КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 21 грудня 2020 р. № 1341
Київ

Про затвердження ліцензійних умов у сфері організації та проведення азартних ігор

Відповідно до частини третьої статті 45 та частини першої статті 47 Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити такі, що додаються:
Ліцензійні умови провадження діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино;
Ліцензійні умови провадження діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор у залах гральних автоматів;
Ліцензійні умови провадження діяльності у сфері організації та проведення букмекерської діяльності в букмекерських пунктах та в мережі Інтернет;
Ліцензійні умови провадження діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет;
Ліцензійні умови провадження діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор в покер в мережі Інтернет.
2. Установити, що до впровадження електронної взаємодії Реєстру організаторів азартних ігор у гральних закладах казино, Реєстру організаторів азартних ігор казино в мережі Інтернет, Реєстру організаторів букмекерської діяльності, Реєстру організаторів азартних ігор у залах гральних автоматів, Реєстру організаторів гри в покер в мережі Інтернет із Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відповідно до Положення про електронну взаємодію державних електронних інформаційних ресурсів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 606 "Деякі питання електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів" (606-2016-п) (Офіційний вісник України, 2016 р., № 73, ст. 2455), та Порядку організації електронної інформаційної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 р. № 357 "Деякі питання організації електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів" (357-2018-п) (Офіційний вісник України, 2018 р., № 41, ст. 1450), під час ліцензування господарської діяльності з організації та проведення азартних ігор прийняття рішень Комісією з регулювання азартних ігор та лотерей, видача ліцензій, залишення документів, поданих для отримання ліцензій, без розгляду, відмова у видачі ліцензії, анулювання ліцензії здійснюються без використання програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань шляхом розміщення на веб-сайті зазначеної Комісії інформації про прийняті рішення, в тому числі про рішення щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду діяльності, що підлягає ліцензуванню, та/або про рішення щодо наявності у суб’єкта господарювання права на використання грального обладнання або букмекерського пункту, що передбачає отримання ліцензії.
3. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім положень ліцензійних умов щодо сертифікації грального обладнання, які набирають чинності після встановлення Комісією з регулювання азартних ігор та лотерей переліку компаній (установ, лабораторій), які проводять сертифікацію грального обладнання, що підлягає сертифікації, та сертифікатів, які автоматично визнаються в Україні, але не пізніше 1 січня 2021 р., та положень ліцензійних умов щодо Державної системи онлайн-моніторингу, які набирають чинності з дня введення в експлуатацію Державної системи онлайн-моніторингу відповідним рішенням Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей, але не пізніше ніж через два роки з дня набрання чинності Законом України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) . Після введення в експлуатацію Державної системи онлайн-моніторингу організатори азартних ігор зобов’язані підключити гральне обладнання до такої Державної системи протягом шести місяців з дня введення її в експлуатацію.
Прем’єр-міністр України
Д. ШМИГАЛЬ
Інд. 67
ЗАТВЕРДЖЕНО
 постановою Кабінету Міністрів України
 від 21 грудня 2020 р. № 1341

ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ

провадження діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино

Загальні питання

1. Ці Ліцензійні умови розроблені відповідно до Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) та встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино, ліцензії на гральний стіл та/або на гральний стіл з кільцем рулетки, ліцензії на гральний автомат, інвестиційної ліцензії, а також вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності
2. Дія цих Ліцензійних умов поширюється на всіх юридичних осіб, що провадять діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино та на здобувачів ліцензій.
Право на провадження діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино має організатор азартних ігор, який отримав ліцензію на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино або інвестиційну ліцензію, а також ліцензію на гральний стіл та/або ліцензію на гральний стіл з кільцем рулетки та ліцензію на гральний автомат. При цьому кожен гральний стіл, кожен гральний стіл з кільцем рулетки та кожен гральний автомат підлягають ліцензуванню.
Інвестиційна ліцензія видається органом ліцензування за умови будівництва заявником готельного комплексу категорії "п’ять зірок" з номерним фондом не менше 200 номерів (у м. Києві) або 150 номерів в інших містах та дає право здійснювати організацію та проведення азартних ігор у гральних закладах казино, розміщених у такому готельному комплексі.
У разі реалізації окремих інвестиційних проектів з організації та проведення азартних ігор казино за рішенням Кабінету Міністрів України положення частини третьої статті 26 Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" не застосовуються. Організація та проведення азартних ігор відповідно до частини п’ятої статті 26 зазначеного Закону здійснюються на підставі інвестиційної ліцензії.
3. Терміни у цих Ліцензійних умовах вживаються у такому значенні:
здобувач ліцензії (заявник) — юридична особа, яка звернулася в установленому законодавством порядку до органу ліцензування із заявою про отримання ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино та/або ліцензії на гральний стіл, та/або на гральний стіл з кільцем рулетки, та/або ліцензії на гральний автомат, та/або інвестиційної ліцензії;
ліцензіат (організатор азартних ігор) — юридична особа, яка має ліцензію;
ліцензійна справа — єдиний набір документів в електронній формі на електронних носіях інформації (або в електронній формі на електронних носіях інформації та на паперових носіях у разі, якщо заявник подав заяву та документи на паперових носіях) стосовно відповідного здобувача ліцензії (заявника) чи ліцензіата, які подані ним та/або надходять до органу ліцензування від органів державної влади, юридичних осіб, фізичних осіб чи прийняті органом ліцензування в результаті реалізації своїх повноважень відповідно до Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) ;
місце провадження діяльності — гральний заклад казино на території спеціальної гральної зони, у межах якого організатор азартних ігор у гральних закладах казино провадить діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) , "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
4. Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей є органом ліцензування діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино (далі — орган ліцензування).
5. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії для її одержання — їм відповідати.
Вимоги цих Ліцензійних умов стосуються кожного організатора азартних ігор, який повинен виконувати їх щодо кожного місця провадження діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино.
Діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино може провадитися виключно за наявності у юридичних осіб відповідних ліцензій із використанням сертифікованого (відповідно до Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) ) та підключеного до Державної системи онлайн-моніторингу грального обладнання та онлайн-систем організаторів азартних ігор.
Ліцензіат забезпечує провадження діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино виключно в місці її провадження, зазначеному в документах, поданих до органу ліцензування.
6. Провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино здійснюється на підставі таких видів ліцензій:
1) ліцензія на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино;
2) ліцензія на гральний стіл та/або ліцензія на гральний стіл з кільцем рулетки;
3) ліцензія на гральний автомат;
4) інвестиційна ліцензія.
Ліцензія на гральний стіл та/або на гральний стіл з кільцем рулетки, на гральний автомат видається органом ліцензування на строк дії ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино або інвестиційної ліцензії.
У разі коли гральний стіл містить два або більше робочих місця працівника організатора азартних ігор, що вдвічі або більше збільшує можливість проведення гри за таким гральним столом, для цілей ліцензування таке гральне обладнання вважається двома або більше гральними столами відповідно.
Здобувач ліцензії, ліцензіат не можуть перебувати прямо чи опосередковано під контролем (у значенні, наведеному в статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції") резидентів держав, що здійснюють збройну агресію проти України (у значенні, наведеному в статті 1 Закону України "Про оборону України") та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту та застосування воєнної сили проти України, та/або не можуть діяти в інтересах таких осіб.
Здобувач ліцензії, ліцензіат та/або пов’язані з ним особи не можуть належати до осіб, діяльність яких обмежена чи заборонена відповідно до Закону України "Про санкції" (1644-18) .
Ліцензія дає право використовувати тільки один бренд організатора азартних ігор відповідно до правил, встановлених Законом України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) .
7. Документи подаються до органу ліцензування та отримуються від нього за вибором здобувача ліцензії у спосіб, визначений цими Ліцензійними умовами.
Документи для отримання ліцензії можуть бути подані до органу ліцензування за вибором здобувача ліцензії:
нарочно;
поштовим відправленням з описом вкладення;
в електронній формі з оформленням згідно з вимогами законодавства у сфері електронного документообігу.
8. Для отримання ліцензії здобувач ліцензії подає до органу ліцензування заяву за формою згідно з додатком 1.
Щодо отримання ліцензії кожного виду подається окрема заява.
У заяві про отримання ліцензії повинні міститися такі дані:
найменування, місцезнаходження, банківські реквізити, ідентифікаційний код заявника;
вид господарської діяльності, зазначений у частині першій статті 2 Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор", на провадження якого здобувач ліцензії має намір одержати ліцензію;
вид ліцензії, що має намір отримати заявник;
інформація про правові підстави використання онлайн-системи організатора азартних ігор;
інформація про бренд організатора азартних ігор, що планується використовувати для організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино.
9. До заяви про отримання ліцензії на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино додаються:
1) засвідчені копії установчих документів заявника;
2) оригінал або належним чином засвідчена копія витягу з відповідного банківського, судового або торгового реєстру щодо засновника (учасника) заявника, дата видачі якого не перевищує 90 календарних днів до дня подачі заяви про отримання ліцензії, якщо засновником (учасником) заявника є іноземна юридична особа;
3) оригінал або належним чином засвідчена копія документа, виданого незалежним аудитором, який діє відповідно до Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" (2258-19) , що підтверджує повноту формування статутного (складеного) капіталу;
4) оригінал або належним чином засвідчена копія документів, що підтверджує джерела походження коштів, використаних для формування статутного (складеного) капіталу, зокрема фінансова звітність юридичних осіб засновників (учасників) або податкова звітність фізичних осіб — засновників (учасників) юридичної особи, яка має намір провадити діяльність у сфері організації та провадження азартних ігор у гральних закладах казино;
5) оригінал або належним чином засвідчена копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписала заяву про отримання ліцензії;
6) оригінал або належним чином засвідчена копія довідки про відсутність судимості в Україні та державі громадянства керівників, головного бухгалтера або особи, на яку покладено обов’язок ведення бухгалтерського обліку, власників істотної участі та кінцевих бенефіціарних власників заявника;
7) оригінал або належним чином засвідчені копії документів, що підтверджують право власності (користування), або оригінал чи належним чином засвідчена копія попереднього договору, що передбачає таке право та характеристики приміщення, в якому організатор азартних ігор планує провадити діяльність;
8) оригінал або належним чином засвідчена копія документів, що підтверджують відповідність приміщень вимогам, встановленим Законом України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) ;
9) належним чином засвідчені копії документів та/або інформація, що підтверджують відповідність території спеціальної гральної зони, в межах якої здійснюватиметься організація та проведення азартних ігор у гральному закладі казино, вимогам, встановленим частиною третьою статті 26 Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор", та територіальної спеціальної гральної зони, в межах якої здійснюватиметься організація та проведення азартних ігор у гральному закладі казино, вимогам, встановленим частиною четвертою статті 26 Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор", крім подання заяви про отримання інвестиційної ліцензії;
10) належним чином засвідчені копії документів, що підтверджують права заявника або його засновника (учасника) на відповідний бренд організатора азартних ігор, та інша інформація про бренд, що планується використовувати для організації та проведення азартних ігор;
11) відомості, необхідні для отримання ліцензії, за формою згідно з додатком 2;
12) інформація про відсутність над здобувачем ліцензії прямо чи опосередковано контролю (у значенні, наведеному в статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції") резидентів іноземних держав, що здійснюють збройну агресію проти України (у значенні, наведеному в статті 1 Закону України "Про оборону України") та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту та застосування воєнної сили проти України, та інформація про те, що здобувач ліцензії не діє в інтересах таких осіб. Така інформація подається в довільній формі з дотриманням вимог пункту 11 цих Ліцензійних умов;
13) інформація про те, що здобувач ліцензії та/або пов’язані з ним особи не належать до осіб, діяльність яких обмежена чи заборонена відповідно до Закону України "Про санкції" (1644-18) . Така інформація подається в довільній формі з дотриманням вимог пункту 11 цих Ліцензійних умов;
14) інформація про те, що керівники, головний бухгалтер, власники істотної участі та кінцеві бенефіціарні власники здобувача ліцензії мають бездоганну ділову репутацію та не є громадянами держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або визнаної державою-агресором по відношенню до України. Така інформація подається в довільній формі з дотриманням вимог пункту 11 цих Ліцензійних умов;
15) інформація про те, що учасники (акціонери) здобувача ліцензії не є кінцевими бенефіціарними власниками резидента іноземної держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України. Така інформація подається в довільній формі з дотриманням вимог пункту 11 цих Ліцензійних умов;
16) інформація про те, що здобувач ліцензії не володіє прямо або опосередковано (через іншу фізичну чи юридичну особу) будь-якою часткою резидента іноземної держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України. Така інформація подається в довільній формі з дотриманням вимог пункту 11 цих Ліцензійних умов;
17) інформація про те, що здобувач ліцензії не має серед учасників (засновників, акціонерів) юридичних осіб, зареєстрованих у державах (юрисдикціях), внесених до переліку держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, сформованого в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України на основі висновків міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, та оприлюдненого на офіційному веб-сайті Держфінмоніторингу . Така інформація подається в довільній формі з дотриманням вимог пункту 11 цих Ліцензійних умов;
18) структура власності здобувача ліцензії та інформація про кінцевого бенефіціарного власника здобувача ліцензії, який є юридичною особою, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник — юридична особа, а саме: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності у здобувача ліцензії кінцевого бенефіціарного власника, зокрема кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник — юридична особа, подається обґрунтована причина його відсутності. Така структура власності подається за формою згідно з додатком 8.
До заяви про отримання ліцензії на гральний стіл та/або гральний стіл з кільцем рулетки додаються:
оригінал або належним чином засвідчена копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписала заяву про отримання ліцензії;
відомості, необхідні для отримання ліцензії за формою згідно з додатком 2;
оригінал або належним чином засвідчені копії документів, що підтверджують сертифікацію гральних столів та/або гральних столів з кільцем рулетки.
До заяви про отримання ліцензії на гральний автомат додаються:
оригінал або належним чином засвідчена копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписала заяву про отримання ліцензії;
відомості, необхідні для отримання ліцензії за формою згідно з додатком 2;
оригінал або належним чином засвідчені копії документів, що підтверджують сертифікацію гральних автоматів та право власності заявника на них, та оригінал або належним чином засвідчені копії документів, що підтверджують право власності (користування) на приміщення, або попередній договір, що передбачає таке право, що буде використовуватися як гральний заклад.
До заяви про отримання інвестиційної ліцензії додаються:
засвідчені копії установчих документів заявника;
оригінал або належним чином засвідчена копія витягу з відповідного банківського, судового або торгового реєстру щодо засновника (учасника) заявника, дата видачі якого не перевищує 90 календарних днів до дня подачі заяви про отримання ліцензії, якщо засновником (учасником) заявника є іноземна юридична особа;
оригінал або належним чином засвідчена копія документа, виданого незалежним аудитором, який діє відповідно до Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" (2258-19) , що підтверджує повноту формування статутного (складеного) капіталу;
оригінал або належним чином засвідчена копія документа, що підтверджує джерела походження коштів, використаних для формування статутного (складеного) капіталу, зокрема фінансова звітність юридичних осіб засновників (учасників) або податкова звітність фізичних осіб — засновників (учасників) юридичної особи, яка має намір провадити діяльність у сфері організації та провадження азартних ігор у гральних закладах казино;
оригінал або належним чином засвідчена копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписала заяву про отримання ліцензії;
оригінал або належним чином засвідчена копія довідки про відсутність судимості в Україні та державі громадянства керівників, головного бухгалтера або особи, на яку покладено обов’язок ведення бухгалтерського обліку, власників істотної участі та кінцевих бенефіціарних власників заявника;
оригінал або належним чином засвідчені копії документів, що підтверджують право власності (користування), або оригінал чи належним чином засвідчена копія попереднього договору, що передбачає набуття права власності (користування), із зазначенням в такому документі характеристики приміщення, в якому організатор азартних ігор планує провадити діяльність;
оригінал або належним чином засвідчена копія документів, що підтверджують відповідність приміщень вимогам, встановленим Законом України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) ;
належним чином засвідчені копії документів та/або інформація, що підтверджують відповідність території спеціальної гральної зони, в межах якої здійснюватиметься організація та проведення азартних ігор у гральному закладі казино, вимогам, встановленим частиною третьою статті 26 Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор", та територіальної спеціальної гральної зони, в межах якої здійснюватиметься організація та проведення азартних ігор у гральному закладі казино, вимогам, встановленим частиною четвертою статті 26 Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор", крім подання заяви про отримання інвестиційної ліцензії;
належним чином засвідчені копії документів, що підтверджують права заявника або його засновника (учасника) на відповідний бренд організатора азартних ігор, та інша інформація про бренд, що планується використовувати для організації та проведення азартних ігор;
відомості, необхідні для отримання ліцензії, за формою згідно з додатком 2;
інформація про відсутність над здобувачем ліцензії прямо чи опосередковано контролю (у значенні, наведеному в статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції") резидентів іноземних держав, що здійснюють збройну агресію проти України (у значенні, наведеному в статті 1 Закону України "Про оборону України") та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту та застосування воєнної сили проти України, та інформація про те, що здобувач ліцензії не діє в інтересах таких осіб. Така інформація подається в довільній формі з дотриманням вимог пункту 11 цих Ліцензійних умов;
інформація про те, що здобувач ліцензії та/або пов’язані з ним особи не належать до осіб, діяльність яких обмежена чи заборонена відповідно до Закону України "Про санкції" (1644-18) . Така інформація подається в довільній формі з дотриманням вимог пункту 11 цих Ліцензійних умов;
інформація про те, що керівники, головний бухгалтер, власники істотної участі та кінцеві бенефіціарні власники здобувача ліцензії мають бездоганну ділову репутацію та не є громадянами держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або визнаної державою-агресором по відношенню до України. Така інформація подається в довільній формі з дотриманням вимог пункту 11 цих Ліцензійних умов;
інформація про те, що учасники (акціонери) здобувача ліцензії не є кінцевими бенефіціарними власниками резидента іноземної держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України. Така інформація подається в довільній формі з дотриманням вимог пункту 11 цих Ліцензійних умов;
інформація про те, що здобувач ліцензії не володіє прямо або опосередковано (через іншу фізичну чи юридичну особу) будь-якою часткою резидента іноземної держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України. Така інформація подається в довільній формі з дотриманням вимог пункту 11 цих Ліцензійних умов;
інформація про те, що здобувач ліцензії не має серед учасників (засновників, акціонерів) юридичних осіб, зареєстрованих у державах (юрисдикціях), внесених до переліку держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, сформованого в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України на основі висновків міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, та оприлюдненого на офіційному веб-сайті Держфінмоніторингу. Така інформація подається в довільній формі з дотриманням вимог пункту 11 цих Ліцензійних умов;
у разі реалізації окремих інвестиційних проектів відповідно до частини п’ятої статті 26 Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (у разі подання заяви про отримання інвестиційної ліцензії):
- інвестиційний проект;
- рішення Кабінету Міністрів України про незастосування положень частини третьої статті 26 Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор";
у разі будівництва готельного комплексу відповідно до частини шостої статті 26 Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" зареєстрована декларація про початок будівельних робіт (у разі подання заяви про отримання інвестиційної ліцензії);
структура власності здобувача ліцензії та інформація про кінцевого бенефіціарного власника здобувача ліцензії, який є юридичною особою, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник — юридична особа, а саме: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності у здобувача ліцензії кінцевого бенефіціарного власника, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник — юридична особа, подається обґрунтована причина його відсутності. Така структура власності подається за формою згідно з додатком 8.
Разом із відповідною заявою та підтвердними документами здобувач ліцензії подає до органу ліцензування два примірники опису документів (за формою згідно з додатком 3), на яких уповноваженою посадовою особою органу ліцензування робиться відмітка про дату прийняття документів і засвідчується своїм підписом із зазначенням прізвища, ініціалів, посади. Один примірник опису надсилається органом ліцензування здобувачу ліцензії (у разі подання здобувачем ліцензії документів до органу ліцензування нарочно — видається йому нарочно одразу після заповнення), а другий примірник опису залишається в органі ліцензування.
10. Усі подані здобувачем ліцензії документи формуються в єдину ліцензійну справу.
Орган ліцензування після надходження від здобувача ліцензії заяви про отримання ліцензії формує єдину ліцензійну справу щодо цього суб’єкта (якщо орган ліцензування ще не має ліцензійної справи щодо відповідної юридичної особи).
Під час ведення ліцензійних справ орган ліцензування повинен дотримуватися вимог законодавства щодо захисту інформації з обмеженим доступом.
Зберігання ліцензійних справ в електронній формі на електронних носіях інформації та подання їх до архівних установ здійснюється відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" (851-15) .
У ліцензійній справі зберігаються:
документи, подані здобувачем ліцензії чи ліцензіатом до органу ліцензування відповідно до вимог Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) та цих Ліцензійних умов (разом із конвертами);
завірені органом ліцензування копії (фотокопії) рішень стосовно здобувача ліцензії чи ліцензіата;
оригінали, копії (фотокопії) судових рішень, звернень правоохоронних органів, що надійшли до органу ліцензування стосовно здобувача ліцензії чи ліцензіата;
матеріали (документи або їх копії (фотокопії), завірені органом ліцензування) перевірок органом ліцензування додержання ліцензіатами вимог цих Ліцензійних умов (зокрема скарг, що стали підставою для проведення позапланових перевірок, повідомлень органом ліцензування ліцензіатів про проведення планових перевірок, актів, складених за результатами проведення таких перевірок, та розпоряджень про усунення порушень цих Ліцензійних умов);
оригінали судового рішення про витребування документів з ліцензійної справи, супровідні листи або документи, якими суд уповноважив осіб на їх одержання, фотокопії описів витребуваних документів;
інші документи, встановлені законом.
Ліцензійна справа зберігається протягом строку, визначеного законодавством.
Вилучення документів з ліцензійних справ здійснюється в порядку, передбаченому законом.
Орган ліцензування зобов’язаний зробити копії (фотокопії) документів, що вилучаються з ліцензійної справи, пронумерувати, прошити та завірити їх печаткою.
До ліцензійної справи долучаються документи, визначені законом, на підставі яких було вилучено документи з ліцензійної справи.
Витребування документів з ліцензійних справ здійснюється на підставі судового рішення.
Орган ліцензування зобов’язаний зробити копії (фотокопії) документів, що витребовуються з ліцензійної справи, пронумерувати, прошити та завірити їх печаткою.
До ліцензійної справи долучаються судове рішення про витребування документів, супровідний лист або документ, яким суд уповноважив особу на їх одержання, та копія (фотокопії) до опису витребовуваних документів.
Оригінали витребовуваних документів надсилаються поштовим відправленням з описом вкладення до суду або передаються безпосередньо особі, уповноваженій судом на їх одержання.
Вилучення документів з ліцензійної справи не є підставою для відмови органом ліцензування у здійсненні передбачених Законом України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) дій, крім випадку одержання органом ліцензування судового рішення про заборону їх вчинення.
11. Документи, що складаються здобувачем ліцензії або ліцензіатом відповідно до цих Ліцензійних умов, викладаються державною мовою та підписуються здобувачем ліцензії або ліцензіатом, або особою, уповноваженою представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами.
У разі оформлення документів, що складаються здобувачем ліцензії, ліцензіатом на паперовому носії вони складаються за допомогою друкувальних засобів або оформлюються рукописним способом (друкованими літерами, чітко та розбірливо, виправлення не допускаються).
Сторінки багатосторінкових документів нумеруються, прошиваються, засвідчуються підписом уповноваженої особи та скріплюються печаткою здобувача ліцензії, ліцензіата (за наявності).
Документи, що подаються в електронній формі, оформлюються згідно з вимогами законодавства у сфері електронного документообігу.
Документи, видані відповідно до законодавства іноземної держави, повинні бути легалізовані (консульська легалізація чи проставлення апостиля) в установленому законодавством порядку, якщо інше не встановлено міжнародними договорами.
Документ, викладений іноземною мовою, повинен бути перекладений на державну мову із засвідченням вірності перекладу з однієї мови на іншу або підпису перекладача в установленому законодавством порядку.
12. Органу ліцензування забороняється вимагати додаткові документи, які не зазначені у цих Ліцензійних умовах.
13. Ліцензіат зобов’язаний повідомляти органу ліцензування про будь-які зміни даних, зазначені у документах організатора азартних ігор, що зберігаються в ліцензійній справі, протягом одного місяця з дня, наступного за днем їх настання. Інформація про зміни даних надсилається у будь-який зручний для ліцензіата спосіб (нарочно, поштовим відправленням або в електронному вигляді) у довільній формі разом з документами або засвідченими в установленому порядку копіями, які підтверджують такі зміни.
14. Відповідальність за достовірність поданої інформації несе здобувач ліцензії, ліцензіат.
15. Повідомлення про прийняте рішення про видачу ліцензії за формою згідно з додатком 4 надсилається ліцензіату у будь-який зручний для ліцензіата спосіб (нарочно, поштовим відправленням або в електронному вигляді) протягом п’яти робочих днів з дня прийняття відповідного рішення.
16. Повідомлення про прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії за формою згідно з додатком 5 надсилається здобувачу ліцензії у будь-який зручний для здобувача ліцензії спосіб (нарочно, поштовим відправленням або в електронному вигляді) протягом п’яти робочих днів з дня прийняття відповідного рішення. У рішенні про відмову у видачі ліцензії зазначаються перелік та опис підстав (обґрунтування) для прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії.
17. Після отримання ліцензії організатор азартних ігор зобов’язаний повідомити органу ліцензування про відкриття грального закладу казино не менше ніж за три робочих дні до такого відкриття за формою згідно з додатком 6.
18. Організатор азартних ігор повідомляє органу ліцензування про закриття грального закладу казино протягом трьох робочих днів після такого закриття за формою згідно з додатком 7.
19. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити отримання кореспонденції, у тому числі тієї, що надсилається органом ліцензування та його територіальними органами, за своїм місцезнаходженням та повідомлень в електронному вигляді за адресою електронної пошти, зазначеною у заяві про отримання ліцензії.
20. Документи, подання яких для отримання ліцензії передбачено цими Ліцензійними умовами та які прийнято органом ліцензування до розгляду для видачі ліцензії, поверненню здобувачеві ліцензії не підлягають.
21. Організатором азартних ігор може бути виключно юридична особа — резидент України:
1) яка утворена та провадить діяльність на території України в установленому законом порядку, основним видом діяльності якої є організація та проведення азартних ігор;
2) статутний (складений) капітал якої сформовано грошовими коштами на суму не менше 30 млн. гривень, при цьому більший розмір статутного (складеного) капіталу може бути сформований за рахунок цінних паперів, іншого майна та майнових прав;
3) статутний (складений) капітал якої не може бути сформовано за рахунок бюджетних коштів. Не допускається формування статутного (складеного) капіталу за рахунок коштів, джерело походження яких неможливо підтвердити на підставі офіційних документів або їх копій, засвідчених в установленому порядку;
4) керівники, головний бухгалтер, власники істотної участі та кінцеві бенефіціарні власники якої мають бездоганну ділову репутацію та не є громадянами держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або визнаної державою-агресором по відношенню до України;
5) яка не має у складі учасників (акціонерів) органів місцевого самоврядування або юридичних осіб, внесених до Реєстру неприбуткових установ та організацій;
6) яка не є особою, яка прямо чи опосередковано контролюється у значенні, наведеному у статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції", резидентами іноземної держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України, або діє в їх інтересах;
7) кінцеві бенефіціарні власники якої не є резидентами іноземної держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України;
8) учасники (акціонери) якої не є кінцевими бенефіціарними власниками резидента іноземної держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України;
9) яка не володіє прямо або опосередковано (через іншу фізичну чи юридичну особу) будь-якою часткою резидента іноземної держави, держави, визнаної згідно із законом державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України;
10) яка не має серед учасників (засновників, акціонерів) юридичних осіб, зареєстрованих у державах, внесених Групою з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (FATF) до переліку держав, що не співпрацюють або співпрацюють неналежним чином у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
11) яка не має серед учасників (засновників, акціонерів) юридичних осіб, зареєстрованих у державах (юрисдикціях), внесених до переліку держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, сформованого в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України на основі висновків міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, та оприлюдненого на офіційному веб-сайті Держфінмоніторингу;
12) яка відповідає іншим встановленим Законом України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) та цими Ліцензійними умовами вимогам.
22. Організатором азартних ігор не можуть бути:
1) банки та інші фінансові установи;
2) підприємства, установи та організації, включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій;
3) юридичні особи, яким за рішенням суду, що набрало законної сили, заборонено займатися організацією та проведенням азартних ігор.

Організаційні вимоги

23. Діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино провадиться юридичними особами на підставі відповідних ліцензій за умови виконання організаційних, матеріально-технічних, кадрових та фінансово-економічних вимог, установлених цими Ліцензійними умовами та Законом України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) .
24. Ліцензіат забезпечує провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино виключно в місці її провадження, зазначеному в документах, поданих до органу ліцензування.
25. Організатор азартних ігор зобов’язаний:
1) дотримуватися вимог Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) , цих Ліцензійних умов, а також інших нормативно-правових актів України;
2) дотримуватися правил проведення азартних ігор;
3) проводити виключно дозволені Законом України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) види азартних ігор у гральних закладах казино лише після отримання відповідних ліцензій;
4) дотримуватися вимог Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
5) не вчиняти дії, що можуть мати вплив на результати азартних ігор;
6) встановлювати та розробляти правила організатора азартної гри (у тому числі порядок визначення результату азартних ігор, розрахунку та здійснення виплат виграшів (призів), умови взаємодії організатора азартних ігор з гравцями та іншими особами, що повинні міститися у правилах проведення азартних ігор);
7) фіксувати в онлайн-системі, використання якої для організатора азартних ігор є обов’язковим відповідно до Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) та яка пов’язана каналами зв’язку (в режимі реального часу) з Державною системою онлайн-моніторингу, операції, визначені порядком функціонування Державної системи онлайн-моніторингу;
8) забезпечити зберігання у гральному закладі казино таких документів або їх копій: документи про право власності або користування приміщенням (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, договір оренди тощо), в якому здійснюються організація та проведення азартних ігор у гральних закладах казино, документи про право власності на гральні автомати, документи про право власності або користування іншим гральним обладнанням (договір купівлі-продажу, договір оренди, видаткова накладна тощо), документи на гральне обладнання та відповідні сертифікати;
9) встановлювати та використовувати гральне обладнання, що виключає можливість несанкціонованого втручання у його діяльність або створення умов для заздалегідь визначеного результату азартної гри;
10) своєчасно та в повному обсязі здійснювати виплату (видачу) виграшу (призу), виплату відповідно до правил проведення азартних ігор у гральних закладах казино протягом строку, встановленого Законом України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) , крім випадків, визначених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", а також на вимогу гравця здійснити виплату виграшу (призу) у грошовій безготівковій формі;
11) вживати заходів для недопущення виплати (видачі) виграшу (призу) або його еквіваленту, повернення ставок будь-яким третім особам, зокрема особам, на користь яких гравець пропонує здійснити виплату або повернення (крім випадків звернення щодо повернення ставок, зроблених неповнолітньою, недієздатною особою або особою, цивільна дієздатність якої обмежена, або особою, внесеною до Реєстру осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та/або участь в азартних іграх, якщо особа, яка звертається за поверненням ставки, є законним представником такої особи);
12) вести облік виграшів (призів), величина яких постійно зростає і залежить від кількості внесених ставок (кумулятивного або прогресивного джек-поту) (у разі наявності таких виграшів (призів);
13) у разі використання ігрових замінників гривні проводити їх облік;
14) розмістити у гральному закладі казино у доступному для гравців та відвідувачів місці відомості про рішення про видачу ліцензії (дата та номер рішення, строк дії ліцензії) на організацію та проведення азартних ігор, правила організатора азартних ігор, правила відвідування грального закладу, правила проведення азартних ігор, викладені державною мовою та перекладені на англійську мову, повідомлення щодо можливого програшу та втрати коштів;
15) вживати заходів для запобігання порушенню законодавства гравцями, відвідувачами, працівниками організатора азартних ігор;
16) вживати заходів для недопущення до гральних закладів казино та до участі в азартних іграх у гральних закладах казино осіб, які не досягли 21-річного віку, та осіб, стосовно яких наявні обмеження згідно із Законом України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) ;
17) своєчасно вносити плату за відповідну ліцензію або ліцензії, які отримав такий організатор азартних ігор;
18) використовувати під час організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино онлайн-системи, що виключають можливість несанкціонованого втручання у їх роботу або створення умов для заздалегідь визначеного результату гри;
19) вживати заходів для боротьби з ігровою залежністю (лудоманією), у тому числі розміщувати у загальному доступі в місцях провадження діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор інформаційні матеріали щодо гральної залежності та відповідальної гри, зокрема про обмеження віку гравця, шанси на виграш, принципи відповідальної гри, ознаки патологічної та проблемної гральної залежності та про місця, де можна отримати допомогу в разі гральної залежності;
20) розглядати скарги гравців та інших осіб, у тому числі в електронній формі, надавати на них відповіді у строки, визначені правилами проведення азартних ігор у гральних закладах казино;
21) повідомляти органу ліцензування про будь-які зміни даних, зазначені у документах організатора азартних ігор, що зберігаються в ліцензійній справі протягом строку, встановленого законом;
22) у встановленому порядку забезпечити проведення сертифікації та інспектування грального обладнання суб’єктами сертифікації, не використовувати несертифіковане гральне обладнання (у разі коли сертифікація відповідно до Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) є обов’язковою);
23) розміщувати гральні заклади казино з дотриманням вимог, передбачених законодавством;
24) розмістити інформацію про діяльність організацій, лікувальних закладів та/або медичних працівників, які лікують ігрову залежність (контактні дані, телефон служби підтримки), в друкованому вигляді в місцях провадження діяльності з організації азартних ігор у гральних закладах казино;
25) встановити правила відвідування грального закладу казино, які мають бути складені державною та англійською мовами, пронумеровані, переплетені, завірені підписом уповноваженої особи організатора азартних ігор та скріплені печаткою організатора азартних ігор (за наявності);
26) дотримуватися принципів відповідальної гри, зокрема:
забезпечувати ідентифікацію гравця (гравців) та відвідувача (відвідувачів) у порядку, визначеному Законом України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) , у гральному закладі казино;
у випадках та порядку, встановлених органом ліцензування, не допускати до участі в азартних іграх осіб, яким обмежено доступ до участі в азартних іграх, та осіб, у яких виражена ігрова залежність (лудоманія);
утримуватися від надання гравцям будь-яких бонусних виплат, подарунків та/або надання товарів (послуг) у будь-якій формі, використання інших видів заохочення, надання яких прямо чи опосередковано обумовлено настанням факту програшу гравця у відповідній азартній грі.
Організатор азартних ігор, який не забезпечив неможливість участі в азартних іграх осіб, участь яких в таких іграх заборонена Законом України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) та іншими законами, зобов’язаний відшкодувати таким особам на їх вимогу або на вимогу членів сім’ї таких осіб фінансову шкоду в розмірі десятикратного розміру програшу, що заподіяна зазначеним особам внаслідок такої бездіяльності організатора азартних ігор. Порядок відшкодування встановлюється органом ліцензування;
27) вживати заходів для забезпечення безпеки відвідувачів та гравців гральних закладів казино, зокрема шляхом надання доступу до відвідування гральних закладів після проведення перевірки відвідувачів та гравців за допомогою металошукача, та встановити режим пропуску до грального закладу казино, який унеможливить відвідування гральних закладів особами з холодною чи вогнепальною зброєю, крім осіб, які здійснюють охорону відповідного закладу або готелю, особами з вибуховими речовинами, засобами підриву, боєприпасами всіх видів і зразків, навчальними або імітаційними боєприпасами, легкозаймистими рідинами чи займистими твердими речовинами, піротехнічними засобами;
28) обладнати приміщення грального закладу казино системою охоронної сигналізації та системами відеоспостереження, а також забезпечити зберігання відеозаписів;
29) унеможливити настання таких випадків:
надання заздалегідь неправдивої інформації щодо порядку організації та проведення азартних ігор та результатів гри;
сприяння у виграші;
втручання у процес гри (крім випадків, передбачених правилами азартних ігор);
30) виконувати інші обов’язки, передбачені Законом України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) , цими Ліцензійними умовами та іншими актами законодавства про азартні ігри.
26. Організатору азартних ігор забороняється:
прийняття ставок у кредит (із розстроченням платежу) або з наступною оплатою, крім оплати ставки кредитними або дебетовими картками за наявності авторизації платежу;
надання гравцю позики для участі у грі, розміщувати у гральних закладах банківські та кредитні установи, ломбарди, банкомати, пункти обміну валют;
пропонування або надання гравцям безкоштовно або як винагороду за участь в азартній грі алкогольних напоїв, пива, слабоалкогольних напоїв чи тютюнових виробів або майна, володіння або розпорядження яким передбачає отримання відповідних дозволів або ліцензій.
27. Організатор азартних ігор зобов’язаний унеможливити надання заздалегідь неправдивої інформації щодо порядку організації та проведення азартних ігор у гральному закладі казино та результатів гри, сприяння у виграші, втручання у процес гри (крім випадків, передбачених правилами азартних ігор).
28. Організатор азартних ігор може проводити у гральному закладі казино ігри в покер, інші азартні ігри казино. Не допускається проведення азартних ігор у гральному закладі казино, що мають ознаки лотереї, у тому числі прийняття ставок на результати розіграшів лотерей.
29. Організація та проведення азартних ігор у гральних закладах казино дозволяється виключно на території спеціальних гральних зон на підставі відповідної ліцензії.
30. На підставі однієї ліцензії на організацію та проведення азартних ігор у гральних закладах казино може провадитися діяльність одного закладу казино.
31. Територією спеціальної гральної зони для гральних закладів казино вважається:
1) територія готелів (будівлі, комплексу будівель) категорії "п’ять зірок" з номерним фондом не менше 150 номерів для м. Києва;
2) територія готелів (будівлі, комплексу будівель) категорії "п’ять зірок" та/або "чотири зірки" з номерним фондом не менше 100 номерів для інших населених пунктів;
3) територія заміського комплексу відпочинку — об’єкта нерухомого майна, що розташований за межами міста та складається з двох або більше будівель та споруд, загальною площею не менше 10 тис. кв. метрів, з обов’язковим оснащенням готелем категорії "п’ять зірок";
4) територія спеціальної територіальної гральної зони, створеної за рішенням Кабінету Міністрів України.
32. Територіальною спеціальною гральною зоною, створеною за рішенням Кабінету Міністрів України, може бути:
1) територія в межах митної території України за межами населених пунктів;
2) територія населених пунктів поза межами житлових районів;
3) територія, що потребує додаткового стимулювання її соціально-економічного розвитку.
У межах територіальної спеціальної гральної зони, створеної за рішенням Кабінету Міністрів України, дозволяється розміщувати казино на території окремих будівель у випадку, якщо площа грального закладу казино становить більше 10 тис. кв. метрів.
На території України за рішенням Кабінету Міністрів України може бути створено не більше п’яти територіальних спеціальних гральних зон.
33. У разі реалізації окремих інвестиційних проектів з організації та проведення азартних ігор казино за рішенням Кабінету Міністрів України положення частини третьої статті 26 Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" не застосовуються. Організація та проведення азартних ігор відповідно до частини п’ятої статті 26 зазначеного Закону здійснюються на підставі інвестиційної ліцензії.
34. Інвестиційна ліцензія на діяльність з організації та проведення азартних ігор казино також видається органом ліцензування за умови будівництва заявником готельного комплексу категорії "п’ять зірок" з номерним фондом не менше 200 номерів (у м. Києві) або 150 номерів в інших містах та дає право здійснювати організацію та проведення азартних ігор у гральних закладах казино, розміщених у такому готельному комплексі.
35. Категорія готелю підтверджується свідоцтвом про встановлення готелю відповідної категорії.
36. Режим роботи грального закладу казино та об’єктів, що в ньому розміщені, визначається організатором азартних ігор самостійно з урахуванням необхідності дотримання вимог законодавства щодо забезпечення громадської безпеки і правопорядку, нормальних (звичайних) умов життя для громадян, які проживають на суміжній та прилеглій до спеціальної гральної зони території, а також виконання норм і правил, що регламентують граничний рівень звукового шуму та електромагнітного випромінювання.

Матеріально-технічні вимоги

37. Організатор азартних ігор зобов’язаний встановлювати та використовувати гральне обладнання, що виключає можливість несанкціонованого втручання у його діяльність або створення умов для заздалегідь визначеного результату азартної гри.
38. Організатор азартних ігор зобов’язаний забезпечити проведення сертифікації та інспектування грального обладнання суб’єктами сертифікації (у разі коли сертифікація відповідно до Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) є обов’язковою).
39. Орган ліцензування встановлює виключний перелік грального обладнання, що підлягає обов’язковій сертифікації. Забороняється використання несертифікованого грального обладнання, щодо якого встановлена вимога органу ліцензування про сертифікацію.
40. Сертифікація та інспектування грального обладнання на відповідність встановленим технічним вимогам (стандартам) проводяться відповідно до встановленого порядку суб’єктами сертифікації, перелік яких визначений органом ліцензування.
41. Гральне обладнання розміщується виключно у приміщеннях гральних закладів казино (у спеціальних гральних зонах). Забороняється розміщувати гральне обладнання поза межами гральних закладів казино (спеціальних гральних зон), крім зберігання організатором азартних ігор непрацюючого або резервного обладнання.
Гральні автомати, розміщені в гральному закладі казино, повинні належати організатору азартних ігор на праві власності та бути підключені до Державної системи онлайн-моніторингу або до онлайн-системи організатора азартних ігор, поєднаної каналами зв’язку з Державною системою онлайн-моніторингу.
Технічні засоби онлайн-системи організації азартних ігор, за допомогою яких надаються послуги, повинні розміщуватися виключно на території України. Інформація в онлайн-системі повинна оброблятися виключно на території України.
42. Кожна одиниця грального обладнання, розміщеного в гральному закладі (крім гральних столів, у тому числі з кільцем рулетки) повинна бути підключена до онлайн-системи організатора азартних ігор, що пов’язана каналами зв’язку із Державною системою онлайн-моніторингу та забезпечує передачу інформації в режимі реального часу до Державної системи онлайн-моніторингу.
Гральне обладнання (крім гральних столів, у тому числі з кільцем рулетки) повинно бути підключено до Державної системи онлайн-моніторингу не пізніше:
десяти днів з дня отримання ліцензії у разі першого підключення до Державної системи онлайн-моніторингу нового організатора азартних ігор (для онлайн-систем організаторів азартних ігор);
дня отримання ліцензії на гральне обладнання (гральний автомат).
43. На корпусі кожного грального автомата зазначаються виробничий номер, рік виробництва, дані про модифікацію та ремонт (за наявності), назва виробника.
На лицьовому боці корпусу кожного грального автомата зазначається загальний відсоток виграшу (теоретичне повернення гравцю).
44. Забороняється підключення до грального обладнання елементів (обладнання), використання яких не передбачено документацією з експлуатації, та елементів, що можуть вплинути на роботу грального обладнання, які не були сертифіковані суб’єктом сертифікації.
45. Забороняється внесення змін (модифікацій) до грального обладнання, здійснення яких не погоджено розробником такого грального обладнання або якщо це не передбачено технічною та програмною документацією грального обладнання.
Забороняється підключення до грального обладнання елементів (обладнання), використання яких не передбачено документацією з експлуатації, крім підключення до онлайн-системи організатора азартних ігор чи Державної системи онлайн-моніторингу.
46. Забороняється використання гральних автоматів, загальний відсоток виграшу (теоретичне повернення гравцю) в яких встановлений на рівні менш як 90 відсотків.
Забороняється використання грального обладнання, що передбачає встановлення відсотка виграшу механічним способом.
Забороняється використання несертифікованих гральних автоматів та гральних автоматів, випущених до 2019 року.
Забороняється використання гральних автоматів, виробниками (постачальниками) яких є резиденти іноземної держави, визнаної згідно із законом державою-агресором та/або державою-окупантом.
До використання у гральному закладі допускаються виключно гральні автомати, у яких відсутні купюроприймачі.
Усі гральні автомати повинні бути обладнані генераторами випадкових чисел, що проводять випадкові та незалежні результати гри та забезпечують неможливість передбачення результату майбутньої гри, спираючись на результати попередніх ігор. Генератори випадкових чисел у гральних автоматах повинні працювати постійно, незважаючи на те, йде гра з використанням грального автомата чи ні.
Генератори випадкових чисел та процес випадкового вибору повинні бути захищені від зовнішнього впливу, зокрема електромагнітного чи електростатичного втручання, радіочастотних перешкод.
Гральні автомати повинні використовувати захищені протоколи зв’язку, що забезпечують захист генератора випадкових чисел та процес випадкового відбору від впливу з боку пов’язаного обладнання, з яким відбувається обмін даними.
Забороняється вносити не передбачені конструкторсько-технологічною та програмною документацією виробника зміни у конструкцію сертифікованого грального обладнання.
47. Участь в азартній грі у гральному закладі казино здійснюється з використанням ігрових замінників гривні (гральних жетонів, фішок). У гральному закладі казино забороняється прийняття ставок грошима, матеріальними цінностями чи іншим майном.
Кожний ігровий замінник гривні повинен бути оснащений спеціальним засобом (чіпом тощо), зчитування якого дає можливість визначити номінал відповідного ігрового замінника гривні та місцезнаходження казино, в якому він використовується (перебуває в обігу).
48. До використання у гральному закладі допускається виключно гральне обладнання, в якому відсутня можливість несанкціонованого втручання в його діяльність або створення умов для заздалегідь визначеного результату азартної гри.
49. Програмне забезпечення грального обладнання повинно бути ліцензованим та сертифікованим на предмет відповідності національним або міжнародним стандартам.
50. Онлайн-система організатора азартних ігор повинна забезпечувати прийняття ставки та фіксацію кожної операції з прийняття ставки, виплати (видачі) виграшу (призу), здійснення виплати та інші операції, пов’язані з організацією та проведенням азартних ігор у гральному закладі казино, захист даних від втрати, перекручення, підробки, знищення, копіювання, несанкціонованого доступу та будь-якого іншого стороннього (несанкціонованого) втручання в роботу онлайн-системи організатора азартних ігор.
Онлайн-система організатора азартних ігор повинна бути пов’язана каналами зв’язку з Державною системою онлайн-моніторингу відповідно до вимог Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (768-20) .
51. Організатор азартних ігор забезпечує розміщення грального обладнання у кількості не менше:
1) десяти гральних столів, у тому числі не менше двох гральних столів з кільцем рулетки, та не менше 50 гральних автоматів у разі розташування грального закладу казино на території спеціальної гральної зони у населених пунктах з чисельністю населення більше 500 тис. осіб;
2) п’яти гральних столів, у тому числі не менше одного грального стола з кільцем рулетки, та не менше 20 гральних автоматів у разі розташування грального закладу казино на території спеціальної гральної зони у населеному пункті з чисельністю населення менше 500 тис. осіб та поза межами населених пунктів.
52. Організатор азартних ігор у гральному закладі казино, розташованому на території окремої будівлі в межах спеціальної територіальної гральної зони, створеної за рішенням Кабінету Міністрів України, зобов’язаний розмістити:
1) гральне обладнання у кількості не менше 20 гральних столів, у тому числі не менше чотирьох гральних столів з кільцем рулетки, та не менше 250 гральних автоматів;
2) заклад громадського харчування.
53. Мінімальна площа приміщення для розташування грального закладу казино на території будівель, в яких розташовані готелі категорії "п’ять зірок", становить не менш як 500 кв. метрів. Територія для розміщення грального закладу казино повинна бути відокремлена таким чином, щоб унеможливити неконтрольований вхід відвідувачів без їх ідентифікації.
54. Організатор азартних ігор зобов’язаний обладнати приміщення грального закладу казино системою охоронної сигналізації та системами відеоспостереження, а також забезпечити зберігання відеозаписів.
Системи охоронної сигналізації та відеоспостереження приміщення грального закладу казино повинні відповідати таким вимогам:
забезпечувати безперервний чіткий (з можливістю встановлення чіткого відображення всіх предметів та вигляду осіб) відеозапис;
забезпечувати огляд усього закладу казино без виникнення зон, які не охоплюються системою відеоспостереження (крім вбиралень).
Системи охоронної сигналізації та відеоспостереження приміщень казино повинні відповідати стандартам та вимогам, що встановлені до таких систем.
Ліцензіат забезпечує зберігання відеозаписів, здійснених за допомогою систем відеоспостереження, протягом одного року після здійснення відеозапису.
Про роботу систем охоронної сигналізації та відеоспостереження приміщень казино організатор азартних ігор повинен поінформувати відвідувачів відповідними позначеннями.

Кадрові вимоги

55. Працівниками організатора азартних ігор та іншими особами, залученими до надання послуг організатором азартних ігор, не можуть бути особи, які на момент початку роботи не досягли 21-річного віку.
56. У керівників, головних бухгалтерів або осіб, на яких покладено обов’язок ведення бухгалтерського обліку, власників істотної участі та кінцевих бенефіціарних власників організатора азартних ігор повинна бути бездоганна ділова репутація.
57. Організатори азартних ігор зобов’язані забезпечити періодичне проведення інструктажів із персоналом щодо принципів відповідального ставлення до відповідних азартних ігор та заходів, спрямованих на запобігання (попередження) виникненню ігрової залежності.
58. Чисельність працівників у гральному закладі казино, які працюють за трудовим договором, укладеним з організатором азартних ігор, не може бути менше ніж 50 осіб.
59. Чисельність працівників у гральному закладі казино, розташованому на території окремої будівлі в межах спеціальної територіальної гральної зони, створеної за рішенням Кабінету Міністрів України, які працюють за трудовим договором, укладеним з організатором азартних ігор, не може бути менше ніж 200 осіб.

Фінансово-економічні вимоги

60. Організатором азартних ігор може бути виключно юридична особа — резидент України, статутний (складений) капітал якої сформовано грошовими коштами на суму не менше 30 млн. гривень, при цьому більший розмір статутного (складеного) капіталу може бути сформований за рахунок цінних паперів, іншого майна та майнових прав.
Організатор азартних ігор зобов’язаний на дату подання заяви про отримання ліцензії та протягом строку дії такої ліцензії підтримувати розмір статутного (складеного) капіталу у розмірі не меншому, що встановлений цим пунктом.
61. Статутний (складений) капітал організатора азартних ігор не може бути сформовано за рахунок бюджетних коштів. Не допускається формування статутного (складеного) капіталу за рахунок коштів, джерело походження яких неможливо підтвердити на підставі офіційних документів або їх копій, засвідчених в установленому порядку.
62. Організатор азартних ігор зобов’язаний оформити цільовий банківський депозит чи банківську гарантію для забезпечення здійснення виплати виграшів на суму 7 200 (сім тисяч двісті) розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня поточного року.
Додатки 
( Див. текст (1341-2020-пd) )
Джерело інформації: http://www.kmu.gov.ua