МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ

 N 10.03.68/15 від 18.01.99
     м.Київ

 vd990118 vn10.03.68/15
                                        Керівникам закладів
                                        охорони здоров'я, що
                                        підпорядковані МОЗ України


            Про складання кошторису доходів і видатків
             по закладах охорони здоров'я на 1999 рік


     1. З  метою  надання  методичної  допомоги  закладам  охорони
здоров'я, що підпорядковані МОЗ,  до  затвердження  централізовано
розробленого Положення  про порядок складання кошторису бюджетного
закладу, Міністерство охорони здоров'я України направляє тимчасові
рекомендації та  допоміжні  форми розрахунків бюджетних асигнувань
до кошторису доходів і видатків на 1999 рік.
     2. Кошториси  та  штатні розписи передбачається розглядати по
графіку, протягом місяця після затвердження відповідного  бюджету,
з якого провадиться фінансування закладу.
     3. Кошторис доходів та видатків є основним  документом,  який
визначає обсяг,  цільове  надходження,  планування і щоквартальний
розподіл коштів закладу  охорони  здоров'я.  Формування  кошторису
здійснюється на   підставі  лімітної  довідки  про  асигнування  з
бюджету, яку надсилає  Міністерство  охорони  здоров'я  України  і
заповнюється в тис.гривень.
     4. Відповідно до  листа  Міністерства  фінансів  України  від
18.12.98 за N 13-212/К єдині кошториси доходів і видатків,  штатні
розписи бюджетних установ,  організацій  та  лімітні  довідки  про
витрати із бюджету в 1999 році складаються за формати і в обсягах,
затверджених Наказом Міністерства фінансів від 19 лютого  1998  р.
N 38  (  z0130-98 ),  зареєстрованих Міністерством юстиції України
24 лютого 1998 р. N 130/2570.
     5. Під   час  формування  лімітів  витрат  у  підпорядкованих
закладах, Міністерство  охорони   здоров'я   враховує   оптимальну
потребу в   коштах   кожного   закладу,  виходячи  з  основних  її
виробничих показників,  обсягу  виконуваної  роботи,  навантаження
штатної чисельності  та  бюджетної пропозиції закладу на наступний
рік.
     6. Одночасно  з  кошторисом  на  затвердження до Міністерства
охорони здоров'я подається штатний розпис закладу,  включаючи його
структурні підрозділи,  які  утримуються за рахунок спеціальних та
інших позабюджетних коштів.
     7. Штатний  розпис  є  документом,  який  визначає  структуру
закладу, чисельність посад по кожному  найменуванню  в  конкретних
підрозділах і в цілому по закладу.
     8. Штатний розпис  складається  по  формі,  що  додається,  і
затверджується в термін, визначений для затвердження кошторису.
     9. Для  лікарняних  закладів  та   клінік   науково-дослідних
інститутів, що  мають  в своєму складі поліклініку,  рекомендована
наступна схема формування штатного розпису:
     9.1. загальнолікарський персонал;
     9.2. поліклініка;
     9.3. стаціонар;
     9.4. допоміжні лікувально-діагностичні підрозділи,  при цьому
          назва  структурних  підрозділів  і  посад зазначаються у
          відповідності за діючою номенклатурою.
     10. Штатний розпис медичного та іншого персоналу закінчується
підсумковою цифрою кількості  посад  з  визначенням  місячного  та
річного фондів  заробітної  плати у відповідності з тарифікаційним
списком, та враховуючи  надбавки  і  доплати.  Нижче  визначаються
чисельність посад  лікарського,  середнього та молодшого медичного
персоналу, фрмацевтичного,  педагогічного  персоналу   та   іншого
виробничого персоналу  з  відповідним  місячним  та  річним фондом
заробітної плати.
     11. В  штатному  розписі  працівників  апарату  управління  і
господарсько-обслуговуючого персоналу передбачається два розділи:
     11.1. I - штати працівників апарату управління,
     11.2. II  -  штати  господарсько-обслуговуючого  персоналу  з
підсумком по підрозділах I; II, а також всього посад.
     12. По  посадах  (професіях),  по  яких   діючим   нормативом
передбачено утримання неповної одиниці, вказується відповідна доля
штатної одиниці (0,25; 0,5 і 0,75).
     13. Кошторис   і   штатний   розпис   затверджуються  у  двох
примірниках, один  з   яких   повертається   закладу,   а   другий
залишається в Міністерстві охорони здоров'я.
     14. У зв'язку із  зміною  економічної  класифікації  видатків
виникла необхідність   відповідної   зміни   форм  розрахунків  до
кошторису витрат на 1999 рік, що додаються.
     15. Кількість   ліжкоднів   визначається   в   середньому   з
розрахунку 340 днів роботи ліжка на рік.
     16. При  розрахунку амбулаторних відвідувань враховуються всі
лікарські  посади,  що  ведуть  амбулаторний  прийом, та кількість
робочих годин на рік.
     17. Разом  з   кошторисом   та   штатним   розписом   заклади
обов'язково подають:
     17.1. відомості про повну назву закладу,  його поштову адресу
та номер факсу,  прізвище,  ім'я та по батькові керівника закладу,
головного бухгалтера  та  працівника  економічної  служби   з   їх
номерами телефонів;
     17.2. поквартальний     розподіл     кількості     ліжкоднів,
амбулаторних відвідувань та інших виробничих показників;
     17.3. для затвердження штатного розпису надається  розрахунок
необхідної чисельності   працівників  у  відповідності  з  діючими
штатними нормативами;
     17.4. для підтвердження розміру фонду оплати праці додаються:
     17.4.1. зведені відомості про кількість  штатної  чисельності
працюючих і місячному фонду заробітної плати в розрізі структурних
підрозділів та категорій персоналу (по тарифікації);
     17.4.2. оплата праці консультантів;
     17.4.3. розрахунки за роботу в святкові дні;
     17.4.4. доплата за працю в нічні години;
     17.4.5. оплату   осіб,   які   заміщають   працівників,    що
знаходяться у відпустці.
     17.5. Детальні  розрахунки  до   кожного   коду   економічної
класифікації видатків,  дані яких зводяться в формі розрахунків до
кошторису витрат, що додаються.
     18. Вище  зазначений  порядок  застосовується  при плануванні
доходів та видатків позабюджетних коштів,  а також додається форма
зведення за видами послуг (робіт).

 Перший заступник Міністра                         Р.В.Богатирьова

Розрахунок кошторису на 1999 рік

                       Інформаційна довідка

Назва закладу (повна)
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------

Ідентифікаційний код (з печатки)
------------------------------------------------------------------
Код функціональної класийікації (КФК)
------------------------------------------------------------------
Код отримувача коштів (КОК)
------------------------------------------------------------------

                                                        | Телефон
 1. Поштовий індекс                                     |
                                                        |
 2. Область, район                                      |
                                                        |
 3. Місто, район в місті                                |
                                                        |
 4. Вулиця, дім                                         |
                                                        |
 5. Відділення казначейства в якому обсуговується заклад|
                                                        |
 6. Керівник (назва посади; П.І.Б.)                     |
                                                        |
 7. Головний бухгалтер                                  |
                                                        |
 8. Економіст                                           |
                                                        |
 9. Факс                                                |
------------------------------------------------------------------

                                                        Додаток 01

                 Розрахунки до кошторису видатків
             на 1999 рік по закладу охорони здоров'я

            Розрахунок плану амбулаторних відвідувань
                   консультативної поліклініки
        __________________________________________________
                      (найменування закладу)

                           на 1999 рік
                                                       тис.грн.
------------------------------------------------------------------
| N |Найменування  |Кіль-  |Норма |Трива-    |Кіль- |Річна  |При-|
|з/п|посад лікарів,|кість  |відві-|лість     |кість |функція|міт-|
|   |що проводять  |штатних|дувань|робочого  |днів  |лікар- |ка  |
|   |амбулаторний  |одиниць|на    |дня при   |роботи|ської  |    |
|   |прийом        |       |годину|6-денно-  |за рік|посади |    |
|   |              |       |      |му робо-  |      |       |    |
|   |              |       |      |чому тижні|      |       |    |
|---+--------------+-------+------+----------+------+-------+----|
|---+--------------+-------+------+----------+------+-------+----|
|---+--------------+-------+------+----------+------+-------+----|
|---+--------------+-------+------+----------+------+-------+----|
|---+--------------+-------+------+----------+------+-------+----|
|---+--------------+-------+------+----------+------+-------+----|
|---+--------------+-------+------+----------+------+-------+----|
------------------------------------------------------------------
     Разом: ________________________________________

     Керівник закладу

     Економіст

                                                        Додаток 02

          Розрахунки видатків по фонду заробітної плати
         ________________________________________________
                      (найменування закладу)

                                                                                                     тис.грн.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |       Найменування посад       |                                   1999 рік                                  |
|з/п|                                |-----------------------------------------------------------------------------|
|   |                                |           обраховано закладом        |        враховано в кошторисі         |
|   |                                |--------------------------------------+--------------------------------------|
|   |                                |      число посад     |Середня |Сума в|      число посад     |Середня |Сума в|
|   |                                |----------------------|ставка  |рік на|----------------------|ставка  |рік на|
|   |                                |на поча-|  на  |серед-|в місяць|усі   |на поча-|  на  |серед-|в місяць|усі   |
|   |                                |ток року|кінець|ньо-  |на одну |посади|ток року|кінець|ньо-  |на одну |посади|
|   |                                |        | року |річне |посаду  |      |        | року |річне |посаду  |      |
|---+--------------------------------+--------+------+------+--------+------+--------+------+------+--------+------|
|   |                                |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|---+--------------------------------+--------+------+------+--------+------+--------+------+------+--------+------|
| 1 |Лікарі                          |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|---+--------------------------------+--------+------+------+--------+------+--------+------+------+--------+------|
| 2 |в т.ч. по поліклінічному        |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|   |відділенню в об'єднаних закладах|        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|---+--------------------------------+--------+------+------+--------+------+--------+------+------+--------+------|
| 3 |Середній медперсонал            |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|---+--------------------------------+--------+------+------+--------+------+--------+------+------+--------+------|
| 4 |Молодший медперсонал            |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|---+--------------------------------+--------+------+------+--------+------+--------+------+------+--------+------|
| 5 |Адміністративно-господарчий,    |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|   |обслуговуючий та інший персонал |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|---+--------------------------------+--------+------+------+--------+------+--------+------+------+--------+------|
| 6 |Всього заробітна плата штатних  |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|   |працівників                     |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|---+--------------------------------+--------+------+------+--------+------+--------+------+------+--------+------|
| 7 |З урахуванням економії в зв'язку|        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|   |з виплатою допомог по тимчасовій|        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|   |непрацездатності                |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|---+--------------------------------+--------+------+------+--------+------+--------+------+------+--------+------|
| 8 |Оплата праці по трудових угодах |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|   |включаючи оплату консультантів  |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|   |(розрахунок додається)          |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|---+--------------------------------+--------+------+------+--------+------+--------+------+------+--------+------|
| 9 |Надбавки та доплати             |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|   |обов'язкового характеру         |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|---+--------------------------------+--------+------+------+--------+------+--------+------+------+--------+------|
| 10|Видатки на оплату праці в       |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|   |святкові дні, за години нічної  |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|   |праці без права сну (розрахунок |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|   |додається)                      |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|---+--------------------------------+--------+------+------+--------+------+--------+------+------+--------+------|
| 11|Видатки на оплату осіб, які     |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|   |заміщають робітників, що пішли  |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|   |у відпустку*                    |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|---+--------------------------------+--------+------+------+--------+------+--------+------+------+--------+------|
| 12|Надбавки, що носять стимулюючий |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|   |характер                        |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|---+--------------------------------+--------+------+------+--------+------+--------+------+------+--------+------|
| 13|Матеріальна допомога            |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
|---+--------------------------------+--------+------+------+--------+------+--------+------+------+--------+------|
| 14|Всього по КЕКВ 1110             |        |      |      |        |      |        |      |      |        |      |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                          Загальні дані

  1. Кубатура по зовнішньому обміру**           _____ куб.м.
  2. Внутрішня площа будівлі                    _____  кв.м.
  3. Чи є: водопровід          _____________  каналізація ________
  4. Система опалення     ____ кількість пічок,  ______ плит _____
  5. Площа освітлення (кв.м.) __ кількість освітлювальних точок __
  6. Відомості про газове обладнання
  7. Кількість автомашин    _________ в тому числі вантажних _____
  8. Кількість коней        _________

     * Показуються  суми,  не  враховані  при  розрахунку   постів
медперсоналу.
     ** Якщо протягом року  передбачено  зміну  кубатури  і  площі
будівель, то  кубатура  і  площа  на  кінець  року  показуються  в
знаменнику.

     Керівник закладу

     Економіст

                                                        Додаток 03

              Видатки на оплату праці консультантів
           ____________________________________________
                      (найменування закладу)
                                                         тис.грн.
------------------------------------------------------------------
| N |                                      |Кіль-|Ставка|Всього  |
|з/п|                                      |кість|пого- |на рік  |
|   |                                      |годин|динної|(тис.   |
|   |                                      |     |оплати|грн.)   |
|---+--------------------------------------+-----+------+--------|
| 1 |Професор, доктор медичних наук        |     |      |        |
|---+--------------------------------------+-----+------+--------|
| 2 |Доцент, кандидат медичних наук        |     |      |        |
|---+--------------------------------------+-----+------+--------|
| 3 |Особи, які не мають наукового ступеня |     |      |        |
|---+--------------------------------------+-----+------+--------|
|   |Всього                                |     |      |        |
------------------------------------------------------------------

     Керівник закладу

     Економіст

                                                        Додаток 04

                             Видатки
             на оплату праці за роботу в святкові дні
            __________________________________________
                      (найменування закладу)
                                                                     тис.грн.
------------------------------------------------------------------------------
| N |                             |Лікарі|Серед-|Молод-|Спеціа- |Обслу-|Разом|
|з/п|                             |      |ній   |ший   |лісти не|говую-|     |
|   |                             |      |медич-|медич-|медики  |чий   |     |
|   |                             |      |ний   |ний   |        |персо-|     |
|   |                             |      |персо-|персо-|        |нал   |     |
|   |                             |      |нал   |нал   |        |      |     |
|---+-----------------------------+------+------+------+--------+------+-----|
|   |                             |      |      |      |        |      |     |
|---+-----------------------------+------+------+------+--------+------+-----|
| 1 |Кількість чергових постів    |      |      |      |        |      |     |
|---+-----------------------------+------+------+------+--------+------+-----|
| 2 |Кількість чергових годин за  |      |      |      |        |      |     |
|   |добу на один пост            |      |      |      |        |      |     |
|---+-----------------------------+------+------+------+--------+------+-----|
| 3 |Всього годин роботи на всі   |      |      |      |        |      |     |
|   |пости                        |      |      |      |        |      |     |
|---+-----------------------------+------+------+------+--------+------+-----|
| 4 |В тому числі в нічний час    |      |      |      |        |      |     |
|---+-----------------------------+------+------+------+--------+------+-----|
| 5 |Середня ставка на одну годину|      |      |      |        |      |     |
|   |роботи на одного працівника  |      |      |      |        |      |     |
|   |по тарифікації               |      |      |      |        |      |     |
|---+-----------------------------+------+------+------+--------+------+-----|
| 6 |Сума на всіх працівників за  |      |      |      |        |      |     |
|   |працю в святков дні          |      |      |      |        |      |     |
|   |(ряд. 5 х ряд. 3)            |      |      |      |        |      |     |
|---+-----------------------------+------+------+------+--------+------+-----|
| 7 |Доплата за працю в нічний час|      |      |      |        |      |     |
|   |(35 або 50% ряд. 5 х ряд. 4) |      |      |      |        |      |     |
|---+-----------------------------+------+------+------+--------+------+-----|
| 8 |Всього сума (ряд. 6 х        |      |      |      |        |      |     |
|   |х ряд. 7) х на кількість     |      |      |      |        |      |     |
|   |святкових днів               |      |      |      |        |      |     |
------------------------------------------------------------------------------

     Керівник закладу

     Економіст

                                                        Додаток 05

            Видатки на доплату за роботу у нічний час
           ___________________________________________
                      (найменування закладу)

                                                                    тис.грн.
--------------------------------------------------------------------------------
| N |                           |Лікарі|Середній|Молодший|Спеціа- |Обслу-|Разом|
|з/п|                           |      |медичний|медичний|лісти не|говую-|     |
|   |                           |      |персонал|персонал|медики  |чий   |     |
|   |                           |      |        |        |        |персо-|     |
|   |                           |      |        |        |        |нал   |     |
|---+---------------------------+------+--------+--------+--------+------+-----|
| 1 |             2             |   3  |    4   |    5   |    6   |   7  |  8  |
|---+---------------------------+------+--------+--------+--------+------+-----|
| 1 |Кількість нічних чергових  |      |        |        |        |      |     |
|   |постів                     |      |        |        |        |      |     |
|---+---------------------------+------+--------+--------+--------+------+-----|
| 2 |Кількість годин праці в    |      |        |        |        |      |     |
|   |нічний час на один пост    |      |        |        |        |      |     |
|---+---------------------------+------+--------+--------+--------+------+-----|
| 3 |Кількість годин праці в    |      |        |        |        |      |     |
|   |нічний час на всі пости    |      |        |        |        |      |     |
|   |(рядок 2 х рядок 1 х 365)  |      |        |        |        |      |     |
|---+---------------------------+------+--------+--------+--------+------+-----|
| 4 |Середня ставка на одну     |      |        |        |        |      |     |
|   |годину роботи на одного    |      |        |        |        |      |     |
|   |працівника по тарифікації  |      |        |        |        |      |     |
|---+---------------------------+------+--------+--------+--------+------+-----|
| 5 |Доплата за працю в нічний  |      |        |        |        |      |     |
|   |час (35 або 50% х ряд. 4)  |      |        |        |        |      |     |
|---+---------------------------+------+--------+--------+--------+------+-----|
| 6 |Всього на доплату за працю |      |        |        |        |      |     |
|   |в нічний час               |      |        |        |        |      |     |
|   |(ряд. 5 х ряд. 3)          |      |        |        |        |      |     |
--------------------------------------------------------------------------------

     Керівник закладу

     Економіст

                                                        Додаток 07

                Зведення (по тарифікації) штатної
              чисельності та фонду заробітної плати

    _________________________________________________________
                         (назва закладу)

                           на 1999 рік

                                                                                                   тис.грн.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування|    Разом   |в тому числі:                                                                    |
|з/п|структурних |------------+---------------------------------------------------------------------------------|
|   |підрозділів |кіль-|фонд  |   Лікарі   |Серед. медперсонал|Молод. медперсонал|Спец. не медики|Інший персонал|
|   |            |кість|заро- |------------+------------------+------------------+---------------+--------------|
|   |            |штат.|бітної|кіль-|фонд  |кіль-  |фонд      |кіль-  |фонд      |кіль-  |фонд   |кіль-  |фонд  |
|   |            |оди- |плати |кість|заро- |кість  |заробітної|кість  |заробітної|кість  |заро-  |кість  |заро- |
|   |            |ниць |тис.  |штат.|бітної|штат.  |плати     |штат.  |плати     |штат.  |бітної |штат.  |бітної|
|   |            |     |грн.  |оди- |плати |одиниць|тис.грн.  |одиниць|тис.грн.  |одиниць|плати  |одиниць|плати |
|   |            |     |      |ниць |тис.  |       |          |       |          |       |тис.грн|       |тис.  |
|   |            |     |      |     |грн.  |       |          |       |          |       |       |       |грн.  |
|---+------------+-----+------+-----+------+-------+----------+-------+----------+-------+-------+-------+------|
| 1 |     2      |  3  |   4  |  5  |   6  |   7   |     8    |   9   |    10    |   11  |   12  |  13   |  14  |
|---+------------+-----+------+-----+------+-------+----------+-------+----------+-------+-------+-------+------|
|---+------------+-----+------+-----+------+-------+----------+-------+----------+-------+-------+-------+------|
|---+------------+-----+------+-----+------+-------+----------+-------+----------+-------+-------+-------+------|
|---+------------+-----+------+-----+------+-------+----------+-------+----------+-------+-------+-------+------|
|---+------------+-----+------+-----+------+-------+----------+-------+----------+-------+-------+-------+------|
|---+------------+-----+------+-----+------+-------+----------+-------+----------+-------+-------+-------+------|
|---+------------+-----+------+-----+------+-------+----------+-------+----------+-------+-------+-------+------|
|   |Разом       |     |      |     |      |       |          |       |          |       |       |       |      |
|   |медперсонал |     |      |     |      |       |          |       |          |       |       |       |      |
|---+------------+-----+------+-----+------+-------+----------+-------+----------+-------+-------+-------+------|
|   |Адміністра- |     |      |     |      |       |          |       |          |       |       |       |      |
|   |тивно-гос-  |     |      |     |      |       |          |       |          |       |       |       |      |
|   |подарський  |     |      |     |      |       |          |       |          |       |       |       |      |
|   |персонал    |     |      |     |      |       |          |       |          |       |       |       |      |
|---+------------+-----+------+-----+------+-------+----------+-------+----------+-------+-------+-------+------|
|   |  Всього по |     |      |     |      |       |          |       |          |       |       |       |      |
|   |  закладу   |     |      |     |      |       |          |       |          |       |       |       |      |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     Керівник закладу

     Економіст

                                                        Додаток 08

       Розрахунок чисельності медичного, адміністративного
             та господарсько-обслуговуючого персоналу
       ____________________________________________________
                         (назва закладу)

                           на 1999 рік
                                                                                            тис.грн.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування|N наказу  |Пункт |Наймену-|Норматив|Встанов- |Ухвалено|Затверджено|Відхилення|Примітка|
|з/п|структурних |чи розділу|наказу|вання   |        |лено по  |з ураху-|на 1999 р. |----------|        |
|   |підрозділів |          |      |посад   |        |нормативу|ванням  |           |     |    |        |
|   |            |          |      |        |        |         |закруг- |           |  +  |  - |        |
|   |            |          |      |        |        |         |лення   |           |     |    |        |
|---+------------+----------+------+--------+--------+---------+--------+-----------+-----+----+--------|
| 1 |     2      |     3    |  4   |    5   |    6   |    7    |    8   |     9     |  10 | 11 |   12   |
|---+------------+----------+------+--------+--------+---------+--------+-----------+-----+----+--------|
|---+------------+----------+------+--------+--------+---------+--------+-----------+-----+----+--------|
|---+------------+----------+------+--------+--------+---------+--------+-----------+-----+----+--------|
|---+------------+----------+------+--------+--------+---------+--------+-----------+-----+----+--------|
|---+------------+----------+------+--------+--------+---------+--------+-----------+-----+----+--------|
|---+------------+----------+------+--------+--------+---------+--------+-----------+-----+----+--------|
|---+------------+----------+------+--------+--------+---------+--------+-----------+-----+----+--------|
|   |Разом       |          |      |        |        |         |        |           |     |    |        |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

     Керівник закладу

     Економіст

                                                        Додаток 09

                 Розрахунок видатків на придбання
                 предметів і матеріалів КЕКВ 1130
           ___________________________________________
                      (найменування закладу)

                                                       тис.грн.
------------------------------------------------------------------
|КЕКВ|            Найменування            |       1999 рік       |
|    |                                    |----------------------|
|    |                                    |обраховано|враховано в|
|    |                                    |закладом  |кошторисі  |
|----+------------------------------------+----------+-----------|
|1131|Канцелярське приладдя, матеріали та |          |           |
|    |предмети для поточних гоподарських  |          |           |
|    |потреб                              |          |           |
|----+------------------------------------+----------+-----------|
|    |                                    |          |           |
|----+------------------------------------+----------+-----------|
|1132|Медикаменти та перев'язувальні      |          |           |
|    |матеріали                           |          |           |
|----+------------------------------------+----------+-----------|
|    |                                    |          |           |
|----+------------------------------------+----------+-----------|
|1133|Продукти харчування                 |          |           |
|----+------------------------------------+----------+-----------|
|    |                                    |          |           |
|----+------------------------------------+----------+-----------|
|1134|Придбання обладнання та інвентарю   |          |           |
|----+------------------------------------+----------+-----------|
|    |                                    |          |           |
|----+------------------------------------+----------+-----------|
|1135|Придбання м'якого інвентаря та      |          |           |
|    |обмундирування                      |          |           |
|----+------------------------------------+----------+-----------|
|    |                                    |          |           |
|----+------------------------------------+----------+-----------|
|1136|Інші матеріали і предмети           |          |           |
|----+------------------------------------+----------+-----------|
|    |                                    |          |           |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
|                                   Всього|          |           |
------------------------------------------------------------------

     Керівник заклади

     Економіст

                                                      Додаток 09-1

     Розрахунок видатків на придбання предметів і матеріалів
            1131 - Канцелярське приладдя, матеріали та
            предмети для поточних господарських потреб
    _________________________________________________________
                         (назва закладу)

                                                         тис.грн.
------------------------------------------------------------------
| N |   Найменування   |               1999 рік                  |
|з/п|   обладнання і   |-----------------------------------------|
|   |    інвентаря     |обраховано закладом|враховано в кошторисі|
|   |                  |-------------------+---------------------|
|   |                  |кількість|ціна|сума|кількість|ціна| сума |
|---+------------------+---------+----+----+---------+----+------|
|---+------------------+---------+----+----+---------+----+------|
|---+------------------+---------+----+----+---------+----+------|
|---+------------------+---------+----+----+---------+----+------|
|---+------------------+---------+----+----+---------+----+------|
|---+------------------+---------+----+----+---------+----+------|
|---+------------------+---------+----+----+---------+----+------|
|   |         Всього:  |         |    |    |         |    |      |
------------------------------------------------------------------

     Керівник закладу

     Економіст

                                                      Додаток 09-2

         Розрахунок видатків на придбання медикаментів та
           продуктів харчування (КЕКВ 1132; КЕКВ 1133)
        _________________________________________________
                      (найменування закладу)
                                                                                                                                              тис.грн.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Найменування |                                  Виробничі показники                                   |      КЕКВ 1132        |       КЕКВ 1133       |
|з/п|  відділення  |----------------------------------------------------------------------------------------|                       |                       |
|   |              |            Кількість ліжок на 1999 рік            |  Число днів функціо- |  Кількість  |Придбання медикаментів | Видатки на харчування |
|   |              |                                                   | нування ліжка на рік |  ліжкоднів  |і перев'язочних засобів|                       |
|   |              |---------------------------------------------------+----------------------+-------------+-----------------------+-----------------------|
|   |              |Фак-   |обраховано закладом |враховано в кошторисі |по зві- |   1999 рік  |   1999 рік  |норма  |  сума витрат  |норма  |  сума витрат  |
|   |              |тична  |--------------------+----------------------|ту на   |-------------+-------------|витрат |  на 1999 рік  |витрат |  на 1999 рік  |
|   |              |наяв-  |на по-|на кі-|серед-|на поча-|на кі-|серед-|1998 рік|обра- |врахо-|обра- |врахо-|на один|---------------|на один|---------------|
|   |              |ність  |чаток |нець  |ньо-  |ток року|нець  |ньо-  |        |ховано|вано в|ховано|вано в|ліжко- |обрахо- |врахо-|ліжко- |обрахо- |врахо-|
|   |              |на     |року  |року  |річне |        |року  |річне |        |закла-|кошто-|закла-|кошто-|день   |вано    |вано в|день   |вано    |вано в|
|   |              |1998 р.|      |      |      |        |      |      |        |дом   |рисі  |дом   |рисі  |       |закладом|кошто-|       |закладом|кошто-|
|   |              |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |рисі  |       |        |рисі  |
|   |              |-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
|   |              |   1   |   2  |   3  |  4   |    5   |  6   |   7  |    8   |  9   |  10  |  11  |  12  |   13  |   14   |  15  |   16  |   17   |  18  |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
|   |  Відділення  |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|   |  стаціонару  |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
| 1 |              |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
| 2 |              |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
| 3 |              |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
| 4 |              |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
| 5 |              |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
| 6 |              |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
| 7 |              |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
| 8 |              |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
|   |  Разом по    |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|   |  стаціонару: |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
|   |              |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
|   |  крім того:  |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
|   |              |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
|   |Відділення    |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|   |анастезіології|       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|   |та реанімації |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
|   |              |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
|   |  Денні       |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|   |  стаціонари  |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
|   |              |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|---+--------------+-------+------+------+------+--------+------+------+--------+------+------+------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
|   |    Всього    |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
|   |    видатків: |       |      |      |      |        |      |      |        |      |      |      |      |       |        |      |       |        |      |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     Керівник закладу

     Економіст

                                                      Додаток 09-3

          Розрахунок видатків на придбання медикаментів
             (КЕКВ 1132) в поліклінічних підрозділах
         _______________________________________________
                      (найменування закладу)

                                                                       тис.грн.
----------------------------------------------------------------------------------
| N |                         |   Кількість лікарських   |       КЕКВ 1132       |
|з/п|                         |   відвідувань (хворих)   |                       |
|   |                         |--------------------------+-----------------------|
|   |                         |за ___ міс.|    1999 рік  |норма    |     сума    |
|   |                         |1998 р.    |--------------|витрат   |-------------|
|   |                         |           |обрахо-|врахо-|на одне  |обра- |врахо-|
|   |                         |           |вано   |вано в|лікарсь- |ховано|вано в|
|   |                         |           |закла- |кошто-|ке від-  |закла-|кошто-|
|   |                         |           |дом    |рисі  |відування|дом   |рисі  |
|   |                         |           |       |      |(хворого)|      |      |
|---+-------------------------+-----------+-------+------+---------+------+------|
| 1 |Поліклініки (поліклінічне|           |       |      |         |      |      |
|   |відділення)              |           |       |      |         |      |      |
|   |Лікарські відвідування   |           |       |      |         |      |      |
|   |(без відвідувань         |           |       |      |         |      |      |
|   |стоматологів і зубних    |           |       |      |         |      |      |
|   |лікарів)                 |           |       |      |         |      |      |
|---+-------------------------+-----------+-------+------+---------+------+------|
| 2 |Відвідування стоматологів|           |       |      |         |      |      |
|   |і зубних лікарів         |           |       |      |         |      |      |
|---+-------------------------+-----------+-------+------+---------+------+------|
| 3 |Надання допомоги         |           |       |      |         |      |      |
|   |амбулаторно та при       |           |       |      |         |      |      |
|   |виїздах                  |           |       |      |         |      |      |
|   |Відділення (станція)     |           |       |      |         |      |      |
|   |переливання крові        |           |       |      |         |      |      |
|---+-------------------------+-----------+-------+------+---------+------+------|
| 4 |Харчування донорів, які  |           |       |      |         |      |      |
|   |здають кров безкоштовно  |           |       |      |         |      |      |
|---+-------------------------+-----------+-------+------+---------+------+------|
| 5 |Придбання                |           |       |      |         |      |      |
|   |кровозамінювачів         |           |       |      |         |      |      |
|---+-------------------------+-----------+-------+------+---------+------+------|
|   |                         |           |       |      |         |      |      |
|---+-------------------------+-----------+-------+------+---------+------+------|
|   |                 Всього  |           |       |      |         |      |      |
----------------------------------------------------------------------------------

     Керівник закладу

     Економіст

                                                      Додаток 09-4

     Розрахунок видатків на придбання предметів і матеріалів
             1134 - Придбання обладнання та інвентарю
    _________________________________________________________
                         (назва закладу)

                                                        тис.грн.
------------------------------------------------------------------
| N |   Найменування   |                 1999 рік                |
|з/п|   обладнання і   |-----------------------------------------|
|   |    інвентаря     |обраховано закладом|враховано в кошторисі|
|   |                  |-------------------+---------------------|
|   |                  |кількість|ціна|сума|кількість|ціна |сума |
|---+------------------+---------+----+----+---------+-----+-----|
|---+------------------+---------+----+----+---------+-----+-----|
|---+------------------+---------+----+----+---------+-----+-----|
|---+------------------+---------+----+----+---------+-----+-----|
|---+------------------+---------+----+----+---------+-----+-----|
|---+------------------+---------+----+----+---------+-----+-----|
|   |           Всього:|         |    |    |         |     |     |
------------------------------------------------------------------

     Керівник закладу

     Економіст

                                                      Додаток 09-5

     Розрахунок видатків на придбання предметів і матеріалів
       1135 - Придбання м'якого інвентаря та обмундирування
    _________________________________________________________
                         (назва закладу)

                                                        тис.грн.
------------------------------------------------------------------
| N |   Найменування   |                 1999 рік                |
|з/п|   обладнання і   |-----------------------------------------|
|   |    інвентаря     |обраховано закладом|враховано в кошторисі|
|   |                  |-------------------+---------------------|
|   |                  |кількість|ціна|сума|кількість|ціна |сума |
|---+------------------+---------+----+----+---------+-----+-----|
|---+------------------+---------+----+----+---------+-----+-----|
|---+------------------+---------+----+----+---------+-----+-----|
|---+------------------+---------+----+----+---------+-----+-----|
|---+------------------+---------+----+----+---------+-----+-----|
|---+------------------+---------+----+----+---------+-----+-----|
|   |           Всього:|         |    |    |         |     |     |
------------------------------------------------------------------

     Керівник закладу

     Економіст

                                                      Додаток 09-6

     Розрахунок видатків на придбання предметів і матеріалів
                 1136 - Інші матеріали і предмети

__________________________________________________________________
                         (назва закладу)

                                                          тис.грн.
-------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування обладнання і інвентаря|            1999 рік           |
|п/п|                                   |-------------------------------|
|   |                                   |обраховано     |враховано в    |
|   |                                   |закладом       |кошторисі      |
|   |                                   |---------------+---------------|
|   |                                   |Кіль-|ціна|сума|Кіль-|ціна|сума|
|   |                                   |кість|    |    |кість|    |    |
|---+-----------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|---+-----------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|---+-----------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|---+-----------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|---+-----------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|---+-----------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|---+-----------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|---+-----------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|---+-----------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|   |                            Всього:|     |    |    |     |    |    |
-------------------------------------------------------------------------

 Керівник закладу

 Економіст

                                                        Додаток 10

              Розрахунок видатків на оплату послуг з
                   утримання бюджетних закладів
                            КЕКВ 1150

__________________________________________________________________
                      (найменування закладу)

                                                          тис.грн.
------------------------------------------------------------------
| КЕКВ |          Найменування            |       1999 рік       |
|      |                                  |----------------------|
|      |                                  |обраховано|враховано в|
|      |                                  |закладом  |кошторисі  |
|------+----------------------------------+----------+-----------|
|------+----------------------------------+----------+-----------|
| 1151 |Оплата транспортних послуг        |          |           |
|------+----------------------------------+----------+-----------|
|------+----------------------------------+----------+-----------|
| 1152 |Оренда (плата за оренду приміщень,|          |           |
|      |обладнання)                       |          |           |
|------+----------------------------------+----------+-----------|
|------+----------------------------------+----------+-----------|
| 1153 |Оплата поточного ремонту          |          |           |
|      |обладнання та інвентаря           |          |           |
|------+----------------------------------+----------+-----------|
|------+----------------------------------+----------+-----------|
| 1154 |Оплата поточного ремонту будівель,|          |           |
|      |споруд, приміщень                 |          |           |
|------+----------------------------------+----------+-----------|
|------+----------------------------------+----------+-----------|
| 1155 |Оплата професійних послуг з       |          |           |
|      |бухгалтерського аудиту, юридичних |          |           |
|      |послуг                            |          |           |
|------+----------------------------------+----------+-----------|
|------+----------------------------------+----------+-----------|
| 1156 |Послуги зв'язку                   |          |           |
|------+----------------------------------+----------+-----------|
|------+----------------------------------+----------+-----------|
| 1157 |Інші поточні видатки              |          |           |
|------+----------------------------------+----------+-----------|
|-----------------------------------------+----------+-----------|
|                                   Всього|          |           |
------------------------------------------------------------------

 Керівник закладу

 Економіст

                                                        Додаток 11

         Розрахунок видатків на оплату комунальних послуг
                   та енергоносіїв по КЕКВ 1160

__________________________________________________________________
                      (найменування закладу)

                                                          тис.грн.
------------------------------------------------------------------
| КЕКВ |             КЕКВ 1160            |       1999 рік       |
|      |Оплата послуг з утримання         |----------------------|
|      |бюджетних установ                 |обраховано|враховано в|
|      |                                  |закладом  |кошторисі  |
|------+----------------------------------+----------+-----------|
|------+----------------------------------+----------+-----------|
| 1161 |Оплата теплопостачання            |          |           |
|------+----------------------------------+----------+-----------|
| 1162 |Оплата водопостачання та          |          |           |
|      |водовідведення                    |          |           |
|------+----------------------------------+----------+-----------|
| 1163 |Оплата електроенергії             |          |           |
|------+----------------------------------+----------+-----------|
| 1164 |Оплата природного газу            |          |           |
|------+----------------------------------+----------+-----------|
| 1165 |Оплата інших видів енергії        |          |           |
|      |(вугілля, дрова, інші)            |          |           |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
|                                    Разом|          |           |
------------------------------------------------------------------

 Керівник закладу

 Економіст

                                                      Додаток 11-1

                 Розрахунок видатків на опалення
                            КЕКВ 1161

__________________________________________________________________
                      (найменування закладу)

                                                          тис.грн.
----------------------------------------------------------------------
|   |                  |                  1999 рік                   |
|---|                  |---------------------------------------------|
|   |                  |обраховано закладом   |враховано в кошторисі |
|   |                  |----------------------+----------------------|
|   |                  |постачальники теплової|постачальники теплової|
|   |                  |енергії*              |енергії*              |
|   |                  |----------------------+----------------------|
|   |                  |Мін-  |Комунтеп-|     |Мін-  |Комунтеп-|     |
|   |                  |енерго|лоенерго |     |енерго|лоенерго |     |
|---+------------------+------+---------+-----+------+---------+-----|
|   |                  |   1  |    2    |  3  |   1  |    2    |  3  |
|---+------------------+------+---------+-----+------+---------+-----|
| 1 |Загальна потреба  |      |         |     |      |         |     |
|   |в тепловій енергії|      |         |     |      |         |     |
|---+------------------+------+---------+-----+------+---------+-----|
| 2 |Ліміт на теплову  |      |         |     |      |         |     |
|   |енергію за рік    |      |         |     |      |         |     |
|---+------------------+------+---------+-----+------+---------+-----|
| 3 |Вартість 1 Гкал.  |      |         |     |      |         |     |
|---+------------------+------+---------+-----+------+---------+-----|
| 4 |Загальна вартість |      |         |     |      |         |     |
|   |теплової енергії  |      |         |     |      |         |     |
----------------------------------------------------------------------

Фактична кількість Гкалл. на
опалення по виконанню              за 1998 рік        Гкалл.

Кількість Гкалл. згідно
договору N             від         на 1999 рік        Гкалл.

_______________
     * в   разі   оренди   помешкання   назва  закладу  (установи)
безпосереднього постачальника теплової енергії.

 Керівник закладу

 Економіст

                                                      Додаток 11-2

  Розрахунок видатків на оплату водопостачання і водовідведення
                            КЕКВ 1162

__________________________________________________________________
                      (найменування закладу)

                                                          тис.грн.
---------------------------------------------------------------------
|                       |                  1999 рік                 |
|                       |-------------------------------------------|
|                       |обраховано закладом  |враховано в кошторисі|
|                       |---------------------+---------------------|
|                       |постачальники води*  |постачальники води*  |
|                       |---------------------+---------------------|
|                       |Водоканал|     |     |Водоканал|     |     |
|-----------------------+---------+-----+-----+---------+-----+-----|
|                       |    1    |  2  |  3  |    1    |  2  |  3  |
|-----------------------+---------+-----+-----+---------+-----+-----|
|Загальна потреба у воді|         |     |     |         |     |     |
|-----------------------+---------+-----+-----+---------+-----+-----|
|Ліміт на воду за рік   |         |     |     |         |     |     |
|-----------------------+---------+-----+-----+---------+-----+-----|
|Вартість 1 тис.куб.м   |         |     |     |         |     |     |
|-----------------------+---------+-----+-----+---------+-----+-----|
|Загальна вартість води |         |     |     |         |     |     |
|-----------------------+---------+-----+-----+---------+-----+-----|
|Загальна потреба у     |         |     |     |         |     |     |
|водовідведенні         |         |     |     |         |     |     |
|-----------------------+---------+-----+-----+---------+-----+-----|
|Ліміт на водовідведення|         |     |     |         |     |     |
|за рік                 |         |     |     |         |     |     |
|-----------------------+---------+-----+-----+---------+-----+-----|
|Вартість 1 тис.куб.м   |         |     |     |         |     |     |
|-----------------------+---------+-----+-----+---------+-----+-----|
|Загальна вартість      |         |     |     |         |     |     |
|водовідведення         |         |     |     |         |     |     |
|-----------------------+---------+-----+-----+---------+-----+-----|
|        Всього         |         |     |     |         |     |     |
---------------------------------------------------------------------

Фактична кількість тис.куб.м. на
водопостачання по виконанню           за 1998 рік      тис.куб.м

Відповідно договору N     від   за _____ 199_ рік      тис.куб.м

_______________
     * в   разі   оренди   помешкання   назва  закладу  (установи)
безпосереднього постачальника води.

 Керівник закладу

 Економіст

                                                      Додаток 11-3

                 Розрахунок витрат на освітлення
                            КЕКВ 1163

__________________________________________________________________
                      (найменування закладу)

                                                          тис.грн.
-------------------------------------------------------------------
|  |                    |                  1999 рік               |
|  |                    |-----------------------------------------|
|  |                    |обраховано закладом|враховано в кошторисі|
|  |                    |-------------------+---------------------|
|  |                    |постачальники      |постачальники        |
|  |                    |електроенергії*    |електроенергії*      |
|  |                    |-------------------+---------------------|
|  |                    |Мін-  |Комун-|     |Мін-  |Комун-|       |
|  |                    |енерго|госп  |     |енерго|госп  |       |
|--+--------------------+------+------+-----+------+------+-------|
|  |                    |   1  |   2  |  3  |   1  |   2  |   3   |
|--+--------------------+------+------+-----+------+------+-------|
|  |Загальна потреба в  |      |      |     |      |      |       |
|  |електроенергії      |      |      |     |      |      |       |
|--+--------------------+------+------+-----+------+------+-------|
|  |Ліміт на електричну |      |      |     |      |      |       |
|  |енергію за рік      |      |      |     |      |      |       |
|--+--------------------+------+------+-----+------+------+-------|
|  |Вартість 1 Кват год.|      |      |     |      |      |       |
|--+--------------------+------+------+-----+------+------+-------|
|  |Загальна вартість   |      |      |     |      |      |       |
|  |електроенергії      |      |      |     |      |      |       |
-------------------------------------------------------------------

Фактична сума витрат на електроенергію
по виконанню                            на 1998 рік       тис.грн.

Відповідно договору N      від     за ____ 199_ рік      Кват год.

_______________
     * в  разі  оренди   помешкання   назва   закладу   (установи)
безпосереднього постачальника електроенергії.

 Керівник закладу

 Економіст

                                                      Додаток 11-4

                Розрахунок витрат природного газу
                            КЕКВ 1164

__________________________________________________________________
                      (найменування закладу)

                                                          тис.грн.
-------------------------------------------------------------------
|  |                    |                  1999 рік               |
|  |                    |-----------------------------------------|
|  |                    |обраховано закладом|враховано в кошторисі|
|  |                    |-------------------+---------------------|
|  |                    |постачальники газу*|постачальники газу*  |
|  |                    |-------------------+---------------------|
|  |                    |Комунгосп|    |    |Комунгосп|    |      |
|--+--------------------+---------+----+----+---------+----+------|
|  |                    |    1    |  2 |  3 |    1    |  2 |  3   |
|--+--------------------+---------+----+----+---------+----+------|
|  |Загальна потреба в  |         |    |    |         |    |      |
|  |газі                |         |    |    |         |    |      |
|--+--------------------+---------+----+----+---------+----+------|
|  |Ліміт на природний  |         |    |    |         |    |      |
|  |газ за рік          |         |    |    |         |    |      |
|--+--------------------+---------+----+----+---------+----+------|
|  |Вартість 1 тис.куб.м|         |    |    |         |    |      |
|--+--------------------+---------+----+----+---------+----+------|
|  |Загальна вартість   |         |    |    |         |    |      |
|  |газу                |         |    |    |         |    |      |
-------------------------------------------------------------------

Фактична сума витрат на природний газ
по виконанню                            на 1998 рік       тис.грн.

Відповідно договору N      від     за ____ 199_ рік      тис.куб.м

_______________
     * в  разі  оренди   помешкання   назва   закладу   (установи)
безпосереднього постачальника газу.

 Керівник закладу

 Економіст

                                                      Додаток 11-5

              Розрахунок витрат на інші енергоносії
                            КЕКВ 1165

__________________________________________________________________
                      (найменування закладу)

                                                          тис.грн.
--------------------------------------------------------------------
|  |                     |                  1999 рік               |
|  |                     |-----------------------------------------|
|  |                     |обраховано закладом|враховано в кошторисі|
|  |                     |-------------------+---------------------|
|  |                     |постачальники*     |постачальники*       |
|  |                     |-------------------+---------------------|
|  |                     |      |      |     |      |      |       |
|--+---------------------+------+------+-----+------+------+-------|
|  |                     |   1  |   2  |  3  |   1  |   2  |   3   |
|--+---------------------+------+------+-----+------+------+-------|
|  |Загальна потреба в   |      |      |     |      |      |       |
|  |паливі               |      |      |     |      |      |       |
|--+---------------------+------+------+-----+------+------+-------|
|  |Вартість за 1 куб.м. |      |      |     |      |      |       |
|  |чи тону              |      |      |     |      |      |       |
|--+---------------------+------+------+-----+------+------+-------|
|  |Теж саме за перевозку|      |      |     |      |      |       |
|--+---------------------+------+------+-----+------+------+-------|
|  |Теж саме за розділ   |      |      |     |      |      |       |
|--+---------------------+------+------+-----+------+------+-------|
|  |Загальна вартість    |      |      |     |      |      |       |
|  |палива               |      |      |     |      |      |       |
--------------------------------------------------------------------

Фактична сума витрат на вугілля чи інші
енергоносії по виконанню                на 1998 рік       тис.грн.

Відповідно договору N     від     за _____ 199_ рік    (од.виміру)

_______________
     * в  разі  оренди   помешкання   назва   закладу   (установи)
безпосереднього постачальника енергоносіїв.

 Керівник закладу

 Економіст

                                                        Додаток 12

             Субсидії та поточні трансфертні виплати
                            КЕКВ 1300

__________________________________________________________________
                      (найменування закладу)

                                                          тис.грн.
------------------------------------------------------------------
| КЕКВ |          Найменування            |       1999 рік       |
|      |                                  |----------------------|
|      |                                  |обраховано|враховано  |
|      |                                  |закладом  |в кошторисі|
|------+----------------------------------+----------+-----------|
| 1330 |Трансферти іншим установам та     |          |           |
|      |організаціям                      |          |           |
-------+----------------------------------+----------+-----------|
       |                            Всього|          |           |
       -----------------------------------------------------------

                       Трансферти населенню
                            КЕКВ 1340

------------------------------------------------------------------
| КЕКВ |       Трансферти населенню       |       1999 рік       |
|      |                                  |----------------------|
|      |                                  |обраховано|враховано  |
|      |                                  |закладом  |в кошторисі|
|------+----------------------------------+----------+-----------|
| 1341 |Виплата пенсій та допомоги        |          |           |
|------+----------------------------------+----------+-----------|
| 1343 |Оплата безплатно наданих квартир і|          |           |
|      |комунальних послуг                |          |           |
|------+----------------------------------+----------+-----------|
| 1344 |Витрати на безкоштовний та        |          |           |
|      |пільговий відпуск медикаментів в  |          |           |
|      |амбулаторно-поліклінічних         |          |           |
|      |закладах, відділеннях             |          |           |
|      |(розрахунок додається закладом)   |          |           |
-------+----------------------------------+----------+-----------|
       |                            Всього|          |           |
       -----------------------------------------------------------

 Керівник закладу

 Економіст

                                                      Додаток 12-1

         Розрахунок витрат на виплату пенсій та допомоги
                            КЕКВ 1341

__________________________________________________________________
                      (найменування закладу)

                                                          тис.грн.
------------------------------------------------------------------
| N |   Прізвище    |Посада|Розмір пенсії|Кількість|Всього на рік|
|п/п|               |      |та допомоги  |місяців  |             |
|   |               |      |(грн.)       |         |             |
|---+---------------+------+-------------+---------+-------------|
|---+---------------+------+-------------+---------+-------------|
|---+---------------+------+-------------+---------+-------------|
|---+---------------+------+-------------+---------+-------------|
|---+---------------+------+-------------+---------+-------------|
|---+---------------+------+-------------+---------+-------------|
|---+---------------+------+-------------+---------+-------------|
|---+---------------+------+-------------+---------+-------------|
|---+---------------+------+-------------+---------+-------------|
|---+---------------+------+-------------+---------+-------------|
|---+---------------+------+-------------+---------+-------------|
|   |         Всього|      |             |         |             |
------------------------------------------------------------------

 Керівник закладу

 Економіст

                                                      Додаток 12-3

         Розрахунок видатків на оплату безплатно наданих
                   квартир і комунальних послуг
                            КЕКВ 1343

__________________________________________________________________
                      (найменування закладу)

                                                          тис.грн.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |       Прізвище       |Посада|Кількість|Вартість оплати|   Вартість опалення   |Вартість  |Всього|
|п/п|                      |      |членів   |квартири в рік |                       |освітлення|      |
|   |                      |      |родини   |---------------+-----------------------|          |      |
|   |                      |      |         |кв.метри|сума  |кількість|Вартість|сума|          |      |
|   |                      |      |         |        |      |палива   |одиниці |    |          |      |
|   |                      |      |         |        |      |         |палива  |    |          |      |
|---+----------------------+------+---------+--------+------+---------+--------+----+----------+------|
|---+----------------------+------+---------+--------+------+---------+--------+----+----------+------|
|---+----------------------+------+---------+--------+------+---------+--------+----+----------+------|
|---+----------------------+------+---------+--------+------+---------+--------+----+----------+------|
|---+----------------------+------+---------+--------+------+---------+--------+----+----------+------|
|---+----------------------+------+---------+--------+------+---------+--------+----+----------+------|
|---+----------------------+------+---------+--------+------+---------+--------+----+----------+------|
|---+----------------------+------+---------+--------+------+---------+--------+----+----------+------|
|---+----------------------+------+---------+--------+------+---------+--------+----+----------+------|
|   |               Всього:|      |         |        |      |         |        |    |          |      |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Керівник закладу

 Економіст

                                                        Додаток 13

           Розрахунок видатків на оплату обладнання та
                    інвентаря що буде придбано
                            КЕКВ 2110

__________________________________________________________________
                      (найменування закладу)

                                                          тис.грн.
-----------------------------------------------------------------------------
| КЕКВ |Найменування обладнання та інвентаря|            1999 рік           |
|      |                                    |-------------------------------|
|      |                                    |обраховано     |враховано в    |
|      |                                    |закладом       |кошторисі      |
|      |                                    |---------------+---------------|
|      |                                    |кіль-|ціна|сума|кіль-|ціна|сума|
|      |                                    |кість|    |    |кість|    |    |
|------+------------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|------+------------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|------+------------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|------+------------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|------+------------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|------+------------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|------+------------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|------+------------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|------+------------------------------------+-----+----+----+-----+----+----|
|      |                              Всього|     |    |    |     |    |    |
-----------------------------------------------------------------------------

 Керівник закладу

 Економіст

                                                        Додаток 14

              Капітальний ремонт будівель та споруд
                            КЕКВ 2130

__________________________________________________________________
                      (найменування закладу)

                                                          тис.грн.
------------------------------------------------------------------
|      |Перелік робіт з відображенням їх  |       1999 рік       |
|      |вартості по деяким типам будівель |----------------------|
|      |                                  |обраховано|враховано в|
|      |                                  |закладом  |кошторисі  |
|------+----------------------------------+----------+-----------|
|------+----------------------------------+----------+-----------|
|------+----------------------------------+----------+-----------|
|------+----------------------------------+----------+-----------|
|------+----------------------------------+----------+-----------|
|------+----------------------------------+----------+-----------|
|------+----------------------------------+----------+-----------|
|------+----------------------------------+----------+-----------|
|-----------------------------------------+----------+-----------|
|                                   Всього|          |           |
------------------------------------------------------------------

 Керівник закладу

 Економіст

                                                        Додаток 15

                             Зведення
                доходів, платежів і відрахувань до
                   бюджету позабюджетних коштів

__________________________________________________________________
                  (назва установи, організації)

                                                          тис.грн.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |               Показники                |Код     |          Разом            |                           У т.ч. за видами робіт (послуг)                         |
|п/п|                                        |еконо-  |                           |-----------------------------------------------------------------------------------|
|   |                                        |мічної  |                           |                           |                           |                           |
|   |                                        |класи-  |---------------------------+---------------------------+---------------------------+---------------------------|
|   |                                        |фікації |Всього|у т.ч. за кварталами|Всього|у т.ч. за кварталами|Всього|у т.ч. за кварталами|Всього|у т.ч. за кварталами|
|   |                                        |видатків|      |(разом)             |      |                    |      |                    |      |                    |
|   |                                        |        |      |--------------------|      |--------------------|      |--------------------|      |--------------------|
|   |                                        |        |      | I  | II | III | IV |      | I  | II | III | IV |      | I  | II | III | IV |      | I  | II | III | IV |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |                ДОХОДИ                  |        |   Х  |  Х |  Х |  Х  |  Х |   Х  |  Х |  Х |  Х  |  Х |   Х  |  Х |  Х |  Х  |  Х |   Х  |  Х |  Х |  Х  |  Х |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Залишок коштів на початок року          |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |у тому числі грошових коштів            |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Надходження коштів у поточному році     |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |             ВСЬОГО ДОХОДІВ             |        |   Х  |  Х |  Х |  Х  |  Х |   Х  |  Х |  Х |  Х  |  Х |   Х  |  Х |  Х |  Х  |  Х |   Х  |  Х |  Х |  Х  |  Х |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |             Поточні видатки            |        |   Х  |  Х |  Х |  Х  |  Х |   Х  |  Х |  Х |  Х  |  Х |   Х  |  Х |  Х |  Х  |  Х |   Х  |  Х |  Х |  Х  |  Х |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Видатки на товари і послуги             |  1100  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Оплата праці працівників бюджетних      |  1110  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|   |установ - всього                        |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |з них:                                  |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Основні види грошового утримання        |  1118  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|   |військовослужбовців                     |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Додаткові види грошового утримання      |  1119  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|   |військовослужбовців                     |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Нарахування на заробітну плату          |  1120  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Придбання предметів постачання і        |  1130  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|   |матеріалів - всього                     |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |з них:                                  |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Медикаменти та перев'язувальні матеріали|  1132  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Продукти харчування                     |  1133  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Видатки на відрядження                  |  1140  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Оплата послуг з утримання бюджетних     |  1150  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|   |установ                                 |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |з них:                                  |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Оплата транспортних послуг та утримання |  1151  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|   |власних транспортних засобів            |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Послуги зв'язку                         |  1156  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |        Оплата комунальних послуг та    |  1160  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|   |            енергоносії - всього        |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |з них:                                  |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Оплата теплопостачання                  |  1161  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Оплата водопостачання і водовідведення  |  1162  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Оплата електроенергії                   |  1163  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Оплата природного газу                  |  1164  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |          Дослідження і розробки,       |  1170  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|   |             державні програми          |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Виплата процентів                       |  1200  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Субсидії і поточні трансфертні виплати -|  1300  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|   |всього                                  |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |з них:                                  |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Трансферти населенню                    |  1340  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |             Капітальні видатки         |  2000  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |       Придбання основного капіталу     |  2100  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Придбання обладнання і предметів        |  2110  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|   |довгострокового користування            |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Капітальне будівництво                  |  2120  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Капітальний ремонт                      |  2130  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |    Придбання землі і нематеріальних    |  2300  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|   |                 активів                |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |         Капітальні трансферти          |  2400  |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Податок на додану вартість              |    Х   |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Інші платежі і відрахування             |    Х   |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Всього видатків поточного року          |    Х   |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Залишки спеціальних коштів на кінець    |    Х   |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|   |звітного періоду - разом                |        |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |у тому числі грошових коштів            |    Х   |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
|---+----------------------------------------+--------+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----+------+----+----+-----+----|
|   |Перевищення доходів над видатками*      |    Х   |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |      |    |    |     |    |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Керівник закладу

 Економіст