Поправки 1992 року до Додатка до Протоколу 1978 року до Міжнародної конвенції по запобіганню забрудненню з суден 1973 року ( 995_829 ) (прийняті резолюцією MEPC 51(32) 6 березня 1992 року) ( Про приєднання до Поправок додатково див. Постанову КМ N 771 ( 771-93-п ) від 21.09.93 ) Правила Додатка I змінюються таким чином: 1 Правило 9 .1 Існуючий текст пункту 1a) (iv) замінюється наступним: "(iv) Миттєва інтенсивність скидання нафти не перевищує 30 літрів на морську милю". .2 Існуючий текст пункту 1b) замінюється наступним: "b) з судна валовою місткістю 400 рег. т і більше, що не є нафтовим танкером, а також із ллял машинного відділення нафтового танкера, за винятком ллял відділення вантажних насосів, якщо тільки стоки машинних ллял не змішані з залишками нафтового вантажу: (i) судно перебуває за межами особливого району; (ii) судно знаходиться в дорозі; (iii) вміст нафти в стоці без його розведення не перевищує 15 (в ступені -1) млн; і (iv) на судні знаходиться в дії устаткування, що вимагається за правилом 16 цього Додатка". .3 Пункт 4 вимірюється шляхом вилучення всього другого речення, включаючи підпункти a) - d). .4 Додається наступний новий пункт 7: "7. У випадку судна, згаданого в пункті 6 правила 16 цього Додатка, не оснащеного устаткуванням, що вимагається за пунктами 1 або 2 правила 16 цього Додатка, положення підпункту b) пункту 1 цього правила не застосовуються до 6 липня 1998 року або до дати, на яку судно оснащене таким устаткуванням, залежно від того, яка з них є більш ранньою. До цієї дати будь-яке скидання з ллял машинного відділення в море нафти або сумішей, що містять нафту, з такого судна забороняється, за винятком випадків, коли дотримані всі наступні умови: a) суміш, що містить нафту, не походить з ллял відділення вантажних насосів; b) суміш, що містить нафту, не змішана з залишками нафтового вантажу; c) судно перебуває за межами особливого району; d) судно знаходиться на відстані більше 12 морських миль від найближчого берега; e) судно знаходиться в дорозі; f) вміст нафти в стоці становить менше 100 (в ступені -1) млн; і g) на судні знаходиться в дії устаткування для сепарації нафтоводних сумішей, конструкція якого схвалена Адміністрацією з урахуванням технічних вимог, рекомендованих Організацією (*)". До підпункту g) пункту 7 додається зноска такого змісту: _______________ "(*) Див. Рекомендацію з міжнародних технічних вимог до експлуатаційних характеристик і випробувань устаткування для сепарації нафтоводних сумішей і приладів для визначення вмісту нафти, прийняту Організацією резолюцією A.3Э3(X)." 2 Правило 10 .1 Підпункт b) пункту 2 змінюється таким чином: "b) в особливих районах забороняється будь-яке скидання в море нафти або сумішей, що містять нафту, із судна валовою місткістю 400 рег. т, що не є нафтовим танкером, крім випадків, коли вміст нафти в стоці без його розведення не перевищує 15 (в ступені -1) млн". .2 Підпункт b) (v) пункту 3 змінюється шляхом заміни перехресного посилання, що міститься в ньому, з пункту 7 на пункт 5 правила 16. 3 Правило 16 Існуючий текст цього правила замінюється наступним: "Правило 16. Система автоматичного заміру, реєстрації і керування скиданням нафти і устаткування для фільтрації нафти 1. Будь-яке судно валовою місткістю 400 рег. т і більше, але менше 10000 рег. т оснащується устаткуванням для фільтрації нафти, що відповідає вимогам пункту 4 цього правила. Будь-яке таке судно, що має на борту велику кількість нафтового палива, відповідає вимогам пункту 2 цього правила або пункту 1 правила 14. 2. Будь-яке судно валовою місткістю 10000 рег. т і більше оснащується устаткуванням для фільтрації нафти і пристроями сигналізації й автоматичного припинення будь-якого скидання сумішей, що містять нафту, коли вміст нафти в стоці перевищує 15 (в ступені -1) млн. 3. a) Адміністрація може не застосовувати вимоги пунктів 1 і 2 цього правила до будь-якого судна, що виконує винятково рейси в межах особливих районів, при дотриманні всіх наступних умов: (i) судно устатковане збірним танком достатньої, задовольняючої Адміністрацію місткості для повного збереження на борту лляльних вод, що містять нафту; (ii) усі лляльні води, що містять нафту, зберігаються на борту для наступного їхнього скидання в приймальні споруди; (iii) Адміністрація переконалася, що в достатній кількості портів або терміналів, куди заходить судно, є приймальні споруди, що відповідають вимогам, для прийому таких лляльних вод; (iv) Міжнародне свідоцтво про запобігання забруднення нафтою, якщо воно потрібне, містить запис про те, що судно виконує винятково рейси в межах особливих районів; і (v) скинута кількість, час і порт скидання реєструються в Журналі нафтових операцій. b) Адміністрація забезпечує, щоб судна валовою місткістю менше 400 рег. т були оснащені, наскільки це практично можливо, устаткуванням для збереження на борту нафти або сумішей, що містять нафту, або їхнього скидання відповідно до вимог пункту 1b) правила 9 цього Додатка. 4. Устаткування для фільтрації нафти, згадане в пункті 1 цього правила, має схвалену Адміністрацією конструкцію і є таким, щоб після проходження через систему будь-якої суміші, що містить нафту, яка скидається в море, вміст нафти в ній не перевищував 15 (в ступені -1) млн. При розгляді конструкції такого устаткування Адміністрація бере до уваги технічні вимоги, рекомендовані Організацією. (*) 5. Устаткування для фільтрації нафти, згадане в пункті 2 цього правила, має схвалену Адміністрацією конструкцію і є таким, щоб після проходження через систему або системи будь-якої суміші, що містить нафту, і скидається в море, вміст нафти в ній не перевищував 15 (в ступені -1) млн. Воно оснащується сигнальними пристроями, що включаються, коли цей рівень не може підтримуватися. Система також обладнується пристроями, що забезпечують автоматичне припинення будь-якого скидання сумішей, що містять нафту, коли вміст нафти в стоці перевищує 15 (в ступені -1) млн. При розгляді конструкції такого устаткування і пристроїв Адміністрація бере до уваги технічні вимоги, рекомендовані Організацією. (*) 6. До суден, поставлених до 6 липня 1993 року, вимоги цього правила застосовуються до 6 липня 1998 року за умови, що ці судна можуть експлуатуватися з устаткуванням для нафтоводної сепарації (устаткування на 100 (в ступені -1) млн)". До пунктів 4 і 5 слід додати зноску такого змісту: _______________ "(*) Див. Рекомендацію з міжнародних технічних вимог до експлуатаційних характеристик і випробувань устаткування для сепарації нафтоводних сумішей і приладів для визначення вмісту нафти, прийняту Організацією резолюцією A.3Э3(X)". 4 Правило 21 .1 Підпункт c) змінюється шляхом вилучення перших восьми слів "якщо вони знаходяться в будь-якому особливому районі, то". .2 Підпункт d) вилучається. 5 Форми A і B Додатків до Міжнародного свідоцтва про запобігання забрудненню нафтою Пункти 2.2 і 2.3 в обох формах A і B Доповнень до Міжнародного свідоцтва про запобігання забруднення нафтою замінюються наступним: "2.2. Тип встановленого устаткування для фільтрації нафти: 2.2.1. Устаткування для фільтрації нафти (15 (в ступені -1) млн) (пункт 4 правила 16) 2.2.2. Устаткування для фільтрації нафти (15 (в ступені -1) млн) із сигнальним пристроєм і пристроєм, що забезпечує автоматичне припинення скидання (пункт 5 правила 16) 2.3. Дозволяється експлуатація судна з існуючим устаткуванням до 6 липня 1998 року (пункт 6 правила 16), і судно оснащується: 2.3.1. Устаткуванням для нафтоводної сепарації (100 (в ступені -1) млн) 2.3.2. Устаткуванням для фільтрації нафти (15 (в ступені -1) млн) без сигнального пристрою 2.3.3. Устаткуванням для фільтрації нафти (15 (в ступені -1) млн) з сигнальним пристроєм для ручного припинення скидання".