• Довідка на придбання іноземної валюти



Підприємство отримало довідку для купівлі валюти для розрахунків за контрактом № 1 (у доларах США) та № 4 (в євро). Термін дії довідки — 90 днів. Через два тижні у підприємства виникла потреба в розрахунках за контрактами № 2 i № 3, які до довідки не включено. Підприємством було подано заяву на отримання нової довідки, проте податкова інспекція відмовила у видачі, мотивуючи тим, що термін дії попередньої довідки ще не закінчився (90 днів). Що зробити підприємству, щоб не зривати контракти та не зупиняти діяльність? Які є нормативні акти, інструкції, роз’яснення з цього питання?

Порядок придбання іноземної валюти визначено постановою Нацбанку України від 18.03.99 р. № 127, зареєстрованою у Мін’юсті України 18.03.99 р. за № 171/3464.
У зв’язку з прийняттям Правлінням Нацбанку України постанови від 31.07.2002 р. № 275 «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України», зареєстрованої у Мін’юсті України 14.08.2002 р. за № 658/6946, у листі Нацбанку України від 23.08.2002 р.
№ 13-111/3031-5284 надано роз’яснення щодо дії раніше наданої довідки.
Враховуючи, що зазначеною постановою Нацбанку України передбачено, що довідка містить інформацію про суму валюти, яка купується за зовнішньоторговельними договорами, видача підприємству довідки для придбання іноземної валюти за контрактами, за якими раніше довідка не видавалася, не суперечить вимогам зазначених нормативних актів та роз’яснень.


Консультують фахівці Головного управління податкового аудиту та валютного контролю ДПА України

 
ВІСНИК ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ № 39 ЖОВТЕНЬ 2002 року