ВИЩИЙ АДМIНIСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
     У Х В А Л А
 
     25 січня 2007 року  м. Київ
     Колегія  суддів  Вищого  адміністративного  суду   України  у
складі :
     Головуючого -  судді  Бутенка В. I.,
     Суддів :  Лиски Т. О.,
     Панченка О. I.,
     Сороки М. О.,
     Штульмана I. В.,
     При секретарі  - Якименко О. М.,
     З  участю    ОСОБА_1,   представника   Державної   податкової
інспекції  Таращанського  району  Якименко  Л.  П.,   представника
Ріжківської сільської ради Таращанського району Київської  області
Мокляка О. М.,
     розглянувши у відкритому судовому засіданні касаційну  скаргу
ОСОБА_1 на рішення Апеляційного  суду  Київської  області  від  26
січня  2006  року  у  справі  за  позовом  ОСОБА_1  до  відділення
Державного казначейства у  Таращанському  районі,  треті  особи  -
Управління  Пенсійного  фонду  України  у  Таращанському   районі,
Таращанський  районний  фонд  соціального   страхування   України,
Ріжківська сільська рада Таращанського району  Київської  області,
Державна податкова інспекція Таращанського району  про  повернення
надмірно сплаченого фіксованого сільськогосподарського податку, -
 
                  В  С  Т  А  Н  О  В  И  Л  А  :
     Рішенням Таращанського районного суду Київської  області  від
21 жовтня  2005  року  позов  задоволено.  Зобов'язано  відділення
Державного казначейства у Таращанському районі  повернути  ОСОБА_1
надмірно  сплачений  фіксований  сільськогосподарський  податок  з
доходних рахунків місцевого  бюджету  Ріжківської  сільської  ради
Таращанського району Київської  області,  відкритих  в  Управлінні
Державного казначейства у Київській області НОМЕР_1 - 32708  грн.;
НОМЕР_2 - 63395 грн.
     Рішенням Апеляційного суду Київської  області  від  26  січня
2006 року  апеляційна  скарга  Державної  податкової  інспекції  у
Таращанському районі задоволена. Рішення  Таращанського  районного
суду Київської області  від  21  жовтня  2005  року  скасовано  та
ухвалено нове рішення, яким відмовлено в задоволенні позову.
     В касаційній скарзі на рішення  Апеляційного  суду  Київської
області від  26  січня  2006  року  ОСОБА_1  ставить  питання  про
скасування  рішення  суду  апеляційної  інстанції  в   зв'язку   з
неправильним  застосування  норм  матеріального  і  процесуального
права та залишення в силі  рішення  Таращанського  районного  суду
Київської області від 21 жовтня 2005 року.
     Заслухавши  суддю-доповідача,  розглянувши   та   обговоривши
доводи касаційної скарги, перевіривши  матеріали  справи,  колегія
суддів Вищого адміністративного суду України вважає, що  касаційне
провадження підлягає закриттю з наступних підстав.
     З   01   вересня   2005   року   набрав    чинності    Кодекс
адміністративного  судочинства  України  ( 2747-15 ) (2747-15)
        ,  призначення
якого полягає у визначенні повноважень адміністративних судів щодо
розгляду справ адміністративної юрисдикції, порядок  звернення  до
адміністративних  судів  і  порядок  здійснення  адміністративного
судочинства.
     Частиною 2 статті 4 цього Кодексу  визначено,  що  юрисдикція
адміністративних судів поширюється на всі публічно-правові  спори,
крім спорів, для яких законом встановлений інший порядок  судового
вирішення.
     Суб'єктом владних повноважень, відповідно до пункту 7 частини
1 статті 3 цього Кодексу є орган державної влади, орган  місцевого
самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при
здійсненні  ними   владних   управлінських   функцій   на   основі
законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
     Адміністративні справи, у яких однією із сторін  є  орган  чи
посадова особа  місцевого  самоврядування,  посадова  чи  службова
особа органу місцевого самоврядування, як це передбачено пунктом 1
частини 1 статті 18 Кодексу, підсудні місцевим загальним судам  як
адміністративним судам.
     Отже, спір, що виник між  сторонами,  є  публічно-правовим  і
відноситься до адміністративної юрисдикції, а тому  його  розгляд,
зокрема, судом апеляційної інстанції повинен був здійснюватися  за
нормами Кодексу адміністративного судочинства України ( 2747-15 ) (2747-15)
        .
     Втім, як вбачається  з  матеріалів  справи,  суд  апеляційної
інстанції переглянув рішення суду першої  інстанції  за  правилами
цивільного  процесуального   законодавства,  а   тому   касаційний
розгляд справи  має  здійснюватися  судовою  палатою  у  цивільних
справах Верховного Суду України.
     Оскільки Вищий адміністративний суд України здійснює перегляд
у   касаційному   порядку   рішень   місцевих    та    апеляційних
адміністративних  судів,  за  умови  їх  прийняття  за   правилами
адміністративного судочинства, то касаційне провадження,  відкрите
за касаційною скаргою ОСОБА_1  підлягає  закриттю,  відповідно  до
частини 3 статті 20 КАС України ( 2747-15 ) (2747-15)
        .
     Керуючись   ч.  3  ст.  20,  ст.ст.  221,  230,  231  Кодексу 
адміністративного  судочинства  України, колегія суддів,-
     У  Х  В  А  Л  И  Л  А  :
     Касаційне  провадження  у  справі   за  позовом  ОСОБА_1   до
відділення Державного казначейства у Таращанському  районі,  треті
особи  -  Управління  Пенсійного  фонду  України  у  Таращанському
районі,  Таращанський  районний   фонд   соціального   страхування
України, Ріжківська сільська рада Таращанського  району  Київської
області, Державна податкова  інспекція  Таращанського  району  про
повернення надмірно сплаченого фіксованого  сільськогосподарського
податку - закрити.
     Справу надіслати до Верховного Суду України.
     Ухвала оскарженню не підлягає.
     Судді :
     (підпис)  В. I. Бутенко
     (підпис)  Т. О. Лиска
     (підпис)  О. I. Панченко
     (підпис)  М. О. Сорока
     (підпис)  I. В. Штульман
     З оригіналом згідно  суддя  Т. О. Лиска