від 15 листопада 2019 р. № 1050-р
Київ
|
Прем'єр-міністр України
|
О.ГОНЧАРУК
|
Інд. 19
|
Додаток
до розпорядження Кабінету Міністрів України
від 15 листопада 2019 р. № 1050-р
1.
|
Освіта
|
- ступінь вищої освіти - не нижче магістра
|
2.
|
Досвід роботи
|
- загальний стаж роботи - не менше семи років;
- досвід роботи на посадах державної служби категорії "А" (889-19)
чи "Б" (889-19)
або на посадах не нижче керівників структурних підрозділів в органах місцевого самоврядування чи досвід роботи на керівних посадах у сферах цифровізації, цифрового розвитку, цифрової економіки, цифрових інновацій, електронного урядування та електронної демократії, розвитку інформаційного суспільства, інформатизації; у сфері розвитку цифрових навичок та цифрових прав громадян; у сферах відкритих даних, розвитку національних електронних інформаційних ресурсів та інтероперабельності, розвитку інфраструктури широкосмугового доступу до Інтернету та телекомунікацій, електронної комерції та бізнесу; у сфері надання електронних та адміністративних послуг; у сферах електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації; у сфері розвитку ІТ-індустрії чи управління змінами у великих організаціях
|
3.
|
Володіння державною мовою
|
- вільне володіння державною мовою
|
4.
|
Володіння іноземною мовою
|
- володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи (англійська та/або французька)
|
Вимоги до компетентності
|
||
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
|
1.
|
Стратегічне бачення
|
- розуміння загальної ситуації, що склалася у відповідній сфері діяльності;
- здатність до концептуального мислення;
- здатність визначати напрям розвитку;
- здатність до інноваційного мислення;
- вміння проводити оцінку гендерного впливу під час формування, впровадження та оцінювання державної політики;
- спрямованість на служіння суспільству, захист національних інтересів
|
2.
|
Управління змінами
|
- вміння формувати план змін;
- вміння управляти змінами та реакцією на них;
- вміння оцінювати ефективність змін
|
3.
|
Прийняття ефективних рішень
|
- здатність своєчасно приймати виважені рішення;
- вміння аналізувати альтернативи;
- спроможність на виважений ризик;
- автономність та ініціативність щодо прийняття пропозицій/рішень
|
4.
|
Лідерство
|
- вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;
- сприяння всебічному розвитку особистості;
- вміння делегувати повноваження та управляти результатами діяльності;
- здатність до формування ефективної організаційної культури державної служби
|
5.
|
Комунікація та взаємодія
|
- вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;
- здатність ефективно взаємодіяти, дослухатися, сприймати та викладати думку;
- вміння публічно виступати перед аудиторією;
- здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації
|
6.
|
Досягнення результатів
|
- здатність до чіткого бачення результату діяльності;
- вміння зосереджувати зусилля для досягнення результату діяльності;
- вміння запобігати та ефективно долати перешкоди
|
7.
|
Стресостійкість
|
- вміння управляти своїми емоціями;
- здатність до самоконтролю;
- здатність до конструктивного ставлення до зворотного зв’язку, зокрема критики
|
8.
|
Мотивація
|
- чітке бачення своєї місії на обраній посаді в державному органі;
- розуміння ключових чинників, які спонукають до зайняття обраної посади
|
9.
|
Управління ефективністю та розвиток людських ресурсів
|
- вміння управляти проектами;
- вміння організовувати роботу і контролювати її виконання;
- вміння управляти якісним обслуговуванням;
- здатність до мотивування;
- вміння управляти людськими ресурсами
|
10.
|
Робота з інформацією
|
- здатність працювати з базами даних законодавства;
- вміння працювати в умовах електронного урядування
|
11.
|
Абстрактне мислення
|
- здатність до логічного мислення;
- вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки
|
12.
|
Вербальне мислення
|
- здатність розуміти та працювати з текстовою інформацією
|
Професійні знання
|
||
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
|
1.
|
Знання законодавства
|
знання:
- Конституції України (254к/96-ВР)
;
- Закону України "Про державну службу" (889-19)
;
- Закону України "Про запобігання корупції" (1700-18)
|
2.
|
Знання спеціального законодавства, пов’язаного із завданнями та змістом роботи державного секретаря Мінцифри
|
знання:
- Закону України "Про електронні довірчі послуги" (2155-19)
;
- Закону України "Про Концепцію Національної програми інформатизації" (75/98-ВР)
;
- Закону України "Про Національну програму інформатизації" (74/98-ВР)
;
- Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" (80/94-ВР)
;
- розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 вересня 2017 р. № 649 (649-2017-р)
"Про схвалення Концепції розвитку електронного урядування в Україні"
|
3.
|
Знання основ державного управління у сфері цифровізації, цифрового розвитку, цифрової економіки, цифрових інновацій, електронного урядування та електронної демократії, розвитку інформаційного суспільства, інформатизації; у сфері розвитку цифрових навичок та цифрових прав громадян; у сферах відкритих даних, розвитку національних електронних інформаційних ресурсів та інтероперабельності, розвитку інфраструктури широкосмугового доступу до Інтернету та телекомунікацій, електронної комерції та бізнесу; у сфері надання електронних та адміністративних послуг; у сферах електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації; у сфері розвитку ІТ-індустрії
|
- розуміння мети та завдань відповідної державної політики;
- знання системи управління галуззю
|
4.
|
Управління публічними фінансами
|
- знання основ бюджетного законодавства;
- знання системи державного контролю у сфері публічних фінансів
|