УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
                  ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ

                            Н А К А З

 N 886 від 15.08.97                   Зареєстровано в Міністерстві
     м.Київ                           юстиції України
                                      22 серпня 1997 р.
 vd970815 vn886                       За N 334/2138


           ( Наказ втратив чинність на підставі Наказу
                                Фонду державного майна
             N 629 ( z0503-04 ) від 31.03.2004 )


        Щодо проведення конкурсів з продажу пакетів акцій


     На   виконання   спільного   наказу  Фонду  державного  майна
України,    Антимонопольного   комітету    України   і   Державної
комісії  з   цінних   паперів  та  фондового  ринку  від  04.08.97
N 821/55/01/204 ( z0299-97 ) Н А К А З У Ю:

     1. Затвердити Основні вимоги до  бізнес-плану,  що  подається
потенційним  покупцем  на некомерційний конкурс або на комерційний
конкурс з продажу пакета  акцій  розміром  більше  50%  статутного
фонду відкритого акціонерного товариства відповідно до пунктів 21,
27 Положення про порядок проведення конкурсів  з  продажу  пакетів
акцій   відкритих   акціонерних  товариств,  створених  у  процесі
приватизації ( z0299-97 ), згідно з додатком.
     2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Фонду державного
майна України від 26.05.94 N 301 ( z0251-94 ).
     3. Департаменту  індивідуальної  приватизації   (О.Попов)   у
триденний термін із дня прийняття забезпечити подання цього наказу
до Міністерства юстиції України.
     4. Редакційно-видавничому     відділу     (Н.Путівська)     у
десятиденний термін із дня  державної  реєстрації  у  Міністерстві
юстиції України   цього   наказу  забезпечити  його  публікацію  у
Державному інформаційному бюлетені "Про приватизацію".
     5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 Т.в.о.Голови Фонду                                       В.Ковтюх

                                                      Додаток
                                                до наказу ФДМУ від
                                                15.08.97  N 886

                    Основні вимоги до бізнес-плану

                      I. Загальні положення

     1. Назва і місцезнаходження підприємства.
     2. Умови збереження життєдіяльності підприємства.
     3. Орієнтири подальшого розвитку підприємства.
     4. Реструктуризація і погашення боргів підприємства.
     5. Можливі джерела надходження інвестицій.
     6. Соціальні наслідки приватизації.

                       II. Основні розділи*
_______________
     * На  комерційному  конкурсі  повинні  також  бути  зазначені
фіксовані  умови  та  запропонована покупцем ціна придбання пакета
акцій.

     1.  Огляд  стану  економіки  та  законодавчого  середовища  в
Україні:
     промислове виробництво;
     оплата праці;
     показники інфляції;
     кредитні ресурси;
     валютне та митне регулювання;
     зовнішньоекономічна діяльність;
     фондовий ринок;
     приватизація.
     2. Огляд галузі:
     значення для економіки держави;
     тенденції розвитку;
     порівняльна інвестиційна привабливість.
     3. Економічна,    фінансова    та   юридична   характеристика
підприємства:
     статутний фонд;
     корпоративна вартість ВАТ;
     розрахунок рентабельності та потенційної прибутковості;
     знос обладнання;
     товарно-матеріальні запаси;
     основні засоби;
     оборотні засоби;
     гудвіл (нематеріальний актив);
     кредиторська  заборгованість  (окремо  по  заробітній платі і
перед держбюджетом);
     дебіторська заборгованість;
     балансовий прибуток;
     оцінка потреб в інвестиціях з визначенням вартісних обсягів і
термінів внесення;
     довгострокові фінансові вкладення;
     незавершене будівництво;
     об'єкти соціально-побутового призначення;
     об'єкти, що не підлягають приватизації;
     мобілізаційні завдання;
     характеристика землекористування;
     аналіз реєстру акціонерів;
     участь   в  інших  господарських  товариствах,  договори  про
спільну діяльність.
     4. Загальний огляд  виробництва  та  продукції  (послуг),  що
виробляється (пропонується для виробництва):
     потужності виробництва;
     ефективність використання обладнання;
     залежність від постачання сировини, матеріалів, енергії  та
інших ресурсів;
     контроль якості та технології;
     сертифікація продукції;
     охорона навколишнього середовища.
     5. Маркетингова діяльність.
     6. Споживачі та ринки збуту.
     7. Монопольне становище підприємства:
     загальна характеристика конкурентного середовища;
     частка    основних    видів   продукції,   яка   випускається
підприємством на відповідному товарному ринку;
     наявність конкурентів на товарних ринках.

     8. Заходи по розвитку підприємства.
     8.1. Технічний опис проекту:
     спеціалізація підприємства (в разі перепрофілювання);
     придбання нового обладнання;
     освоєння випуску нових видів продукції;
     будівництво (реконструкція);
     запровадження "ноу-хау";
     вдосконалення діючої системи якості продукції;
     підвищення  ефективності використання виробничого потенціалу.
     8.2. Фінансово-економічний опис проекту:
     кошторисна вартість проекту;
     джерела, обсяги та терміни інвестування.

     9. Аналіз можливих ризиків та їх страхування.
     10. Організаційно-структурні заходи:
     структура підприємства (об'єднання) і шляхи її оптимізації;
     керівний склад;
     кадровий потенціал.

                         III. Висновки*
_______________
     * У разі,  якщо пакети акцій ВАТ  попередньо  продавались  на
конкурсах, бізнес-план не повинен суперечити умовам цих конкурсів.

     1. Фінансовий план.
     2. План-графік внесення інвестицій.
     3. План виробничої діяльності.
     4. Відомості про покупця, який пропонує бізнес-план.

____________________  _____________________________       М.П.
(підпис заявника або  (підпис  відповідальної особи   державного
уповноваженої особи)  конкурсної комісії)             органу
                                                      приватизації
"___" ___________ 199_ р.    "___" _______________ 199_ р.

 "Офіційний вісник України" N 36, стор.204
 Код нормативного акта: 3459/1997