24.12.2019 № 638
|
Голова НКРЗІ
|
Олександр ЖИВОТОВСЬКИЙ
|
Додаток 1
до рішення НКРЗІ
від 24.12.2019 № 638
Додаток 8
до рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 07.03.2017 № 120
(у редакції рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 24.12.2019 № 638)
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)
|
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (далі - НКРЗІ) вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001; понеділок-четверг: 9:00 - 18:00, п'ятниця: 9:00 -16:45; тел.(Відділ документального забезпечення та Архіву): (044) 202-00-22, (044) 202-00-43; ел.пошта: vdz@nkrzi.gov.ua; kabmin_doc@nkrzi.gov.uahttp://www.nkrzi.gov.ua/uk/ Для отримання інформації про порядок надання адміністративної послуги можна звернутися за тел.: (044) 202-00-59; (044) 202-00-30
|
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги
|
Суб'єкт господарювання, який бажає здійснювати діяльність у сфері телекомунікацій подає до НКРЗІ такі документи: - Повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій (далі - Повідомлення). Порядок та спосіб подання: Повідомлення подається у спосіб, встановлений статтею 9 Закону України "Про адміністративні послуги"
, з урахуванням вимог частини другої статті 42 Закону "Про телекомунікації" (1280-15)
. Повідомлення у формі електронного документа подається до НКРЗІ через ІАС НКРЗІ інтегровану з Єдиним державним порталом адміністративних послуг.
|
3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
Надається безоплатно.
|
4. Строк надання адміністративної послуги
|
Уповноважені НКРЗІ посадові особи протягом п'яти робочих днів з дати вхідної реєстрації Повідомлення у НКРЗІ вносять відомості про суб'єкта господарювання, який подав Повідомлення, до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, що оприлюднюється на офіційному веб-сайті НКРЗІ.
|
5. Результат надання адміністративної послуги
|
Внесення відомостей про суб'єкта господарювання, який подав Повідомлення, до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, що оприлюднюється на офіційному веб-сайті НКРЗІ.
|
6. Можливі способи отримання відповіді (результату)
|
Офіційний веб-сайт НКРЗІ.
|
7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
|
Закони України "Про адміністративні послуги" (5203-17)
, "Про телекомунікації" (1280-15)
, із змінами та доповненнями внесеними Законом України від 18.09.2019 № 102-ІХ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню" (102-20)
.
|
Директор Департаменту ліцензування
|
Ірина ЧЕРНЯВСЬКА
|
Додаток 9
до рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 07.03.2017 № 120
(у редакції рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 24.12.2019 № 638)
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)
|
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (далі - НКРЗІ) вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001; понеділок-четверг: 9:00 - 18:00, п'ятниця: 9:00 -16:45; тел.(Відділ документального забезпечення та Архіву): (044) 202-00-22, (044) 202-00-43; ел.пошта: vdz@nkrzi.gov.ua; kabmin_doc@nkrzi.gov.uahttp://www.nkrzi.gov.ua/uk/ Для отримання інформації про порядок надання адміністративної послуги можна звернутися за тел.: (044) 202-00-59; (044) 202-00-30
|
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги
|
Суб'єкт господарювання, у разі виявлення помилки у поданому повідомленні про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій, має право протягом десяти робочих днів після його подання подати до НКРЗІ такі документи: - Повідомлення про виправлення виявленої суб'єктом господарювання помилки у поданому Повідомленні про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій (далі - Повідомлення). Порядок та спосіб подання: Повідомлення подається у спосіб, встановлений статтею 9 Закону України "Про адміністративні послуги"
, з урахуванням вимог частини другої статті 42 Закону "Про телекомунікації" (1280-15)
. Повідомлення у формі електронного документа подається до НКРЗІ через ІАС НКРЗІ інтегровану з Єдиним державним порталом адміністративних послуг.
|
3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
Надається безоплатно.
|
4. Строк надання адміністративної послуги
|
Уповноважені НКРЗІ посадові особи протягом п'яти робочих днів з дати вхідної реєстрації Повідомлення вносять відповідні дані до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.
|
5. Результат надання адміністративної послуги
|
Внесення виправлених (достовірних) даних щодо інформації, яка потребує змін, до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.
|
6. Можливі способи отримання відповіді (результату)
|
Офіційний веб-сайт НКРЗІ.
|
7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
|
Закони України "Про адміністративні послуги" (5203-17)
, "Про телекомунікації" (1280-15)
, із змінами та доповненнями внесеними Законом України від 18.09.2019 № 102-ІХ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню" (102-20)
.
|
Директор Департаменту ліцензування
|
Ірина ЧЕРНЯВСЬКА
|
Додаток 24
до рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 07.03.2017 № 120
(у редакції рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 24.12.2019 № 638)
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги
|
Відповідальна посадова особа НКРЗІ
|
Структурні підрозділи НКРЗІ, відповідальні за етапи (дію, рішення)
|
Строки виконання етапів (дії, рішення)
|
1. Приймання та реєстрація документів: Приймання та реєстрація повідомлення з метою отримання адміністративної послуги, передача повідомлення в паперовій формі, а також в установленому порядку надсилання повідомлення в електронній формі* відповідним уповноваженим посадовим особам.
|
Начальник Відділу документального забезпечення та Архіву
|
Відділ документального забезпечення та Архіву
|
У день надходження, або в перший наступний робочий день у разі надходження після закінчення робочого дня, у вихідні та святкові неробочі дні
|
2. Перевірка Повідомлення на відповідність вимогам статті 42 Закону України "Про телекомунікації"
(далі - Закон), з метою визначення підстав для подальшого розгляду заяви.
|
Уповноважені НКРЗІ посадові особи
|
Департамент ліцензування
|
Протягом п'яти робочих днів з дати вхідної реєстрації Повідомлення в НКРЗІ
|
3. Внесення відомостей про суб'єкта господарювання, який подав Повідомлення, до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, що оприлюднюється на офіційному вебсайті НКРЗІ.
|
Уповноважені НКРЗІ посадові особи
|
Департамент ліцензування
|
Не пізніше п'яти робочих днів з дати вхідної реєстрації Повідомлення в НКРЗІ
|
Відповідно до частини 2 статті 19 Закону України "Про адміністративні послуги"
дії, або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом.
|
|||
*Контроль за проходженням етапів опрацювання повідомлення щодо надання адміністративної послуги здійснюється за допомогою системи електронного документообігу НКРЗІ
|
Директор Департаменту ліцензування
|
Ірина ЧЕРНЯВСЬКА
|
Додаток 24
до рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 07.03.2017 № 120
(у редакції рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 24.12.2019 № 638)
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги
|
Відповідальна посадова особа НКРЗІ
|
Структурні підрозділи НКРЗІ, відповідальні за етапи (дію, рішення)
|
Строки виконання етапів (дії, рішення)
|
1. Приймання та реєстрація документів: Приймання та реєстрація повідомлення з метою отримання адміністративної послуги, передача повідомлення в паперовій формі, а також в установленому порядку надсилання повідомлення в електронній формі* відповідним уповноваженим посадовим особам.
|
Начальник Відділу документального забезпечення та Архіву
|
Відділ документального забезпечення та Архіву
|
У день надходження, або в перший наступний робочий день у разі надходження після закінчення робочого дня, у вихідні та святкові неробочі дні
|
2. Перевірка Повідомлення на відповідність вимогам статті 42 Закону України "Про телекомунікації"
(далі - Закон), з метою визначення підстав для подальшого розгляду заяви.
|
Уповноважені НКРЗІ посадові особи
|
Департамент ліцензування
|
Протягом п'яти робочих днів з дати вхідної реєстрації Повідомлення в НКРЗІ
|
3. Внесення відомостей про суб'єкта господарювання, який подав Повідомлення, до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, що оприлюднюється на офіційному вебсайті НКРЗІ.
|
Уповноважені НКРЗІ посадові особи
|
Департамент ліцензування
|
Не пізніше п'яти робочих днів з дати вхідної реєстрації Повідомлення в НКРЗІ
|
Відповідно до частини 2 статті 19 Закону України "Про адміністративні послуги"
дії, або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом.
|
|||
*Контроль за проходженням етапів опрацювання повідомлення щодо надання адміністративної послуги здійснюється за допомогою системи електронного документообігу НКРЗІ
|
Директор Департаменту ліцензування
|
Ірина ЧЕРНЯВСЬКА
|
Додаток 2
до рішення НКРЗІ
від 24.12.2019 № 638
Додаток 33
до рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 07.03.2017 № 120
(у редакції рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 24.12.2019 № 638)
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)
|
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (далі - НКРЗІ) вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001; понеділок-четверг: 9:00 - 18:00, п'ятниця: 9:00 -16:45; тел.(Відділ документального забезпечення та Архіву): (044) 202-00-22, (044) 202-00-43; ел.пошта: vdz@nkrzi.gov.ua; kabmin_doc@nkrzi.gov.uahttp://www.nkrzi.gov.ua/uk/ Для отримання інформації про порядок надання адміністративної послуги можна звернутися за тел.: (044) 202-00-59; (044) 202-00-30
|
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги
|
У разі зміни відомостей, зазначених у поданому повідомленні про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій, суб'єкт господарювання, протягом десяти робочих днів з дня настання таких змін зобов'язаний подати до НКРЗІ такі документи: - Повідомлення про зміну відомостей, зазначених у поданому Повідомленні про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій (далі - Повідомлення). Порядок та спосіб подання: Повідомлення подається у спосіб, встановлений статтею 9 Закону України "Про адміністративні послуги"
, з урахуванням вимог частини другої статті 42 Закону "Про телекомунікації" (1280-15)
. Повідомлення у формі електронного документа подається до НКРЗІ через ІАС НКРЗІ інтегровану з Єдиним державним порталом адміністративних послуг.
|
3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
Надається безоплатно.
|
4. Строк надання адміністративної послуги
|
Уповноважені НКРЗІ посадові особи протягом п'яти робочих днів з дати вхідної реєстрації Повідомлення вносять відповідні зміни до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.
|
5. Результат надання адміністративної послуги
|
Внесення інформації про зміну відомостей, до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.
|
6. Можливі способи отримання відповіді (результату)
|
Офіційний веб-сайт НКРЗІ.
|
7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
|
Закони України "Про адміністративні послуги" (5203-17)
, "Про телекомунікації" (1280-15)
", із змінами та доповненнями внесеними Законом України від 18.09.2019 № 102-ІХ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню" (102-20)
.
|
Директор Департаменту ліцензування
|
Ірина ЧЕРНЯВСЬКА
|
Додаток 34
до рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 07.03.2017 № 120
(у редакції рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 24.12.2019 № 638)
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування,місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)
|
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (далі - НКРЗІ) вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001; понеділок-четверг: 9:00 - 18:00, п'ятниця: 9:00 -16:45; тел.(Відділ документального забезпечення та Архіву): (044) 202-00-22, (044) 202-00-43; ел.пошта: vdz@nkrzi.gov.ua; kabmin_doc@nkrzi.gov.uahttp://www.nkrzi.gov.ua/uk/ Для отримання інформації про порядок надання адміністративної послуги можна звернутися за тел.: (044) 202-00-59; (044) 202-00-30
|
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги.
|
Суб'єкт господарювання, який припиняє здійснювати діяльність у сфері телекомунікацій подає до НКРЗІ такі документи: - заяву про виключення з реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій (далі - Заява). Порядок та спосіб подання: Заява подається у спосіб, встановлений статтею 9 Закону України "Про адміністративні послуги"
, з урахуванням вимог частини другої статті 42 Закону "Про телекомунікації" (1280-15)
. Заява у формі електронного документа подається до НКРЗІ через ІАС НКРЗІ інтегровану з Єдиним державним порталом адміністративних послуг.
|
3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
Надається безоплатно.
|
4. Строк надання адміністративної послуги
|
Уповноважені НКРЗІ посадові особи протягом п'яти робочих днів з дати вхідної реєстрації Заяви вносять інформацію про виключення з реєстру у зв'язку з припиненням діяльності у сфері телекомунікацій, до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.
|
5. Результат надання адміністративної послуги
|
Внесення інформації про виключення суб'єкта господарювання з реєстру у зв'язку з припиненням діяльності у сфері телекомунікацій, до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, що оприлюднюється на офіційному веб-сайті НКРЗІ.
|
6. Можливі способи отримання відповіді (результату)по закону
|
Офіційний веб-сайт НКРЗІ.
|
7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
|
Закони України "Про адміністративні послуги" (5203-17)
, "Про телекомунікації" (1280-15)
, із змінами та доповненнями внесеними Законом України від 18.09.2019 № 102-ІХ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню" (102-20)
.
|
Директор Департаменту ліцензування
|
Ірина ЧЕРНЯВСЬКА
|
Додаток 35
до рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 07.03.2017 № 120
(у редакції рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 24.12.2019 № 638)
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування,місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)
|
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (далі - НКРЗІ) вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001; понеділок-четверг: 9:00 - 18:00, п'ятниця: 9:00 -16:45; тел.(Відділ документального забезпечення та Архіву): (044) 202-00-22, (044) 202-00-43; ел.пошта: vdz@nkrzi.gov.ua; kabmin_doc@nkrzi.gov.uahttp://www.nkrzi.gov.ua/uk/ Для отримання інформації про порядок надання адміністративної послуги можна звернутися за тел.: (044) 202-00-59; (044) 202-00-30
|
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги.
|
З метою отримання витягу з реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій суб'єкт господарювання, подає до НКРЗІ такі документи: - звернення суб'єкта господарювання у довільній формі про надання (надсилання) йому в паперовій або електронній формі витягу з реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій (далі - Звернення) Порядок та спосіб подання: Звернення подається у спосіб, встановлений статтею 9 Закону України "Про адміністративні послуги" (5203-17)
, з урахуванням вимог частини другої статті 42 Закону "Про телекомунікації"
. Звернення у формі електронного документа подається до НКРЗІ через ІАС НКРЗІ інтегровану з Єдиним державним порталом адміністративних послуг.
|
3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
Надається безоплатно.
|
4. Строк надання адміністративної послуги
|
Уповноважені НКРЗІ посадові особи протягом трьох робочих днів з дати вхідної реєстрації Звернення надають (надсилають) йому витяг з Реєстру на бланку НКРЗІ.
|
5. Результат надання адміністративної послуги
|
Надання (надсилання) витягу з Реєстру на бланку НКРЗІ.
|
6. Можливі способи отримання відповіді (результату)по закону
|
В електронній формі на вказану адресу електронної пошти або у паперовій формі на вказану у Зверненні поштову адресу.
|
7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
|
Закони України "Про адміністративні послуги" (5203-17)
, "Про телекомунікації" (1280-15)
, із змінами та доповненнями внесеними Законом України від 18.09.2019 № 102-ІХ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню" (102-20)
.
|
Директор Департаменту ліцензування
|
Ірина ЧЕРНЯВСЬКА
|
Додаток 36
до рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 07.03.2017 № 120
(у редакції рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 24.12.2019 № 638)
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги
|
Відповідальна посадова особа НКРЗІ
|
Структурні підрозділи НКРЗІ, відповідальні за етапи (дію, рішення)
|
Строки виконання етапів (дії, рішення)
|
1. Приймання та реєстрація документів: Приймання та реєстрація повідомлення з метою отримання адміністративної послуги, передача повідомлення в паперовій формі, а також в установленому порядку надсилання повідомлення в електронній формі* відповідним уповноваженим посадовим особам.
|
Начальник Відділу документального забезпечення та Архіву
|
Відділ документального забезпечення та Архіву
|
У день надходження, або в перший наступний робочий день у разі надходження після закінчення робочого дня, у вихідні та святкові неробочі дні
|
2. Перевірка Повідомлення на відповідність вимогам статті 42 Закону України "Про телекомунікації"
(далі - Закон), з метою визначення підстав для подальшого розгляду заяви.
|
Уповноважені НКРЗІ посадові особи
|
Департамент ліцензування
|
Протягом п'яти робочих днів з дати вхідної реєстрації Повідомлення в НКРЗІ
|
3. Внесення інформації про зміну відомостей, до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, що оприлюднюється на офіційному вебсайті НКРЗІ.
|
Уповноважені НКРЗІ посадові особи
|
Департамент ліцензування
|
Не пізніше п'яти робочих днів з дати вхідної реєстрації Повідомлення в НКРЗІ
|
Відповідно до частини 2 статті 19 Закону України "Про адміністративні послуги"
дії, або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом.
|
|||
*Контроль за проходженням етапів опрацювання заяви про надання адміністративної послуги здійснюється за допомогою системи електронного документообігу НКРЗІ
|
Директор Департаменту ліцензування
|
Ірина ЧЕРНЯВСЬКА
|
Додаток 37
до рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 07.03.2017 № 120
(у редакції рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 24.12.2019 № 638)
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги
|
Відповідальна посадова особа НКРЗІ
|
Структурні підрозділи НКРЗІ, відповідальні за етапи (дію, рішення)
|
Строки виконання етапів (дії, рішення)
|
1. Приймання та реєстрація документів: Приймання та реєстрація Заяви з метою отримання адміністративної послуги, передача Заяви в паперовій формі, а також в установленому порядку надсилання Заяви в електронній формі* відповідним уповноваженим посадовим особам.
|
Начальник Відділу документального забезпечення та Архіву
|
Відділ документального забезпечення та Архіву
|
У день надходження, або в перший наступний робочий день у разі надходження після закінчення робочого дня, у вихідні та святкові неробочі дні
|
2. Перевірка Заяви на відповідність вимогам статті 42 Закону України "Про телекомунікації"
(далі - Закон), з метою визначення підстав для подальшого розгляду заяви.
|
Уповноважені НКРЗІ посадові особи
|
Департамент ліцензування
|
Протягом п'яти робочих днів з дати вхідної реєстрації в НКРЗІ заяви про виключення з Реєстру
|
3. Внесення інформації про виключення суб'єкта господарювання, до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, що оприлюднюється на офіційному вебсайті НКРЗІ.
|
Уповноважені НКРЗІ посадові особи
|
Департамент ліцензування
|
Не пізніше п'яти робочих днів з дати вхідної реєстрації в НКРЗІ заяви про виключення з Реєстру
|
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, має право виключити суб'єкт господарювання з реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій у разі припинення діяльності юридичної особи чи фізичної особи - підприємця на підставі даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, або у разі відсутності суб'єкта господарювання у такому реєстрі.
|
|||
Відповідно до частини 2 статті 19 Закону України "Про адміністративні послуги"
дії, або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом.
|
|||
*Контроль за проходженням етапів опрацювання заяви про надання адміністративної послуги здійснюється за допомогою системи електронного документообігу НКРЗІ
|
Директор Департаменту ліцензування
|
І.Ю. Чернявська
|
Додаток 38
до рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 07.03.2017 № 120
(у редакції рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації
від 24.12.2019 № 638)
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги
|
Відповідальна посадова особа НКРЗІ
|
Структурні підрозділи НКРЗІ, відповідальні за етапи (дію, рішення)
|
Строки виконання етапів (дії, рішення)
|
1. Приймання та реєстрація звернення суб'єкта господарювання (у довільній формі) про надання (надсилання) йому в паперовій або електронній формі витягу з реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій (далі - Звернення), передача Звернення в паперовій формі, а також в установленому порядку надсилання Звернення в електронній формі* відповідним уповноваженим посадовим особам.
|
Начальник Відділу документального забезпечення та Архіву
|
Відділ документального забезпечення та Архіву
|
У день надходження, або в перший наступний робочий день у разі надходження після закінчення робочого дня, у вихідні та святкові неробочі дні
|
2. Підготовка та підписання витягу з реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій на бланку національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.
|
Уповноважені НКРЗІ посадові особи
|
Департамент ліцензування
|
Не пізніше трьох робочих днів з дати вхідної реєстрації Звернення в НКРЗІ
|
3. Реєстрація витягу з реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.
|
Начальник Відділу документального забезпечення та Архіву
|
Відділ документального забезпечення та Архіву
|
Не пізніше ніж у третій робочий день з дня вхідної реєстрації Звернення в НКРЗІ
|
4. Надання (надсилання) витягу з реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій у паперовій формі на вказану у зверненні поштову адресу (згідно із зазначеним у Зверненні способом отримання витягу)
|
Начальник Відділу документального забезпечення та Архіву
|
Відділ документального забезпечення та Архіву
|
Не пізніше ніж у третій робочий день з дня вхідної реєстрації Звернення в НКРЗІ
|
5. Надання (надсилання) витягу з реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій в електронній формі на вказану адресу електронної пошти (згідно із зазначеним у Зверненні способом отримання витягу)
|
Уповноважені НКРЗІ посадові особи
|
Департамент ліцензування
|
Не пізніше ніж у третій робочий день з дня вхідної реєстрації Звернення в НКРЗІ
|
Відповідно до частини 2 статті 19 Закону України "Про адміністративні послуги"
дії, або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом.
|
|||
*Контроль за проходженням етапів опрацювання заяви про надання адміністративної послуги здійснюється за допомогою системи електронного документообігу НКРЗІ
|
Директор Департаменту ліцензування
|
Ірина ЧЕРНЯВСЬКА
|