ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКIВСЬКОЇ ОБЛАСТI
 
                             РIШЕННЯ
 
                          IМЕНЕМ УКРАЇНИ
 
     "17" жовтня 2006 р. Справа № 07/338-06
 
                                                  вх. № 10829/5-07
 
     Суддя господарського суду Iнте Т.В.
 
     при секретарі судового засідання Спесивцева О.В.
 
     за участю представників сторін:
 
     позивача - не з"явився; відповідача - 1. - Данченко А.С.;  2-
Пономаренко А.С.; 3-ї особи -Пономаренко А.С.
 
     розглянувши справу за позовом СПД ФО ОСОБА_1, м. Х-в
 
     до 1.ТОВ фірма "Астел", м. Харків
 
     2. ПП "Акцент - Сервіс", м.Дніпропетровськ
 
     3-я    особа    Харківська    філія    "Акцент-Сервіс"     ПП
"Акцент-Сервіс", м. Харків
 
     про стягнення 3515,00 грн.
 
                            ВСТАНОВИВ:
 
     Позивач (Суб"єкт підприємницької  діяльності  ОСОБА_1)просить
стягнути з відповідачів (1-й відповідач  -  Товариствоз  обмеженою
відповідальністю фірма "Астел"; 2-й  відповідач  -  ПП  "Акцент  -
Сервіс") суму майнових збитків в розмірі 3515,00 грн.
 
     Відповідачі у судовому засіданні проти  позову  заперечували,
представник Харківської філії ПП "Акцент - Сервіс" надав відповідь
на позовну заяву, в якій просить відмовити позивачу в  задоволенні
позовних вимог, оскільки під час прийому телефону  на  діагностику
було перевірено в присутності власника зокрема  зовнішній  вигляд,
споживчі якості товару і т.д. В розділі "Видимі дефекти" вказано -
подряпини, потертості,  ссадини.  Власник  не  вимагав  проведення
діагностики в його присутності.
 
     Позивач у призначене судове  засідання  не  з"явився,  вимоги
суду не  виконав,  витребувані  судом  документи  не  надав,  хоча
належним чином був повідомлений про місце і час розгляду справи.
 
     Справа розглядається за наявними в ній матеріалами, визнаними
судом достатніми, в порядку ст. 75 ГПК України ( 1798-12 ) (1798-12)
        .
 
     Перевіривши  матеріали   справи,   судом   встановлено   такі
обставини.
 
     31.05.06р. позивачем у 1-го відповідача було придбано телефон
"NOKIA E60-1", що підтверджується товарно  -  розрахунковим  чеком
б/н від 31.05.06р. (а.с.15).
 
     Позивач стверджує, що в  період  експлуатації  телефону,  ним
було виявлено такі  дефекти  :  самостійне  відключення  телефону,
періодична втрата СIМ карти,  у  режимі  очікування  практично  не
працювала функція набору номеру з клавіатури.
 
     31.07.06р. позивач  звернувся  до  сервісного  центру  ХФ  ПП
"Акцент - Сервіс", про що було складено розписку від 31.07.06р.  №
НОМЕР_1 (а.с.14).
 
     В присутності власника  було  перевірено,  зокрема  зовнішній
вигляд, споживчі якості товару і т.д.
 
     В розділі "Видимі дефекти" заазначеної  розписки,  вказано  -
подряпини, потертості, ссадини. Власник не наполягав на проведенні
діагностики в його присутності.
 
     Під час діагностики телефону позивача, сервісним  центром  ХФ
ПП "Акцент - Сервіс", було виявлено механічні пошкодження основної
плати, викликане механічним  впливом  на  корпус  апарата,  а  цей
дефект з"являється  внаслідок  порушення  споживачем  встановлених
правил використання, зберігання чи транспортування телефону, що  є
порушенням умов, наведених в інструкції  з  експлуатації  телефону
NOKIA E60, зокрема - " Бережіть  пристрійвід  падіння,  ударів  та
тряски. Необережне поводження може призвести до поломки внутрішніх
печатних плат та механічних  компонентів".  Внаслідок  зазаначених
причин,  в   проведенні   гарантійного   ремонту   позивачу   було
відмовлено.
 
     За  результатами  діагностики  було  складено  заключення   №
НОМЕР_1 про технічний стан мобільного устаткування (а.с.13).
 
     Відповідно до ст. 33 ГПК України ( 1798-12 ) (1798-12)
        ,  кожна  сторона
повинна довести ті  обставини,  на  які  вона  посилається  як  на
підставу своїх вимог і заперечень та подати відповідні докази.
 
     Посилання позивача на відсутні  на  корпусі  телефону  слідів
механічного впливу є безпідставними, оскільки у розписці № НОМЕР_1
про приймання в сервісний центр обладнання мобільного зв"язку  від
31.07.06р.  у  графі  видимі   дефекти   вказано   -   подряпипни,
потертості, ссадини.
 
     Твердження  позивача  щодо  умисного   пошкодження   телефону
співробітниками  сервісного  центру  є  безпідставними,   оскільки
позивачем не надано суду жодних доказів на підтвердження  вказаної
обставини.
 
     Посилання позивача у позовній заяві на  ст.  673  ЦК  України
( 435-15 ) (435-15)
        ,  відповідно  до  якої   продавець   повинен   передати
покупцеві  товар,  якість   якого   відповідає   умовам   договору
купівлі-продажу, а у разі відсутності в  договорі  купівлі-продажу
умов щодо якості товару продавець зобов'язаний передати  покупцеві
товар, придатний для мети,  з  якою  товар  такого  роду  звичайно
використовується, є  безпідставним,  оскільки  під  час  придбання
вказаного телефону, позивач жодних претензій  до  його  якості  не
мав.
 
     За таких обставин, суд вважає позовні вимоги  неправомірними,
необгрунтованими та відмовляє в їх задоволенні.
 
     Відповідно до  вимог  чинного  господарського  процесуального
законодавсва судові витрати покладаються на позивача.
 
     Керуючись ст. 673 ЦК України ( 435-15 ) (435-15)
        , ст.ст.  33,38,46,49,
82-85 ГПК України ( 1798-12 ) (1798-12)
        , суд -
 
                             ВИРIШИВ:
 
     В позові відмовити.
 
     Рішення підписано 23 жовтня 2006 року.
 
     Суддя Iнте Т.В.
 
     підпис
 
     Секретар судового засідання Спесивцева О.В.