МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

                            Н А К А З

 N 16/5 від 31.03.99                  Зареєстровано в Міністерстві
     м.Київ                           юстиції України
                                      31 березня 1999 р.
 vd990331 vn16/5                      за N 199/3492


              Про затвердження Положення про відділ
                 реєстрації смерті у місті Києві


     На виконання  Указу  Президента України від 30 грудня 1997 р.
N 1396/97  "Про  затвердження  Положення  про Міністерство юстиції
України" та наказу Міністерства юстиції України від 12.01.99 N 1/5
"Про  створення  відділу   реєстрації   смерті  у   місті  Києві",
Н А К А З У Ю:

     1. Затвердити Положення про відділ реєстрації смерті у  місті
Києві, що додається.
     2. Департаменту у справах цивільного стану громадян зазначене
Положення   довести   до  відома  Київського  міського  управління
юстиції.
     3. Контроль  за  виконанням  цього наказу покласти на першого
заступника  Міністра  юстиції  Стичинського  Б.С.   та   директора
департаменту у справах цивільного стану громадян Кунду В.В.

 Міністр                                                  С.Станік

                                                Затверджено
                                        Наказ Міністерства юстиції
                                        України 31.03.99 N 16/5

                            Положення
            про відділ реєстрації смерті у місті Києві

     1. Відділ реєстрації смерті у місті Києві є місцевим  органом
Міністерства  юстиції  України,  ним  створюється  і безпосередньо
підпорядковується Київському міському управлінню юстиції.
     2. Відділ  у  своїй діяльності керується Конституцією України
( 254к/96-ВР ),  законами України,  актами Президента  України  та
Кабінету    Міністрів    України,    нормативно-правовими   актами
Міністерства  юстиції  України,  Київського  міського   управління
юстиції,  місцевих  органів  виконавчої влади та органів місцевого
самоврядування м.Києва,  прийнятими в межах їх компетенції, та цим
Положенням.

     3. Основними завданнями відділу є:
     3.1. Забезпечення    повної,    своєчасної    і   правильної,
відповідної до чинного законодавства, реєстрації актів про смерть.
     3.2. Забезпечення,  у  межах визначеної компетенції,  охорони
особистих і майнових прав громадян.

     4. Відділ, відповідно до покладених на нього завдань:
     4.1. Проводить первинну реєстрацію смерті.
     4.2. Вирішує питання про внесення змін, доповнень, виправлень
до записів актів про смерть.
     4.3. Вносить зміни,  виправлення  та  доповнення  до  записів
актів  про смерть,  анулює відповідні записи актів в установленому
законодавством порядку.
     4.4. Забезпечує   належне   зберігання   та  оформлення  книг
реєстрації актів про смерть та іншої  документації,  пов'язаної  з
реєстрацією цих актів.
     4.5. Провадить  в  установленому  порядку  (на  паперових  та
електронних носіях) облік записів актів про смерть, видає повторні
свідоцтва про реєстрацію актів про смерть.
     4.6. Забезпечує  належний  облік,  зберігання  та  витрачання
бланків свідоцтв про реєстрацію актів про смерть.
     4.7. Вивчає   і   узагальнює  практику  застосування  чинного
законодавства про реєстрацію актів про смерть.
     4.8. Подає   до  Київського  міського  управління  юстиції  в
установленому законодавством порядку звіти  про  реєстрацію  актів
про смерть та використання бланків свідоцтв.
     4.9. В установленому  порядку  подає  статистичні  звіти  про
реєстрацію актів про смерть до органів статистики.
     4.10. Розглядає звернення громадян з питань,  що належать  до
компетенції  відділу,  і вживає щодо них відповідних заходів з цих
питань.
     4.11. Забезпечує  підвищення  рівня  кваліфікації працівників
відділу.
     4.12. Організовує   та   надає  громадянам  додаткові  платні
послуги правового та технічного характеру,  не передбачені Законом
України  "Про  органи  реєстрації   актів   громадянського  стану"
( 3807-12 ).
     4.13. Готує  матеріали  для   розгляду   на   кваліфікаційній
комісії,  створеній  для  визначення  рівня професійної підготовки
осіб, які мають намір працювати у відділі реєстрації смерті.
     4.14. Видає  громадянам  довідки  про  реєстрацію  актів  про
смерть у разі неможливості видачі повторних свідоцтв.

     5. Відділ,  при  виконанні  покладених  на   нього   функцій,
взаємодіє з іншими органами реєстрації актів громадянського стану,
а також з місцевими органами виконавчої влади,  органами місцевого
самоврядування.
     6. Відділ очолює  керівник,  якого  призначає  на  посаду  та
звільняє   з   посади  начальник  Київського  міського  управління
юстиції, за поданням заступника начальника управління - начальника
відділу реєстрації актів громадянського стану, з дотриманням вимог
ст.10 Закону України "Про органи реєстрації  актів  громадянського
стану" ( 3807-12 ).

     7. Керівник відділу:
     7.1. Керує   діяльністю   відділу,    забезпечує    виконання
покладених на відділ завдань і здійснення ним своїх функцій.
     7.2. Видає у межах своєї компетенції  накази,  організовує  і
контролює їх виконання.
     7.3. Затверджує функціональні обов'язки працівників відділу.
     7.4. Заохочує працівників відділу.
     7.5. Притягає до дисциплінарної відповідальності  працівників
відділу.
     7.6. Несе відповідальність за належність зберігання,  обліку,
оформлення  і  ведення  книг  реєстрації актів про смерть та іншої
документації.
     7.7. Несе  відповідальність за належність обліку,  зберігання
та витрачання бланків свідоцтв про реєстрацію актів про смерть.
     7.8. Несе відповідальність за належність організації роботи з
надання,  згідно зі ст.17 Закону України  "Про  органи  реєстрації
актів громадянського   стану"   (  3807-12  ),  додаткових  послуг
правового і технічного характеру,  не передбачених цим Законом, та
за  правильність ведення обліку,  зберігання використаних книжок і
квитанцій.
     7.9. Розпоряджається  коштами у межах затвердженого кошторису
витрат,  забезпечує дотримання фінансової та  штатної  дисципліни,
збереження коштів і матеріальних цінностей.

     8. Начальник  має  заступника,  який  призначається на посаду
начальником Київського міського  управління  юстиції  за  поданням
начальника відділу.
     9. Відділ утримується за рахунок Державного бюджету.  Штатний
розпис   відділу   затверджується  Київським  міським  управлінням
юстиції у межах установленого фонду оплати праці.
     10. Відділ  є  юридичною  особою,  має печатку із зображенням
Державного Герба України та своїм найменуванням.