КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 15 лютого 2002 р. № 153
Київ
|
Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги
З метою координації роботи, пов'язаної із залученням, наданням та ефективним використанням міжнародної технічної допомоги, Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги (додається).
2. Установити, що офіційні звернення до країн і міжнародних організацій - донорів щодо залучення та використання міжнародної технічної допомоги надсилаються Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства.
3. Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства як координатору діяльності, пов'язаної із залученням міжнародної технічної допомоги, забезпечувати формування стратегічних і щорічних програм міжнародної технічної допомоги відповідно до Програми діяльності Кабінету Міністрів (1099-19)
, Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (984_011)
, регіональних стратегій розвитку, інших стратегій.
4. Міністерству економічного розвитку і торгівлі разом з Міністерством закордонних справ, Міністерством фінансів, Міністерством юстиції підготувати та подати Кабінетові Міністрів України до 1 квітня 2002 р. пропозиції щодо правового та фінансового регулювання питань надання Україною технічної допомоги іншим державам.
5. Визнати такими, що втратили чинність:
постанову Кабінету Міністрів України від 18 квітня 1996 р. № 441 (
441-96-п)
"Про державну реєстрацію програм і проектів міжнародної технічної допомоги" (ЗП України, 1996 р., № 10, ст. 301);
пункт 19 змін, що вносяться до актів Кабінету Міністрів України (
1336-98-п)
, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 1998 р. № 1336 (Офіційний вісник України, 1998 р., № 34, ст. 1277);
постанову Кабінету Міністрів України від 8 лютого 1999 р. № 170 (
170-99-п)
"Про затвердження Положення про порядок акредитації організацій, що забезпечують реалізацію програм і проектів міжнародної технічної допомоги" (Офіційний вісник України, 1999 р., № 6, ст. 194).
Прем'єр-міністр України
|
А.КІНАХ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 лютого 2002 р. № 153
ПОРЯДОК
залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги
Загальні положення
1. Цей Порядок визначає процедуру залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, в тому числі державної реєстрації, моніторингу проектів (програм), акредитації виконавців (юридичних осіб - нерезидентів), реєстрації представництва донорської установи в Україні.
Дія цього Порядку не поширюється на проекти (програми), які фінансуються Агентством США з міжнародного розвитку відповідно до пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння більш прозорим та підзвітним процесам врядування за широкої участі громадян та пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння стійкому економічному розвитку на широкій суспільній основі як засобу забезпечення сталої демократії в Україні в частині визначення бенефіціара та його участі в процесі залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги.
Дія цього Порядку не поширюється на проекти (програми), які спрямовані на підтримку розвитку інститутів громадянського суспільства, в частині визначення бенефіціара та його участі в процесі залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги.
Дія цього Порядку не поширюється на проекти (програми), які фінансуються Організацією Північноатлантичного договору (
950_008)
(НАТО) відповідно до Угоди між Урядом України та Організацією Північноатлантичного договору про статус Представництва НАТО в Україні. (950_033)
2. Поняття, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
бенефіціар - центральний орган виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласна, Київська, Севастопольська міська держадміністрація, до компетенції яких належить формування та/або реалізація державної політики у відповідній галузі чи регіоні, де передбачається впровадження проекту (програми), що заінтересована в результатах виконання проекту (програми), виконавчий орган місцевого самоврядування, юрисдикція якого поширюється на територію реалізації проекту (програми), Секретаріат Кабінету Міністрів України, Адміністрація Президента України;
виконавець - будь-яка особа (резидент або нерезидент), що має письмову угоду з донором або уповноваженою донором особою та забезпечує реалізацію проекту (програми), у тому числі на платній основі;
відповідальна особа - фізична особа, яка призначена реципієнтом (бенефіціаром) для організації робіт, пов'язаних з реалізацією проекту (програми), та яка безпосередньо готує звіти для подання Мінекономіки;
донор - іноземна держава, уряд та уповноважені урядом іноземної держави органи або організації, іноземний муніципальний орган або міжнародна організація, що надають міжнародну технічну допомогу відповідно до міжнародних договорів України;
інститути громадянського суспільства - громадські об’єднання, релігійні, благодійні організації, творчі спілки, професійні спілки та їх об’єднання, організації роботодавців та їх об’єднання, недержавні засоби масової інформації, легалізовані відповідно до законодавства України;
координатор проекту (програми) - заступник керівника бенефіціара або керівник структурного підрозділу бенефіціара, який уповноважений керівником бенефіціара забезпечувати нагляд за реалізацією проекту (програми), підготовку результатів поточного та/або заключного моніторингу та подання їх Мінекономіки;
міжнародна технічна допомога - фінансові та інші ресурси та послуги, що відповідно до міжнародних договорів України надаються донорами на безоплатній та безповоротній основі з метою підтримки України;
моніторинг проектів (програм) - система спостереження за станом реалізації проекту (програми);
представництво донорської установи - це представництво іноземної організації незалежно від його назви (бюро, агентство, офіс тощо), метою діяльності якого є здійснення представництва інтересів донорської установи, координація міжнародної технічної допомоги, що надається Україні такою установою;
програма - проекти, об'єднані для досягнення спільної мети;
проект - документ, яким визначаються спільні дії учасників проекту (донорів, виконавців, бенефіціарів, реципієнтів), а також ресурси, необхідні для досягнення цілей надання міжнародної технічної допомоги, у тому числі співфінансування з інших джерел, протягом установлених строків;
реципієнт - резидент (фізична або юридична особа), який безпосередньо одержує міжнародну технічну допомогу згідно з проектом (програмою);
стратегічна програма - документ, яким на підставі результатів аналізу проблем соціально-економічного розвитку України визначаються пріоритетні напрями техніко-економічного співробітництва між донором та Україною. Цей документ розробляється в порядку та на термін, узгоджений між донором і Мінекономіки;
щорічна програма - проекти (програми) та/або проектні пропозиції, що формуються з донором на кожний наступний фінансовий рік відповідно до погодженої з ним процедури;
грантова угода - угода між донором або виконавцем та реципієнтом про передачу фінансових ресурсів (грантів) у національній чи іноземній валюті в рамках проекту (програми).
Залучення міжнародної технічної допомоги
3. Міжнародна технічна допомога може залучатись у вигляді:
будь-якого майна, необхідного для забезпечення виконання завдань проектів (програм), яке ввозиться або набувається в Україні;
робіт і послуг;
прав інтелектуальної власності;
фінансових ресурсів (грантів) у національній чи іноземній валюті;
інших ресурсів, не заборонених законодавством, у тому числі стипендій.
4. Міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим подають до Мінекономіки в паперовому та/або електронному вигляді запити для залучення міжнародної технічної допомоги.
5. Мінекономіки аналізує подані запити на відповідність завданням та заходам, визначеним у Програмі діяльності Кабінету Міністрів (1099-19)
, Угоді про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (984_011)
, регіональних стратегіях розвитку, інших стратегіях та узгоджує з донорами стратегічні програми на основі цих запитів.
6. Мінекономіки виходячи з узгоджених з донорами стратегічних програм формує щорічні програми з урахуванням діючих проектів (програм) і на підставі запитів, які подаються до Міністерства бенефіціарами або потенційними реципієнтами.
У разі потреби Мінекономіки ініціює утворення робочих груп у складі представників заінтересованих державних органів, бенефіціарів та донорів для проведення експертизи, оцінки та погодження зазначених запитів та інших питань, пов’язаних із залученням та використанням міжнародної технічної допомоги.
7. Запит складається із супровідного листа, проектної пропозиції, листа підтримки.
Супровідний лист містить звернення щодо включення проектної пропозиції до щорічної програми.
Проектна пропозиція складається у довільній формі українською та англійською мовами (або мовою, прийнятною для донора) та повинна містити:
аналіз проблеми, розв'язання якої потребує залучення міжнародної технічної допомоги;
посилання на завдання та заходи, визначені Програмою діяльності Кабінету Міністрів (1099-19)
, Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (984_011)
, регіональними стратегіями розвитку, іншими стратегіями, відповідно до яких планується залучення міжнародної технічної допомоги;
мету та завдання проекту (програми);
перелік видів діяльності, що здійснюватимуться за рахунок міжнародної технічної допомоги;
стислу інформацію про потенційного реципієнта;
очікувану вартість проекту (програми) і строк його реалізації;
очікувані результати від реалізації проекту (програми) та вплив проекту (програми) на розвиток відповідної галузі або регіону.
Лист підтримки надається потенційному реципієнту бенефіціаром.
8. Бенефіціар або потенційний реципієнт у разі надходження від донора пропозицій щодо започаткування проекту (програми) оформляє запит згідно з вимогами пункту 7 цього Порядку і подає його до Мінекономіки.
9. У разі коли реципієнтами є міністерства, інші центральні або місцеві органи виконавчої влади, тексти договорів (угод, меморандумів, протоколів) з питань техніко-економічного співробітництва, які регламентують взаємовідносини між донором і реципієнтом, узгоджуються з Мінекономіки.
10. Мінекономіки щороку інформує Кабінет Міністрів України про стан формування стратегічних та щорічних програм.
Державна реєстрація проектів (програм)
11. Проекти (програми) підлягають обов’язковій державній реєстрації.
12. Державна реєстрація проектів (програм) є підставою для акредитації їх виконавців, а також реалізації права на одержання відповідних пільг, привілеїв, імунітетів, передбачених законодавством та міжнародними договорами України.
13. Державна реєстрація проектів (програм) провадиться Мінекономіки.
14. Для державної реєстрації проектів (програм) реципієнт (реципієнти) та донор або уповноважена донором особа подають до Мінекономіки в електронному та паперовому вигляді такі документи:
1) клопотання про державну реєстрацію проекту (програми), яке містить відомості про:
донора (назва, юридична адреса, адреса в Україні уповноваженого донором органу, ім'я, прізвище, посада координатора робіт);
виконавця (назва, юридична адреса, адреса в Україні, ім'я, прізвище, посада координатора робіт і за наявності - код згідно з ЄДРПОУ (Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України) або ДРФО (Державний реєстр фізичних осіб - платників податків);
реципієнта (назва, юридична адреса, ім'я, прізвище, посада відповідальної особи і за наявності - код згідно з ЄДРПОУ або ДРФО);
бенефіціара (назва, юридична адреса, ім'я, прізвище, посада відповідальної особи).
До клопотання обов'язково вноситься номер проекту (програми), визначений донором;
2) засвідчену донором або виконавцем копію контракту, укладеного між донором і виконавцем, або його частини, в якій визначено цілі, завдання проекту (програми), види та обсяги міжнародної технічної допомоги, яка надається для цілей проекту (програми), кошторисну вартість, строк та етапи реалізації проекту (програми), лист від бенефіціара про підтримку і заінтересованість у результатах проекту (програми) та згоду на провадження діяльності, зазначеної у контракті. У листі бенефіціара також зазначається інформація про відповідність проекту (програми) завданням та заходам, визначеним Програмою діяльності Кабінету Міністрів (1099-19)
, Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (984_011)
, регіональними стратегіями розвитку, іншими стратегіями.
У разі коли в результатах проекту (програми) заінтересований Комітет Верховної Ради України, СБУ, Національний банк, Центральна виборча комісія, Вища рада правосуддя, ДСА, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Антимонопольний комітет, Національне антикорупційне бюро, інші державні органи або Державне управління справами, реципієнт та донор або уповноважена донором особа подає лист про заінтересованість у результатах проекту (програми) відповідного органу (органів). У листі заінтересованого органу також зазначається інформація про відповідність проекту (програми) завданням та заходам, визначеним Програмою діяльності Кабінету Міністрів (1099-19)
, Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (984_011)
, регіональними стратегіями розвитку, іншими стратегіями;
У разі коли донор одночасно виконуватиме функції виконавця під час реалізації проекту (програми), бенефіціар у своєму листі про підтримку і заінтересованість у результатах проекту (програми) висловлює згоду на провадження діяльності, зазначеної в погодженому донором документі, що містить опис проекту (програми). У листі бенефіціара також зазначається інформація про відповідність проекту (програми) завданням та заходам, визначеним Програмою діяльності Кабінету Міністрів (1099-19)
, Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (984_011)
, регіональними стратегіями розвитку, іншими стратегіями.
Для проектів (програм), які фінансуються Агентством США з міжнародного розвитку відповідно до пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння більш прозорим та підзвітним процесам врядування за широкої участі громадян та пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння стійкому економічному розвитку на широкій суспільній основі як засобу забезпечення сталої демократії в Україні, лист від бенефіціара та/або лист державного органу (державних органів) про заінтересованість у результатах проекту (програми) не подається.
Для проектів (програм), які спрямовані на підтримку розвитку інститутів громадянського суспільства, лист від бенефіціара та/або лист від державного органу (державних органів) про заінтересованість у результатах проекту (програми) не подається.
Для проектів (програм), зазначених в абзацах четвертому і п’ятому підпункту 2 пункту 14 цього Порядку, інформація про відповідність проекту (програми) завданням та заходам, визначеним Програмою діяльності Кабінету Міністрів (1099-19)
, Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (984_011)
, регіональними стратегіями розвитку, іншими стратегіями, зазначається у клопотанні реципієнта про державну реєстрацію проекту (програми).
2-1) засвідчений донором або виконавцем план закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (далі - план закупівлі), у двох примірниках, що складається за формою згідно з додатком 5 до цього Порядку (у разі виникнення необхідності в реалізації права на податкові пільги, передбачені законодавством та міжнародними договорами України);
У разі внесення змін до плану закупівлі такий план подається із зазначенням дати внесення змін згідно з підпунктом 2-1 пункту 14 цього Порядку Мінекономіки для надсилання у п’ятиденний строк одного примірника ДФС та розміщення його на офіційному веб-сайті Мінекономіки (крім інформації, що становить комерційну таємницю).
Для проектів (програм), які передбачають виконання робіт з підготовки до зняття і зняття енергоблоків Чорнобильської АЕС з експлуатації та перетворення об’єкта "Укриття" на екологічно безпечну систему за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги або за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті як внесок України до Чорнобильського фонду "Укриття" для виконання міжнародної програми - Плану здійснення заходів на об’єкті "Укриття" відповідно до Рамкової угоди між Україною та Європейським банком реконструкції та розвитку стосовно діяльності Чорнобильського фонду "Укриття" в Україні (
996_004)
та Угоди про грант (Проект ядерної безпеки Чорнобильської АЕС) між Європейським банком реконструкції та розвитку як Розпорядником коштів, наданих згідно з Грантом з Рахунка ядерної безпеки, Урядом України та Чорнобильською атомною електростанцією (
996_729)
, план закупівлі не подається.
Для проектів (програм), в яких бенефіціар одночасно виконуватиме функції реципієнта, план закупівлі засвідчується донором або виконавцем та погоджується бенефіціаром.
3) документ (меморандум, заява про наміри, план діяльності, технічне завдання, партнерська угода тощо), який підтверджує узгодження цілей, завдань, діяльності за проектом (програмою) між донором або виконавцем і реципієнтом (бенефіціаром).
Зазначений документ повинен також містити:
назву проекту (програми);
мету проекту (програми);
строк реалізації проекту (програми);
завдання відповідно до контракту на виконання проекту (програми);
очікувані результати від реалізації проекту (програми);
кількісні та/або якісні критерії досягнення результативності проекту (програми);
перелік майна, робіт і послуг, прав інтелектуальної власності, інших ресурсів, що придбаваються, надаються в рамках проекту (програми);
очікуваний вплив проекту (програми) на розвиток відповідної галузі або регіону;
зобов’язання донора (виконавця) щодо допомоги;
зобов’язання реципієнта (бенефіціара);
3-1) реципієнт, який уклав грантову угоду з донором або виконавцем, замість документа, зазначеного у підпункті 3 пункту 14 цього Порядку, подає завірену ним копію такої грантової угоди;
4) лист-погодження Нацдержслужби у разі, коли проектом (програмою) передбачено підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації державних службовців України.
Лист-погодження видається Нацдержслужбою:
на підставі поданих Нацдержслужбі реципієнтом (реципієнтами) та донором або уповноваженою донором особою копій клопотання і документа (технічного завдання, меморандуму, протоколу про наміри, плану діяльності тощо), підготовлених згідно з вимогами підпунктів 1 і 3 цього пункту;
у разі відповідності проекту (програми) потребі та пріоритетним напрямам підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації державних службовців, керівників державних підприємств, установ та організацій за рахунок міжнародної технічної допомоги та інших форм міжнародного співробітництва, інформація про які щороку надсилається органами виконавчої влади Нацдержслужбі відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 3 квітня 1996 р. № 252 (
252-96-р)
- із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 665 (
665-2005-п)
(Офіційний вісник України, 2005 р., № 31, ст. 1864).
Усі документи, необхідні для проведення державної реєстрації проектів (програм), подаються мовою їх оригіналів з обов'язковим перекладом українською мовою.
15. У разі коли реципієнти утворюються як юридичні особи або визначаються на конкурсній основі під час реалізації проекту (програми), звернення про реєстрацію подається бенефіціаром і донором, про що робиться відмітка в реєстраційній картці, крім проектів (програм), які фінансуються Агентством США з міжнародного розвитку відповідно до пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння більш прозорим та підзвітним процесам врядування за широкої участі громадян та пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння стійкому економічному розвитку на широкій суспільній основі як засобу забезпечення сталої демократії в Україні, та проектів (програм), які спрямовані на підтримку розвитку інститутів громадянського суспільства.
16. Мінекономіки розглядає подані усіма заявниками проекту (програми) документи протягом 10 робочих днів починаючи від дня надходження документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, і приймає рішення щодо проведення державної реєстрації проекту (програми).
У разі коли документи для державної реєстрації подано не в повному обсязі, передбаченому пунктом 14 цього Порядку, Мінекономіки письмово повідомляє про це заявника протягом десяти робочих днів.
17. У державній реєстрації проектів (програм) може бути відмовлено в разі:
невідповідності поданих заявником документів вимогам пункту 14 цього Порядку;
невідповідності проекту (програми) узгодженій з донором стратегічній або щорічній програмі;
завершення строку реалізації проекту (програми);
виявлення в поданих документах недостовірної інформації.
18. Державна реєстрація проекту (програми) підтверджується реєстраційною карткою проекту (програми), складеною за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку, яка підписується уповноваженою особою Мінекономіки, засвідчується печаткою Міністерства та видається заявникові з надсиланням копії бенефіціарові протягом п’яти робочих днів від дати прийняття рішення про проведення державної реєстрації проекту (програми).
Одночасно з видачею реєстраційної картки проекту (програми) робиться відповідний запис у реєстрі проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, та розміщується план закупівлі на офіційному веб-сайті Мінекономіки (крім інформації, що становить комерційну таємницю).
18-1. Бенефіціар у місячний строк після отримання від Мінекономіки копії реєстраційної картки проекту (програми) приймає рішення про організацію роботи з нагляду за його реалізацією, визначає координатора проекту (програми) та надсилає копію відповідного рішення Мінекономіки.
19. У реєстрі проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, який ведеться в електронному та паперовому вигляді, зазначаються:
номер і дата державної реєстрації проекту (програми);
назва, цілі та вартість реалізації проекту (програми);
строк реалізації проекту (програми);
назва донора;
номер контракту (угоди, договору, угоди про внесок, грантового контракту тощо) між донором і виконавцем;
виконавець (назва, код згідно з ЄДРПОУ або ДРФО (за наявності) юридична адреса, адреса в Україні);
реципієнт (назва, код згідно з ЄДРПОУ або ДРФО (за наявності) юридична адреса), відповідальна особа;
бенефіціар (назва, юридична адреса, відповідальна особа);
інші відомості, що стосуються проекту.
Для проектів (програм), які фінансуються Агентством США з міжнародного розвитку відповідно до пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння більш прозорим та підзвітним процесам врядування за широкої участі громадян та пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння стійкому економічному розвитку на широкій суспільній основі як засобу забезпечення сталої демократії в Україні, у позиції "Бенефіціар" робиться запис "не визначається".
Для проектів (програм), які спрямовані на підтримку розвитку інститутів громадянського суспільства, у позиції "Бенефіціар" робиться запис "не визначається".
20. У разі втрати (знищення) реєстраційної картки проекту (програми) видається її дублікат, для одержання якого заявник або уповноважена ним особа подає до Мінекономіки відповідне звернення.
21. Проекти (програми) підлягають перереєстрації у разі зміни донора, виконавців, реципієнтів, бенефіціара, назви, цілей, змісту, кошторисної вартості, строків виконання проекту (програми), подання плану закупівлі.
У разі зміни реципієнта (реципієнтів) для перереєстрації проекту (програми) реципієнт (реципієнти) та донор або уповноважена донором особа подає до Мінекономіки документи, визначені підпунктами 1 і 3 пункту 14 цього Порядку.
У разі продовження строків виконання проекту (програми) на строк від одного до шести місяців без зміни кошторисної вартості донор або уповноважена ним особа подає до Мінекономіки документи, визначені підпунктами 1 і 2 пункту 14 цього Порядку, за винятком листа від бенефіціара.
У разі продовження строків виконання проекту (програми) на строк понад шість місяців документи, визначені підпунктами 3 та 3-1 пункту 14 цього Порядку, у разі відсутності необхідності внесення до них змін для перереєстрації проекту (програми) не подаються.
У разі зміни кошторисної вартості проекту (програми) донор або уповноважена ним особа подає до Мінекономіки документи, визначені у підпунктах 1 і 2 пункту 14 цього Порядку, крім листа від бенефіціара. У документі, передбаченому підпунктом 1 пункту 14 цього Порядку, зазначається інформація про використану суму коштів у рамках проекту (програми). У разі потреби в реалізації права на податкові пільги, передбачені законодавством та міжнародними договорами України, подається документ, передбачений підпунктом 2-1 пункту 14 цього Порядку.
У разі зміни виконавців проекту (програми) донор або уповноважена ним особа подає до Мінекономіки документи, визначені у підпунктах 1 і 2 пункту 14 цього Порядку, крім листа від бенефіціара.
Якщо план закупівлі не було подано для здійснення державної реєстрації проекту (програми) (у разі потреби в реалізації права на податкові пільги, передбачені законодавством та міжнародними договорами України), реципієнт (бенефіціар) або донор подає до Мінекономіки документи, визначені у підпунктах 1 та 2-1 пункту 14 цього Порядку.
У разі зміни бенефіціара донор або уповноважена ним особа подає до Мінекономіки документи, визначені підпунктами 1 і 2 пункту 14 цього Порядку, за винятком копії контракту. У разі виникнення необхідності в реалізації права на податкові пільги, передбачені законодавством та міжнародними договорами України, також подається документ, передбачений підпунктом 2-1 пункту 14 цього Порядку.
В інших випадках перереєстрація проекту (програми) здійснюється в тому ж порядку, що і реєстрація.
22. Мінекономіки анулює рішення про державну реєстрацію проекту (програми) у разі:
відмови донорів, виконавців або реципієнтів від його (її) реалізації;
неможливості усунення реципієнтом виявлених порушень щодо нецільового використання міжнародної технічної допомоги та/або виконавцем виявлених порушень щодо неналежної реалізації проекту (програми) у визначені бенефіціаром строки;
неможливості усунення реципієнтом виявлених порушень щодо нецільового використання міжнародної технічної допомоги та/або виконавцем виявлених порушень щодо неналежної реалізації проекту (програми), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку відповідно до пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння більш прозорим та підзвітним процесам врядування за широкої участі громадян та пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння стійкому економічному розвитку на широкій суспільній основі як засобу забезпечення сталої демократії в Україні, у визначені Мінекономіки строки;
неможливості усунення реципієнтом виявлених порушень щодо нецільового використання міжнародної технічної допомоги та/або виконавцем виявлених порушень щодо неналежної реалізації проекту (програми), який спрямований на підтримку розвитку інститутів громадянського суспільства, у визначені Мінекономіки строки.
23. У разі виникнення необхідності в реалізації права на податкові пільги, передбачені законодавством та міжнародними договорами України, Мінекономіки надсилає у п'ятиденний строк після реєстрації проекту (програми) ДФС копію реєстраційної картки проекту (програми) та один примірник плану закупівлі в електронному та паперовому вигляді з метою інформування про наявність податкових пільг, передбачених законодавством та міжнародними договорами України в рамках реалізації проектів (програм).
Мінекономіки подає щокварталу ДФС відомості про державну реєстрацію (перереєстрацію або анулювання рішення про реєстрацію) проектів (програм) за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку.
Мінекономіки невідкладно надсилає ДМС інформацію про анулювання рішення про реєстрацію проектів (програм).
Мінекономіки подає щороку МЗС інформацію про державну реєстрацію (перереєстрацію) проектів (програм), які фінансуються Радою Європи та Організацією з безпеки та співробітництва в Європі (ОБСЄ) та виконуються інститутами громадянського суспільства.
Виконавець, що реалізує право на податкові пільги, передбачені законодавством та міжнародними договорами України (крім договорів, пов’язаних із виконанням робіт з підготовки до зняття і зняття енергоблоків Чорнобильської АЕС з експлуатації та перетворення об’єкта "Укриття" на екологічно безпечну систему), щомісяця до 20 числа складає та подає в письмовому та електронному вигляді органові державної податкової служби, в якому перебуває на обліку як платник податків, та в копії Мінекономіки інформаційне підтвердження за формою згідно з додатком 8 до цього Порядку. У разі коли виконавцем є юридична особа - нерезидент, що не перебуває на обліку як платник податків, інформаційне підтвердження подається в письмовому та електронному вигляді органові державної податкової служби за адресою акредитації такої особи на території України та в копії Мінекономіки.
Реципієнт, що реалізує право на податкові пільги в рамках проведення операцій, пов’язаних із виконанням робіт з підготовки до зняття і зняття енергоблоків Чорнобильської АЕС з експлуатації та перетворення об’єкта "Укриття" на екологічно безпечну систему, щомісяця до 20 числа подає в письмовому та електронному вигляді органові державної податкової служби, в якому перебуває на обліку як платник податків, та в копії Мінекономіки інформаційне підтвердження за формою згідно з додатком 9 до цього Порядку.
Моніторинг проектів (програм)
24. Моніторинг проводиться Мінекономіки разом з бенефіціаром та уповноваженими представниками донора (за згодою) під час реалізації проекту (програми) (поточний моніторинг) і на заключному етапі реалізації (заключний моніторинг).
25. Для забезпечення поточного моніторингу реципієнт подає бенефіціарові:
до 10 липня звітного року результати піврічного моніторингу проекту (програми) та до 10 січня року, що настає за звітним, результати річного моніторингу проекту (програми), складені за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку, завізовані відповідальною особою та підписані керівником реципієнта;
копії протоколів засідань наглядових рад та експертних груп, що утворюються для супроводження діяльності за проектом (програмою), якщо це передбачено проектам (програмою).
У випадку, передбаченому абзацом першим пункту 15 цього Порядку, зазначені документи подаються бенефіціаром до Мінекономіки.
Для забезпечення поточного моніторингу проектів (програм), які фінансуються Агентством США з міжнародного розвитку відповідно до пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння більш прозорим та підзвітним процесам врядування за широкої участі громадян та пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння стійкому економічному розвитку на широкій суспільній основі як засобу забезпечення сталої демократії в Україні, зазначені документи подаються реципієнтом до Мінекономіки.
Для забезпечення поточного моніторингу проектів (програм), які спрямовані на підтримку розвитку інститутів громадянського суспільства, зазначені документи подаються реципієнтом до Мінекономіки.
Для забезпечення поточного моніторингу виконавець подає до Мінекономіки щороку копію звіту, передбаченого контрактом з донором, або його частини, в якій визначено інформацію про стан реалізації проекту (програми), надану допомогу реципієнтам проекту (програми), суму використаних коштів.
Реципієнт (бенефіціар) сприяє вивченню Мінекономіки стану реалізації проекту (програми) на місці.
26. Для забезпечення заключного моніторингу реципієнт подає бенефіціарові підсумковий звіт про досягнуті результати відповідно до визначених на початку проекту (програми) критеріїв за формою згідно з додатком 6 до цього Порядку.
У випадку, передбаченому абзацом першим пункту 15 цього Порядку, підсумковий звіт про досягнуті результати подається бенефіціаром до Мінекономіки.
Для забезпечення заключного моніторингу проектів (програм), які фінансуються Агентством США з міжнародного розвитку відповідно до пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння більш прозорим та підзвітним процесам врядування за широкої участі громадян та пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння стійкому економічному розвитку на широкій суспільній основі як засобу забезпечення сталої демократії в Україні, підсумковий звіт про досягнуті результати відповідно до визначених на початку проекту (програми) критеріїв за формою згідно з додатком 6 до цього Порядку подається реципієнтом до Мінекономіки.
Для забезпечення заключного моніторингу проектів (програм), які спрямовані на підтримку розвитку інститутів громадянського суспільства, підсумковий звіт про досягнуті результати відповідно до визначених на початку проекту (програми) критеріїв за формою згідно з додатком 6 до цього Порядку подається реципієнтом до Мінекономіки.
27. Неподання реципієнтом бенефіціарові або бенефіціаром до Мінекономіки документів, зазначених у пунктах 25 і 26 цього Порядку, вважається рівнозначним незадовільному впровадженню проекту (програми).
У разі неподання реципієнтом до Мінекономіки документів, зазначених у пунктах 25 і 26 цього Порядку, щодо проектів (програм), що фінансуються Агентством США з міжнародного розвитку відповідно до пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння більш прозорим та підзвітним процесам врядування за широкої участі громадян та пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння стійкому економічному розвитку на широкій суспільній основі як засобу забезпечення сталої демократії в Україні, впровадження таких проектів (програм) вважається незадовільним.
У разі неподання реципієнтом до Мінекономіки документів, зазначених у пунктах 25 і 26 цього Порядку, щодо проектів (програм), які спрямовані на підтримку розвитку інститутів громадянського суспільства, впровадження цих проектів (програм) вважається незадовільним.
Мінекономіки інформує донора про незадовільне впровадження таких проектів (програм) та порушує перед донором питання щодо зупинення їх реалізації до отримання Мінекономіки документів, зазначених у пункті 25 цього Порядку.
28. Бенефіціар аналізує та подає кожного півріччя до 30 числа наступного місяця Мінекономіки підписані координатором проекту (програми) результати поточного та/або заключного моніторингу згідно з додатком 7 до цього Порядку.
Неподання реципієнтом документів, зазначених у пунктах 25 і 26 цього Порядку, бенефіціарові не може бути причиною невиконання бенефіціаром положень цього пункту.
Бенефіціар та реципієнт розміщують на власному веб-сайті результати річного моніторингу проекту (програми) та інші матеріали або документи, розроблені в рамках проекту (програми).
29. Мінекономіки готує щороку узагальнену інформацію про міжнародну технічну допомогу, що надається Україні, підготовлену за результатами моніторингу проектів (програм) разом з відповідними висновками, рекомендаціями та заходами щодо подальшого процесу залучення та використання міжнародної технічної допомоги, надсилає її Кабінету Міністрів України та розміщує на офіційному веб-сайті Мінекономіки.
Для цього у Міністерстві можуть утворюватись експертні ради, робочі групи із залученням представників відповідних органів виконавчої влади, незалежних експертів, представників донорів, виконавців і реципієнтів.
Акредитація виконавців (юридичних осіб - нерезидентів)
30. Для акредитації виконавців (юридичних осіб - нерезидентів) до Мінекономіки подаються:
лист-звернення від донора щодо акредитації виконавця (юридичної особи - нерезидента), в якому зазначаються його назва, юридична адреса, адреса в Україні, телефон і факс, ім'я, прізвище, посада офіційного представника в Україні, списки українського та іноземного персоналу в Україні;
легалізоване згідно з вимогами законодавства України доручення про надання повноважень представляти виконавця (юридичну особу - нерезидента) в Україні, в якому зазначається назва проекту (програми).
31. Усі документи, необхідні для акредитації виконавця (юридичної особи - нерезидента), подаються мовою оригіналів з обов'язковим офіційним перекладом українською мовою.
32. Мінекономіки розглядає подані документи протягом 10 робочих днів починаючи від дня надходження зазначених документів і приймає рішення щодо акредитації виконавця (юридичної особи - нерезидента).
33. Акредитація виконавця (юридичної особи - нерезидента) підтверджується свідоцтвом за формою згідно з додатком 4 до цього Порядку, яке підписується уповноваженою особою Мінекономіки.
34. Свідоцтво про акредитацію виконавця (юридичної особи - нерезидента) проекту (програми) міжнародної технічної допомоги видається на строк дії договору (контракту) або проекту (програми).
Зазначене свідоцтво є:
підтвердженням статусу виконавця (юридичної особи - нерезидента) як такого, що забезпечує реалізацію проекту (програми) відповідно до положень міжнародного договору України;
підставою для звернення в установленому порядку щодо виготовлення спеціальних печаток і штампів виконавця, відкриття відповідних спеціальних рахунків в банках, відомості про які внесено до Державного реєстру банків, що використовуються для впровадження проектів (програм), одержання спеціальних службових карток і номерних знаків транспортних засобів для виконавців та їх іноземних працівників, інших спрямованих на реалізацію проекту (програми) дій, передбачених законодавством.
35. Мінекономіки подає щокварталу копії свідоцтв про акредитацію виконавців (юридичних осіб - нерезидентів) проектів (програм) міжнародної технічної допомоги до МЗС, ДФС.
36. Якщо в інформації, що міститься в документах, зазначених у пункті 30 цього Порядку, сталися будь-які зміни, акредитований виконавець (юридична особа - нерезидент) зобов'язаний надіслати у 5-денний строк письмове повідомлення про це Мінекономіки і надати відповідні документи. На підставі цього Міністерство видає нове свідоцтво про акредитацію виконавця (юридичної особи - нерезидента) проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, якщо такі зміни не суперечать вимогам акредитації.
37. В акредитації може бути відмовлено у разі:
невідповідності поданих документів вимогам законодавства;
виявлення у поданих документах недостовірної інформації.
38. У разі продовження строку дії відповідного проекту (програми) виконавці (юридичні особи - нерезиденти) підлягають переакредитації в порядку, визначеному в пункті 30 цього Порядку.
39. Мінекономіки має право анулювати рішення про акредитацію виконавця (юридичної особи - нерезидента) у разі:
офіційного звернення виконавця (юридичної особи - нерезидента) щодо анулювання рішення про акредитацію;
припинення дії контракту на виконання проекту (програми);
анулювання рішення про державну реєстрацію проекту (програми).
40. Мінекономіки протягом 5 робочих днів з моменту анулювання рішення про акредитацію виконавця (юридичної особи - нерезидента) зобов'язане повідомити про це зазначеного виконавця, МЗС, ДФС та донора.
41. Після повідомлення щодо анулювання рішення про акредитацію виконавця (юридичної особи - нерезидента) цей виконавець або уповноважена ним особа зобов'язана у 10-денний строк повернути до Мінекономіки свідоцтво про акредитацію виконавця (юридичної особи - нерезидента) проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, надати довідку про закриття рахунку в уповноваженому банку.
Використання міжнародної технічної допомоги
43. Реципієнт забезпечує цільове використання міжнародної технічної допомоги під час реалізації проектів (програм).
44. Реципієнт забезпечує зарахування на баланс матеріальних цінностей, що надійшли в рамках проектів (програм), протягом 10 календарних днів.
Реципієнт забезпечує оприлюднення на власному веб-сайті або у засобах масової інформації відомостей про:
отримання будь-якого майна, необхідного для забезпечення виконання завдань проектів (програм), яке ввезено або придбано на митній території України, протягом 10 календарних днів з дати зарахування його на баланс;
укладення грантової угоди протягом 10 календарних днів з дати набрання нею чинності.
45. Реципієнт веде облік використаних коштів, які надаються в рамках міжнародної технічної допомоги у вигляді фінансових ресурсів (грантів), а бенефіціар за результатами моніторингу згідно з додатком 3 до цього Порядку здійснює нагляд за цільовим використанням міжнародної технічної допомоги.
Мінекономіки за результатами моніторингу згідно з додатком 3 до цього Порядку здійснює нагляд за цільовим використанням міжнародної технічної допомоги в рамках проектів (програм), які фінансуються Агентством США з міжнародного розвитку відповідно до пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння більш прозорим та підзвітним процесам врядування за широкої участі громадян та пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння стійкому економічному розвитку на широкій суспільній основі як засобу забезпечення сталої демократії в Україні.
Мінекономіки за результатами моніторингу згідно з додатком 3 до цього Порядку здійснює нагляд за цільовим використанням міжнародної технічної допомоги в рамках проектів (програм), які спрямовані на підтримку розвитку інститутів громадянського суспільства.
46. Бенефіціар порушує перед:
реципієнтом питання щодо усунення порушень у разі виявлення нецільового використання ним міжнародної технічної допомоги під час реалізації проекту (програми);
виконавцем питання щодо усунення порушень у разі виявлення неналежної реалізації ним проекту (програми) міжнародної технічної допомоги.
У разі коли порушення не усунено у визначені бенефіціаром строки, бенефіціар зобов’язаний подати Мінекономіки пропозиції щодо зупинення реалізації проекту (програми) до усунення реципієнтом та/або виконавцем виявлених порушень або у разі неможливості усунення виявлених порушень - щодо анулювання рішення про державну реєстрацію проекту (програми), що тягне за собою припинення проекту (програми).
У разі подання бенефіціаром зазначених пропозицій Мінекономіки інформує:
донорів – про виявлені порушення, які не усунено та порушує перед ними питання щодо зупинення реалізації проекту (програми) до усунення реципієнтами та/або виконавцем виявлених порушень або у разі неможливості усунення виявлених порушень – щодо анулювання рішення про державну реєстрацію проекту (програми), що тягне за собою припинення проекту (програми);
бенефіціара – про результати консультацій з донорами.
47. Мінекономіки порушує перед:
реципієнтом питання щодо усунення порушень у разі виявлення нецільового використання ним міжнародної технічної допомоги під час реалізації проекту (програми), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку відповідно до пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння більш прозорим та підзвітним процесам врядування за широкої участі громадян та пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння стійкому економічному розвитку на широкій суспільній основі як засобу забезпечення сталої демократії в Україні;
реципієнтом питання щодо усунення порушень у разі виявлення нецільового використання ним міжнародної технічної допомоги під час реалізації проекту (програми), який спрямований на підтримку розвитку інститутів громадянського суспільства;
виконавцем питання щодо усунення порушень у разі виявлення неналежної реалізації ним проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку відповідно до пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння більш прозорим та підзвітним процесам врядування за широкої участі громадян та пункту (с) статті 7 Угоди про виконання завдання у сфері розвитку між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для сприяння стійкому економічному розвитку на широкій суспільній основі як засобу забезпечення сталої демократії в Україні;
виконавцем питання щодо усунення порушень у разі виявлення неналежної реалізації ним проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, який спрямований на підтримку розвитку інститутів громадянського суспільства.
У разі коли порушення не усунено у визначені Мінекономіки строки, Мінекономіки інформує донора про виявлені порушення, які не усунено, та порушує перед ним питання щодо зупинення реалізації проекту (програми) до усунення реципієнтом та/або виконавцем виявлених порушень або у разі неможливості усунення виявлених порушень - щодо анулювання рішення про державну реєстрацію проекту (програми), що тягне за собою припинення проекту (програми).
Реєстрація представництва донорської установи в Україні
48. Реєстрація представництва донорської установи в України, утворення якого передбачено міжнародним договором України, провадиться Мінекономіки.
49. Для реєстрації представництва донорської установи в Україні до Мінекономіки подаються:
лист-звернення від донора щодо реєстрації представництва донорської установи в Україні, в якому зазначаються його назва, юридична адреса, ім’я, прізвище, посада особи, уповноваженої представляти донорську установу в Україні, міжнародний договір України, яким передбачено утворення представництва донорської установи в Україні;
завірені донором копії установчих документів донорської установи;
легалізоване згідно з вимогами законодавства доручення донора про надання повноважень особі представляти донорську установу в Україні із зазначенням строку його дії.
50. Документи, необхідні для реєстрації представництва донорської установи в Україні, подаються мовою оригіналів з обов’язковим офіційним перекладом українською мовою.
51. Мінекономіки розглядає подані документи протягом 10 робочих днів з дня їх надходження і приймає рішення про реєстрацію представництва донорської установи в Україні.
52. Реєстрація представництва донорської установи в Україні підтверджується посвідченням, складеним за формою згідно з додатком 10 до цього Порядку, яке підписується уповноваженою особою Мінекономіки та засвідчується печаткою Міністерства.
Мінекономіки протягом п’яти робочих днів з моменту прийняття рішення про реєстрацію представництва донорської установи в Україні зобов’язане повідомити про це МЗС, ДФС, ДМС, Адміністрації Держприкордонслужби з надсиланням копії посвідчення.
53. Посвідчення є підставою для одержання пільг, привілеїв, імунітетів, передбачених законодавством та міжнародним договором України, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України, та для відкриття рахунків у банках, відомості про які внесено до Державного реєстру банків.
54. Якщо в інформації, що міститься в документах, поданих для реєстрації представництва донорської установи в Україні, сталися будь-які зміни, таке представництво надсилає протягом п’яти робочих днів письмове повідомлення про це Мінекономіки і оформлені відповідно до вимог пункту 49 цього Порядку документи та посвідчення. На підставі цього Міністерство видає нове посвідчення.
55. У реєстрації представництва донорської установи в Україні може бути відмовлено у разі:
невідповідності поданих документів документам, зазначеним у пункті 49 цього Порядку;
завершення строку легалізованого згідно з вимогами законодавства України доручення донора про надання повноважень особі представляти донорську установу в Україні.
У разі відмови у реєстрації представництва донорської установи в Україні Мінекономіки протягом 10 робочих днів інформує про це донора.
56. У разі втрати (знищення) посвідчення про реєстрацію донорської установи в Україні видається його дублікат, для одержання якого подається до Мінекономіки відповідне звернення.
57. Мінекономіки має право анулювати рішення про реєстрацію представництва донорської установи в Україні у разі:
офіційного звернення донора щодо анулювання рішення про реєстрацію представництва;
відсутності надання допомоги Україні в рамках проектів (програм) міжнародної технічної допомоги протягом 24 місяців.
58. Мінекономіки протягом п’яти робочих днів з моменту анулювання рішення про реєстрацію представництва донорської установи в Україні зобов’язане повідомити про це зазначеному представництву, МЗС, ДФС, ДМС, Адміністрації Держприкордонслужби та донору.
59. Після повідомлення щодо анулювання рішення про реєстрацію представництва донорської установи в Україні таке представництво або уповноважена ним особа зобов’язані протягом 10 робочих днів повернути до Мінекономіки оригінал посвідчення про реєстрацію представництва донорської установи в Україні.
Додаток 1
до Порядку
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 14 серпня 2019 р. № 745 (745-2019-п)
)
РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА
проекту (програми) № ______
Додаток 2
до Порядку
Зразок
ВІДОМОСТІ
про державну реєстрацію (перереєстрацію або анулювання рішення про реєстрацію) проектів (програм) міжнародної технічної допомоги
№
з/п
|
Номер державної реєстрації проекту (програми)
|
Дата державної реєстрації (проекту)
|
Назва проекту (програми)
|
Реєстраційний номер проекту (програми), визначений донором (або номер контракту)
|
Кошторисна вартість
|
Строк та етапи виконання
|
Донор
|
Виконавець
|
Код згідно з ЄДРПОУ або ДРФО виконавця за наявності
|
Реципієнт
|
Код згідно з ЄДРПОУ або ДРФО реципієнта за наявності
|
Уповноважена особа ________ ______________________
Міністерство економічного (підпис) (ініціали та прізвище)
розвитку і торгівлі України
Додаток 3
до Порядку
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 14 серпня 2019 р. № 745 (745-2019-п)
)
РЕЗУЛЬТАТИ
поточного моніторингу (піврічний/річний) проекту (програми)
Додаток 4
до Порядку
СВІДОЦТВО №
про акредитацію виконавця (юридичної особи - нерезидента) проекту (програми) міжнародної технічної допомоги
Додаток 5
до Порядку
ПЛАН ЗАКУПІВЛІ
товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги
Додаток 6
до Порядку
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 14 серпня 2019 р. № 745 (745-2019-п)
)
ПІДСУМКОВИЙ ЗВІТ
про досягнуті результати реалізації проекту (програми)
Додаток 7
до Порядку
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 14 серпня 2019 р. № 745 (745-2019-п)
)
РЕЗУЛЬТАТИ
поточного або заключного моніторингу проекту (програми)
Додаток 8
до Порядку
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ
придбання товарів, робіт і послуг у пільговому режимі за кошти міжнародної технічної допомоги за проектом (програмою)
Додаток 9
до Порядку
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ
придбання товарів, робіт і послуг у пільговому режимі за кошти міжнародної технічної допомоги за проектом (програмою) в рамках проведення операцій, пов’язаних із виконанням робіт з підготовки до зняття і зняття енергоблоків Чорнобильської АЕС з експлуатації та перетворення об’єкта "Укриття" на екологічно безпечну систему, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги у пільговому режимі оподаткування
за _______________ 20__ року
(місяць)
Додаток 10
до Порядку
ПОСВІДЧЕННЯ
про реєстрацію представництва донорської установи в Україні