ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД Луганської області
         91000, м.Луганськ пл.Героїв ВВВ 3а тел.55-17-32
 
               ХОЗЯЙСТВЕННЫЙ СУД Луганской области
          91000, г.Луганск пл.Героев ВОВ 3а тел.55-17-32
 
                           У Х В А Л А
     12.12.06  Справа № 2/581.
     Суддя Батюк  Г.М.,  розглянувши  матеріали  скарги  Обласного
комунального підприємства "Луганська обласна паливно - енергетична
компанія" на неправомірні дії ВДВС Алчевського МУЮ за позовом
     Обласного  комунального   підприємства   "Луганська   обласна
паливно - енергетична компанія", м. Луганськ
     до    Відкритого    акціонерного    товариства    "Алчевський
металургійний комбінат", м. Алчевськ Луганської області
     про стягнення 559630 грн. 93 коп.
     в присутності представників сторін:
     від позивача: Жирнова З.В., дов.№б/н від 28.11.06;
     від  відповідача:  Рудковська  I.В.,   дов.№01-026/1022   від
14.12.05;
     від ДВС: Семенцова О.М., дов.№б/н від 04.09.06;
     від ДВС: Слюсар С.В., дов.№б/н від 05.06.06.
     Представники позивача, відповідача та ДВС  подали  клопотання
про відмову від звукової  фіксації  судового  процесу,  яке  судом
задовольняється.
     Суть справи: розгляд скарги позивача на неправомірні дії ВДВС
Алчевського  МУЮ;  поновити  строк   для   оскарження   дій   ВДВС
Алчевського МУЮ; визнати неправомірними дії ВДВС Алчевського  МУЮ,
пов'язані  з  закриттям  виконавчого  провадження  по  примусовому
виконанню  наказу  Донецького  апеляційного  господарського   суду
№2/581  від  29.01.02  про  звернення  стягнення  на   майно   ВАТ
"Алчевський металургійний комбінат" на суму 561399 грн. 93 коп. на
користь  ОКП  "Луганська  обласна  паливно-енергетична  компанія";
скасувати постанови ВДВС Алчевського МУЮ №В1-138 від 14.12.04  про
закриття виконавчого провадження по примусовому  виконанню  наказу
Донецького апеляційного господарського суду №2/581  від  29.01.02;
зобов'язати ВДВС Алчевського МУЮ відновити  виконавче  провадження
по   примусовому   виконанню   наказу   Донецького    апеляційного
господарського суду №2/581 від 29.01.02.
     Заявник надав до суду уточнення по скарзі від 28.11.06 та від
12.12.06, та просить суд розглянути скаргу на неправомірні дії ДВС
у м.Алчевськ Луганської області; поновити строк для оскарження дій
ДВС у м.Алчевськ Луганської області;  визнати  неправомірними  дії
ДВС  у  м.Алчевськ  Луганської  області,  пов'язані  з   закриттям
виконавчого провадження по примусовому виконанню наказу Донецького
апеляційного господарського суду №2/581 від 29.01.02 про звернення
стягнення на майно ВАТ "Алчевський металургійний комбінат" на суму
561399  грн.  93  коп.   на   користь   ОКП   "Луганська   обласна
паливно-енергетична   компанія";    скасувати    постанови    ВДВС
Алчевського МУЮ №В1-138  від  14.12.04  про  закриття  виконавчого
провадження   по   примусовому   виконанню    наказу    Донецького
апеляційного господарського суду №2/581 від 29.01.02 про звернення
стягнення на майно ВАТ "Алчевський металургійний комбінат" на суму
561399  грн.  93  коп.   на   користь   ОКП   "Луганська   обласна
паливно-енергетична  компанія";  зобов'язати  ДВС   у   м.Алчевськ
Луганської області відновити виконавче провадження по  примусовому
виконанню  наказу  Донецького  апеляційного  господарського   суду
№2/581  від  29.01.02  про  звернення  стягнення  на   майно   ВАТ
"Алчевський металургійний комбінат" на суму 561399 грн. 93 коп. на
користь ОКП "Луганська обласна паливно-енергетична компанія".
     Скаржник  надав  уточнення,  здане  до  суду   28.11.06,   та
повідомив, що у зв'язку з реорганізацією органу виконавчої служби,
суб'єктом оскарження вважати ДВС у м.Алчевськ Луганської області.
     ДВС у м.Алчевськ Луганської області у відзиві на  скаргу  від
12.12.06 №18278 вимоги скарги відхилив,  з  підстав  викладених  у
відзиві.
     Відділ примусового виконання рішень ДВС Луганської області  у
відзиві на скаргу від 12.12.06 №9-9-3151 вимоги  скарги  відхилив,
посилаючись на  те,  що,  згідно  п.2  ст14  Закону  України  "Про
відновлення   платоспроможності   боржника   або   визнання   його
банкрутом" ( 2343-12 ) (2343-12)
        , вимоги конкурсних кредиторів, що  заявлені
після  закінчення  строку,  встановленого  для  їх  подання,   або
незаявлених взагалі, не  розглядаються  і  вважаються  погашеними.
Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає, та з  інших
підстав викладених у відзиві.
     Розглянувши матеріали скарги, додатково подані представниками
позивача,  відповідача  та  ДВС   документи,   вислухавши   доводи
представників сторін, суд
     встановив:
     ВДВС  Алчевського  МУЮ  18.02.02   винесена   постанова   про
відкриття виконавчого провадження про примусове  виконання  наказу
Донецького апеляційного господарського суду № 2/581  від  29.01.02
про звернення стягнення на  майно  ВАТ  "Алчевський  металургійний
комбінат"на користь  ОКП  "Луганська  обласна  паливно-енергетична
компанія"на суму 561399 грн. 93 коп.
     Виконавче провадження тричі зупинялось у зв'язку з порушенням
справи   про    банкрутство    ВАТ    "Алчевський    металургійний
комбінат"(далі - ВАТ"АМК") (постанова від 26.02.02 та 02.02.04) та
у зв'язку зі зверненням ВДВС  Алчевського  МУЮ  до  Господарського
суду Луганської області (постанова від 10.08.04).
     ВДВС  Алчевського  МУЮ  14.12.04   винесена   постанова   про
закінчення виконавчого провадження на підставі п. 2 ст. 37  Закону
України "Про виконавче провадження" ( 606-14 ) (606-14)
        , з порушенням  норм
Закону України "Про виконавче провадження" ( 606-14 ) (606-14)
        , а саме:
     При  примусовому  виконанні  зазначеного  наказу   Донецького
апеляційного  господарського  суд  ВДВС   Алчевського   МУЮ   було
встановлено, що ухвалою господарського суду Луганської області від
28.07.04 припинено справу про банкрутство боржника  ВАТ  "АМК",  у
зв'язку з затвердженням мирової  угоди.  Згідно  п.  9  зазначеної
ухвали, вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в строк
встановлений для їх  подання,  вважаються  погашеними".Справа  про
банкрутство ВАТ "АМК"порушена 10.09.97.
     Скаржник вважає, що мирова угода про  закінчення  виконавчого
провадження  між  ОКП   "Луганська   обласна   паливно-енергетична
компанія"(стягувачем) та ВАТ "АМК"(боржником) не укладалась,  тому
у ДВС у м.Алчевську Луганської області не має законних підстав для
застосування   п.2   ст.37   Закону   України    "Про    виконавче
провадження"та  ( 606-14 ) (606-14)
          закінчення   виконавчого   провадження
згідно  цих  обставин,  тому  дії  ДВС  у  м.Алчевську  Луганської
області,  пов'язані  з   закриттям   виконавчого   провадження   є
неправомірними.
     Скаржник  повідомив,  що  йому  стало  відомо  про   закриття
виконавчого провадження після  отримання  відповіді  від  13.10.06
№9-4-2492 від відділу примусового виконання рішень ДВС  Луганської
області,  на  офіційний  запит  щодо   стадії   виконання   наказу
Донецького апеляційного господарського суду №2/581  від  29.01.02.
Відповідь отримана скаржником 18.10.06 та постанови  про  закриття
виконавчого провадження.
     Відзивом на скаргу від  12.12.06  №18278  ДВС  у  м.Алчевську
Луганської області, повідомив, що  відповідно  до  Закону  України
"Про внесення змін  до  Закону  України  "Про  державну  виконавчу
службу" ( 202/98-ВР ) (202/98-ВР)
         від 23.06.05 №  2716-1У  та  Закону  України
"Про  виконавче  провадження"   ( 606-14 ) (606-14)
        ,   постанови   кабінету
Міністрів України від 23.04.05 № 320 ( 320-2005-п ) (320-2005-п)
         "Про утворення
урядового  органу  державного  управління  у  складі  Міністерства
юстиції", наказу  Міністерства  юстиції  України  від  19.08.05  №
1482/к  "Про  ліквідацію  відділів  державної  виконавчої   служби
територіальних  управлінь  юстиції"відбулася  ліквідація  відділів
державної виконавчої служби.
     Відповідно до наказу Департаменту державної виконавчої служби
№ 3/к від 19.08.05  створено  державні  виконавчі  служби  у  АРК,
областей, міст Києва та Севастополя.
     У зв'язку з тим, що  відбулася  ліквідація  відділів  ДВС  та
утворення  нових  структур  ДВС,  новостворені  органи   державної
виконавчої служби не  є  правонаступниками  ліквідованих  відділів
ДВС.
     ВДВС Алчевського міського управління  юстиції  відповідно  до
вищезазначених документів ліквідовано; утворено ДВС  у  м.Алчевськ
Луганської області.
     Державна виконавча  служба  Луганської  області  як  юридична
особа     зареєстрована     21.10.05,     реєстраційний      номер
13823020000006170.  ДВС  у  м.Алчевськ  Луганської  області  -   є
структурною одиницею  новоствореної  Державної  виконавчої  служби
Луганської області.
     Відзивом на скаргу відділ примусового  виконання  рішень  ДВС
Луганської області №9-9-3151 від 12.12.06 пояснив наступне:
     18.02.02 державним виконавцем  відділу  державної  виконавчої
служби Алчевського  міського  управління  юстиції,  відповідно  до
вимог статей 18, 24 Закону  України  "Про  виконавче  провадження"
( 606-14 ) (606-14)
         винесено постанову  В1-138  про  відкриття  виконавчого
провадження   по   примусовому   виконанню    наказу    Донецького
апеляційного  господарського  суду  №  2/581  від   29.01.02   про
звернення стягнення на майно ВАТ "АМК" на користь  ОКП  "Луганська
обласна паливно-енергетична компанія" на суму 561399 грн. 93 коп.,
копія постанови направлена сторонам.
     26.02.02 державним виконавцем винесено постанову  В1-138  про
зупинення   виконавчого   провадження,   у   зв'язку   з   ухвалою
Арбітражного суду Луганської області № 05/283-9/2226 від  10.09.97
щодо порушення провадження у справі про банкрутство боржника - ВАТ
"АМК", копія постанови направлена сторонам.
     02.02.04 відділом  державної  виконавчої  служби  Алчевського
міського управління юстиції  поновлено  виконавче  провадження  по
стягненню  з  ВАТ  "АМК"  на  користь   ОКП   "Луганська   обласна
паливно-енергетична компанія" боргу у сумі 561399 грн. 93 коп.,  у
зв'язку  з  ухвалою  господарського  суду  Луганської  області   №
05/283-9/2226 від 02.02.04 про припинення провадження у справі про
банкрутство, копія постанови направлена сторонам.
     До відділу ДВС Алчевського МУЮ на виконання  надійшла  ухвала
господарського суду № 10/46 від 23.01.04 про порушення справи  про
банкрутство, у зв'язку з чим  02.02.04  виконавче  провадження  по
примусовому    виконанню    наказу     Донецького     апеляційного
господарського суду № 2/581 від 29.01.02 зупинено.
     Згідно з ухвалою № 10/46  від  28.07.04  господарського  суду
провадження  у  справі  про  банкрутство  ВАТ   "АМК"   припинено,
відповідно  до  ч.  5  ст.  36  Закону  України   "Про   виконавче
провадження"  ( 606-14 ) (606-14)
          06.08.04   ВДВС   Алчевського   міського
управління юстиції поновлено виконавче провадження по  примусовому
виконанню наказу №  2/581  від  29.01.02  Донецького  апеляційного
господарського суду .
     07.08.04  ВДВС  Алчевського  МУЮ   до   господарського   суду
Луганської області подано  подання  про  встановлення  способу  та
ведення виконання, у зв'язку з чим 10.08.04 виконавче  провадження
по примусовому виконанню наказу № 2/581 від 21.01.02 про стягнення
з ВАТ "АМК" на користь ОКП "Луганська обласна  паливно-енергетична
компанія" боргу у сумі 561399 грн. 93 коп. зупинено.
     13.12.04 виконавче провадження з виконання наказу № 2/581 від
29.01.02  поновлено,  згідно  з  відповіддю  господарського   суду
Луганської області від 10.08.04 № 10/46 подання  ВДВС  Алчевського
МУЮ залишено без розгляду.
     Ухвалою господарського суду Луганської області  №  10/46  від
28.07.04 припинено справу про банкрутство боржника  -  ВАТ  "АМК",
затверджено мирову угоду  між  сторонами.  Ухвалою  господарського
суду Луганської області № 10/46 від  01.07.04  затверджено  реєстр
кредиторів.
     Згідно  з  п.  1  ст.  14  Закону  України  "Про  відновлення
платоспроможності   боржника   або   визнання   його    банкрутом"
( 2343-12 ) (2343-12)
         конкурсні кредитори за вимогами, які  виникли  до  дня
порушення провадження у справі про банкрутство, протягом  тридцяти
днів  від  дня  опублікування  в  офіційному  друкованому   органі
оголошення про порушення  провадження  у  справі  про  банкрутство
зобов'язані  подати  до  Господарського  суду  письмові  заяви   з
вимогами до  боржника.  Таким  чином,  для  конкурсних  кредиторів
звернення із заявою до господарського суду не є  правом,  а  є  їх
обов'язком.
     Згідно п.2 ст. 14 зазначеного вище Закону, вимоги  конкурсних
кредиторів, що заявлені після закінчення строку, встановленого для
їх  подання,  або  не  заявлені  взагалі,  -  не  розглядаються  і
вважаються погашеними, про що господарський суд зазначає в ухвалі.
Зазначений строк є граничним і  поновленню  не  підлягає.  Так,  в
пункті 9 ухвали Господарського суду Луганської області № 10/46 від
01.07.04 зазначено, що вимоги конкурсних кредиторів, які  не  були
заявлені  в  строк,  встановлений  для  їх   подання,   вважаються
погашеними.
     Керуючись  п.  2  ст.  37  Закону  України   "Про   виконавче
провадження" ( 606-14 ) (606-14)
         14.12.04  ВДВС  Алчевського  МУЮ  винесено
постанову  В1-138  про  закінчення  виконавчого   провадження   по
примусовому виконанню наказу № 2/581 від 29.01.02 про стягнення  з
ВАТ "АМК" на користь ОКП  "Луганська  обласна  паливно-енергетична
компанія" боргу  у  сумі  561399  грн.  93  коп.  Копія  постанови
направлена сторонам у встановлений законодавством строк.
     Як свідчать матеріали  скарги,  ухвалою  господарського  суду
Луганської області від  23.01.04  порушено  провадження  у  справі
№10/4б про банкрутство ВАТ "АМК".
     Постановою державного виконавця від  02.02.04,  у  зв'язку  з
отриманням 02.02.04 ухвали господарського суду Луганської  області
від 23.01.04 по справі №10/4б про порушення провадження  у  справі
про банкрутство боржника, відповідно до п.8 ст. 34 Закону  України
"Про  виконавче  провадження"  ( 606-14 ) (606-14)
          виконавче   провадження
зупинено.
     Повідомлення про порушення провадження у  справі  №10/4б  про
банкрутство ВАТ "АМК"  надруковано  у  газеті  Голос  України  від
05.03.04 №43, сторінка 4.
     Згідно  п.  15  ст.  11  Закону  України   "Про   відновлення
платоспроможності   боржника   або   визнання   його    банкрутом"
( 2343-12 ) (2343-12)
          (далі  -Закон)  після  опублікування  оголошення  про
порушення справи про банкрутство в офіційному  друкованому  органі
всі кредитори незалежно від настання строку виконання  зобов'язань
мають право подавати заяви з грошовими вимогами до боржника згідно
зі статтею 14 цього Закону.
     Згідно п.1 ст. 14 Закону, конкурсні  кредитори  за  вимогами,
які виникли до дня порушення провадження у справі про банкрутство,
протягом 30 днів від дня опублікування  в  офіційному  друкованому
органі  оголошення  про  порушення  провадження   у   справі   про
банкрутство зобов'язані подати  до  господарського  суду  письмові
заяви  з  вимогами  до  боржника,  а  також   документи,   що   їх
підтверджують.
     Правові наслідки неподання заяви у справі про  банкрутство  з
грошовими вимогами до боржника у встановлений строк встановлені п.
2 ст. 14 Закону .
     Так, відповідно до п.  2  ст.  14  Закону  вимоги  конкурсних
кредиторів, що заявлені після закінчення строку, встановленого для
їх  подання,  або  не  заявлені  взагалі,  -  не  розглядаються  і
вважаються погашеними, про що господарський суд зазначає в ухвалі,
якою  затверджує  реєстр  вимог  кредиторів.  Зазначений  строк  є
граничним і поновленню не підлягає.
     Як свідчать матеріали справи, за рішенням  арбітражного  суду
Луганської області від 16.01.01  по  справі  №2/581  з  ВАТ"АМК"на
користь   ОКП    "Луганська    обласна    паливно    -енергетичної
компанія"стягнуто борг у сумі 559630 грн. 93 коп., держмито у сумі
1700 грн. арбітражні витрати у сумі 69 грн.
     На виконання рішення суду видано відповідний наказ.
     Ухвалою господарського суду Луганської області  від  23.01.04
порушено справу про банкрутство ВАТ"АМК".
     В газеті "Голос України" за  №43  від  05.03.04  опубліковано
оголошення про порушення процедури банкрутства щодо ВАТ"АМК".
     Згідно п.1 ст. 14 Закону, конкурсні  кредитори  за  вимогами,
які виникли до дня порушення провадження у справі про банкрутство,
протягом 30 днів від дня опублікування  в  офіційному  друкованому
органі  оголошення  про  порушення  провадження   у   справі   про
банкрутство зобов'язані подати  до  господарського  суду  письмові
заяви  з  вимогами  до  боржника,  а  також   документи,   що   їх
підтверджують.
     Як встановлено матеріалами  справи,  ОКП  "Луганська  обласна
паливно -енергетична компанія"не подала відповідної заяви до  суду
про визнання його кредиторських вимог до боржника, що  грунтуються
на рішення арбітражного суду Луганської області  від  16.01.01  по
справі №2/581, а тому до реєстру кредиторів його  вимоги  не  були
включені.
     Ухвалою господарського суду Луганської області  від  01.07.04
затверджено реєстр кредиторів у справі про банкрутство ВАТ"АМК".
     Оскільки    грошові    вимоги    ОКП    "Луганська    обласна
паливно -енергетична  компанія"виникли  до  порушення  справи  про
банкрутство ВАТ"АМК", то відповідно ст.  14  Закону  України  "Про
відновлення   платоспроможності   боржника   або   визнання   його
банкрутом" ( 2343-12 ) (2343-12)
         ОКП "Луганська обласна паливно -енергетична
компанія"є конкурсним кредитором.
     Вимоги конкурсних кредиторів, відповідно  юдо  вказаних  норм
Закону, що заявлені після закінчення строку, встановлених  для  їх
подання, або не заявлених взагалі - не розглядаються і  вважаються
погашеними,  про  що  зазначено  в  ухвалі   господарського   суду
Луганської області від 01.07.04.
     Доводи скаржника про те, що після укладення мирової  угоди  у
процедурі банкротства, провадження у цій справі закінчено, і  тому
виконавча служба має поновити виконавче провадження є помилковими,
а тому не можуть бути підставою для задоволення скарги.
     Під мировою угодою, відповідно до ст.35  Закону,  розуміється
домовленість між боржником та кредиторами стосовно  відстрочки  та
(або) розстрочки, а також прощення  (списання)  кредиторами  боргу
боржника, яка оформлюються угодою сторін.
     Метою  мирової  угоди  є  створення   механізму   фінансового
оздоровлення підприємства боржника.
     Заявлення та задоволення вимог кредиторів, які не вступили  у
процедуру банкрутства, після  укладення  мирової  угоди,  не  буде
відповідати цілям укладеної мирової угоди.
     Як свідчать матеріали  справи  ДВС  у  м.Алчевськ  Луганської
області ухвалюючи постанову про закінчення виконавчого провадження
за наказом арбітражного суду  Луганської  області  від  2/581  від
16.01.01 обгрунтовано керувалося  не  лише  Законом  України  "Про
виконавче  провадження"  ( 606-14 ) (606-14)
        ,  а   Законом   України   "Про
відновлення   платоспроможності   боржника   або   визнання   його
банкрутом" ( 2343-12 ) (2343-12)
        
     Така позиція співпадає з позицією Вищого Господарського  Суду
України, наведеною зокрема у постанові від 08.11.06 №3/363.
     Відповідно до ст. 16 ЦК України ( 435-15 ) (435-15)
         одним із  способів
захисту  прав  та  інтересів   в   суді   може   бути   припинення
правовідношення.
     Зобов'язанням  є  правовідношення,  в  якому   одна   сторона
(боржник)  зобов'язана   вчинити   на   користь   другої   сторони
(кредитора) певну дію (передати  майно,  виконати  роботу,  надати
послугу, сплатити гроші, тощо) або утриматися від  певної  дії,  а
кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку.
     Зобов'язання (правовідношення) може виникати, змінюватися або
припинятися за наявності юридичних фактів, тобто обставин, з якими
закон пов'язує настання правових наслідків.
     Відповідно до ст. 11 ЦК України ( 435-15 ) (435-15)
         цивільні права  та
обов'язки можуть виникати з юридичних фактів та  актів  цивільного
законодавства.
     Згідно   ст.   598   ЦК   України   ( 435-15 ) (435-15)
           зобов'язання
припиняється  частково  або  у  повному   обсязі   на   підставах,
встановлених законом.
     При опублікуванні в офіційному друкованому органі  оголошення
про порушення провадження у справі  про  банкрутство  продовжувало
існувати  зобов'язання  (правовідношення)  ВАТ  "АМК"  перед   ОКП
"Луганська обласна паливно -енергетична компанія", що грунтувалося
на договорі №026/06-8у-2524 від 25.11.98 та розглядалося у  справі
№2/581, оскільки не було проведено виконання (ст. 599  ЦК  України
( 435-15 ) (435-15)
        ).
     Відповідно до ст. 598 Цивільного кодексу  України  ( 435-15 ) (435-15)
        
таке зобов'язання є припиненим на підставі, встановленій законом -
п. 2 ст. 14  Закону  України  "Про  відновлення  платоспроможності
боржника або визнання його банкрутом" ( 2343-12 ) (2343-12)
        .
     Така ж позиція наведена Президією Вищого господарського  суду
України в п. 8.12. Рекомендацій від 04.06.04 №04-5/1193 "Про деякі
питання практики  застосування  Закону  України  "Про  відновлення
платоспроможності   боржника   або   визнання   його    банкрутом"
( 2343-12 ) (2343-12)
        ,  згідно  якого  погашення   вимог   кредиторів   щодо
цивільно-правових   зобов'язань,   що    відбувається    внаслідок
застосування частини 2 статті 14 Закону, слід вважати  припиненням
цих  зобов'язань  відповідно  частини  1  статті  598  ЦК  України
( 435-15 ) (435-15)
        .
     Продовження при цьому здійснення виконавчого провадження, про
що просить заявник скарги, не узгоджуватиметься з приписами Закону
України "Про відновлення платоспроможності боржника  або  визнання
його   банкрутом"    ( 2343-12 ) (2343-12)
            щодо    порядку    відновлення
платоспроможності боржника та ущемлятиме інтереси інших конкурсних
кредиторів,  які  вчасно  заявили  свої  вимоги   у   справі   про
банкрутство.
     Так, підстави продовження здійснення виконавчого  провадження
відсутні.
     Відповідно  до  ст.   1   Закону   України   "Про   виконавче
провадження" ( 606-14 ) (606-14)
         виконавче провадження - це сукупність  дій
органів і посадових осіб, зазначених у цьому  Законі,  спрямованих
на примусове виконання рішень судів та  інших  органів  (посадових
осіб),  які  здійснюються  на  підставах,  у  спосіб  та  в  межах
повноважень, визначених цим Законом,  іншими  нормативно-правовими
актами, виданими відповідно до цього Закону та  інших  законів,  а
також  рішеннями,  що  відповідно  до  цього   Закону   підлягають
примусовому виконанню.
     Так,  крім  Закону  України   "Про   виконавче   провадження"
( 606-14 ) (606-14)
         при здійсненні виконавчого провадження слід враховувати
норми Закону України "Про відновлення  платоспроможності  боржника
або визнання його банкрутом" ( 2343-12 ) (2343-12)
        .
     В   даному   випадку   Закону   України   "Про    відновлення
платоспроможності   боржника   або   визнання   його    банкрутом"
( 2343-12 ) (2343-12)
           встановлює   додаткові   підстави   для   закінчення
виконавчого провадження, зокрема у зв'язку з припиненням  грошових
зобов'язань в силу ст. 598 Цивільного кодексу  України  ( 435-15 ) (435-15)
        
та п. 2 ст. 14 Закону України "Про  відновлення  платоспроможності
боржника або визнання його банкрутом" ( 2343-12 ) (2343-12)
        .
     Виходячи з вищевикладеного, враховуючи ухвали  господарського
суду Луганської області від 01.07.04  та  від  28.07.05  у  справі
№10/4б  та  положення  п.п.  1,  2  ст.14  Закону   України   "Про
відновлення   платоспроможності   боржника   або   визнання   його
банкрутом"  ( 2343-12 ) (2343-12)
          і  ст.  598  Цивільного  кодексу  України
( 435-15 ) (435-15)
        , дії ВДВС Алчевського  МУЮ  по  закінченню  виконавчого
провадження постановою №В1-138 від  14.12.04,  є  правомірними  та
відповідно   відсутні   підстави   для   поновлення    виконавчого
провадження.
     На підставі викладеного суд вважає, вимоги скарги  в  частині
поновлення строку для оскарження дій ДВС у  м.Алчевськ  Луганської
області   відхиляються   за   необгрунтованістю,   не   підлягають
задоволенню, тому у задоволення цих вимог слід відмовити.
     Як  свідчать  матеріали  справи,  вимоги  скарги  в   частині
визнання неправомірними дії ДВС у м.Алчевськ  Луганської  області,
пов'язані  з  закриттям  виконавчого  провадження  по  примусовому
виконанню  наказу  Донецького  апеляційного  господарського   суду
№2/581  від  29.01.02  про  звернення  стягнення  на   майно   ВАТ
"Алчевський металургійний комбінат" на суму 561399 грн. 93 коп. на
користь ОКП "Луганська обласна паливно-енергетична компанія",  ДВС
у м.Алчевськ  Луганської  області  здійснені  всі  виконавчі  дії,
передбачені діючим законодавством про виконавче провадження,  тому
у задоволенні цих вимог слід відмовити.
     З матеріалів справи вбачається, що вимоги  скарги  в  частині
скасування постанови ВДВС Алчевського МУЮ №В1-138 від 14.12.04 про
закриття виконавчого провадження по примусовому  виконанню  наказу
Донецького апеляційного г осподарського суду №2/581  від  29.01.02
про звернення стягнення на  майно  ВАТ  "Алчевський  металургійний
комбінат" на суму 561399 грн. 93 коп. на  користь  ОКП  "Луганська
обласна  паливно-енергетична   компанія"   необгрунтовані   та   у
задоволенні цих вимог слід відмовити.
     На підставі  викладеного  суд  вважає,  що  вимоги  скарги  в
частині зобов'язання ДВС у м.Алчевськ Луганської області відновити
виконавче провадження по примусовому виконанню  наказу  Донецького
апеляційного господарського суду №2/581 від 29.01.02 про звернення
стягнення на майно ВАТ "Алчевський металургійний комбінат" на суму
561399  грн.  93  коп.   на   користь   ОКП   "Луганська   обласна
паливно-енергетична компанія" необгрунтовані та у задоволенні  цих
вимог слід відмовити.
     На  підставі  викладеного,  керуючись  Законом  України  "Про
виконавче провадження" ( 606-14 ) (606-14)
        , ст.ст. 86, 121-2,  ГПК  України
( 1798-12 ) (1798-12)
        , суд
     у х в а л и в:
     1. У задоволенні вимог  Обласного  комунального  підприємства
"Луганська обласна паливно -енергетична компанія"  про  поновлення
строку для оскарження дій  ДВС  у  м.Алчевськ  Луганської  області
відмовити.
     2.  У   задоволенні   вимог   скарги   в   частині   визнання
неправомірними дії ДВС у м.Алчевськ Луганської області,  пов'язані
з  закриттям  виконавчого  провадження  по  примусовому  виконанню
наказу Донецького  апеляційного  господарського  суду  №2/581  від
29.01.02  про  звернення  стягнення  на  майно   ВАТ   "Алчевський
металургійний комбінат" на суму 561399 грн. 93 коп. на користь ОКП
"Луганська обласна паливно-енергетична компанія"відмовити.
     3. У задоволенні вимог скарги в частині скасування  постанови
ВДВС Алчевського МУЮ №В1-138 від 12.12.04 про закриття виконавчого
провадження   по   примусовому   виконанню    наказу    Донецького
апеляційного господарського суду №2/581 від 29.01.02 про звернення
стягнення на майно ВАТ "Алчевський металургійний комбінат" на суму
561399  грн.  93  коп.   на   користь   ОКП   "Луганська   обласна
паливно-енергетична компанія" відмовити.
     4. У задоволенні вимог скарги в частині  зобов'язання  ДВС  у
м.Алчевськ Луганської області відновити виконавче  провадження  по
примусовому    виконанню    наказу     Донецького     апеляційного
господарського суду №2/581 від 29.01.02 про звернення стягнення на
майно ВАТ "Алчевський металургійний комбінат" на суму 561399  грн.
93 коп. на  користь  ОКП  "Луганська  обласна  паливно-енергетична
компанія" відмовити.
     Суддя Г.М.Батюк