МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

                            Н А К А З

                         21.01.2004  N 23

                                      Зареєстровано в Міністерстві
                                      юстиції України
                                      5 лютого 2004 р.
                                      за N 161/8760


            Про затвердження Змін до Правил виконання
              польотів та обслуговування повітряного
              руху в повітряному просторі України зі
                скороченим мінімумом вертикального
                           ешелонування


     З метою  адаптації нормативно-правових актів України з питань
обслуговування повітряного руху до стандартів Європейського  Союзу
та Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО), відповідно до
Указу Президента України від  11.06.98  N  615  (  615/98  )  "Про
затвердження  Стратегії інтеграції України до Європейського Союзу"
Н А К А З У Ю:

     1. Затвердити  Зміни  до   Правил   виконання   польотів   та
обслуговування  повітряного руху в повітряному просторі України зі
скороченим  мінімумом  вертикального  ешелонування,   затверджених
наказом Міністерства транспорту України від 11 січня 2002 року N 9
( z0041-02 ) та  зареєстрованих  у  Міністерстві  юстиції  України
18.01.2002 за N 41/6329, що додаються.

     2. Державному     департаменту     авіаційного     транспорту
(Максимов В.О.):

     2.1. Забезпечити подання цього наказу в установленому порядку
до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.

     2.2. Довести  цей наказ до відома підприємств та організацій,
зареєстрованих на території України,  які здійснюють  експлуатацію
повітряних    суден,    використання   повітряного   простору   та
обслуговування повітряного руху,  а  також  підготовку  авіаційних
фахівців за напрямом обслуговування повітряного руху.

     2.3. Привести нормативно-правові акти з питань обслуговування
повітряного руху у відповідність до цього наказу.

     3. Контроль за виконанням цього наказу  покласти  на  першого
заступника Міністра транспорту України Корнієнка В.В.

 Міністр                                                   Г.Кірпа


                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                      Наказ Міністерства
                                      транспорту України
                                      21.01.2004  N 23

                                      Зареєстровано в Міністерстві
                                      юстиції України
                                      5 лютого 2004 р.
                                      за N 161/8760


                              ЗМІНИ
          до Правил виконання польотів та обслуговування
         повітряного руху в повітряному просторі України
       зі скороченим мінімумом вертикального ешелонування,
       затверджених наказом Міністерства транспорту України
           від 11 січня 2002 року N 9  ( z0041-02 ) та
              зареєстрованих у Міністерстві юстиції
                 України 18.01.2002 за N 41/6329


     Підпункти 9.2.2  та  9.2.3  пункту  9.2  розділу 9 викласти в
такій редакції:
     "9.2.2. Якщо  диспетчер спостерігає,  що відповідач вторинної
локації у режимі C показує рівень польоту,  який відрізняється від
дозволеного рівня польоту на +- 60 м (200 футів), то диспетчер має
повідомити про це екіпажу повітряного судна та зробити запит  щодо
перевірки  встановленого  тиску  та  підтвердження  рівня  польоту
повітряного судна. Якщо після підтвердження екіпажем рівня польоту
повітряного  судна  показання  відповідача  у режимі С продовжують
відрізнятися від дозволеного рівня на +-  60  м  (200  футів),  то
диспетчер ОПР діє згідно з процедурами,  передбаченими при відмові
режиму С у ході виконання польоту.

     9.2.3. Дозволена розбіжність +- 60 м (200 футів) у показаннях
режиму  С  відповідача  вторинної  локації  залишається  чинною  в
повітряному просторі з RVSM  для  визначення  зайнятості  ешелону.
Параметр +-  60 м (200 футів) належить виключно до експлуатаційних
параметрів відповідача у режимі С.  Цей параметр ніяким  чином  не
пов'язаний з характеристиками можливості витримування висоти,  яка
вимагається MASPS RVSM".

 Начальник управління
 Укравіатрансу                                       В.Настасієнко