МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ
                 ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ

                            Н А К А З

                        16.10.2003  N 284


                Про проведення комплексної ревізії
      фінансово-господарської діяльності Івано-Франківського
          регіонального  управління з питань банкрутства


     Відповідно до   постанови   Кабінету  Міністрів  України  від
22.05.2002 N 685 ( 685-2002-п )  "Про  здійснення  міністерствами,
іншими   центральними   органами   виконавчої  влади  внутрішнього
фінансового  контролю"  та  графіка  проведення  планових  ревізій
фінансово-господарської  діяльності підприємств і організацій,  що
належать  до  сфери  управління   Міністерства,   на   2003   рік,
затвердженого   наказом   Міністерства   економіки   та  з  питань
європейської інтеграції    України    від     24.12.2002 р. N 376,
Н А К А З У Ю:

     1. Управлінню   фінансування,   бухгалтерського   обліку   та
контролю, управлінню правового супроводження економічних питань до
30.10.2003  провести  комплексну  ревізію  фінансово-господарської
діяльності Івано-Франківського регіонального управління  з  питань
банкрутства за 2002 рік та 9 місяців 2003 року.

     2. Затвердити  перелік  питань діяльності Івано-Франківського
регіонального  управління  з  питань  банкрутства,  що  підлягають
ревізії (додається).

     3. Установити,  що  комплексну  ревізію  проводить  ревізійна
група у такому складі:
     керівник ревізійної групи:
     Лачінов Юрій    Вікторович     -     заступник     начальника
контрольно-ревізійного     відділу     управління    фінансування,
бухгалтерського обліку та контролю;
     члени ревізійної групи:
     Довгань Оксана  Миколаївна  -  начальник  відділу   правового
супроводження  розвитку  ринків,  питань  власності та банкрутства
управління правового супроводження економічних питань;
     Федіна Віра    Іванівна    -   головний   економіст-фінансист
контрольно-ревізійного    відділу     управління     фінансування,
бухгалтерського обліку та контролю.

     4. Керівникові  ревізійної групи Лачінову Ю.В.  до 01.11.2003
підготувати акт про результати проведення комплексної ревізії.

     5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на  директора
адміністративно-господарського департаменту Дробного В.В.

 Перший заступник Міністра економіки
 та з питань європейської інтеграції                      В.Перший


                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                      Наказ Міністерства економіки
                                      та з питань європейської
                                      інтеграції України
                                      16.10.2003  N 284


                             ПЕРЕЛІК
              питань діяльності Івано-Франківського
          регіонального управління з питань банкрутства,
                      що підлягають ревізії


     Управління фінансування, бухгалтерського обліку та контролю

     1. Загальні відомості про об'єкт ревізії.

     2. Перевірка  виконання  кошторису  доходів  і  видатків   на
утримання установи:
     наявність затвердженого єдиного кошторису доходів і  видатків
та плану асигнувань;
     аналіз касових та фактичних видатків бюджету в розрізі  кодів
економічної класифікації видатків, відповідність доведених лімітів
витрат кошторисним призначенням як в цілому по установі,  так і  в
розрізі кодів економічної класифікації видатків.

     3. Касові операції:
     дотримання порядку ведення касових операцій;
     дотримання ліміту залишку готівки в касі;
     повнота та своєчасність оприбуткування одержаної готівки.

     4. Банківські операції:
     наявність відкритих рахунків у банках та в казначействі;
     законність проведених витрат по рахунках в банках,  наявність
підтверджувальних документів;
     відповідність оборотів та залишків за виписками  банку  даним
аналітичного обліку банківських операцій.

     5. Витрачання   коштів   на   оплату   праці  та  матеріальне
заохочення:
     наявність затверджених    штатних    розписів,   своєчасність
внесення до них змін;
     правильність нарахування заробітної плати;
     законність проведених витрат на  оплату  праці  за  трудовими
угодами;
     правильність оформлення табелів обліку використання  робочого
часу;
     правильність утримання   податків   та   інших   обов'язкових
платежів із заробітної плати працівників.

     6. Розрахунки з підзвітними особами:
     правильність оформлення відряджень;
     правильність відображення термінів перебування у відрядженні,
нарахування добових, квартирних;
     своєчасність подання  авансових звітів підзвітними особами на
затвердження,  наявність  заборгованості  за  ними  та   стан   її
погашення.

     7. Стан розрахунків з дебіторами і кредиторами:
     наявність простроченої заборгованості;
     своєчасність проведення звірянь з організаціями, установами.

     8. Стан   обліку   основних   засобів,   товарно-матеріальних
цінностей:
     наявність договорів про матеріальну відповідальність;
     повнота оприбуткування  в   обліку   придбаних   матеріальних
цінностей;
     забезпечення збереження  та  законність   списання   основних
засобі і матеріальних цінностей;
     своєчасність і повнота проведення річних інвентаризацій;
     проведення вибіркової   інвентаризації  основних  засобів  та
матеріальних цінностей;
     правильність списання   основних   засобів   та  матеріальних
цінностей;
     дотримання порядку видачі,  використання і зберігання бланків
довіреностей;
     перевірка стану   вжиття   заходів   з   виконання  доручення
Прем'єр-міністра України від 15.08.2003 N 48970  щодо  недопущення
заниження вартості активів.

     9. Стан бухгалтерського обліку і звітності.

     Управління правового супроводження економічних питань

     1. Перевірка  установчих  документів Київського регіонального
управління з питань банкрутства.

     2. Перевірка угод фінансово-господарської діяльності.

 Начальник управління фінансування,
 бухгалтерського обліку та
 контролю - головний бухгалтер                        А.Чубинський