РАДА МІНІСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ РСР

                        П О С Т А Н О В А
                    від 5 травня 1990 р. N 105
                               Київ

              Про заходи щодо завершення будівництва
            під'їздів з твердим покриттям до сільських
                   населених пунктів республіки

         ( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
           N 166 ( 166-91-п ) від 22.08.91 
           N  64 ( 64-92-п ) від 06.02.92 )


     Рада Міністрів  Української РСР відмічає,  що,  незважаючи на
те,  що в республіці проводиться робота  по  розширенню  шляхового
будівництва  в  сільській  місцевості,  шляхи  тут не відповідають
сучасним  вимогам,  майже  3  тис.  населених  пунктів  не   мають
під'їздів  з  твердим  покриттям,  що  стримує соціальний розвиток
села.  Для  їх  будівництва  загальною  протяжністю  біля  9  тис.
кілометрів необхідно понад 1 млрд. крб. капітальних вкладень.

     З метою  забезпечення  надійним  транспортним  зв'язком  усіх
сільських  населених  пунктів  республіки   з   існуючою   мережею
автомобільних шляхів     Рада     Міністрів     Української    РСР
п о с т а н о в л я є:

     1. Завершити не пізніше 1995  року  будівництво  під'їздів  з
твердим покриттям до всіх сільських населених пунктів у кількостях
згідно з додатком,  залучивши  до  виконання  цих  робіт  поряд  з
організаціями Держагропрому УРСР,  як це передбачено постановою ЦК
Компартії України і Ради Міністрів УРСР від 23 листопада  1987  р.
N 381,    шляхові    господарства   Міністерства   будівництва   і
експлуатації   автомобільних   шляхів   УРСР.    Доручити    цьому
Міністерству  побудувати  50  процентів  загальної  кількості всіх
під'їздів  за  рахунок  коштів, що надходять відповідно до чинного
законодавства України від колгоспів і радгоспів на розвиток шляхів
загального  користування.  (  Абзац  перший  пункту  1 із змінами,
внесеними згідно з Постановою КМ N 64 ( 64-92-п ) від 06.02.92 )

     Держагропрому УРСР   щорічно   направляти   на   фінансування
будівництва   під'їздів  100  млн.  крб.  капітальних  вкладень  і
забезпечити  їх  освоєння   силами   організацій   Украгробуду   з
використанням його матеріально-технічних ресурсів.

     2. Облвиконкомам:

     разом з  організаціями  Держагропрому  УРСР  та  Міністерства
будівництва і експлуатації автомобільних  шляхів  УРСР  встановити
кожному  району конкретні завдання і строки завершення будівництва
під'їздів з твердим покриттям,  що випливають з цієї постанови,  з
широким   залученням  до  виконання  робіт  колгоспів,  радгоспів,
підприємств і господарських  організацій  на  основі  договорів  з
компенсацією витрат шляховими організаціями;

     забезпечувати своєчасне   відведення  земельних  ділянок  для
шляхового будівництва та розробки кам'яних і грунтових кар'єрів;

     разом з  ремонтно-будівельними   організаціями   Міністерства
житлово-комунального  господарства УРСР протягом 1991 - 1995 років
забезпечити завершення будівництва під'їздів до населених пунктів,
розташованих на території міських Рад народних депутатів.

     3. Міністерству   будівництва  і  експлуатації  автомобільних
шляхів УРСР:

     виступати в   разі   необхідності   замовником   виготовлення
проектно-кошторисної  документації  та  будівництва під'їздів,  що
виконуватимуться силами Украгробуду;

     у міру   завершення   будівництва   включати   під'їзди    до
раціональної    мережі    шляхів    загального   користування   та
організовувати на них експлуатаційну службу.  Приймання  під'їздів
провадиться  безкоштовно,  включаючи  земельні  смуги  відведення,
передбаченої для даної категорії шляхів.

     4. Для скорочення інвестиційного періоду та зниження вартості
будівництва під'їздів дозволити:

     Міністерству будівництва  і експлуатації автомобільних шляхів
УРСР  і  Держагропрому  УРСР  за  погодженням  з  Держпланом  УРСР
здійснювати в 1991 - 1995 роках будівництво під'їздів до сільських
населених пунктів і відповідні проектно-розвідувальні роботи понад
ліміти   капітальних   вкладень  на  шляхове  будівництво  в  міру
вишукування  протягом  року  фінансових  і   матеріально-технічних
ресурсів з місцевих джерел;

     виконувати проектні  роботи  за  схемою  "техніко-економічний
розрахунок - робоча документація" у скороченому складі;

     (  Абзац  пункту  4 втратив чинність на підставі Постанови КМ
Української РСР N 166 ( 166-91-п ) від 22.08.91

     5. Держплану  УРСР  разом  з  Міністерством   будівництва   і
експлуатації  автомобільних  шляхів  УРСР,  Держагропромом УРСР та
відповідними   виконкомами   обласних   Рад   народних   депутатів
підготувати  і  подати  до  Ради  Міністрів  УРСР  пропозиції  про
можливість передачі їх будівельним  організаціям  розташованих  на
території  України  щебеневих кар'єрів,  що належать іншим союзним
республікам.

     6. Держпостачу  УРСР,   державному   виробничому   об'єднанню
"Південметалургпром"   забезпечувати   щорічну  поставку  шляховим
організаціям     Міністерства     будівництва    і    експлуатації
автомобільних  шляхів  УРСР чорних в'яжучих матеріалів у кількості
400  тис.  тонн  дьогтю  і 100 тис. тонн кам'яновугільної смоли та
Украгробуду по 100 тис. тонн дьогтю і кам'яновугільної смоли.

     7. Міністерству   меліорації   і  водного  господарства  УРСР
забезпечити виконання  на  умовах  субпідряду  земляних  робіт  на
будівництві   шляхів   за   замовленням  організацій  Міністерства
будівництва і експлуатації автомобільних шляхів УРСР і Украгробуду
в обсязі не менш як 20 млн. крб. щорічно.

     8. Міністерству транспорту УРСР у міру завершення будівництва
під'їздів з  твердим  покриттям  до  сільських  населених  пунктів
організовувати регулярне автобусне сполучення.


           Голова
     Ради Міністрів УРСР                              В.МАСОЛ

      Керуючий Справами
     Ради Міністрів УРСР                              В.ПЄХОТА

     Інд. 34