ПРОЄКТ № 1 від 30 жовтня 2019 року
Підлягає редагуванню та схваленню керівництвом ЄІБ
КУР'ЄРСЬКОЮ ТА ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ
Міністерство фінансів
вул. Грушевського, 12/2
 м. Київ, 01008
 Україна
Копія:
Міністерство економічного розвитку і торгівлі
вул. Грушевського, 12/2
 м. Київ, 01008
 Україна
та
Укравтодор
вул. Фізкультури 9, 03680
 м. Київ-150
 Україна
Люксембург, [30] жовтня 2019 року
JU OPS2/OEU-B/VD/if/2009-0268
Тема:
ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ II (Serapis 2009-0268, FI № 26.131, Fi № 26.132)
Фінансова угода між Україною ("Позичальником") та Європейським інвестиційним банком ("Банком") від 27 травня 2011 року (971_006)
("Фінансова угода")

ЗМІНИ ДО УГОДИ № 3

Шановні панове,
Цей лист далі іменується як "Лист про внесення змін".
Терміни, написані з великої літери, які застосовуються, але не визначаються у Листі про внесення змін, трактуються відповідно до Фінансової угоди (971_006) .
Ми посилаємось на Ваше звернення та наші останні обговорення щодо внесення певної кількості поправок до Фінансової угоди (971_006) .
Даним листом ми погоджуємося внести зміни до Фінансової угоди (971_006) на викладених нижче умовах.

1. Поправка

В Додатку А до Фінансової угоди (971_006) , Додатки А.1 (Технічний опис) повністю вилучаються і натомість додаються наступні Додатки А.1 (Технічний опис):
А.1. ТЕХНІЧНИЙ ОПИС
Мета, місце
Проєкт стосується відновлення та покращення стану близько 350 км автошляхів, які є підходами до м. Київ в центральній частині України та входять до розширеної Транс'європейської транспортної мережі (TEN-T) або Європейської мережі доріг. Ці ділянки доріг формують основні зв'язки України з Європейським Союзом, поєднуючи столицю із сусідніми західними державами - Угорщиною, Словаччиною, Польщею, Румунією та країнами СНД на півночі та сході.
Опис
Очікується, що Проєкт включатиме відновлення та покращення стану існуючої траси декількох центральних автошляхів, які поєднують м. Київ з країнами Європейського Союзу та Співдружністю Незалежних Держав, загальною протяжністю 350 км.
Проєкт розподілений на 5 ділянок, які реалізовуватимуться у два етапи, як це описано у наведеній нижче таблиці:
Опис ділянок доріг та запропонованих робіт з покращення
Дорога
Напрямок
Початок, км
Кінець, км
Довжина ділянки, км
Кількість існуючих смуг руху
Кількість покращених смуг руху
Примітки
Етап 1
М-06
Київ-Чоп
14.08
22.00
7.92
4 смуги
6 смуг
22.00
128.00
106.00
4 смуги
4 смуги
128.00
152.40
24.40
2 смуги
4 смуги
Житомирська об'їзна дорога включена в Етап 2
М-07
Київ-Ковель-Ягодин
30.60
64.00
33.40
2 смуги
2 смуги
Етап 2
М-01
Київ-Чернігів-Нові Яриловичі
18.73
98.10
79.37
4 смуги
4 смуги
М-05
Київ-Одеса
17.74
26.20
8.46
4 смуги
6 смуг
26.20
36.00
9.80
4 смуги
4 смуги
42.00
87.00
45.00
4 смуги
4 смуги
Відновлення ділянок від 36 до 42 км покривається підрядами, які фінансуються на місцевому рівні та перебувають на стадії реалізації
87
128.028
41.028
4 смуги
4 смуги ;
N-01
Київ-Знам'янка
14.74
43.35
28.61
4 смуги
4 смуги
В цілому за Проєктом
383.98
Роботи включають поширення існуючої траси проїжджої частини дороги з одностороннім рухом до дороги з двостороннім рухом або дороги з двома смугами руху в кожному напрямку до дороги з трьома смугами в кожному напрямку; укріплення або відновлення дорожнього одягу та узбіччя; ремонт та заміну штучних споруд; покращення стану перехресть, включаючи але не обмежуючись будівництвом різнорівневих транспортних розв язок у 2-х місцях на автомобільній дорозі М-05 Київ-Одеса (км 15+390, км 21+847), 3-х місцях на автомобільній дорозі М-06 Київ-Чоп (км 15+668, км 20+029, км 21+767) та 5-ти місцях на автомобільній дорозі М-01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі (км 23+150, км 27+580, км 36+482 км 40+330 км 83+200) додаткові заходи з метою покращення безпеки для користувачів доріг та пішоходів (наприклад, встановлення захисної огорожі, освітлення, дорожніх знаків та розмітки) у тому числі будівництво 11-ти пішохідних мостів на автомобільній дорозі М-06 Київ-Чоп; а також заходи, спрямовані на зменшення впливу на навколишнє середовище, зокрема вдосконалення дренажних та шумозахисних систем. Остання ділянка з двостороннім рухом довжиною 24,4 км автомобільної дороги М-06 Київ-Чоп Житомирської об'їзної дороги буде розширена до дороги з двома смугами руху в кожному напрямку.
Проєкт також включає консультаційні послуги, надані Ініціатору стосовно (a) нагляду за виконанням будівельних робіт; (b) розроблення проєктної та тендерної документації; (c) у разі необхідності, надання підтримки ГУП; та (d) будь-яких інших послуг, що стосуються впровадження Проєкту.
Графік
Очікуваний графік виконання будівельних робіт:
Дорога
Напрям
Початок, км
Кінець, км
Довжина ділянки, км
Початок будівництва
Завершення будівництва
М-06
Київ-Чоп
14.08
128.00
113.92
Q1 2011
Q2 2012
128.00
152.40
24.40
Q4 2017
Q4 2020
М-07
Київ-Ковель-Ягодин
30.60
64.00
33.40
Q4 2011
Q4 2013
М-01
Київ-Чернігів-Нові Яриловичі
18.73
98.10
79.37
Q2 2018
Q4 2021
М-05
Київ-Одеса
17.74
36.00
1826
Q4 2013
Q4 2018
42.00
87.00
45.00
Q4 2013
Q4 2018
87.00
128.028
41.028
Q12020
Q42021
N-01
Київ-Знам'янка
14.74
43.35
28.61
Q2 2013
Q4 2017
В цілому за Проєктом
342.96
Q1 2011
Q4 2020

2. Загальні положення

Цей Лист про внесення змін, а також його формування, склад та юридична сила регулюються міжнародним публічним правом.
Положення статей 11.02 (Арбітраж), 11.03 (Представник Позичальника для отримання процесуальних документів) Фінансової угоди (971_006) включені та є складовою частиною цього Листа про внесення змін, як такі, що повністю охоплюються даним документом, з врахуванням відповідних змін.
Незалежно від наявності протиріч, жодне твердження у цьому Листі про внесення змін або в згоді, що являє собою прийняття його Позичальником, не вважається відмовою від своїх обов'язків та прав, або іншою зміною будь-яких імунітетів, привілеїв чи звільнень з боку Банку.
Цей Лист про внесення змін не містить жодних дозволів, відмов чи поправок стосовно будь-якого порушення чи невиконання зобов'язань (незалежно від визначення) в рамках Фінансової угоди (971_006) , які можуть виникнути в результаті будь-яких обставин в будь-який час, окрім конкретних питань, викладених в цьому листі.
Згода сторін, що міститься в цьому Листі про внесення змін, стосується лише конкретних питань, що згадуються в цьому листі. Така згода не обмежує будь-які права, які Банк або Позичальник можуть мати зараз або в майбутньому по відношенню до будь-яких інших обставин або питань, окрім конкретних питань, викладених в цьому листі (і таких, що мають силу на дату даного листа або навпаки).
Банком не буде стягнуто жодних зборів у зв'язку з внесенням поправок по відношенню до згаданої вище запропонованої зміни. Жодне положення в цьому Листі про внесення змін не передбачає збільшення фінансових зобов'язань Позичальника або накладення на Позичальника додаткових зобов'язань в рамках цієї Фінансової угоди (971_006) .
Просимо Вас повідомити про свою згоду щодо цього Листа про внесення змін, а саме, парафувати кожну сторінку цього Листа про внесення змін та скріпити підписами і вказати дату на кожному з п'яти оригінальних примірників цього Листа про внесення змін. Просимо забезпечити повернення двох належним чином підписаних оригінальних примірників Банку листом з повідомленням або кур'єрською поштою, разом з копіями документів на право підпису осіб, які підписують угоду від імені Позичальника, з позначкою "До уваги пана Віктора Доміняка". Поправки, викладені у цьому Листі про внесення змін, набувають чинності на дату ("Дата набуття чинності") надання Вам повідомлення Банку про отримання наступних документів:
(i) належним чином підписаних другою стороною оригінальних примірників цього Листа про внесення змін, а також
(ii) копій документів на право підпису осіб, які підписують угоду від імені Позичальника.
З повагою,
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК
Погоджено 
за та від імені 
України
____________________.
ПІБ:
Посада
Дата
( Текст Листа англійською мовою ) ( Див. текст (971_004-19F44) )