних елементах
|
01.09.2009
|
01.01.2011
|
|
ZZ
|
н/д
|
н/д
|
Усі транспортні засоби, сертифіковані відповідно до пункту 2.1.1 додатка I
|
PI, CI
|
01.09.2009
|
01.01.2011
|
|
Стандарт викидів "Євро 5a" = не включає переглянуту процедуру вимірювання для твердих частинок, стандарт рахункової концентрації частинок і низькотемпературне випробування на викиди для біопалива з гнучкопаливних транспортних засобів;
Стандарт викидів "Євро 5b" = повний обсяг вимог до викидів "Євро 5", включно з переглянутою процедурою вимірювання для твердих частинок, стандартом рахункової концентрації частинок для ТЗ з компресійним запалюванням (СI) і низькотемпературним випробуванням на викиди для біопалива з гнучкопаливних транспортних засобів;
Стандарт викидів "Євро 6a" = не включає переглянуту процедуру вимірювання для твердих частинок, стандарт рахункової концентрації частинок і низькотемпературне випробування на викиди для біопалива з гнучкопаливних транспортних засобів;
Стандарт викидів "Євро 6b" = вимоги до викидів "Євро 6", які включають переглянуту процедуру вимірювання для твердих частинок, стандарти рахункової концентрації частинок (попередні значення для ТЗ з примусовим запалюванням) і низькотемпературне тестування на викиди для біопалива з гнучкопаливних транспортних засобів;
Стандарт викидів "Євро 6c" = повний обсяг вимог до викидів "Євро 6", тобто стандарт викидів "Євро 6b" з остаточними стандартами рахункової концентрації частинок для ТЗ з примусовим запалюванням;
Стандарт OBD "Євро 5" = базові вимоги до OBD "Євро 5" за винятком коефіцієнта експлуатаційної продуктивності (IUPR), моніторингу NOx для бензинових транспортних засобів та посилених порогових значень ТЧ для дизельних двигунів;
Стандарт OBD "Євро 5+" = включає пом'якшений коефіцієнт експлуатаційної продуктивності (IUPR), моніторинг NOx для бензинових транспортних засобів та посилені порогові значення ТЧ для дизельних двигунів;
Стандарт OBD "Євро 6-" = пом'якшені порогові значення OBD;
Стандарт OBD "Євро 6- плюс IUPR" = включає пом'якшені порогові значення OBD та пом'якшений коефіцієнт експлуатаційної продуктивності (IUPR);
Стандарт OBD "Євро 6-1" = повний обсяг вимог до OBD "Євро 6", але з попередніми пороговими значеннями OBD, визначеними в пункті 2.3.4 додатка XI та частково пом'якшеним IUPR;
Стандарт OBD "Євро 6-2" = повний обсяг вимог до OBD "Євро 6", але з остаточними пороговими значеннями OBD, визначеними в пункті 2.3.3 додатка XI."
|
|
Референтна маса (RM) (кг)
|
Маса монооксиду вуглецю
|
Маса неметанових вуглеводнів
|
Маса оксидів азоту
|
Маса твердих частинок
|
Рахункова концентрація частинок
|
||||||
(СО)
(мг/км)
|
(NMHC)
(мг/км)
|
(NO x )
(мг/км)
|
(ТЧ)
(мг/км)
|
(РКЧ)
(#/км)
|
||||||||
Категорія
|
Клас
|
|
PI
|
СI
|
PI
|
СI
|
PI
|
СI
|
СI
|
PI
|
СI
|
PI
|
М
|
-
|
Усі
|
1 900
|
1 750
|
170
|
290
|
90
|
140
|
12
|
12
|
|
|
N1 (-3)
|
I
|
RM менше або дорівнює 1 305
|
1 900
|
1 750
|
170
|
290
|
90
|
140
|
12
|
12
|
|
|
II
|
1 305 < RM менше або дорівнює 1 760
|
3 400
|
2 200
|
225
|
320
|
110
|
180
|
12
|
12
|
|
|
|
III
|
1 760 < RM
|
4 300
|
2 500
|
270
|
350
|
120
|
220
|
12
|
12
|
|
|
|
N2
|
-
|
Усі
|
4 300
|
2 500
|
270
|
350
|
120
|
220
|
12
|
12
|
|
|
Умовні позначення: РI = примусове запалювання, СI = компресійне запалювання.
|
|
Референтна маса (RM) (кг)
|
Маса монооксиду вуглецю
|
Маса неметанових вуглеводнів
|
Маса оксидів азоту
|
Маса твердих частинок
|
||||||
(CO) (мг/км)
|
(NMHC) (мг/км)
|
(NO x ) (мг/км)
|
(ТЧ) (мг/км)
|
||||||||
Категорія
|
Клас
|
|
PI
|
CI
|
РI
|
СI(-2)
|
РI
|
СI
|
СI
|
PI
|
|
М
|
-
|
Усі
|
1 900
|
1 750
|
170
|
290
|
150
|
180
|
25
|
25
|
|
N1 (-3)
|
I
|
RM менше або дорівнює 1 305
|
1 900
|
1 750
|
170
|
290
|
150
|
180
|
25
|
25
|
|
II
|
1 305 < RM менше або дорівнює 1 760
|
3 400
|
2 200
|
225
|
320
|
190
|
220
|
25
|
25
|
||
III
|
1 760 < RM
|
4 300
|
2 500
|
270
|
350
|
210
|
280
|
30
|
30
|
||
N2
|
-
|
Усі
|
4 300
|
2 500
|
270
|
350
|
210
|
280
|
30
|
30
|
|
Умовні позначення: РI = примусове запалювання, СI = компресійне запалювання.";
|