УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
                  МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

 N 235 від 03.11.2000                 Зареєстровано в Міністерстві
     м.Київ                           юстиції України
                                      21 листопада 2000 р.
 vd20001103 vn235                     за N 849/5070

                                      Затверджено
                                      Наказ Міністерства економіки
                                      України 03.11.2000 N 235
                                      ( z0847-00 )

   ( Документ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
                 економіки та з питань європейської інтеграції
     N 129 ( z0447-03 ) від 20.05.2003 )


            Інструкція щодо заповнення форми звіту про
            результати  здійснення  процедури   запиту
            цінових   пропозицій   (котирувань)   щодо
            закупівлі  товарів,  робіт  і  послуг   за
                          державні кошти

        ( Звіт про результати здійснення процедури запиту
          цінових  пропозицій (котирувань) щодо закупівлі
          товарів, робіт  і послуг за державні кошти див.
          ( z0848-00 )


     1. Дата заповнюється у порядку: день, місяць, рік.
     2. Щодо пункту 2
     Замовник повинен   докладно   описати    об'єкт    закупівлі,
зазначивши повну назву,  обсяги та інші параметри залежно від виду
об'єкта закупівлі (товари, роботи, послуги).
     Потрібно зазначити  джерело фінансування закупівлі,  яке може
бути таким:
     1) кошти Державного бюджету України;
     2) кошти  бюджету  Автономної  Республіки  Крим  та  місцевих
бюджетів;
     3) кошти державних цільових фондів;
     4) кошти Пенсійного фонду України;
     5) державні кредитні ресурси.
     3. Щодо пункту 7
     Відповідно до  пункту  6  статті  32  Закону   України   "Про
закупівлю товарів,  робіт  і послуг за державні кошти" ( 1490-14 )
замовник укладає договір про  закупівлю  з  тим  виконавцем,  який
подав пропозицію з найнижчою ціною, що задовольняє замовника.
     4. Щодо пункту 9
     Цей пункт  заповнюється  лише у випадках  відміни  торгів або
визнання такими, що не відбулися.
     5. Щодо пункту 11
     У цьому пункті замовник зазначає таку інформацію:
     номер та дату наказу про створення тендерного комітету;
     відомості щодо  призупинення  процедури  закупівлі  внаслідок
оскарження  дій замовника;
     якщо  залучались  експерти для участі у процедурі закупівлі -
надати коротку інформацію про них;
     інші необхідні,   з   точки  зору  замовника,  зауваження  та
коментарі.

 Начальник управління державних
 закупівель                                               Н.Обушко

                                      Затверджено
                                      Наказ Міністерства економіки
                                      України 03.11.2000 N 235

                               Звіт
          про результати здійснення процедури закупівлі
          в одного виконавця товарів, робіт і послуг за
                          державні кошти
                     N _______ від _________

     ( Інструкцію щодо заповнення форми звіту про результати
       здійснення  процедури  закупівлі  в  одного виконавця 
       товарів,  робіт  і  послуг  за  державні  кошти  див. 
       ( z0850-00 )

     Перед заповненням форми уважно ознайомтесь з інструкцією щодо
заповнення   форми   звіту  про  результати  проведення  процедури
закупівлі в одного виконавця  товарів,  робіт/послуг  за  державні
кошти

-----------------------------------------------------------------
|1  |Повне найменування організації                             |
|   |замовника _______________________________________________  |
|   |Місцезнаходження організації-замовника:                    |
|   |Поштовий індекс ________  Населений пункт _______________  |
|   |Вулиця, будинок (N) ___________________                    |
|   |Член тендерного комітету - відповідальний за здійснення,   |
|   |процедури закупівлі _____________________________________  |
|   |Телефон __________ Факс _______________ E-mail __________  |
-----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
|2  | Опис предмета закупівлі                                   |
|   | _________________________________________________________ |
|   | _________________________________________________________ |
|   | _________________________________________________________ |
|   | _________________________________________________________ |
|   | Джерело фінансування ____________________________________ |
-----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
|3  | Номер і дата видачі листа погодження застосування         |
|   | процедури закупівлі в одного виконавця __________________ |
|   | _________________________________________________________ |
|   | (оригінал листа погодження та копії документів, що є      |
|   | підставами його видачі, зберігаються у замовника)         |
-----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
|4  | Запрошення до участі у процедурі закупівлі в одного       |
|   | виконавця надіслано ____________ (дата)                   |
|   | _________________________________________________________ |
|   |        (повне найменування організації-виконавця)         |
|   | _____________________  ____________________  ____________ |
|   |    (поштовий індекс)     (населений пункт)     (вулиця)   |
|   | _____________________  ____________________  ____________ |
|   |         (будинок)          (телефон/факс)      (E-mail)   |
|   |                                                           |
|   |  (Копія запрошення зберігається у замовника)              |
-----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
|5   |Переговори відбувались                                    |
|    |Дата __________ Час __________ Місце переговорів ________ |
|    |_________________________________________________________ |
|    |(Протокол(и) переговорів зберігається у замовника)        |
-----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
|6   |Кінцева ціна, погоджена у результаті переговорів (з ПДВ)  |
|    |_______________________________ грн.                      |
|    |словами _________________________________________ гривень |
-----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
|7   |Інша інформація                                           |
|    |_________________________________________________________ |
|    |_________________________________________________________ |
|    |_________________________________________________________ |
|    |_________________________________________________________ |
-----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
|8  |Номер та дата наказу про створення тендерного комітету     |
|   |______________________________                             |
|   |Склад тендерного комітету (зазначити прізвища, імена, по   |
|   |батькові та посади членів тендерного комітету):            |
|   |______________________________________   _________________ |
|   |                                             (підпис)      |
|   |______________________________________   _________________ |
|   |                                             (підпис)      |
|   |______________________________________   _________________ |
|   |                                             (підпис)      |
|   |______________________________________   _________________ |
|   |                                             (підпис)      |
|   |______________________________________   _________________ |
|   |                                             (підпис)      |
|   |______________________________________   _________________ |
|   |                                             (підпис)      |
-----------------------------------------------------------------

 Голова тендерного комітету  ___________   _______________________
                               (підпис)     (ініціали та прізвище)
     М.П.

 Начальник управління
 державних закупівель                                     Н.Обушко