КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 8 червня 2004 р. N 746
Київ

Про затвердження Програми розвитку державної служби на 2005-2010 роки

Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Програму розвитку державної служби на 2005-2010 роки (далі - Програма), що додається.
2. Головному управлінню державної служби і Міністерству фінансів передбачати починаючи з 2005 року під час складання проекту Державного бюджету України кошти, необхідні для виконання Програми.
3. Контроль за виконанням Програми покласти на Головне управління державної служби.
Прем'єр-міністр України
В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 19

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 8 червня 2004 р. N 746

ПРОГРАМА

розвитку державної служби на 2005-2010 роки

I. Загальна частина

Державна служба є складовою державного управління, спрямованою на задоволення потреб суспільства, забезпечення захисту основних прав і свобод людини і громадянина, послідовного і сталого розвитку країни та поступового входження її до європейської спільноти.
Метою цієї Програми, що розроблена відповідно до Конституції України (254к/96-ВР) , законодавства України, положень Послання Президента України "Європейський вибір. Концептуальні засади стратегії економічного і соціального розвитку України на 2002-2011 роки" (n0001100-02) , Указу Президента України від 5 березня 2004 р. N 278 (278/2004) "Про концепцію адаптації інституту державної служби в Україні до стандартів Європейського Союзу", є визначення та здійснення комплексу заходів, спрямованих на забезпечення ефективної діяльності органів державної влади, інших державних органів (далі - державні органи) та досягнення європейських стандартів рівня життя громадян України.
Програма передбачає спрямування зусиль державних органів на розвиток професійної, ефективної та прозорої державної служби в Україні.

II. Цілі та основні завдання Програми

З урахуванням потреби в гармонізації системи державної служби Програма передбачає такі цілі та завдання:
підвищення ефективності виконання державною службою завдань і функцій держави. Для цього необхідно:
- визначити та запровадити стандарти професійної діяльності державних службовців на засадах стратегічного планування діяльності державних органів з орієнтацією на надання державних послуг (далі - послуги);
- забезпечити моніторинг ефективності діяльності державних органів та їх посадових осіб щодо реалізації стратегічних документів і надання послуг;
- удосконалити систему добору кадрів на державну службу для визначення найбільш кваліфікованих фахівців з питань економічної, підприємницької, фінансової, банківської та інших видів діяльності, обізнаних із сучасними управлінськими технологіями, та здібних випускників вищих навчальних закладів;
- удосконалити систему оплати праці державних службовців на засадах забезпечення її конкурентоспроможності на ринку праці та заохочення державних службовців за результативну, сумлінну роботу;
забезпечення прозорості державної служби, високого рівня відповідальності та звітності за підготовку і виконання управлінських рішень, надання послуг шляхом:
- створення прозорої системи управління персоналом державної служби;
- посилення відповідальності державних службовців за результати своєї діяльності;
- запровадження прозорої процедури просування по службі на підставі професійних досягнень;
адаптація інституту державної служби до європейських стандартів з урахуванням національних особливостей шляхом забезпечення:
- комплексного розвитку законодавства про державну службу як професійного засобу виконання завдань і функцій держави; системного визначення видів державної служби; удосконалення законодавства з питань проходження державної служби;
- політичної нейтральності державних службовців у процесі виконання своїх професійних обов'язків, посилення їх правової та соціальної захищеності;
- стимулювання професійного зростання та високих результатів діяльності державних службовців на засадах рівності оплати за однакові обсяг, інтенсивність роботи і рівень відповідальності;
- удосконалення системи професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з урахуванням подальшої професіоналізації державної служби, засад організації навчання державних службовців в країнах - членах ЄС.

III. Державна служба і громадянське суспільство

Подальший розвиток державної служби здійснюватиметься на таких принципах і засадах взаємодії системи державної служби та громадянського суспільства:
законність і правова регламентація діяльності державних органів та державних службовців, запобігання проявам суб'єктивізму і недопущення порушень установленого порядку прийняття рішень і надання послуг;
дотримання державними службовцями вимог законодавства з питань державної служби та антикорупційного законодавства, етичних норм і правил поведінки, належне виконання посадових обов'язків;
демократизація та прозорість системи державної служби;
професіоналізм у підготовці управлінських рішень і наданні послуг;
прозорість процедури прийняття державними органами рішень, забезпечення участі громадян у процесі їх підготовки;
об'єктивність інформування громадян України про діяльність державних органів і державних службовців;
захищеність державних службовців від втручання в їх діяльність;
заміщення посад державної служби професійно підготовленими, висококваліфікованими фахівцями;
оприлюднення через засоби масової інформації відомостей про доходи, отримані протягом року державними службовцями, які займають посади I-II категорій;
створення умов для запобігання виникненню обставин, що сприяють проявам корупції і зловживанням на державній службі;
забезпечення збереження конфіденційної інформації, отриманої під час виконання державними службовцями посадових обов'язків.

IV. Підвищення ефективності виконання державною службою завдань і функцій держави

Заходи, спрямовані на підвищення ефективності виконання державною службою завдань і функцій держави, здійснюватимуться з урахуванням результатів комплексного систематичного аналізу діяльності державних органів та їх апарату. Такий аналіз започатковується з 2005 року і включатиме функціональне обстеження та дослідження щодо:
повноважень, завдань і функцій державного органу та його апарату, а також процедури підготовки, затвердження та виконання програми його діяльності з урахуванням визначених для цього ресурсів;
функціональної та організаційної структури державного органу відповідно до цілей його діяльності;
ресурсного, інформаційного та кадрового забезпечення для реалізації цілей діяльності державного органу;
запровадження починаючи з 2007 року стратегічного планування діяльності державних органів та їх апарату, державних службовців;
доцільності надання певних послуг конкретними державними органами;
проведення громадської оцінки результатів діяльності державного органу шляхом залучення спеціально підготовлених експертів та опитування громадян для визначення рівня задоволення їх потреб у послугах.
Надання послуг державними службовцями стане складовою їх професійної діяльності, що потребуватиме здійснення починаючи з 2006 року таких заходів:
визначення груп споживачів послуг і складення переліків послуг, які їм надаються;
установлення порядку і регламенту надання послуг, визначення критеріїв оцінки їх якості, міри відповідальності державних службовців;
заохочення державних службовців за досягнення ними високих результатів у роботі;
вивчення доцільності передачі права надання окремих послуг бюджетним установам та організаціям.
Для проведення оцінки якості надання послуг державними органами та їх апаратом, забезпечення виконання функцій держави з урахуванням громадської думки необхідно започаткувати з 2007 року дієвий моніторинг ефективності надання послуг (далі - моніторинг), який включатиме:
проведення контент-аналізу засобів масової інформації щодо оцінки результативності діяльності державних органів;
вивчення результатів щорічної оцінки діяльності державних службовців;
соціологічні дослідження щодо оцінки громадянами порядку надання послуг та їх якості;
періодичне проведення "гарячої лінії" з метою визначення проблем, які виникають у процесі надання послуг;
проведення громадських слухань.
Результати моніторингу використовуються для:
удосконалення функціональної та організаційної структури державних органів, їх діяльності;
забезпечення оперативного управління з урахуванням відхилень від прогнозованих показників діяльності;
підготовки пропозицій щодо посилення відповідальності державних службовців за результати діяльності державного органу;
удосконалення методології планування професійної діяльності на основі результату, кількісні і якісні показники якого визначають ступінь його досягнення.
Для організації моніторингу в 2005 році необхідно забезпечити:
надання центральному органу виконавчої влади з питань державної служби та його територіальним органам повноваження на проведення аналізу результатів діяльності державних службовців з подальшою підготовкою пропозицій щодо її вдосконалення;
здійснення нагляду за дотриманням професійної етики поведінки державних службовців.
Стандарти надання послуг повинні бути науково обґрунтовані, а їх запровадження та удосконалення здійснюватиметься з урахуванням результатів соціологічних досліджень.
З метою забезпечення ефективності роботи державних службовців необхідно створити умови для досягнення конкурентоспроможності державної служби на ринку праці, що передбачає:
встановлення рівня оплати праці, що стимулюватиме залучення на державну службу висококваліфікованих фахівців і запобігатиме відпливу професіоналів, а також сприятиме сумлінній, високопродуктивній праці (виходячи з реальних можливостей державного бюджету);
збільшення в 2 рази посадових окладів державних службовців порівняно з тими, що встановлені на момент прийняття цієї Програми;
законодавче закріплення у 2005 році з урахуванням досвіду країн - членів ЄС превалюючої частки посадового окладу державного службовця у його заробітній платі;
наближення у період до 2007 року розміру заробітної плати державного службовця найнижчої категорії посад до не менш як трикратного розміру прожиткового мінімуму, що визначається щороку Верховною Радою України, та забезпечення оптимального співвідношення між розмірами посадових окладів державних службовців;
стимулювання праці державних службовців за результатами її щорічної оцінки.

V. Прозорість і відповідальність у сфері державної служби

Державна служба як інструмент реалізації державної політики в демократичній державі повинна стати прозорою для громадського контролю та відповідальною перед державою.
Прозорість державної служби та діяльності державних службовців законодавчо врегульовується та передбачає розроблення відповідних механізмів і технологій. З цією метою необхідно протягом 2005-2006 років визначити правові основи щодо:
об'єктивного та вичерпного інформування громадськості про діяльність державних органів та їх апарату;
створення умов для взаємодії між державними органами та громадськістю;
залучення широких верств населення до обговорення та оцінки програм діяльності державних органів;
запровадження процедури публічної звітності державних органів та їх керівників;
організації відкритого доступу до архівних матеріалів державних органів.
Для забезпечення належного рівня відповідальності доцільно створити починаючи з 2007 року єдину систему планування, оцінювання та заохочення державних службовців, що передбачає:
встановлення відповідальності державних службовців за результати їх діяльності;
встановлення кількісних і якісних показників для визначення ступеня досягнення результату діяльності кожного державного органу і встановлення відповідності між ними та результатами роботи державного службовця;
удосконалення порядку проведення щорічної оцінки діяльності державних службовців на основі впровадження методики врахування результатів їх роботи для оцінки роботи державного органу в цілому;
встановлення прозорого механізму заохочення державних службовців за досягнення визначених планових показників діяльності та їх перевищення;
розроблення засобів організаційно-методичного забезпечення впровадження зазначеної системи в державних органах.
Посиленню відповідальності державних службовців сприятиме:
спрямованість діяльності кожного державного органу на поліпшення добробуту населення, розвиток суспільства, збереження навколишнього природного середовища;
звітування державних органів та їх керівників про результати діяльності;
порівняльний аналіз результатів діяльності державних органів;
оприлюднення інформації про відповідальність державних органів та інших надавачів послуг;
встановлення дисциплінарної відповідальності за порушення правил поведінки державних службовців;
законодавче врегулювання процедури дисциплінарного провадження щодо державних службовців, у тому числі шляхом створення апеляційних комісій при державних органах.

VI. Розвиток нормативно-правового забезпечення функціонування системи державної служби

Нормативно-правова база функціонування системи державної служби покликана забезпечити цілісність законодавства з питань виконання завдань і функцій держави в системі державного управління.
Розвиток законодавства з питань державної служби повинен здійснюватися відповідно до Конституції України (254к/96-ВР) , законів, загальновизнаних принципів і норм міжнародного права, міжнародних договорів України, стандартів Європейського Союзу щодо організації та функціонування державної служби, національних особливостей державного устрою.
З метою законодавчого та нормативно-правового врегулювання питань організації державної служби необхідно забезпечити починаючи з 2005 року:
розроблення та прийняття ряду актів законодавства, що визначатимуть особливості організації окремих видів державної служби на умовах концептуальної єдності їх проходження та реальної консолідації управління державною службою;
нормативно-правове врегулювання статусу державного службовця з урахуванням виду державної служби та відповідного механізму проходження державної служби, визначення основ професійної етики поведінки державного службовця та відповідальності за її порушення.
Розроблення проектів актів законодавства з питань державної служби повинне здійснюватися згідно з вимогами до ефективності державного управління, що передбачає уточнення правового статусу інституту державної служби. В зазначених проектах актів необхідно:
визначити перелік осіб, які підпадають під дію законодавства з питань державної служби та мають статус державних службовців;
визначити критерії класифікації посад державних службовців відповідно до змісту і характеру роботи, міри відповідальності та контролю за її виконання;
переглянути порядок віднесення посад в державних органах до посад державних службовців;
визначити основи надання послуг, місце і роль в цьому процесі державної служби та державних службовців;
визначити як функції державної служби надання рекомендацій і порад з питань формування державної політики та її реалізації, провадження адміністративних дій, надання послуг фізичним та юридичним особам;
визначити механізм забезпечення політичної незалежності і стабільності державної служби.
Розроблення нормативно-правового забезпечення функціонування системи державної служби повинне бути завершено у 2006 році.
Розвиток інституту державної служби передбачає визначення не пізніше ніж у 2007 році і забезпечення дотримання стандартів професійної діяльності, що потребує:
розроблення та прийняття ряду нормативно-правових актів, які б визначали перелік, порядок та регламент надання послуг для кожного державного органу;
запровадження відповідальності державних службовців за дотримання стандартів та юрисдикційних основ захисту виконання державними службовцями своїх повноважень.
Гармонізація системи державної служби із стандартами ЄС потребує уточнення статусу державних службовців, особливості якого пов'язуються із запровадженням процедури надання послуг. Для цього необхідно передбачити нормативно-правове врегулювання прав і обов'язків державних службовців щодо:
надання послуг фізичним і юридичним особам;
розроблення рекомендацій і порад з питань формування і реалізації державної політики, управлінських рішень та їх виконання;
дотримання норм, правил в межах посадових повноважень в процесі їх виконання.
Уточнення статусу державних службовців обумовлює законодавче визначення вимог до кандидатів на зайняття посад державних службовців різних категорій, удосконалення процедури прийняття та просування по службі.
Підвищення вимог до державних службовців супроводжуватиметься здійсненням заходів щодо їх соціальної захищеності, зокрема з удосконалення їх матеріального заохочення.
Прийняті нормативно-правові акти повинні забезпечити починаючи з 2007 року:
перехід до демократичної системи просування по службі державних службовців;
просування по службі державного службовця відповідно до його професійних досягнень і професійної підготовки;
визначення основ формування, розвитку і функціонування системи професійного навчання державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування;
визначення основ управління системою державної служби та професійного навчання.
На основі нормативно-правових актів з питань державної служби необхідно прийняти Кодекс державної служби України, який в частині делегованих повноважень регулюватиме питання служби в органах місцевого самоврядування.

VII. Раціоналізація системи управління державною службою

Ефективне управління державною службою передбачає удосконалення законодавства щодо проведення єдиної політики у сфері державної служби. З метою раціоналізації системи управління державною службою слід забезпечити починаючи з 2005 року:
проведення моніторингу ефективності діяльності державних органів та їх посадових осіб на основі систематичного комплексного аналізу результатів їх діяльності;
запровадження механізму аналізу звернень громадян з питань ефективності функціонування апарату державних органів, посилення протидії проявам корупції, бюрократизму і корпоративності;
удосконалення аналітико-прогностичної, інформаційної та координаційної діяльності у сфері державної служби шляхом формування відповідного інституціонального забезпечення на центральному і місцевому рівні в частині реалізації прямого управління державною службою.
Серед пріоритетних напрямів раціоналізації управління державною службою належне місце повинне зайняти врегулювання процедурних питань проходження державної служби, зокрема в частині:
добору кадрів із застосуванням механізму ротації, прозорості просування по службі на основі використання інституту кадрового резерву, впровадження процедури тестування при проведенні іспитів у процесі конкурсу на зайняття посад державних службовців;
впровадження механізму попереднього відбору для включення до резерву на посади державних службовців із залученням центрів оцінювання персоналу, що утворюються в системі управління державною службою;
залучення до державної служби молоді і закріплення осіб, які мають досвід роботи і позитивну оцінку їх діяльності;
адаптації молодих державних службовців, планування їх кар'єри, розв'язання соціальних проблем.

VIII. Професіоналізація державної служби

Пріоритетним напрямом кадрової політики є створення дієвого механізму підготовки та залучення до роботи на державній службі висококваліфікованих фахівців, забезпечення конкурентоспроможності державної служби на ринку праці.
Професіоналізація державної служби передбачає:
поступову і планомірну зміну пропорцій у кадровому складі державних службовців з метою досягнення в перспективі стану, коли переважна більшість державних службовців буде мати професійну освіту у галузі державного управління;
цільову підготовку починаючи з 2005 року висококваліфікованих фахівців державного управління, в тому числі з міжнародного права, світової та європейської інтеграції;
оновлення змісту і державних стандартів професійного навчання, що відповідає перспективам розвитку державного управління та державної служби, держави і суспільства в цілому;
створення ефективної системи формування та розподілу починаючи з 2006 року державного замовлення на підготовку державних службовців в освітній галузі "Державне управління";
збільшення обсягів державного замовлення на професійне навчання державних службовців з урахуванням спеціалізацій, зокрема з аналізу політики, управління трансформаційними процесами;
проведення починаючи з 2006 року незалежної оцінки рівня фахової підготовленості та ділових якостей кандидатів на посади державних службовців та державних службовців при просуванні по службі;
проведення ліцензування та акредитації закладів для професійного навчання державних службовців із залученням центрального органу виконавчої влади з питань державної служби;
підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників системи професійного навчання державних службовців один раз на три роки;
поступовий перехід до безперервного навчання протягом періоду перебування на державній службі із застосуванням сучасних інформаційних технологій.
У контексті адаптації інституту державної служби в Україні до стандартів ЄС необхідно актуалізувати зміст навчання шляхом введення починаючи з 2005 року до програми професійної підготовки таких модулів:
право та інституції ЄС;
загальна міжнародна політика і політика безпеки;
європейська економічна інтеграція з акцентом на розвиток внутрішнього ринку;
законодавство ЄС та держав - членів ЄС;
комунікативні навички і основи ведення переговорів.
Під час прийому на державну службу та просування по службі слід враховувати:
результати професійного навчання;
володіння кандидатом на посаду державного службовця принаймні однією з офіційних мов ЄС;
наявність у кандидата на посаду державного службовця таких якостей, як ініціативність, спроможність до творчості, новаторства.

IX. Застосування інформаційних технологій в системі державної служби

Функціонування системи державної служби передбачає широке застосування інформаційних комп'ютерних технологій, що сприятимуть підвищенню ефективності діяльності державних службовців, зміні її характеру, посиливши аналітичну складову в процесі прийняття рішень.
Для цього необхідно здійснити такі заходи:
розширити спектр доступної для аналізу інформації, зокрема стосовно вакантних посад державних службовців, результатів контролю за дотриманням порядку проходження державної служби, державної статистичної звітності з питань державної служби, відомостей про кандидатури для роботи на посадах державних службовців;
забезпечити функціонування інформаційної системи з питань професійного навчання, добору кадрів і обліку проходження служби державними службовцями;
забезпечити можливість проведення регулярного обміну досвідом між державними службовцями та обговорення актуальних проблем державного управління, місцевого самоврядування, державної служби та служби в органах місцевого самоврядування;
забезпечити відкритість і прозорість державної служби.
Технологічною основою для застосування засобів інформатизації в системі державної служби повинна бути інформаційна мережа системи управління державною службою, побудована на базі Спеціальної інформаційно-телекомунікаційної системи (СІТС) органів виконавчої влади.
Інформаційні технології повинні забезпечити управління розподіленими базами даних і централізовану актуалізацію засобів їх супроводження, сумісність з інформаційною системою "Електронний Уряд".
Забезпечення функціонування інформаційної мережі здійснюється в результаті створення таких наскрізних програмно-технологічних комплексів:
управління персоналом державної служби, який починаючи з 2005 року повинен включати засоби:
- обліку відомостей про державних службовців, у тому числі засоби інформаційного обміну і віддаленої актуалізації баз даних;
- аналізу резерву та процесів просування по службі державних службовців;
- віддаленого тестування та оцінки персоналу;
- ведення інтегрованої бази щодо кількісного і якісного складу державних службовців та аналізу показників кадрового потенціалу державного управління на його відповідність професійно-кваліфікаційним характеристикам посад в державних органах;
моніторингу діяльності органів державної влади, який з 2006 року повинен включати засоби:
- обліку документів і контролю їх виконання;
- оцінки соціологічних досліджень з питань діяльності державних органів;
- аналізу електронних публікацій, звернень громадян щодо ефективності діяльності державних органів, надання ними послуг фізичним та юридичним особам;
інформаційного забезпечення функціонування системи державної служби, який починаючи з 2005 року повинен реалізувати технології:
- супроводження класифікаторів і реєстрів системи державної служби;
- підготовки та рубрикації інформаційних матеріалів, включаючи засоби ведення довідкової бази даних з питань державної служби та її кадрового забезпечення;
- дистанційного інформування та надання консультацій державним службовцям з використанням технологій мережі Інтернет;
дистанційного професійного навчання державних службовців, у межах якого у 2007 році повинні бути створені:
- регіональні вузли навчальної мережі з технологією підготовки і підтримки дистанційних навчальних курсів;
- засоби автоматизації управління системою професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;
- засоби забезпечення функціонування дистанційного навчання державних службовців з використанням телекомунікаційної мережі та локальних автоматизованих навчальних систем;
- довідкова підсистема з питань змісту та рекомендацій щодо професіоналізації державної служби;
телекомунікаційної мережі інфраструктури управління державною службою. У рамках програмно-технологічного комплексу протягом 2005-2007 років необхідно створити:
- вузол інформаційної мережі в центральному органі виконавчої влади з питань державної служби з технологічними засобами підтримки і ведення баз даних загального користування;
- засоби забезпечення обміну інформацією між центральним і місцевим рівнями системи управління державною службою на базі СІТС;
- засоби безпеки експлуатації інформаційної мережі та програмно-технологічних комплексів.

X. Фінансове забезпечення

Заходи щодо розвитку державної служби наведено в додатку.
Фінансове забезпечення виконання Програми здійснюється щороку відповідно до законодавства під час підготовки проекту Державного бюджету України на відповідний рік за поданням головного виконавця Програми - центрального органу виконавчої влади з питань державної служби.

Додаток
до Програми

ЗАХОДИ

щодо розвитку державної служби на 2005-2010 роки

-------------------------------------------------------------------------------------------------
  Найменування |    Завдання   |Відпові- |Строки |  Орієнтовний обсяг фінансування за роками,
     заходу    |               |дальні за| вико- |                  тис. гривень
               |               |виконання| нання,|-----------------------------------------------
               |               |         | роки  |  2005 |  2006 |  2007 |  2008 |  2009 | 2010
-------------------------------------------------------------------------------------------------
       Підвищення ефективності виконання державною службою
                    завдань і функцій держави
1.  Комплексний                                    1655    1825    3378,3  3691,1  4081    4536
    аналіз
    діяльності
    державних
    органів та
    їх апарату
                науково-        Голов-    2005-     230      30
                методичне       держ-     2006
                забезпечення    служба
                функціонального Центр
                обстеження      сприяння
                органів         інститу-
                виконавчої      ційному
                влади усіх      розвитку
                рівнів          державної
                                служби
                функціональне   Голов-     -"-     1425    1565
                обстеження      держ-
                органів         служба
                виконавчої      та її
                влади усіх      терито-
                рівнів          ріальні
                                органи
                розроблення та  Голов-    2006-             230     278,3   306,1   320     341
                впровадження    держ-     2010
                методик         служба
                комплексного    Центр
                аналізу         сприяння
                діяльності      інститу-
                державних       ційному
                органів та їх   розвитку
                апарату         державної
                                служби
                проведення      Голов-    2007-                    2850    3110    3456    3850
                комплексного    держ-     2010
                аналізу         служба
                діяльності      та її
                державних       терито-
                органів та їх   ріальні
                апарату         органи
                впровадження    Мінеконо-  -"-                      250     275     305     345
                стратегічного   міки інші
                планування в    державні
                діяльність      органи
                державних
                органів, їх
                апарату і
                державних
                службовців
2.  Запровад-                                      2120    1660    1674    1499    1670    1834
    ження
    надання
    державними
    службовцями
    послуг
                визначення      Голов-    2005      200     150
                переліку        держ-
                послуг і їх     служба
                споживачів      інші
                                державні
                                органи
                розроблення,       -"-    2005-    1800     630     700     735     830     910
                впровадження і            2010
                періодичний
                перегляд
                порядку та
                регламенту
                надання
                послуг
                розроблення та  Голов-    2005-     120     100
                впровадження    держ-     2006
                порядку         служба
                заохочення      Мінпраці
                державних
                службовців за
                досягнення у
                професійній
                діяльності
                впровадження    Голов-    2006-             240     280
                правових основ  держ-     2007
                і створення     служба
                технології      інші
                передачі        державні
                функцій щодо    органи
                надання окремих
                послуг
                бюджетним
                установам та
                організаціям
                розроблення,       -"-    2006-             540     694     764     840     924
                впровадження та           2010
                вдосконалення
                стандартів
                професійної
                діяльності
                державних
                службовців щодо
                надання послуг
3.  Моніторинг                                     1300    1906    2157    2343    2593    2847
    ефектив-
    ності
    надання
    послуг
    державними
    службовцями
                здійснення      Голов-    2005-     200     250     290     326     404     446
                аналізу         держ-     2010
                результатів     служба
                щорічної оцінки інші
                діяльності      державні
                державних       органи
                службовців щодо
                надання послуг
                проведення         -"-     -"-      850     930    1023    1125    1237    1360
                соціологічних
                досліджень щодо
                ефективності
                надання послуг
                державними
                органами та їх
                посадовими
                особами
                впровадження    Голов-     -"-      250     266     284     296     312     337
                контент-аналізу держ-
                засобів масової служба
                інформації щодо
                діяльності
                державних
                органів та
                надання послуг
                впровадження    Мінфін    2006-             460     560     596     640     704
                процедури       Голов-    2010
                контролю в      держ-
                практику оцінки служба
                діяльності
                державних
                органів
4.  Досягнення                                       50      56     596     754     354     377
    конкуренто-
    спромож-
    ності
    державної
    служби на
    ринку праці
                забезпечення    Мінпраці  2005-      50      56      62      68      75      84
                кваліметричної  Мінфін    2010
                оцінки роботи   Голов-
                державних       держ-
                службовців      служба
                забезпечення    Голов-    2005-                     280*    420*
                рівних умов     держ-     2006
                оплати праці    служба
                в межах кожної  Мінпраці
                категорії посад Мінфін
                державних
                службовців за
                однакові обсяг,
                інтенсивність
                роботи і рівень
                відпові-
                дальності
                забезпечення    Мінпраці  2005-                     254*    266*    279*    293*
                оплати праці і  Мінфін    2010
                пенсійного      Голов-
                утримання       держ-
                державних       служба
                службовців на
                засадах їх
                соціальної
                захищеності з
                урахуванням
                досвіду країн -
                членів ЄС
                  Прозорість і відповідальність
                     у сфері державної служби
5.  Формування                                      650    1458    1552     940    1011    1085
    та реалі-
    зація
    механізму
    забезпе-
    чення
    прозорості
    діяльності
    державних
    службовців
                створення       Голов-    2005-     100     110     126     132     147     161
                методичної та   держ-     2010
                інструктивної   служба
                бази для
                надання
                роз'яснень і
                консультацій
                через мережу
                Інтернет щодо
                підстав і
                порядку
                отримання
                послуг
                впровадження       -"-    2006-             732     761     107     114     124
                сучасних                  2010
                інформаційних
                технологій для
                проведення
                регулярного
                обміну досвідом
                між державними
                службовцями та
                обговорення
                актуальних
                проблем
                державного
                управління
                впровадження    Голов-    2005-     350     386     415     431     450     475
                прозорих        держ-     2010
                механізмів      служба
                обліку
                вакантних
                посад державних
                службовців та
                їх заповнення
                інформування    Голов-     -"-      200     230     250     270     300     325
                громадськості   держ-
                з питань        служба
                європейської    МЗС
                інтеграції у
                сфері державної
                служби
6.  Підвищення                                      340    1330    2410    2570    2867    3114
    відпо-
    відальності
    державних
    службовців
                впровадження    Голов-    2007-                     990    1070    1197    1324
                механізму       держ-     2010
                звітності       служба
                державних       інші
                органів та їх   державні
                керівників про  органи
                реалізацію
                планів
                стратегічного
                розвитку
                розроблення     Голов-    2006-             810     840     880     980    1070
                порядку         держ-     2010
                дисциплінарного служба
                провадження
                щодо державних
                службовців з
                урахуванням
                апеляційного
                механізму
                розгляду рішень
                посилення       Голов-    2005-     340     520     580     620     690     720
                державного      держ-     2010
                нагляду і       служба
                контролю за     МВС
                дотриманням     СБУ
                законодавства   Державна
                про державну    податкова
                службу          адмініст-
                (з урахуванням  рація
                його оновлення)
                та антикоруп-
                ційного
                законодавства
7.  Створення                                        70    1050    1068     622     707     785
    єдиної
    системи
    планування,
    оцінювання
    та заохо-
    чення
    державних
    службовців
                удосконалення   Голов-    2006-             470     978     510     561     617
                державно-       держ-     2010
                службових       служба
                відносин на
                засадах системи
                планування,
                оцінювання та
                заохочення
                державних
                службовців за
                досягнення у
                професійній
                діяльності
                створення          -"-    2005-      70     500
                системи                   2006
                планування
                діяльності
                державних
                службовців,
                заснованої на
                технології
                управління
                проектами
                модернізація       -"-    2007-              80      90     112     146     168
                процесів                  2010
                атестації,
                щорічного та
                поточного
                оцінювання
                діяльності
                державних
                службовців на
                засадах
                визначення
                особистого
                вкладу в
                досягнення
                результатів
                діяльності
                органу
            Розвиток нормативно-правового забезпечення
             функціонування системи державної служби
8.  Законодавче                                     760    1359    1085     250     275     310
    та норма-
    тивно-
    правове
    врегулю-
    вання основ
    організації
    державної
    служби в
    Україні
                опрацювання     Голов-    2005      120
                засад           держ-
                реалізації      служба
                Концепції       Мін'юст
                законодавства
                про державну
                службу
                створення бази    -"-     2005-     450     850     935     250     275     310
                законодавчих              2010
                актів та        
                комплексу       
                відповідного
                нормативно-
                правового
                забезпечення
                державної
                служби з
                урахуванням
                Концепції
                законодавства
                про державну
                службу
                розроблення та     -"-    2005-      80      89
                впровадження              2006
                Кодексу етики
                державного
                службовця
                законодавче        -"-     -"-      110     230
                закріплення
                процедури
                виконання
                державним
                службовцем
                посадових
                обов'язків
                (адміністра-
                тивних дій)
                нормативно-        -"-    2006-             190     150
                правове і                 2007
                методичне
                супроводження
                та забезпечення
                системи
                просування по
                службі
                державних
                службовців
9.  Дослідження                                     480     590     710     827     829     999
    сфері
    державної
    служби з
    питань її
    адаптації
    до стан-
    дартів ЄС
                реалізація         -"-    2005-     180     200     220     237     239     259
                пілотних                  2010
                проектів з
                розроблення
                нормативно-
                правових актів
                на основі
                використання
                підходів до
                нормо-
                проектувальної
                роботи у сфері
                державної
                служби в
                країнах -
                членах ЄС
                розроблення та  Голов-     -"-     300     390     490     590     590     740
                вдосконалення   держ-     
                форм і змісту   служба
                навчання з
                урахуванням
                досвіду країн -
                членів ЄС
       Раціоналізація системи управління державною службою
10. Інститу-                     Голов-   2005-   18800,7 18653,2 21394,9 23746,3 27802,5 31378,1
    ційний                       держ-    2010
    розвиток                     служба
    системи
    державної
    служби
                підвищення         -"-     -"-     9076,9 10040,5 10860   11945   14250   16427,6
                інституційної
                спроможності
                центрального
                органу
                виконавчої
                влади з питань
                державної
                служби
                створення і        -"-     -"-     4757    1479,2  1627,5  1790,5  1944,5  2150,5
                забезпечення
                діяльності
                територіальних
                органів
                Головдержслужби
                забезпечення       -"-     -"-     4966,8  5463,5  6009,8  6610,8  7108    7500
                діяльності
                Центру сприяння
                інституційного
                розвитку
                державної
                служби
                організація та     -"-    2006-            1670    2897,6  3400    4500    5300
                забезпечення              2010
                діяльності
                центрів
                оцінювання
                персоналу в
                системі
                державної
                служби
11. Упорядкува-                                     420     581     286     314     345     379
    ння проце-
    дурних
    питань
    проходження
    державної
    служби
                удосконалення   Голов-    2005       30
                правових засад  держ-
                для просування  служба
                по службі із
                застосуванням
                інституту
                кадрового
                резерву
                реалізація       -"-      2005-     210     261     286     314     345     379
                системи                   2010
                супроводження   
                кадрового
                резерву на
                посади
                державних
                службовців на
                основі
                незалежного
                оцінювання
                персоналу та
                кандидатів на
                посади
                державних
                службовців
                розроблення        -"-    2005-     180     320
                механізму                 2006
                планування
                кар'єри
                державних
                службовців та
                його адаптація
                Професіоналізація державної служби
12. Удоскона-                                       606    1914    2060    2252    2380    2610
    лення
    добору на
    державну
    службу
                розроблення і   Голов-    2006-            1260    1340    1460    1560    1760
                впровадження    держ-     2010
                механізму       служба
                оцінки          інші
                професійних,    державні
                ділових і       органи
                моральних
                якостей
                кандидатів на
                посади
                державних
                службовців
                підготовка та   Голов-    2005-     606     654     720     792     820     850
                залучення       держ-     2010
                молоді до       служба
                державної       та її
                служби,         територі-
                створення умов  альні
                для її          органи
                професійного    Мініс-
                росту           терство у
                                справах
                                сім'ї,
                                дітей та
                                молоді
                                інші
                                державні
                                органи
13. Підготовка                                    25245   27679   29430   30767   32040   33780
    державних
    службовців,
    оновлення
    державних
    стандартів
    і змісту
    професій-
    ного
    навчання
                наукове         Голов-     -"-      300     312     425     460     480     490
                супроводження   держ-     
                визначення      служба
                потреб у        Націо-
                професійному    нальна
                навчанні        академія
                державних       державно-
                службовців і    го управ-
                посадових осіб  ління
                місцевого
                самоврядування
                здійснення         -"-    2005-     900    1190    1450    1614    1740    1875
                прикладних                2007
                розробок з
                організації
                професійного
                навчання
                державних
                службовців у
                сфері
                європейської та
                євроатлантичної
                інтеграції
                підвищення         -"-    2005-     316     348     383     421     448     465
                кваліфікації              2010
                державних
                службовців з
                питань
                технології
                професійної
                діяльності
                розроблення,       -"-     -"-      300     340     700     780     370     430
                вдосконалення
                та науково-
                методичне
                супроводження
                державних
                стандартів у
                освітній галузі
                "Державне
                управління"
                актуалізація       -"-     -"-      900     900     900     900     900     900
                змісту
                професійного
                навчання на
                основі широкого
                використання
                вітчизняного
                та іноземного
                досвіду у сфері
                державного
                управління та
                державної
                служби
                підвищення         -"-     -"-      600     600     600     600     600     600
                кваліфікації    
                науково-        
                педагогічних    
                працівників     
                системи         
                професійного   
                навчання       
                державних      
                службовців
                підготовка         -"-     -"-    21527   23527   24500   25500   27000   28500
                фахівців в
                освітній галузі
                "Державне
                управління"
                підвищення      Голов-     -"-      402     462     472     492     502     520
                кваліфікації    держ-
                працівників     служба
                державних       МВС
                органів та
                органів
                місцевого
                самоврядування
                з питань
                боротьби з
                корупцією
              Застосування інформаційних технологій
                    в системі державної служби
14. Створення                                      4808    8036    7334    3464    3728    1655
    інформа-
    ційно-
    аналітичної
    системи
    функціо-
    нального
    управління
    державною
    службою
                створення       Голов-    2005-    3620    5570    5560    2300    1380    1380
                корпоративної   держ-     2010 
                мережі системи  служба
                управління
                державною
                службою на базі
                спеціальної
                інформаційно-
                телекомуні-
                каційної
                системи та
                забезпечення її
                функціонування
                впровадження    Голов-    2005-     638    1448     864     864    2073
                сучасних        держ-     2010
                інформаційних   служба
                технологій для
                організації
                діловодства та
                вдосконалення
                контролю за
                виконанням
                документів,
                забезпечення
                оперативності
                отримання та
                обробки
                інформації
                створення          -"-     -"-      250     438     630     140     100     100
                програмно-
                технологічного
                комплексу для
                впровадження
                інформаційних
                технологій в
                процеси
                управління
                персоналом
                державної
                служби
                створення          -"-     -"-       80     400     200      80      95      95
                програмно-
                технологічного
                комплексу для
                моніторингу
                діяльності
                державних
                органів
                створення          -"-     -"-      220     180      80      80      80      80
                програмно-
                технологічного
                комплексу для
                підтримки бази
                нормативно-
                довідкової
                інформації в
                інформаційно-
                аналітичній
                системі
                державної
                служби
15. Забезпе-                                       1170    1550    4066    2292    1708     987
    чення
    технології
    безпе-
    рервного
    навчання
    державних
    службовців
                організація     Голов-     -"-      300     300     300      60      60      60
                розроблення та  держ-
                впровадження    служба
                комп'ютерних    Націо-
                засобів         нальна
                навчання для    академія
                підвищення      державно-
                кваліфікації    го управ-
                державних       ління
                службовців
                підтримка       Голов-    2007-                    3380    1936    1246     489
                телекому-       держ-     2010
                нікаційних      служба
                можливостей для Націо-
                дистанційного   нальна
                навчання і      академія
                підвищення      державно-
                кваліфікації    го управ-
                державних       ління
                службовців      центри
                                перепід-
                                готовки і
                                підви-
                                щення
                                кваліфі-
                                кації
                підготовка      Голов-    2005-     870    1250     386     586     402     438
                комп'ютерних    держ-     2010
                версій          служба
                професійних     Націо-
                програм         нальна
                навчання в      академія
                освітній галузі державно-
                "Державне       го управ-
                управління"     ління
_______________
Разом                                             58475,5 69647,2 78921,2 76621,4 82380,5 86676,1
Усього за 2005-2010 роки - 452721,9 тис. гривень
_______________
* Розрахунки витрат на завдання проводяться щороку за поданням відповідальних за виконання.