від 13 квітня 2000 року
|
Оскільки:
(1) Комісія запропонувала стратегію Співтовариства стосовно
зменшення викидів CO з пасажирських автомобілів та покращення
2
економії палива(1).
(3) Укладення домовленості з представниками автомобільної
промисловості стосовно боротьби з забруднення навколишнього
середовища є одним з головних елементів стратегії Співтовариства.
Як Комісія, так і Рада вважають, що така домовленість змусить
представників автомобільної промисловості зробити головний внесок
у досягнення загальної цілі стратегії для досягнення показника
викидів CO 120 г/км в середньому для нещодавно зареєстрованих
2
пасажирських автомобілів до 2005 року, і не пізніше 2010 року.
(4) Корейська асоціація автомобілебудівних компаній (КААК),
за підтримки її компаній-членів, що виробляють пасажирські
автомобілі, прийняла зобов'язання щодо зменшення викидів CO з
2
нових пасажирських автомобілів (надалі йменується як
"зобов'язання").
(9) Зобов'язання містить пункт, в якому зазначено, що КААК
необхідні додаткові бюджетні заходи для досягнення її цілей,
пов'язаних з CO . Це зобов'язання не ставить під сумнів право
2
Співтовариства або його держав-членів використовувати прерогативи
у сфері фіскальної політики, як встановлено в стратегії. Наслідок
заходів з оподаткування буде оцінений у контексті моніторингу
зобов'язання.
(10) Комісія має намір представити законопроект про викиди
CO з пасажирських автомобілів, якщо КААК не зможе досягнути цілі,
2
пов'язаної з викидами CO , до 2009 року, вказаної в її
2
зобов'язанні, або не досягне значного прогресу на шляху до цієї
цілі (зокрема, у порівнянні зі встановленим у зобов'язанні
допустимим діапазоном для 2004 року), та якщо Комісія не буде
задоволена тим фактом, що ця невдача буде зумовлена факторами, за
які КААК не може нести відповідальність.
(11) Комісія надіслала подібні рекомендації до
Європейської(3) та Японської(4) автомобілебудівних асоціацій для
того, що вжити заходів щодо зменшення викидів CO , що є
2
еквівалентним до зобов'язання для їх продажів у Співтоваристві,
ЦИМ РЕКОМЕНДУЄ:
1. Члени Корейської асоціації автомобілебудівних компаній
(КААК) повинні, головним чином, за допомогою технологічних
інновацій та ринкових змін, пов'язаних з цими інноваціями,
колективно досягнути показника викидів CO 140 г/кв.км, виміряного
2
відповідно до Директиви Комісії 93/116/ЄС(5), в середньому для їх
нових автомобілів, які продають на території Співтовариства
(категорія M , як визначено в Додатку I до Директиви Ради
1
70/156/ЄЕС(6)), до 2009 року. Інноваційні концепції для
транспортних засобів замість стандартних автомобілів та
пасажирських автомобілів, що не мають викидів CO або
2
використовують альтернативні види палива, будуть враховуватись в
процесі досягнення необхідного показника викидів CO , навіть якщо
2
вони не включені до категорії M або на даний момент не охоплені
1
Директивою 93/116/ЄС.
Протягом моніторингу виконання зобов'язання, КААК повинна
співпрацювати з Комісією для визначення впливу ринкових змін, які
не пов'язані з технологічними інноваціями.
2. КААК повинна оцінити у 2004 році потенціал для додаткового
покращення паливної ефективності з огляду на просування до мети
120 г/км CO до 2012 року.
2
3. Індивідуальні члени КААК повинні вивести на ринок
Співтовариства моделі з рівнем викидів 120 г/км CO або менше, як
2
вимірюється відповідно до Директиви 93/116/ЄС, в найкоротший
термін після 2000 року.
4. Члени КААК повинні вжити заходів для того, щоб колективно
досягнути середнього показника викидів CO в діапазоні від 165 до
2
170 г/км CO , як вимірюється відповідно до Директиви 93/116/ЄС, до
2
2004 року.
5. КААК повинна разом з Комісію проводити моніторинг процесу
виконання її зобов'язання.
Ця Рекомендація адресована Корейській асоціації
автомобілебудівних компаній (КААК).
Вчинено в Брюсселі 13 квітня 2000 року.
За Комісію
|
Margot WALLSTROM
Член Комісії
|