РЕЄСТРАЦІЯ НЕПРИБУТКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ


Які документи повинна подавати організація, що пройшла державну реєстрацію, для включення її' до Реєстру неприбуткових організацій та установ?


Неприбуткові установи й організації повинні до початку своєї діяльності стати на облік в органах державної податкової служби за своїм місцезнаходженням згідно з Інструкцією про порядок обліку платників податків, затвердженою наказом Державної податкової адміністрації від 19.02.1998 року № 80 (у редакції наказу ДПА від 17.11.1998 року № 552) та Положенням про Реєстр неприбуткових організацій та установ, затвердженим наказом ДПА від 11.07.1997 року № 232.

Відповідно до п. 2.2 ст. 2 Положення та п. 4.7 ст. 4 Інструкції для внесення до Реєстру неприбуткових організацій та установ організація, що береться на податковий облік, повинна подати (надіслати) до податкового органу за п місцезнаходженням: реєстраційну заяву за формою 1-РН; завірені в нотаріальному порядку копії установчих документів; копію свідоцтва про державну реєстрацію; копію довідки про включення до ЄДРПОУ з присвоєним їй ідентифікаційним кодом.

У разі виникнення змін (доповнень) у даних неприбуткової організації або установи, визначених реєстраційною заявою, або при перереєстрації в органах виконавчої влади або органах статистики, така неприбуткова організація або установа зобов'язана в 10-денний термін (після їх виникнення) подати до податкового органу за місцезнаходженням документи із зазначеними змінами (доповненнями) та додаткову реєстраційну заяву з позначкою "зміни" або "доповнення" (п. 3.1 ст. З та п. 4.1 ст. 4 згаданого Положення).

Сторінку підготувала Тетяна НІКОЛАЄВА

По материалам газеты "Юридичний вісник України" № 38 (430) 20-26 вересня 2003 р.