КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 16 травня 2002 р. № 642
Київ
|
Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру документів страхового фонду документації України
Відповідно до статті 13 Закону (
2332-14)
України "Про страховий фонд документації України" Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок ведення Державного реєстру документів страхового фонду документації України (додається).
Прем'єр-міністр України
|
А.КІНАХ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 16 травня 2002 р. № 642
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 17 липня 2015 р. № 517 (517-2015-п)
)
ПОРЯДОК
ведення Державного реєстру документів страхового фонду документації України
1. Державний реєстр документів страхового фонду документації України (далі - Реєстр) - це автоматизована інформаційна система державного обліку та обробки інформації про документи страхового фонду документації.
2. Реєстр є власністю держави.
Ведення Реєстру - комплекс заходів, що здійснюється держателем Реєстру, посадовими особами, які здійснюють інформаційне наповнення Реєстру, та адміністратором Реєстру з метою створення та ведення бази даних, супроводу програмного забезпечення, надання доступу, захисту та адміністрування бази даних Реєстру.
Держателем Реєстру є Укрдержархів. Держатель Реєстру встановлює організаційні, методологічні принципи ведення Реєстру, забезпечує його функціонування, надає інформаційно-довідкові послуги його користувачам, забезпечує збереження і захист даних, що містяться у Реєстрі, визначає посадових осіб, які здійснюють інформаційне наповнення Реєстру.
Адміністратором Реєстру є Науково-дослідний, проектно-конструкторський та технологічний інститут мікрографії, який належить до сфери управління Укрдержархіву та здійснює супровід програмного забезпечення Реєстру.
3. Інформація про документи страхового фонду документації вноситься до Реєстру безоплатно на підставі галузевих і обласних (регіональних) програм створення страхового фонду документації, відомостей спеціальних установ страхового фонду документації та баз зберігання страхового фонду документації щодо виготовлення або прийняття на облік документів страхового фонду документації.
До складу Реєстру входить електронне сховище документів страхового фонду документації.
4. Кожному документу страхового фонду документації, який прийнятий базами зберігання страхового фонду документації на облік та інформація про який внесена до Реєстру, держателем Реєстру надається реєстраційний номер, який зберігається в Реєстрі.
5. За запитами центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та постачальників документів держатель Реєстру безоплатно надає їм інформацію про наявність документів у страховому фонді документації та про реєстраційні номери документів страхового фонду документації в Реєстрі.
6. Реєстраційні номери та інформація про документи страхового фонду документації виключаються з Реєстру на підставі спільного рішення постачальників документів та держателя Реєстру.
7. Фінансування ведення та функціонування Реєстру здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, передбачених Укрдержархіву.
8. Реєстр ведеться відповідно до законодавства про державну та іншу передбачену законом таємницю і технічний захист інформації.