ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
06 серпня 2015 року м. Київ К/800/10456/15
Колегія суддів Вищого адміністративного суду України в складі:
Головуючого: Маслія В.І.,
Суддів: Розваляєвої Т.С., Чумаченко Т.А.
розглянувши в попередньому судовому засіданні адміністративну справу за касаційною скаргою Відкритого акціонерного товариства "Аерофлот - російські авіалінії" в особі представництва Відкритого акціонерного товариства "Аерофлот - російські авіалінії" на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 грудня 2014 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 11 лютого 2015 року у адміністративній справі за позовом Відкритого акціонерного товариства "Аерофлот - російські авіалінії" в особі представництва Відкритого акціонерного товариства "Аерофлот - російські авіалінії" до Державної авіаційної служби України про визнання нечинною та скасування постанови,
в с т а н о в и л а :
Відкрите акціонерне товариство "Аерофлот-російські авіалінії" в особі представництва Відкритого акціонерного товариства "Аерофлот-російські авіалінії" звернулось до суду із адміністративним позовом до Державної авіаційної служби України про визнання нечинною та скасування постанови № 000361 від 09.07.2014 року про накладення штрафу за правопорушення в галузі цивільної авіації.
В обгрунтуваня позовних вимог зазначало, що Відповідачем порушено вимоги Порядку накладення та стягнення штрафів за порушення вимог законодавства на повітряному транспорті, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 26.12.2011 року № 637 (z0073-12) під час оформлення протоколу № 000361 від 25.06.2014 року, що став підставою для розгляду справи про правопорушення у галузі цивільної авіації та винесення оскаржуваної постанови, у зв"язку з чим просили визнати нечинною та скасувати постанову про накладення штрафу від 09.07.2014 року № 000361.
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 22.12.2014 року, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 11.02.2015 року, у задоволенні позову відмовлено.
Не погоджуючись з ухваленими у справі рішеннями, ВАТ "Аерофлот-російські авіалінії" в особі представництва ВАТ "Аерофлот-російські авіалінії" звернулось до Вищого адміністративного суду України з касаційною скаргою, в якій посилаючись на порушення судами норм матеріального та процесуального права, просить оскаржувані рішення скасувати, а справу направити на новий судовий розгляд.
Заслухавши доповідача, обговоривши доводи касаційної скарги, перевіривши правильність застосування судами норм матеріального та процесуального права, колегія суддів вважає, що касаційна скарга не підлягає задоволенню.
Як встановлено судами та підтверджується матеріалами справи, за наслідками перевірки інформації, викладеної у протоколі про правопорушення у галузі цивільної авіації від 25.06.2014 року № 000361 та телеграмі Украероцентру ТЛГ № 292039 Державіаслужба України встановила порушення Товариством правил та порядку використання повітряного простору України при виконанні рейсу AFL 1826 29.03.2014 року о 20.23 год., що виразилось у здійсненні польоту через заборонену зону повітряного простору України без відповідно дозволу та заявки на використання повітряного простору, без виходу на зв"язок з органом ОПР Дніпропетровського РДЦ, на закритий аеродром "Сімферополь", що є порушенням статті 29 Повітряного кодексу України, пунктів 56 та 118 Положення про використання повітряного простору України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 року № 401 (401-2002-п) .
На підставі абзацу 4 пункту 1 частини першої статті 127, статей 127- 130 Повітряного Кодексу України, Державіаслужба України прийняла постанову від 9.07.2014 року № 000361 про накладення штрафу на ВАТ "Аерофлот-російські авіалінії" за правопорушення у галузі цивільної авіації у розмірі 136 000 грн.
Ухвалюючи рішення про відмову у задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції, з висновком якого погодився апеляційний суд, виходив з того, що постанова Державіаслужби України винесена правомірно та відповідно до вимог чинного законодавства.
Колегія суддів погоджується з таким висновком судів.
Правові основи діяльності в галузі авіації встановлює Повітряний кодекс України (3393-17) від 19 травня 2011 року № 3393-VI.
Державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України спрямоване на гарантування безпеки авіації, забезпечення інтересів держави, національної безпеки та потреб суспільства і економіки у повітряних перевезеннях та авіаційних роботах.
Відповідно до частини другої статті 4 Повітряного Кодексу України державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України полягає у формуванні державної політики та стратегії розвитку, визначенні завдань, функцій, умов діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України, застосуванні заходів безпеки авіації, прийнятті загальнообов'язкових авіаційних правил України, у здійсненні державного контролю за їх виконанням та встановленні відповідальності за їх порушення.
За приписами абзацу 1 пункту 93 Положення в окремих частинах повітряного простору встановлюються заборона або обмеження на його використання, які публікуються в документах з аеронавігаційної інформації та/або включаються до плану використання повітряного простору. Форма та зміст плану використання повітряного простору визначаються інструкцією з управління використанням повітряного простору.
Встановлення заборони та обмежень передбачає визначення частини повітряного простору, використання якої забороняється або обмежується, відповідно до умов, визначених Украероцентром або РДЦ (абзац другий пункту 93 Положення).
З матеріалів справи вбачається, що на підставі листа Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (Украероцентр) від 28.03.2014 року № 1.15-139, погодженого з Міністерством оборони України, відповідно до статті 9 Чиказької конвенції про міжнародну цивільну авіацію, з урахуванням рекомендацій пункту 10.3 документа ІСАО Doc. 9554 "Керівництво щодо заходів безпеки, що застосовуються у зв'язку з військовою діяльністю, потенційно небезпечною для здійснення польотів цивільних повітряних суден", з метою забезпечення безпеки польотів, Державною авіаційною службою України згідно із статтею 30 Повітряного кодексу України та пунктом 101 розділу VII Положення про використання повітряного простору України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 401 (401-2002-п) , встановлено заборону на використання повітряного простору над півостровом Крим в межах координат, згідно наявної у матеріалах справи карти, з 17 год. 00 хв. 28 березня 2014 року по 23 год. 59 хв. 28 червня 2014 року.
Відповідно до підпункту n) пункту 5.1.1.1 розділу 5.1 Глави 5 Додатку 15 та Doc. 8126, які є обов'язковими як для України, так і для Російської Федерації згідно із статями 37 та 38 вказаної Конвенції, та згідно з абзацом 15 підпункту 3.2.1.2 Правил № 564, заборонені зони встановлюються шляхом видачі та опублікування повідомлень NOTAM.
На підставі вищезазначених норм Державіаслужбою України був виданий NOTAM А0520/14.
Вимоги до змісту, правил видачі та випуску NOTAM уніфіковані для всіх країн, що приєднались до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію 1944 року та містяться у Додатку 15 та Doc.8126.
Відповідно до пункту 5.1.1 Додатку 15: "NOTAM составляется и издается незамедлительно в тех случаях, когда подлежащая распространению информация носит временный и непродолжительный характер, или в случае введения в срочном порядке важных с эксплуатационной точки зрения постоянных изменений или временных изменений, носящих долгосрочный характер, исключая обширный текстовой и/или графический материал".
Згідно з пунктом 5.2.2 Додатку 15: "Текст NOTAM составляется с использованием значений/единообразной сокращенной фразеологии, предписанных для кода NOTAM ИКАО, дополненного за счет сокращений ИКАО, индексов, определителей, указателей, позывных, частот, цифр и открытого текста. Подробный инструктивный материал по подготовке NOTAM, содержится в документе Doc 8126".
Пунктом 5.2.2.1 Додатку 15 встановлено, що "NOTAM отбирается для международной рассылки, в части, содержащие открытый текст, включается текст на английском языке".
NOTAM є складовою частиною об'єднаного пакета аеронавігаційної інформації, визначення якого міститься в розділі 1.1 "Определения" Глави 1 Додатку 15.
Відповідно до підпункту 2.1.2 пункту 2.1 глави 2 Правил, аеронавігаційна інформація затверджується Державіаслужбою України та публікується САІ.
Зважаючи на наведене, в період з 17.00 год. 28 березня 2014 року по 23.59 год. 28 червня 2014 року над півостровом Крим була встановлена заборона використання повітряного простору (заборонена зона), про що свідчить опублікована в NOTAM А0520/14 інформація.
Згідно з розділом 1.1 "Определения" Глави 1 Додатку 15, "Запретная зона - воздушное пространство установленных размеров над территорией или территориальными водами государства, в пределах которого полеты воздушных судов запрещены". Таке ж положення міститься в Главі 1.
Разом з цим, відповідно до пункту 2.1.1 розділу 2.1 Глави 2 Додатка 2 "Правила полетов распространяются на воздушные суда, имеющие национальные и регистрационные знаки Договаривающегося государства, независимо от их местонахождения, при условии, что эти правила не противоречат правилам, опубликованным государством, осуществляющим юрисдикцию над пролетаемой территорией".
Також, згідно з пунктом 2 розділу 1 Положення, заборонена зона - частина повітряного простору, в межах якої забороняються польоти повітряних суден.
Відповідно до вимог пунктів 2.2.1, 2.2.4 та 2.2.5 розділу 2.2 глави 2 Додатку 15 "...2.2.1, Служба аэронавигационной информации обеспечивает представление аэронавигационных данных и аэронавигационной информации, необходимых для обеспечения безопасности, регулярности и эффективности аэронавигации, в форме, отвечающей эксплуатационным требованиям, предъявляемым сообществом ОрВД, в том числе: а) персоналом, связанным с производством полетов, включая летные экипажи, при планировании полетов и в пилотажных тренажерах; b) органом обслуживания воздушного движения, ответственным за полетно-информационное обслуживание и службами, отвечающими за предполетную информацию". " 2.2.4 Кроме того, служба аэронавигационной информации получает аэронавигационные данные и аэронавигационную информацию, позволяющие ей обеспечивать предполетное информационное обслуживание и удовлетворять потребности в информации во время полета, из следующих источников: а) от служб аэронавигационной информации других государств; b) из других источников. 2.2.5 Аэронавигационные данные и аэронавигационная информация, получаемые из источников, указанных в п. 2.2.4 а), при распространении сопровождается четкой ссылкой на то, что они опубликованы с санкции государства, от которого получены".
Разом з цим, служба аеронавігаційної інформації Російської Федерації (ГУП ЦАИ ГА РФ) отримує аеронавігаційну інформацію від служби аеронавігаційної інформації України (САІ), що підтверджується листом Державного підприємства обслуговування повітряного руху від 21 серпня 2014 року № 1.14-112. Також організаціями Російської Федерації, які здійснюють діяльність у сфері аеронавігаційного обслуговування з Украерорухом укладено договори на 2014 рік щодо надання аеронавігаційної інформації (САІ), що підтверджується наявними у матеріалах справи заявками від Transas Aviation, JSC Inrac Aviacominfo, Russiya Airlines OJSC.
Відповідно до пункту 2.3.2 розділу 2.3 Глави 2 Додатку 2, "…До начала полета командир воздушного судна знакомится со всей имеющейся информацией, касающейся запланированной операции".
Також пунктом 8.1.1 Додатку 15, визначено, що "на любом аэродроме, обычно используемом для выполнения международных полетов, персоналу, связанному с производством полетов, включая летные экипажи и службы, ответственные за предполетную информацию, предоставляется аэронавигационная информация, необходимая для обеспечения безопасности, регулярности и эффективности аэронавигации и касающаяся этапов маршрутов, начинающихся от данного аэродрома".
Пунктом 8.1.3 Додатку 15, визначено, що "членам летного экипажа предоставляется краткая аннотация действующих NOTAM, имеющих эксплуатационное значение, и другая информация срочного характера в форме составленных открытым текстом бюллетеней предполетной информации (РІВ)".
Наведене спростовує твердження Позивача щодо його необізнаності станом на 29.03.2014 року з приводу закриття повітряного простору України над півостровом Крим та діючих NOTAM.
Слід звернути увагу, що NOTAM А0520/14 має у своєму тексті у полі визначення цілі літери NBO, що відповідно до Додатку А глави 6 Doc 8126 ІКАО "Руководство по службам аэронавигационной информации" означає, що NOTAM відібрано для негайного сповіщення експлуатантів повітряних суден, для включення в РІВ та стосується виконання польотів.
Відповідно до статті 11 Конвенції та частини першої статті 8 Угоди між Урядом України та Урядом Російської Федерації про повітряне сполучення і співробітництво в галузі повітряного транспорту, яка набула чинності 2 березня 1995 року, до повітряних суден авіакомпанії "Аерофлот" під час їх перебування на території України застосовуються закони та правила України, які регулюють приліт і виліт з її території повітряних суден, що здійснюють міжнародні польоти, або експлуатацію чи навігацію цих повітряних суден.
При цьому, пунктом 41 статті 1 Повітряного Кодексу України, визначено, що заборона використання повітряного простору України - обов'язкове для виконання рішення уповноваженого органу про заборону певним (окремим) користувачам провадити у визначеному районі діяльність, пов'язану з використанням повітряного простору України.
Однак, не зважаючи на вказані положення авіакомпанія "Аерофлот" 29.03.2014 року о 22.23 год. здійснила рейс AFL 1826 Москва (UUEE) - Сімферополь (UKFF) на закритий аеродром "Сімферополь", чим порушила чинні правила та порядок використання повітряного простору України.
Крім того, спростовується твердження Позивача про те, що виконання рейсу AFL 1826 Москва (UUEE) - Сімферополь (UKFF) здійснено на підставі поданої заявки на використання повітряного простору України та відповідного дозволу Державіаслужби України на його використання.
Так, відповідно до частини першої статті 29 Повітряного Кодексу України, використання повітряного простору України здійснюється на підставі дозволів, що надаються органами об'єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху відповідно до порядку, визначеного Положенням, а не на підставі дозволів, які видаються Державіаслужбою, як стверджував позивач.
За правилами пункту 75 Положення дозвіл на використання повітряного простору видається на підставі відповідної заявки після отримання дозволу на виконання польотів.
Згідно з пунктом 2 Положення дозвіл на використання повітряного простору - офіційне повідомлення про надання користувачеві повітряного простору дозволу для провадження діяльності у порядку, що визначається відповідним підрозділом органу об'єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України (абзацом 17). Орган об'єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху - відповідний підрозділ, повноваження і діяльність якого пов'язані з організацією повітряного руху у повітряному просторі України та у міжнародному повітряному просторі, який перебуває під відповідальністю України (абзац 42).
Пунктом 6 постанови Кабінету Міністрів України від 19 липня 1999 року № 1281 "Про створення об'єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України" (1281-99-п) встановлено, що головним оперативним підрозділом системи є Украероцентр.
Відповідно до пункту 76 Положення Украероцентр та РДЦ, отримавши заявку на використання повітряного простору, приймають відповідне рішення, про що інформують заявника. У разі затвердження заявки на використання повітряного простору Украероцентр та РДЦ повідомляють про прийняте рішення органи управління Повітряних Сил Збройних Сил.
За приписами пункту 8.1 Правил польотів цивільних повітряних суден у повітряному просторі України, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.10.2011 року № 478 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21.10.2011 року за № 1327/20065, далі - Правила) (z1327-11) , диспетчерський дозвіл повинен бути отриманий до початку виконання контрольованого польоту або частини польоту, яка виконується як контрольований політ. Такий дозвіл запитується шляхом подання плану польоту до органу диспетчерського обслуговування повітряного руху.
Пунктами 3.3.1.1, 3.3.1.2, 3.3.2 Додатку 2 до Конвенції визначено, що "Информация в отношении запланированного полета или части полета, подлежащая направлению в органы обслуживания воздушного движения, предоставляется в форме плана полета. План полета предоставляется до начала любого полета с пересечением международных границ. План полета включает информацию, относящуюся к следующим пунктам, определенным соответствующим полномочным органом ОВД: - опознавательный индекс воздушного судна; - правила выполнения полета и тип полета; - количество и тип (ы) воздушных судов и категория турбулентности в следе; - оборудование; - аэродром вылета; - расчетное время уборки колодок; - крейсерские скорости; - крейсерские эшелоны; - маршрут полета; - аэродром назначения и общее расчетное истекшее время; - запасные аэродромы; - запас топлива; - общее число людей на борту; - аварийно-спасательное оборудование; - прочая информация".
На підставі поданого плану польоту орган ОПР видає дозвіл, що також передбачено пунктом 3.6.1.1 Додатку 2, а саме: "Диспетчерское разрешение получают до начала выполнения контролируемого полета или части полета, которая выполняется как контролируемый полет. Такое разрешение запрашивается путем представления плана полета органу управления воздушным движением".
З огляду на телеграму Украероцентру ТЛГ № 292039, яка була подана до Державної авіаційної служби України слідує, що 29 березня 2014 року о 20.23 год. рейс AFL 1826 Москва (UUEE) - Сімферополь (UKFF) здійснений на закритий аеродром "Сімферополь", без заявки (N1L) на використання повітряного простору (ВПП), без FPL, без виходу на зв'язок з органом ОПР Дніпропетровського РДЦ.
Відповідно до частини першої статті 23 Повітярного Кодексу України, організація використання повітряного простору України - комплекс заходів, який вживається для забезпечення безпечного, економічного та регулярного повітряного руху, а також будь-якої іншої діяльності, пов'язаної з використанням повітряного простору України.
Організація використання повітряного простору України, передбачає, зокрема, організацію повітряного руху, що включає забезпечення контролю за дотриманням порядку та правил використання повітряного простору України у певних районах (частина друга статті 23 ПК України).
Згідно з пунктами 3, 4 статті 23 Повітряного Кодексу України, порушенням порядку використання повітряного простору України вважаються дії або бездіяльність юридичних чи фізичних осіб, що призвели до порушення вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів, які регулюють порядок використання повітряного простору України. Перелік порушень порядку використання повітряного простору України визначається Положенням.
Під час виконання польоту повітряне судно на запит та з дозволу відповідного органу ОПР (органу управління повітряним рухом) може перетинати межі зони обмеження польотів, небезпечної зони та зони, що належить до тимчасово зарезервованого повітряного простору, під час їх використання. В інших випадках повітряне судно повинно виконувати політ поза межами зазначених зон згідно з установленим порядком (пункт 94 Положення).
Відповідно до пункту 97 Положення у повітряному просторі чи в окремих його частинах, де встановлено заборону або обмеження, не забороняється: діяльність, що провадиться підприємствами, установами або організаціями, в інтересах яких встановлено заборону або обмеження використання частини повітряного простору, а також підприємствами, установами або організаціями, зазначеними в Збірнику аеронавігаційної інформації; виконання польотів на перехоплення повітряних суден - порушників, нерозпізнаних цілей, інша діяльність, що провадиться з метою захисту державних інтересів України; виконання польотів для проведення пошуково-рятувальних робіт, робіт, пов'язаних з поданням допомоги у разі виникнення стихійного лиха, катастроф, аварій, аварійних ситуацій та в інших випадках, що загрожують життю і здоров'ю людей; виконання спостережних польотів згідно з Договором з відкритого неба.
Разом з тим, факт виконання рейсу AFL 1826 Москва (UUEE) - Сімферополь (UKFF) 29 березня 2014 року о 20.23 год. Позивачем не заперечується.
Згідно пункту 106 розділу VII Положення № 401 (401-2002-п) контроль за дотриманням рішень про встановлення заборон та обмежень використання повітряного простору покладається на відповідні органи, які їх встановили.
Пунктом 118 Положення № 401 (401-2002-п) визначено, що до порушень порядку використання повітряного простору, що підлягають розслідуванню, належать: 1) використання повітряного простору без дозволу та/або порушення умов його використання, крім випадків, що передбачені цим Положенням; 2) недотримання умов використання повітряного простору або плану польоту (відхилення від маршруту ОПР, заданого ешелону (висоти) польоту, посадка повітряного судна на незапланований аеродром) без дозволу або погодження органу ОПР (органу управління повітряним рухом), крім аварійних випадків; 3) політ групи повітряних суден, кількість яких більша ніж зазначена у заявці; 4) порушення вимог щодо порядку перетинання державного кордону та виконання польоту в зоні з особливим режимом використання повітряного простору; 5) виконання повітряним судном польоту через заборонену зону обмеження польотів, небезпечну зону та зону, що належить до тимчасово зарезервованого повітряного простору, без відповідного дозволу під час її використання; 6) політ повітряного судна, яке не відповідає на запит засобів радіолокаційної системи державного розпізнавання, крім суден, на яких апаратура радіолокаційної системи державного розпізнавання не передбачена або які повертаються з несправною апаратурою радіолокаційної системи державного розпізнавання з аеродромів (посадкових майданчиків) іноземних держав, де ремонт такої апаратури неможливий; 7) невиконання вимог пункту 83 цього Положення (крім випадків, що передбачені цим Положенням).
Відповідно до пункту 126 Положення у разі допущення порушення порядку використання повітряного простору іноземним повітряним судном дані засобів об'єктивного контролю органів ОПР передаються Украероцентром Державіаслужбі. Державіаслужба передає протягом 3 діб інформацію про зазначене порушення органам авіаційної влади держави реєстрації (власника, експлуатанта) повітряного судна.
Зважаючи на викладене, авіакомпанією "Аерофлот" при виконанні рейсу AFL 1826 Москва (UUEE) - Сімферополь (UKFF) 29.03.2014 року о 22.23 год. вчинено порушення порядку використання повітряного простору України.
Що стосується встановлення юридичної особи - суб'єкта авіаційної діяльності, повітряне судно якого здійснило політ через заборонену зону, колегія суддів погоджується з доводами Відповідача. Трилітерний індекс AFL авіакомпанії "Аерофлот" присвоєно Міжнародною організацією цивільної авіації (ІКАО), що зафіксовано в Doc. 8585/166 ИКАО "Условные обозначения летно-эксплуатационных агентств, авиационных органов и служб". Під даним індексом рейс може виконувати лише та авіакомпанія, якій він був присвоєний. Під індексом AFL рейси виконуються тільки авіакомпанією "Аерофлот". Зазначена обставина також не спростована Позивачем.
Крім того, Позивач звертав увагу на порушення, на його думку, допущені Відповідачем при складанні протоколу № 000361 від 25.06.2014 року про правопорушення у галузі цивільної авіації та його надісланні.
Разом з тим, форма протоколу про правопорушення у галузі цивільної авіації затверджена наказом Міністерства інфраструктури України "Про затвердження Порядку накладення і стягнення штрафів за порушення вимог законодавства на повітряному транспорті" від 26.12.2011 року № 637 (додаток 1), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19.01.2012 року за № 73/20386 (z0073-12) , та не потребує додаткового тлумачення, відповідно, зазначення додаткової інформації (за напрямком якої діяльності посада державного інспектора, що склав протокол; чи зазначені повноваження на складання протоколу у його посадовій інструкції; на підставі якого акту він діє і т.д.).
Статтею 126 ПК України передбачено, що за протиправні дії юридичні і фізичні особи, діяльність яких пов'язана з використанням повітряного простору України, розробленням, виготовленням, ремонтом та експлуатацією авіаційної техніки, здійсненням господарської діяльності в галузі цивільної авіації, обслуговуванням повітряного руху, забезпеченням безпеки авіації, несуть відповідальність згідно із законом.
Відповідно до абзацу 4 пункту 1 частини першої статті 127 ПК України, за правопорушення в галузі цивільної авіації, у разі порушення правил та порядку використання повітряного простору України, до юридичних осіб - суб'єктів авіаційної діяльності застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу від п'яти до восьми тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Штраф до позивача застосовано в межах означеної санкції.
Враховуючи викладене вище, колегія суддів погоджується з висновком судів попередніх інстанцій, що прийняте Державіаслужбою України рішення, а саме, постанова від 9 липня 2014 року № 000361, є правомірним та винесеним відповідно до вимог чинного законодавства.
Доводи касаційної скарги не спростовують наведених висновків судів попередніх інстанцій.
За правилами частини третьої статті 220-1 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції відхиляє касаційну скаргу і залишає рішення без змін, якщо відсутні підстави для скасування судового рішення.
На підставі викладеного, керуючись статтями 220, 220-1, 223, 230, 231 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -
у х в а л и л а :
Касаційну скаргу Відкритого акціонерного товариства "Аерофлот - російські авіалінії" в особі представництва Відкритого акціонерного товариства "Аерофлот - російські авіалінії" - залишити без задоволення, а постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 грудня 2014 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 11 лютого 2015 року залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі, та може бути переглянута Верховним Судом України з підстав, у строки та в порядку, встановленими статтями 237, 238, 239-1 Кодексу адміністративного судочинства України.
Судді: