Поправки
           1992 року до Додатка до Протоколу 1978 року
             до Міжнародної конвенції по запобіганню
                  забрудненню з суден 1973 року
                           ( 995_829 )

                 (прийняті резолюцією MEPC 51(32)
                       6 березня 1992 року)

     ( Про приєднання до Поправок додатково див. Постанову КМ
       N 771 ( 771-93-п ) від 21.09.93 )



     Правила Додатка I змінюються таким чином:

                           1 Правило 9

     .1 Існуючий текст пункту 1a) (iv) замінюється наступним:

     "(iv) Миттєва інтенсивність скидання нафти  не  перевищує  30
літрів на морську милю".

     .2 Існуючий текст пункту 1b) замінюється наступним:

     "b) з  судна валовою місткістю 400 рег.  т і більше,  що не є
нафтовим танкером,  а також із ллял машинного відділення нафтового
танкера,  за  винятком  ллял  відділення  вантажних насосів,  якщо
тільки стоки  машинних  ллял  не  змішані  з  залишками  нафтового
вантажу:

        (i) судно перебуває за межами особливого району;

        (ii) судно знаходиться в дорозі;

        (iii) вміст нафти в стоці без його розведення не перевищує
15 (в ступені -1) млн; і

        (iv) на  судні  знаходиться   в   дії   устаткування,   що
вимагається за правилом 16 цього Додатка".

     .3  Пункт  4  вимірюється  шляхом  вилучення  всього  другого
речення, включаючи підпункти a) - d).

     .4 Додається наступний новий пункт 7:

     "7. У випадку судна,  згаданого в пункті 6 правила  16  цього
Додатка, не оснащеного устаткуванням, що вимагається за пунктами 1
або 2 правила 16 цього Додатка,  положення підпункту b)  пункту  1
цього  правила не застосовуються до 6 липня 1998 року або до дати,
на яку судно оснащене таким устаткуванням, залежно від того, яка з
них  є  більш  ранньою.  До  цієї  дати будь-яке  скидання з  ллял
машинного відділення в море нафти або сумішей, що містять нафту, з
такого судна забороняється,  за винятком випадків,  коли дотримані
всі наступні умови:

     a) суміш,  що містить нафту,  не походить з  ллял  відділення
вантажних насосів;

     b) суміш,  що містить нафту, не змішана з залишками нафтового
вантажу;

     c) судно перебуває за межами особливого району;

     d) судно знаходиться на відстані більше 12 морських миль  від
найближчого берега;

     e) судно знаходиться в дорозі;

     f) вміст  нафти  в  стоці  становить менше 100 (в ступені -1)
млн; і

     g) на судні знаходиться  в  дії  устаткування  для  сепарації
нафтоводних  сумішей,  конструкція якого схвалена Адміністрацією з
урахуванням технічних вимог, рекомендованих Організацією (*)".

     До підпункту g) пункту 7 додається зноска такого змісту:
_______________
     "(*) Див.  Рекомендацію  з  міжнародних  технічних  вимог  до
експлуатаційних   характеристик  і  випробувань  устаткування  для
сепарації нафтоводних сумішей і  приладів  для  визначення  вмісту
нафти, прийняту Організацією резолюцією A.3Э3(X)."

                           2 Правило 10

     .1 Підпункт b) пункту 2 змінюється таким чином:

     "b) в  особливих  районах  забороняється  будь-яке скидання в
море нафти  або  сумішей,  що  містять  нафту,  із  судна  валовою
місткістю 400 рег.  т,  що не є нафтовим танкером,  крім випадків,
коли вміст нафти в стоці без його розведення не  перевищує  15  (в
ступені -1) млн".

     .2 Підпункт   b)   (v)  пункту  3  змінюється  шляхом  заміни
перехресного посилання,  що міститься в ньому, з пункту 7 на пункт
5 правила 16.

                           3 Правило 16

     Існуючий текст цього правила замінюється наступним:

            "Правило 16. Система автоматичного заміру,
              реєстрації і керування скиданням нафти
               і устаткування для фільтрації нафти

     1. Будь-яке судно валовою місткістю 400 рег.  т і більше, але
менше 10000 рег. т оснащується устаткуванням для фільтрації нафти,
що відповідає вимогам пункту 4 цього правила. Будь-яке таке судно,
що  має  на  борту  велику кількість нафтового палива,  відповідає
вимогам пункту 2 цього правила або пункту 1 правила 14.

     2. Будь-яке судно валовою місткістю 10000  рег.  т  і  більше
оснащується   устаткуванням  для  фільтрації  нафти  і  пристроями
сигналізації  й  автоматичного  припинення   будь-якого   скидання
сумішей,  що містять нафту,  коли вміст нафти в стоці перевищує 15
(в ступені -1) млн.

     3. a) Адміністрація може не застосовувати вимоги пунктів 1  і
2 цього правила до будь-якого судна,  що виконує винятково рейси в
межах особливих районів, при дотриманні всіх наступних умов:

        (i) судно   устатковане   збірним    танком    достатньої,
задовольняючої  Адміністрацію  місткості для повного збереження на
борту лляльних вод, що містять нафту;

        (ii) усі лляльні води,  що містять нафту, зберігаються  на
борту для наступного їхнього скидання в приймальні споруди;

        (iii) Адміністрація переконалася, що в достатній кількості
портів або терміналів,  куди заходить судно, є приймальні споруди,
що відповідають вимогам, для прийому таких лляльних вод;

        (iv) Міжнародне   свідоцтво  про  запобігання  забруднення
нафтою, якщо воно потрібне, містить запис про те, що судно виконує
винятково рейси в межах особливих районів; і

        (v) скинута кількість,  час і порт скидання реєструються в
Журналі нафтових операцій.

     b) Адміністрація  забезпечує,  щоб  судна  валовою  місткістю
менше  400 рег.  т були оснащені,  наскільки це практично можливо,
устаткуванням для  збереження  на  борту  нафти  або  сумішей,  що
містять нафту, або їхнього скидання відповідно до вимог пункту 1b)
правила 9 цього Додатка.

     4. Устаткування для фільтрації  нафти,  згадане  в  пункті  1
цього правила,  має схвалену Адміністрацією конструкцію і є таким,
щоб після проходження через систему будь-якої суміші,  що  містить
нафту,  яка скидається в море, вміст нафти в ній не перевищував 15
(в ступені -1) млн.  При розгляді конструкції такого  устаткування
Адміністрація   бере   до  уваги  технічні  вимоги,  рекомендовані
Організацією. (*)

     5. Устаткування для фільтрації  нафти,  згадане  в  пункті  2
цього правила,  має схвалену Адміністрацією конструкцію і є таким,
щоб після проходження через систему або системи будь-якої  суміші,
що  містить  нафту,  і  скидається  в  море,  вміст нафти в ній не
перевищував 15 (в ступені -1) млн.  Воно  оснащується  сигнальними
пристроями,    що   включаються,   коли   цей   рівень   не   може
підтримуватися.  Система   також   обладнується   пристроями,   що
забезпечують  автоматичне  припинення будь-якого скидання сумішей,
що містять нафту, коли вміст нафти в стоці перевищує 15 (в ступені
-1) млн.  При розгляді конструкції такого устаткування і пристроїв
Адміністрація  бере  до  уваги  технічні   вимоги,   рекомендовані
Організацією. (*)

     6. До суден,  поставлених до 6 липня 1993 року,  вимоги цього
правила застосовуються до 6 липня 1998 року за умови,  що ці судна
можуть  експлуатуватися  з устаткуванням для нафтоводної сепарації
(устаткування на 100 (в ступені -1) млн)".

     До пунктів 4 і 5 слід додати зноску такого змісту:
_______________
     "(*) Див.  Рекомендацію  з  міжнародних  технічних  вимог  до
експлуатаційних   характеристик  і  випробувань  устаткування  для
сепарації нафтоводних сумішей і  приладів  для  визначення  вмісту
нафти, прийняту Організацією резолюцією A.3Э3(X)".

                           4 Правило 21

     .1 Підпункт c) змінюється шляхом вилучення перших восьми слів
"якщо вони знаходяться в будь-якому особливому районі, то".

     .2 Підпункт d) вилучається.

         5 Форми A і B Додатків до Міжнародного свідоцтва
                про запобігання забрудненню нафтою

     Пункти 2.2   і   2.3  в  обох  формах  A  і  B  Доповнень  до
Міжнародного  свідоцтва   про   запобігання   забруднення   нафтою
замінюються наступним:

     "2.2. Тип встановленого устаткування для фільтрації нафти:

     2.2.1. Устаткування для  фільтрації  нафти (15 (в ступені -1)
млн) (пункт 4 правила 16)

     2.2.2. Устаткування для фільтрації нафти (15 (в  ступені  -1)
млн)   із   сигнальним   пристроєм   і  пристроєм,  що  забезпечує
автоматичне припинення скидання (пункт 5 правила 16)

     2.3. Дозволяється експлуатація судна з існуючим устаткуванням
до 6 липня 1998 року (пункт 6 правила 16), і судно оснащується:

     2.3.1.   Устаткуванням  для  нафтоводної  сепарації  (100  (в
ступені -1) млн)

     2.3.2.  Устаткуванням для фільтрації нафти (15 (в ступені -1)
млн) без сигнального пристрою

     2.3.3.  Устаткуванням для фільтрації нафти (15 (в ступені -1)
млн) з сигнальним пристроєм для ручного припинення скидання".