• Консалтингові послуги


Податок з реклами

Телерадіокомпанія на підставі договору надає рекламодавцю послуги з розміщення реклами. Водночас рекламна агенція надає консалтингові послуги з експертизи цієї реклами, перевірки відповідності її носіїв технічним вимогам телерадіокомпанії, медіаплануванню тощо. Чи є вартість цих консалтингових послуг об’єктом обкладання податком з реклами?

 

Згідно зі ст. 11 Декрету № 56-93 та п. 3 Положення про податок з реклами в м. Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 24.04.2003 р. № 360/520, об’єктом оподаткування податком з реклами є вартість послуг за встановлення та розміщення реклами.
Податок з реклами сплачується під час оплати послуг за встановлення та розміщення реклами з усіх видів оголошень i повідомлень, що передають інформацію з комерційною метою за допомогою засобів масової інформації, афіш, плакатів, рекламних щитів, інших технічних засобів, майна та одягу: на вулицях, магістралях, майданах, будинках, транспорті та в інших місцях.
Враховуючи вищенаведене, слід зазначити, що у разі надання рекламною агенцією лише вищезгаданих консалтингових послуг їх вартість не буде об’єктом обкладання податком з реклами.

Консультують фахівці Департаменту оподаткування юридичних осіб ДПА України

 
ВІСНИК ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ № 8 / 2004