18.09.2010
|
За Комісію
Президент
див. зображення (984_003-10Fn162)
Назва змінної
|
Група змінних
|
Тип змінної
|
Опис змінної
|
COUNTRY
|
ID
|
|
Код країни
|
REGION
|
ID
|
|
Визначення регіону рівня NUTS 1
|
REFYEAR
|
ID
|
|
Базовий рік
|
RESPID
|
ID
|
|
ID підприємства
|
RESPWEIGHT
|
ID
|
|
Коефіцієнт зважування Дві десяткові позиції - необхідно використовувати "." як десятковий роздільник
|
RESPEXTRA1
|
ID
|
|
Додаткова змінна 1 (див. додаток III)
|
RESPEXTRA2
|
ID
|
|
Додаткова змінна 2 (див. додаток III)
|
RESPEXTRA3
|
ID
|
|
Додаткова змінна 3 (див. додаток III)
|
SP_NACE
|
ID
|
|
План вибірки за видами економічної діяльності
|
SP_SIZE
|
ID
|
|
План вибірки за розміром груп
|
SP_NSTRA
|
ID
|
|
План формування вибірки - кількість підприємств у страті, визначеній NACE_SP та SIZE_SP, тобто населення
|
SP_N
|
ID
|
|
План формування вибірки - кількість підприємств, відібраних з вибіркової сукупності, у страті, визначеній NACE_SP та SIZE_SP
|
SP_SUB
|
ID
|
|
Показник підвибірки, що показує, чи належить підприємство до підвибірки
|
N_RESPST
|
ID
|
|
Кількість підприємств-респондентів у страті, визначеній NACE_SP та SIZE_SP
|
N_EMPREG
|
ID
|
|
Кількість найманих працівників відповідно до реєстру
|
INTRESP
|
ID
|
|
Показник відповіді (тип одиниці вибірки)
|
INTMETHOD
|
ID
|
|
Спосіб збору даних
|
INTLANG
|
ID
|
|
Мова збору даних
|
Назва змінної
|
Група змінних
|
Тип змінної
|
Опис змінної
|
A1
|
Основна
|
QL
|
Фактичний NACE CODE
|
A2tot
|
Основна
|
QT
|
Загальна кількість найманих працівників станом на 31 грудня базового року
|
A2m
|
|
QT
|
Загальна кількість осіб чоловічої статі, що працюють на підприємстві станом на 31 грудня базового року
|
A2f
|
|
QT
|
Загальна кількість осіб жіночої статі, що працюють на підприємстві станом на 31 грудня базового року
|
A3
|
Ключова
|
QT
|
Загальна кількість найманих працівників станом на 31 грудня попереднього року
|
A4
|
Ключова
|
QT
|
Загальна кількість годин, відпрацьованих у звітному році найманими працівниками
|
A5
|
Ключова
|
QT
|
Загальні витрати на оплату праці (прямі та непрямі) для всіх найманих працівників у базовому році
|
A6
|
|
QL
|
Впровадження будь-яких нових або значною мірою удосконалених продуктів або послуг, або методів виробництва чи постачання продуктів та надання послуг протягом звітного року.
|
Назва змінної
|
Група змінних
|
Тип змінної
|
Опис змінної
|
A7
|
|
QL
|
Власний або спільний навчальний центр
|
A8
|
|
QL
|
Особа або підрозділ на підприємстві, що несе відповідальність за організацію БПН
|
A9
|
|
QL
|
Оцінка майбутніх кваліфікаційних потреб підприємства
|
A10
|
|
QM
|
Реагування на майбутні потреби через
|
|
|
|
Безперервне професійне навчання персоналу, який вже працює
|
|
|
|
Набір нового персоналу з належною кваліфікацією, професійними навичками та вміннями
|
|
|
|
Набір нового персоналу, поєднаний зі спеціальним навчанням
|
|
|
|
Внутрішню реорганізацію для кращого використання наявних професійних навичок та вмінь
|
A11a
|
|
QM
|
Вивчення майбутніх потреб, що стосується професійних навичок та навчання окремих працівників
|
|
|
|
Так, головним чином шляхом використання структурованих співбесід
|
|
|
|
Так, але, головним чином, шляхом використання інших методів
|
|
|
|
Ні
|
A11b
|
|
QM
|
Вивчення майбутніх потреб, що стосується професійних навичок та підготовки окремих працівників з фокусом на:
|
|
|
|
Професії або групи професій
|
|
|
|
Професійні навички та вміння
|
|
|
|
Робочі завдання та види діяльності
|
|
|
|
Офіційні кваліфікації
|
A12
|
|
QM
|
Професійні навички та вміння, що є важливими на найближчі декілька років
|
|
|
|
Загальні навички в галузі ІТ
|
|
|
|
Професійні навички в галузі ІТ
|
|
|
|
Професійні навички в галузі управління
|
|
|
|
Навички працювати в команді, навички працювати з клієнтами, комунікативні навички
|
|
|
|
Вміння вирішувати проблеми
|
|
|
|
Вміння керувати роботою офісу
|
|
|
|
Знання іноземних мов
|
|
|
|
Технічні, практичні або специфічні для певної роботи навички
|
|
|
|
Навички усного та письмового спілкування
|
|
|
|
Навички математичної та/або мовної грамотності
|
|
|
|
Жодні із зазначених
|
|
|
|
Не знають
|
A13
|
|
QL
|
Планування БПН на підприємстві приводить до письмового плану або письмової програми навчання
|
A14
|
|
QL
|
Річний бюджет на навчання, що включає проведення БПН
|
A15
|
|
QL
|
Національні, секторальні та інші угоди між соціальними партнерами, які стосуються проведення БПН
|
A16a
|
|
QL
|
Представники/комітети персоналу, залучені до процесу управління безперервним професійним навчанням
|
A16b
|
|
QM
|
Аспекти, з якими працюють представники/комітети персоналу
|
|
|
|
Визначення цілей навчання
|
|
|
|
Запровадження критеріїв для відбору учасників або спеціальних цільових груп
|
|
|
|
Форма/тип навчання (наприклад, внутрішні/ зовнішні курси; інші форми навчання, такі як кероване навчання на робочому місці)
|
|
|
|
Зміст навчання
|
|
|
|
Бюджет навчання
|
|
|
|
Вибір зовнішніх провайдерів навчання
|
|
|
|
Оцінювання результатів навчання
|
A17
|
|
QM
|
Джерела інформації про БПН
|
|
|
|
Державні інформаційні центри/служби та органи влади
|
|
|
|
Приватні провайдери навчання
|
|
|
|
Представники персоналу
|
|
|
|
Інші
|
|
|
|
Не використовує жодного з таких джерел інформації
|
Назва змінної
|
Група змінних
|
Тип змінної
|
Опис змінної
|
B1a
|
Основна
|
QL
|
Проведення внутрішніх курсів БПН у звітному році
|
B1b
|
Основна
|
QL
|
Проведення зовнішніх курсів БПН у звітному році
|
B2a
|
Основна
|
QL
|
Проведення керованого навчання на робочому місці у звітному році
|
|
|
QT
|
Кількість учасників керованого навчання на робочому місці
|
B2b
|
Основна
|
QL
|
Забезпечення ротації робочих місць у звітному році
|
|
|
QT
|
Кількість учасників: ротацій робочих місць, обмінів, тимчасових службових переведень та навчальних поїздок
|
B2c
|
Основна
|
QL
|
Участь у конференціях/робочих групах у звітному році
|
|
|
QT
|
Кількість учасників у конференціях/робочих групах
|
B2d
|
Основна
|
QL
|
Участь у навчальних гуртках та гуртках контролю якості у звітному році
|
|
|
QT
|
Кількість учасників у навчальних гуртках та гуртках контролю якості
|
B2e
|
Основна
|
QL
|
Навчання, плановане у формі самостійного навчання/дистанційного навчання у звітному році
|
|
|
QT
|
Кількість учасників самостійного навчання/ дистанційного навчання
|
B3
|
|
QL
|
Проведення курсів БПН в році, що передував звітному року
|
B4
|
|
QL
|
Проведення інших форм БПН в році, що передував звітному року
|
B5a
|
|
QL
|
Наявність внесків на БПН у звітному році
|
|
|
QT
|
Сума внесків на БПН (в євро)
|
B5b
|
|
QL
|
Наявність фінансових надходжень від заходів БПН у звітному році
|
|
|
QT
|
Сума фінансових надходжень від заходів БПН (в євро)
|
B6
|
|
QM
|
Засоби, якими може скористатися підприємство
|
|
|
|
Податкові пільги (скорочення бази оподаткування, звільнення від сплати податку, податкові кредити, податкові знижки, відстрочка оподаткування)
|
|
|
|
Надходження з фондів на навчання (національних, регіональних, секторальних)
|
|
|
|
Субвенції ЄС (наприклад, Європейського соціального фонду)
|
|
|
|
Урядові субвенції
|
|
|
|
Інші джерела
|
|
|
|
Жодні із зазначених
|
Назва змінної
|
Група змінних
|
Тип змінної
|
Опис змінної
|
C1tot
|
Ключова
|
QT
|
Загальна кількість учасників курсу БПН
|
C2m
|
|
QT
|
Кількість учасників курсу БПН - чоловіки
|
C2f
|
|
QT
|
Кількість учасників курсу БПН - жінки
|
C3tot
|
Ключова
|
QT
|
Оплачуваний робочий час (в годинах), що був витрачений на всі курси БПН
|
C3i
|
|
QT
|
Оплачуваний робочий час (в годинах), що був витрачений на внутрішні курси БПН
|
C3e
|
|
QT
|
Оплачуваний робочий час (в годинах), що був витрачений на зовнішні курси БПН
|
C4
|
|
QT
|
Частка навчальних годин, витрачених на обов’язкові курси з охорони праці та безпеки життєдіяльності
|
C5
|
|
QL
|
Охоплені теми
|
|
|
|
Загальні навички в галузі ІТ
|
|
|
|
Професійні навички в галузі ІТ
|
|
|
|
Професійні навички в галузі управління
|
|
|
|
Навички працювати в команді, навички працювати з клієнтами, комунікативні навички
|
|
|
|
Вміння вирішувати проблеми
|
|
|
|
Вміння керувати роботою офісу
|
|
|
|
Знання іноземних мов
|
|
|
|
Технічні, практичні або специфічні для певної роботи навички
|
|
|
|
Навички усного та письмового спілкування
|
|
|
|
Навички математичної та/або мовної грамотності
|
|
|
|
Жодні із зазначених
|
C5Main
|
|
QL
|
Основна тема (обсяг навчальних годин)
|
C6
|
|
QL
|
Провайдери (зовнішні курси)
|
|
|
|
Школи, коледжі, університети та інші вищі навчальні заклади
|
|
|
|
Державні навчальні заклади (фінансуються або керуються урядом; наприклад, центр освіти для дорослих)
|
|
|
|
Приватні навчальні компанії
|
|
|
|
Приватні компанії, основною діяльністю яких не є навчальна діяльність
|
|
|
|
Асоціації роботодавців, торгові палати, секторальні органи
|
|
|
|
Профспілки
|
|
|
|
Інші провайдери навчання
|
C6Main
|
|
QL
|
Основний провайдер (відповідно до обсягу навчальних годин)
|
Назва змінної
|
Група змінних
|
Тип змінної
|
Опис змінної
|
C7a
|
|
QL
|
Наявність зборів
|
|
|
QT
|
Витрати на курс БПН - збори та платежі за курси для працівників (в євро)
|
C7b
|
|
QL
|
Наявність витрат на проїзд
|
|
|
QT
|
Витрати на курс БПН - витрати на проїзд та проживання (в євро)
|
C7c
|
|
QL
|
Наявність витрат на оплату праці внутрішніх інструкторів
|
|
|
QT
|
Витрати на курс БПН - витрати на оплату праці внутрішніх інструкторів (в євро)
|
C7d
|
|
QL
|
Наявність витрат на навчальний центр та навчальні матеріали і т.ін.
|
|
|
QT
|
Витрати на курс БПН - навчальний центр або класи та навчальні матеріали для курсів БПН (в євро)
|
C7sub
|
|
QL
|
Наявність "лише попереднього підсумкового значення" (без підкатегорій)
|
|
Ключова
|
QT
|
Попереднє підсумкове значення витрат на БПН (в євро)
|
PAC
|
Ключова
|
QT
|
Витрати, пов’язані з відсутністю персоналу - необхідно обчислювати (PAC=C3tot*A5/A4 в євро)
|
C7tot
|
Ключова
|
QT
|
Загальна вартість БПН - необхідно обчислювати (C7sub + B5a – B5b (в євро)
|
Назва змінної
|
Група змінних
|
Тип змінної
|
Опис змінної
|
D1
|
|
QM
|
Аспекти, розглянуті для забезпечення якості БПН
|
|
|
|
Сертифікація зовнішніх провайдерів навчання (наприклад, використання національних реєстрів)
|
|
|
|
Безперервне навчання внутрішніх інструкторів
|
|
|
|
Безперервне професійне навчання та сертифікація ґрунтуються на визнаних на національному або секторальному рівні стандартах або принципах
|
|
|
|
Інші
|
|
|
|
Не розглянуто жодного окремого аспекту
|
D2a
|
|
QM
|
Оцінювання результатів напрямів діяльності з БПН
|
|
|
|
Так, для всіх напрямів діяльності
|
|
|
|
Так, для деяких напрямів діяльності
|
|
|
|
Ні, достатньо підтвердження участі
|
D2b
|
|
QM
|
Методи оцінювання
|
|
|
|
Сертифікація після письмового екзамену або перевірки на практиці
|
|
|
|
Опитування серед учасників з метою виявлення ступеню задоволеності
|
|
|
|
Оцінювання ставлення та ефективності учасників, що стосується цілей навчання
|
|
|
|
Оцінювання/вимірювання впливу навчання на продуктивність відповідних департаментів або цілого підприємства
|
|
|
|
Інший
|
D3
|
|
QM
|
Фактори, що обмежили проведення БПН у звітному році
|
|
|
|
Жодних обмежувальних факторів: рівень забезпеченого навчання відповідав потребам підприємства
|
|
|
|
Прийняття на роботу осіб з належною кваліфікацією, професійними навичками та вміннями
|
|
|
|
Труднощі в оцінюванні навчальних потреб на підприємстві
|
|
|
|
Відсутність на ринку належних пропозицій курсів БПН
|
|
|
|
Висока вартість курсів БПН
|
|
|
|
Більша концентрація уваги на організації ППН, ніж на організації БПН
|
|
|
|
Основні зусилля в напрямку БПН, що були докладені за останні роки
|
|
|
|
Обмежений час для персоналу, щоб взяти участь у БПН
|
|
|
|
Інші причини
|
Назва змінної
|
Група змінних
|
Тип змінної
|
Опис змінної
|
E1
|
|
QM
|
Причини відсутності БПН у базовому році
|
|
|
|
Наявні кваліфікації, професійні навички та вміння відповідають поточним потребам підприємства
|
|
|
|
Надавалась перевага прийняттю на роботу осіб з належною кваліфікацією, професійними навичками та вміннями
|
|
|
|
Труднощі в оцінюванні навчальних потреб на підприємстві
|
|
|
|
Відсутність на ринку належних пропозицій курсів БПН
|
|
|
|
Висока вартість курсів БПН
|
|
|
|
Більша концентрація уваги на організації ППН, ніж на організації БПН
|
|
|
|
Основні зусилля в напрямку БПН, що були докладені за останні роки
|
|
|
|
Відсутність у персоналу часу брати участь у БПН
|
|
|
|
Інші причини
|
Назва змінної
|
Група змінних
|
Тип змінної
|
Опис змінної
|
F1tot
|
Основна
|
QT
|
Загальна кількість учасників ППН на підприємстві протягом звітного року
|
F2
|
|
QM
|
Причини організації ППН (якщо F1Tot > 0)
|
|
|
|
Навчати майбутніх працівників відповідно до потреб підприємства
|
|
|
|
Вибирати найкращих учнів для подальшого працевлаштування після завершення початкового професійного навчання
|
|
|
|
Уникати можливих невідповідностей потребам підприємства у випадку зовнішнього набору персоналу
|
|
|
|
Використовувати виробничий потенціал учасників ППН вже під час їхнього початкового професійного навчання
|
|
|
|
Інші (наприклад, зробити підприємство більш привабливим для потенційного персоналу)
|
rh
|
= попередній відсоток відповідей в клітинці страти, h
|
c
|
= максимальна довжина половини довірчого інтервалу
|
teh
|
= попередня частка підприємств, що проводять професійне навчання в клітинці страти, h
|
Rh
|
= загальна кількість підприємств (що проводять і не проводять професійне навчання) в клітинці страти, h
|