МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ

                            Н А К А З

                        23.12.2004  N 1129

                                      Зареєстровано в Міністерстві
                                      юстиції України
                                      27 грудня 2004 р.
                                      за N 1651/10250


          Про знижки до граничних акордних ставок плати
          за виконання навантажувально-розвантажувальних
          робіт з транзитними вантажами у портах України

      ( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
                                      транспорту та зв'язку
        N 43 ( z0255-05 ) від 17.02.2005 )


     Відповідно до   постанови   Кабінету  Міністрів  України  від
25.12.96 N  1548  (  1548-96-п  )  "Про  встановлення  повноважень
органів  виконавчої  влади  та виконавчих органів міських рад щодо
регулювання цін (тарифів)" Н А К А З У Ю:

     1. Затвердити до кінця  2005  року  для  транзитних  вантажів
розміри  знижок  до  граничних  акордних ставок плати за виконання
навантажувально-розвантажувальних робіт з транзитними вантажами  у
портах України,  установлених Збірником тарифів на комплекс робіт,
пов'язаних з обробленням вантажів у портах України (далі - Збірник
тарифів), затвердженим наказом Міністерства транспорту України від
31.10.95 N 392  (  z0476-95  )  (у  редакції  наказу  Міністерства
транспорту   України   від  12.03.2003  N  188  (  z0230-03  )  та
зареєстрованим у  Міністерстві   юстиції   України   26.12.95   за
N 476/1012 (із змінами та доповненнями), що додаються.

     2. Керівникам    портів    щокварталу   надавати   Державному
департаменту морського  і  річкового  транспорту  інформацію  щодо
економічної  ефективності  застосування  знижок,  затверджених цим
наказом.

     3. Державному департаменту морського і  річкового  транспорту
(Работньов В.Г.):

     3.1. Запровадити  на  постійній  основі  моніторинг та аналіз
економічної ефективності застосування портами знижок, передбачених
цим  наказом,  та  щокварталу  до  25 числа місяця,  наступного за
звітним кварталом,  інформувати Міністерство транспорту та зв'язку
України.

     3.2. Довести  цей  наказ  до відома зацікавлених підприємств,
організацій та оприлюднити в галузевих виданнях.

     4. Департаменту       нормативно-правового       забезпечення
(Ониськів М.М.)  в установленому порядку забезпечити подання цього
наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

     5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра Дунаєва Л.Ф.

 Міністр                                                   Г.Кірпа


                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                      Наказ Міністерства
                                      транспорту та зв'язку
                                      України
                                      23.12.2004  N 1129

                                      Зареєстровано в Міністерстві
                                      юстиції України
                                      27 грудня 2004 р.
                                      за N 1651/10250


                             РОЗМІРИ
            знижок до граничних акордних ставок плати
          за виконання навантажувально-розвантажувальних
          робіт з транзитними вантажами у портах України


------------------------------------------------------------------
|  N  |N групи |          Найменування вантажу          | Знижка |
| з/п |акордних|                                        |  (%)   |
|     | ставок |                                        |        |
|-----+--------+----------------------------------------+--------|
|  1  |   2    |                   3                    |   4    |
|----------------------------------------------------------------|
|             Бердянський морський торговельний порт             |
|----------------------------------------------------------------|
|  1  |   5   |Вугілля навалом                         |  30,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
|  2  |  27   |Брухт чорних металів навалом            |  30,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
|  3  |   4   |Котуни                                  |  30,00  |
|----------------------------------------------------------------|
|           Євпаторійський морський торговельний порт            |
|----------------------------------------------------------------|
|  4  |       |Автомобілі вантажні та спеціальні з     |  30,00  |
|     |       |номінальною масою понад 20 до 30 тонн   |         |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
|  5  |       |Автомобілі вантажні та спеціальні з     |  30,00  |
|     |       |номінальною масою понад 30 тонн         |         |
|----------------------------------------------------------------|
|            Ізмаїльський морський торговельний порт             |
|----------------------------------------------------------------|
|  6  |   1   |Зерно навалом (експорт)                 |  48,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
|  7  |   2   |Зерно навалом (імпорт)                  |  44,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
|  8  |  23   |Чавун у чушках                          |  19,00  |
|----------------------------------------------------------------|
|            Іллічівський морський торговельний порт             |
|----------------------------------------------------------------|
|  9  | 1, 2  |Зерно навалом                           |  50,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 10  |   4   |Руда металева                           |  47,50  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 11  |   9   |Сірка навалом                           |  50,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 12  |   9   |Мінеральні добрива навалом              |  50,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 13  |  18   |Папір та картон у рулонах, до 500 кг    |  28,90  |
|     |       |включно                                 |         |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 14  |  19   |Папір та картон у рулонах, понад 500 кг |  30,80  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 15  |       |Двадцятифутові контейнери (ISO-1C)      |  22,70  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 16  |       |Сорокафутові контейнери (ISO-1A)        |  27,53  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 17  |       |Автомобілі легкові                      |  32,20  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 18  |       |Автомобілі вантажні та спеціальні з     |  30,00  |
|     |       |номінальною масою понад 5 до 10 тонн    |         |
|----------------------------------------------------------------|
|             Керченський морський торговельний порт             |
|----------------------------------------------------------------|
| 19  |   5   |Вугілля навалом                         |  23,81  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 20  | 1, 2  |Зерно навалом                           |  50,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 21  |   6   |Кокс                                    |  34,48  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 22  |   9   |Хімічні добрива навалом                 |  34,15  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 23  |  26   |Феросплави навалом не в чушках          |  50,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 24  |  26   |Феросплави навалом у чушках             |  50,00  |
|----------------------------------------------------------------|
|                Керченський морський рибний порт                |
|----------------------------------------------------------------|
| 25  |       |Нафта і нафтопродукти                   |  50,0   |
|----------------------------------------------------------------|
|           Маріупольський морський торговельний порт            |
|----------------------------------------------------------------|
| 26  |   9   |Сірка навалом                           |  29,03  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 27  | 1, 2  |Зерно навалом                           |  37,50  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 28  |   9   |Хімічні добрива навалом (варіант        |  46,34  |
|     |       |"борт-борт")                            |         |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 29  |   9   |Хімічні добрива навалом (інші варіанти  |  19,50  |
|     |       |за винятком варіанта "борт-борт")       |         |
|----------------------------------------------------------------|
|            Миколаївський морський торговельний порт            |
|----------------------------------------------------------------|
| 30  | 1, 2  |Зерно навалом                           |  50,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 31  |   4   |Руда металева                           |  34,48  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 32  |   9   |Мінеральні добрива навалом              |  40,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 33  |       |Двадцятифутові контейнери (ISO-1C)      |  50,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 34  |       |Сорокафутові контейнери (ISO-1A)        |  50,00  |
|----------------------------------------------------------------|
|             ЗАТ "Миколаївський калійний термінал"              |
|----------------------------------------------------------------|
| 35  |   9   |Хлористий калій                         |  40,0   |
|----------------------------------------------------------------|
|              Одеський морський торговельний порт               |
|----------------------------------------------------------------|
| 36  |  23   |Чавун у чушках                          |  43,86  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 37  | 1, 2  |Зерно навалом                           |  50,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 38  |  26   |Метали чорні не в роботі, у болванках,  |  43,66  |
|     |       |зливках, чушках, пачках, листах, кругах,|         |
|     |       |прокат чорних металів (труби, рейки,    |         |
|     |       |балки, швелери, інші види прокату чорних|         |
|     |       |металів)                                |         |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 39  |  18   |Папір та картон у рулонах, до 500 кг    |  28,90  |
|     |       |включно                                 |         |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 40  |  19   |Папір та картон у рулонах, понад 500 кг |  30,80  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 41  |  22   |Тарно-штучні вантажі в пакетах          |  29,10  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 42  |       |Двадцятифутові контейнери (ISO-1C)      |  22,70  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 43  |       |Сорокафутові контейнери (ISO-1A)        |  27,50  |
|----------------------------------------------------------------|
|           Спеціалізований морський порт "Октябрьск"            |
|----------------------------------------------------------------|
| 44  |  26   |Метали чорні не в роботі, у болванках,  |  50,00  |
|     |       |зливках, чушках, пачках, листах, кругах,|         |
|     |       |прокат чорних металів (труби, рейки,    |         |
|     |       |балки, швелери, інші види прокату чорних|         |
|     |       |металів)                                |         |
|----------------------------------------------------------------|
|             Ренійський морський торговельний порт              |
|----------------------------------------------------------------|
| 45  | 1, 2  |Зерно навалом                           |  37,50  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 46  |   4   |Глинозем                                |  25,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 47  |  22   |Тарно-штучні вантажі в пакетах          |  41,17  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 48  |  11   |Хімічні добрива в мішках понад 30 кг    |  36,78  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 49  |   9   |Хімічні добрива навалом                 |  30,55  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 50  |   6   |Кокс                                    |  16,66  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 51  |   5   |Вугілля навалом                         |  50,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 52  |   4   |Залізорудна сировина                    |  50,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 53  |  11   |Продовольчі вантажі в мішках понад 30 кг|  25,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 54  |  23   |Чавун у чушках                          |  28,12  |
|----------------------------------------------------------------|
|    Сполучення Дунай-море, море-Дунай (варіант "борт-борт")     |
|----------------------------------------------------------------|
| 55  | 1, 2  |Зерно навалом                           |  50,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 56  |  22   |Тарно-штучні вантажі в пакетах          |  29,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 57  |   9   |Мінеральні добрива навалом              |  36,40  |
|----------------------------------------------------------------|
|             Скадовський морський торговельний порт             |
|----------------------------------------------------------------|
| 58  |  13   |Вантажі в ящиках та невпаковані до 250  |  26,00  |
|     |       |кг включно                              |         |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 59  |  16   |Вантажі в пачках та тюках до 250 кг     |  24,00  |
|     |       |включно                                 |         |
|----------------------------------------------------------------|
|           Усть-Дунайський морський торговельний порт           |
|----------------------------------------------------------------|
| 60  |  25   |Метали кольорові у болванках, зливках,  |  40,63  |
|     |       |чушках, метал не в роботі, у пачках,    |         |
|     |       |листах, кругах понад 250 кг             |         |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 61  |   9   |Продукція хімічної промисловості        |  45,45  |
|     |       |(навалом)                               |         |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 62  |  11   |Вантажі в мішках понад 30 кг            |  23,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 63  | 1, 2  |Зерно навалом                           |  50,00  |
|----------------------------------------------------------------|
|             Херсонський морський торговельний порт             |
|----------------------------------------------------------------|
| 64  | 1, 2  |Зерно навалом (елеватор)                |  33,30  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 65  |  26   |Феросплави навалом не в чушках          |  42,40  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 66  |  22   |Тарно-штучні вантажі в пакетах          |  37,70  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 67  |   9   |Сульфат амонію навалом (вагони,         |  18,60  |
|     |       |напіввагони)                            |         |
|----------------------------------------------------------------|
|               Морський торговельний порт "Южний"               |
|----------------------------------------------------------------|
| 68  |  26   |Метали чорні не в роботі, у болванках,  |  43,66  |
|     |       |зливках, чушках, пачках, листах, кругах,|         |
|     |       |прокат чорних металів (труби, рейки,    |         |
|     |       |балки, швелери, інші види прокату чорних|         |
|     |       |металів)                                |         |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 69  |   4   |Руда металева                           |  31,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 70  |   5   |Вугілля навалом                         |  19,55  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 71  |  23   |Чавун у чушках                          |  43,86  |
|----------------------------------------------------------------|
|                   Запорізький річковий порт                    |
|----------------------------------------------------------------|
| 72  |   5   |Вугілля навалом                         |  33,0   |
|----------------------------------------------------------------|
|       Білгород-Дністровський морський торговельний порт        |
|----------------------------------------------------------------|
| 73  |  1,2  |Зерно навалом                           |  30,00  |
|----------------------------------------------------------------|
|                      ТОВ "Керч Транс Ойл"                      |
|----------------------------------------------------------------|
| 74  |       |Нафта і нафтопродукти                   |  50,00  |
|----------------------------------------------------------------|
|             ВАТ "Миколаївський глиноземний завод"              |
|----------------------------------------------------------------|
| 75  |       |Мазут                                   |  50,00  |
|----------------------------------------------------------------|
|           Миколаївський морський торговельний порт             |
|----------------------------------------------------------------|
| 76  |   5   |Вугілля навалом                         |  18,80  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 77  |  26   |Метали чорні не в роботі, у болванках,  |  50,0   |
|     |       |зливках, чушках, пачках, листах, кругах,|         |
|     |       |прокат чорних металів (труби, рейки,    |         |
|     |       |балки, швелери, інші види прокату       |         |
|     |       |чорних металів)                         |         |
|----------------------------------------------------------------|
|           Іллічівський морський торговельний порт              |
|----------------------------------------------------------------|
| 78  |       |Контейнери завантажені, які перевозяться|         |
|     |       |залізничним транспортом у складі поїздів|         |
|     |       |"Вікінг", "Русич", "Одеса" та в інших   |         |
|     |       |напрямках                               |         |
|     |       |----------------------------------------+---------|
|     |       |двадцятифутові (ISO-1C)                 |  50,00  |
|     |       |----------------------------------------+---------|
|     |       |сорокафутові (ISO-1A)                   |  50,00  |
|     |       |----------------------------------------+---------|
|     |       |понад сорок футів                       |  50,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 79  |       |Контейнери порожні, які перевозяться    |         |
|     |       |залізничним транспортом у складі поїздів|         |
|     |       |"Вікінг", "Русич", "Одеса" та в інших   |         |
|     |       |напрямках                               |         |
|     |       |----------------------------------------+---------|
|     |       |двадцятифутові (ISO-1C)                 |  50,00  |
|     |       |----------------------------------------+---------|
|     |       |сорокафутові (ISO-1A)                   |  50,00  |
|     |       |----------------------------------------+---------|
|     |       |понад сорок футів                       |  50,00  |
|----------------------------------------------------------------|
|                Одеський морський порт                          |
|----------------------------------------------------------------|
| 80  |       |Контейнери завантажені, які перевозяться|         |
|     |       |залізничним транспортом у складі поїздів|         |
|     |       |"Вікінг", "Русич", "Одеса" та в інших   |         |
|     |       |напрямках                               |         |
|     |       |----------------------------------------+---------|
|     |       |двадцятифутові (ISO-1C)                 |  50,00  |
|     |       |----------------------------------------+---------|
|     |       |сорокафутові (ISO-1A)                   |  50,00  |
|     |       |----------------------------------------+---------|
|     |       |понад сорок футів                       |  50,00  |
|-----+-------+----------------------------------------+---------|
| 81  |       |Контейнери порожні, які перевозяться    |         |
|     |       |залізничним транспортом у складі поїздів|         |
|     |       |"Вікінг", "Русич", "Одеса" та в інших   |         |
|     |       |напрямках                               |         |
|     |       |----------------------------------------+---------|
|     |       |двадцятифутові (ISO-1C)                 |  50,00  |
|     |       |----------------------------------------+---------|
|     |       |сорокафутові (ISO-1A)                   |  50,00  |
|     |       |----------------------------------------+---------|
|     |       |понад сорок футів                       |  50,00  |
------------------------------------------------------------------
( Розміри  із  змінами,  внесеними  згідно  з Наказом Міністерства
транспорту та зв'язку N 43 ( z0255-05 ) від 17.02.2005 )

 Директор Департаменту
 економічного аналізу
 та стратегічного планування                            А.І.Демчук