Відновлення інформації


Як відновлюється інформація, що зберігалася у фіскальному блоці РРО, у разі виходу з ладу такого блока?


Пунктом 33 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою № 601 (за текстом — Порядок), визначено, що несправний фіскальний блок РРО підлягає заміні на новий, опломбований виробником. При цьому в новому фіскальному блоці відновлюється інформація, надана у щомісячних звітах реєстратора за останні три роки.

Таку інформацію можна отримати декількома способами, а саме: перший спосіб — це зчитування даних фіскальної пам'яті, якщо вихід із ладу фіскального блока не пов'язаний з перекручуванням таких даних та існує технічна можливість її зчитування в умовах центра сервісного обслуговування; другий — відновлення інформації на підставі даних книги обліку розрахункових операцій конкретного реєстратора, що містить щоденні звіти, які складаються на підставі відповідних розрахункових документів про рух готівкових коштів, товарів (послуг). Зазначеним Порядком не передбачено повідомлення органів державної податкової служби про відновлення інформації в новому фіскальному блоці РРО.

Вимоги до конструкції та складу фіскального блока наведено у Вимогах щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування, затверджених постановою № 1 99 (за текстом — Вимоги).

Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (за текстом — Державний реєстр) у розділі «Реєстратори розрахункових операцій, які дозволені до первинної реєстрації» містить перелік технічних засобів, що перевірялися на відповідність Вимогам. Зазначені реєстратори у своєму складі мають фіскальні блоки, ремонт яких регулюється Порядком.

Інші реєстратори з числа включених до розділу «Реєстратори розрахункових операцій, первинна реєстрація яких заборонена» Державного реєстру не відповідають Вимогам. Щодо таких реєстраторів, то згідно з п. 18 Положення про Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою № 1315, у разі зміни фіскальних вимог або вимог нормативних документів про реєстратори Державна комісія з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом встановлює терміни та порядок виведення з експлуатації або доопрацювання моделей, які не відповідають новим вимогам.

Відповідь підготовлено за сприяння Володимира ДЬЯЧКОВА - начальника відділу по контролю за сферою грального бізнесу управління організації оперативного контролю Департаменту контрольно-перевірочної роботи ДПА України

КОНСУЛЬТУЮТЬ ФАХІВЦІ ДПА УКРАЇНИ

ВІСНИК ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ № 43 / 2004