УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
                  ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ

                            Н А К А З

 N 301 від 26.05.94                   Зареєстровано в Міністерстві
     м.Київ                           юстиції України
                                      14 жовтня 1994 р.
                                      за N 251/461

           ( Наказ втратив чинність на підставі Наказу
                                Фонду державного майна
             N 886 ( z0334-97 ) від 15.08.97 )

        Про затвердження Положення про типовий бізнес-план

      ( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду майна
        N 81 ( z0197-96 ) від 29.01.96 )


     На  виконання  Державної  програми  приватизації  на 1994 рік
( 3876-12 )  Н А К А З У Ю:

     1. Затвердити Положення про типовий бізнес-план (додається).
     2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови Фонду Державного майна України В.В.Васильєва.

   Голова Фонду                                         В.В.Прядко

                                      Затверджено
                                      Наказ Фонду державного
                                      майна України
                                      26.05.94  N 301

                            ПОЛОЖЕННЯ

                     Про типовий бізнес-план

     1. Загальні положення
     1.1. Це  Положення,  разроблене   відповідно   до   Державної
програми  приватизації  на  1994  рік та інших нормативно-правових
актів,  якими  регламентуються  процеси   приватизації,   визначає
порядок  розробки  покупцями  бізнес-планів  та  вимоги до них при
приватизації майна державних підприємств.
     1.2. Бізнес-планом    вважається   документ,   який   містить
зобов'язання покупців   щодо   подальшої   експлуатації    об'єкта
приватизації та  обгрунтування можливостей їх виконання відповідно
до вимог, що встановлюються Фондом державного майна України.
     1.3. Бізнес-план розробляється покупцями у разі:
     продажу об'єкта приватизації за некомерційним конкурсом;
     продажу контрольного  пакета  акцій на неконкурентних засадах
іноземним інвесторам;
     при створенні  спільного  (за  участю держави) підприємства з
іноземними інвестиціями.

     2. Порядок розроблення та подання бізнес-плану
     2.1. За  інформацією,  необхідною  для розробки бізнес-плана,
претендент звертається до конкурсної комісії.  У разі, якщо спосіб
приватизації об'єкта ще не визначено, претендент отримує необхідну
інформацію  для   розробки   бізнес-плану   шляхом   участі   його
представника  в  комісії  по  приватизації  відповідно  до чинного
законодавства.  При  створенні  спільного  (за   участю   держави)
підприємства  з іноземними інвестиціями іноземний інвестор одержує
інформацію від адміністрації підприємства,  на базі якого  спільне
підприємство створюється.
     2.2. В  бізнес-плані  дається  інформація,  яка  характеризує
виробничо-господарську діяльність підприємства за останній звітний
рік як в цілому,  так і  за  структурними  одиницями,  визначеними
Положенням   "Про  порядок  приватизації  структурних  підрозділів
(одиниць)  підприємств   (об'єднань)"   від  4  травня  1994  року
N  265/13/01  (  z0104-94  )  та  стратегічні   питання   розвитку
підприємства на 2-3-річну перспективу.
     2.3. Бізнес-план подається покупцем:
     конкурсній комісії,  якщо способом  приватизації  встановлено
продаж    за   некомерційним   конкурсом   об'єктів   приватизації
(підприємства, його структурного підрозділу, об'єкта незавершеного
будівництва,  пакета акцій,  тощо) у термін, визначений конкурсною
комісією;
     органові приватизації  (разом  з  заявою),  якщо  створюється
спільне (за участю держави) підприємство з іноземними інвестиціями
та при продажу контрольного пакета акцій на неконкурентних засадах
іноземним інвесторам.
     2.4. Заходи та пропозиції, викладені покупцем у бізнес-плані,
враховуються при укладанні договору купівлі-продажу.

     3. Структура бізнес-плану
     3.1. Бізнес-план (зразок додається) містить такі розділи:

                  Юридичний статус підприємства

     Наводяться повна   і   скорочена   назви  підприємства;  його
юридична адреса;  код за загальним  класифікатором  підприємств  і
організацій (ЗКПО); номер і дата державної реєстрації; повна назва
та юридична  адреса  об'єднання  (асоціації,  концерну  тощо),  до
складу якого входить підприємство;  форма  власності  та  правовий
статус; перелік засновників та  розміру  їх  часток  у  статутному
капіталі;       обгрунтування       запропонованої        покупцем
організаційно-правової форми та перспектив її подальшої  зміни  (у
разі, якщо покупець має такі наміри).

       Стисла історична довідка про діяльність підприємства

     У цьому   розділі   подається  інформація  про  спеціалізацію
підприємства;  перелік  основних  видів   продукції   та   послуг;
зазначаються обсяги виробництва; наводиться опис земельної ділянки
та  виробничих  площ,  а  також  загальні  висновки   щодо   стану
підприємства.

        Характеристика продукції (послуг), що виробляюється
    та пропонується виробляти підприємством, та ринків збуту

     У цьому  розділі  наводиться перелік та показники виробництва
основних видів продукції (послуг) за звітний рік та прогноз на три
роки; удосконалення структури продукції, яка виробляється; сучасне
становище підприємства на ринках збуту  та  пропозиції  щодо  його
поліпшення; пропозиції покупця щодо післяреалізаційного сервісного
обслуговування (стосовно технічної продукції).

             Характеристика конкурентного середовища

     У цьому розділі описується галузь; наводиться інформація щодо
підприємств,  які виробляють  аналогічну  продукцію  (послуги)  та
здійснюють  її  збут  на  тих  же самих ринках,  що й підприємство
(надалі - конкурентів);  дається загальна характеристика якісних і
кількісних  показників продукції ,  яка виробляється;  особливості
продукції (послуг) підприємства та пропозиції щодо  підвищення  її
конкурентоспроможності.

                   План маркетингової діяльності

     Наводяться відомості  про наявні на підприємстві маркетингові
служби; подаються схема та характеристика існуючих каналів збуту і
пропозиції   покупця   щодо  їх  удосконалення,  засобів  реклами,
ціноутворення.
     Необхідно подати  відомості  про діяльність підприємства щодо
просування продукції яка виробляється на ринки  збуту  (наприклад,
безкоштовні   зразки,  тощо),  використання  торговельних  знаків,
організації  продажу   продукції   (транспортного   обслуговування
покупців, механізму розрахунків за придбану продукцію), експортної
діяльності підприємства  з  визначенням  існуючих  і  запланованих
контрактів та грошових надходжень.
     У цьому  розділі  наводяться  характеристики   постачальників
сировини  на підприємство з зазначенням її якості (влаштовує чи не
влаштовує),  кількіості,  ритмічності надходження за регіонами  та
пропозиції  покупця щодо вдосконалення існуючої системи постачання
сировини  на  підприємство,  можливостей  зміни  сировини  (низька
якість, висока монопольна ціна).

             План виробничої діяльності підприємства

     Наводяться відомості    щодо    виробничого    процесу     на
підприємстві; відповідності  діючих  технологій  сучасним вимогам;
машин та обладнання з зазначенням кількості і терміну роботи.
     Подаються схеми виробничих потоків.
     У цьому   розділі   також  даються  пропозиції  покупця  щодо
оновлення  машин та обладнання;  вдосконалення виробничого процесу
на підприємстві на основі прогресивної техніки та технології.

                       Організаційний план

     У цьому   розділі   наводиться   інформація   щодо   існуючої
організаційної структури  підприємства  та пропозиції покупця щодо
її вдосконалення;  забезпеченості  підприємства   робочою   силою;
структури кадрів; кваліфікації робітників.
     Подаються відомості   про  діючу  систему  заробітної  плати,
механізм   її   нарахування    різним    категоріям    працівників
підприємства,  систему  преміювання,  розмір  середньої заробітної
плати і надбавок за категоріями працівників: пропозиції щодо зміни
системи оплати праці.

              План охорони навколишнього середовища

     У цьому   розділі   наводиться    інформація    щодо    стану
навколишнього середовища,  існуючих  проблем,  першочерговості  їх
вирішення; джерел фінансування проведення природозахисних  заходів
з визначенням термінів виконання.

              Фінансовий план та програма інвестицій

     У цьому розділі дається обгрунтування інвестиційних  вкладень
покупця   у   підприємство  та  джерела  їх  отримання  (залучення
кредитів,  акціонерний  чи  пайовий   капітал   тощо);   прогнозні
показники балансу підприємства, прогноз прибутку та збитку (на три
роки),  додаються  баланс   підприємства,   звіт   про   фінансові
результати  та  їх використання,  звіт про фінансово-майновий стан
підприємства за останній звітний рік.

       Про заходи з мобілізаційної підготовки підприємства
( Пункт 3.1 доповнено абзацом двадцять  п'ятим  згідно  з  Наказом
Фонду майна N 81 ( z0197-96 ) від 29.01.96 )

     Підприємство виконує визначені йому мобілізаційні завдання, у
тому числі    щодо    створення   та   збереження   мобілізаційних
потужностей, а  також  спеціальних  формувань  та   мобілізаційних
резервів, матеріальних та продовольчих ресурсів,  страхового фонду
документації.  (  Пункт  3.1  доповнено  абзацом  двадцять  шостим
згідно з Наказом Фонду майна N 81 ( z0197-96 ) від 29.01.96 )
     Під  час  розроблення   нового   мобілізаційного   плану   на
особливий період  чи  його  коригування  зазначеному  підприємству
може бути  доведено  нове  мобілізаційне  завдання.  (  Пункт  3.1
доповнено абзацом двадцять сьомим згідно з Наказом Фонду  майна  N
81 ( z0197-96 ) від 29.01.96 )

              Аналіз можливих ризиків та страхування

     Наводяться відомості щодо оцінки можливих ризиків,  джерел та
заходів їх запобігання; можливого страхування.

                            Висновки.

     У стислій  формі  підводяться  підсумки по всіх вищенаведених
розділах та переконливо обгрунтовується обраний варіант подальшого
розвитку підприємства.
     Для створюваних спільних (за участю  держави)  підприємств  з
іноземними   інвестиціями   бізнес-план   розробляється  за  всіма
зазначеними  розділами  з  обов'язковим  визначенням  запланованих
іноземних інвестицій по видах згідно з Декретом Кабінету Міністрів
України "Про режим іноземного  інвестування";  розмірів  та  форми
внесків  засновників  у статутний фонд;  запропонованого розподілу
статутного   фонду;   пропозицій   щодо    виробничо-господарської
діяльності    спільного   підприємства   та   взаємовідносин   між
засновниками;  плану розвитку спільного  підприємства;  можливості
реінвестування прибутку.
     У випадку,  коли спільне (за участю держави)  підприємство  з
іноземними  інвестиціями  створюється  на базі структурної одиниці
(групи  структурних  одиниць),  вся  інформація   у   бізнес-плані
подається  стосовно  цієї  структурної  одиниці (групи структурних
одиниць).
     У випадку, якщо внеском з боку держави у спільне підприємство
з іноземними інвестиціями є інвентарний об'єкт (група  інвентарних
об'єктів);  кошти,  цільові банківські вклади,  паї, акції та інші
цінні папери;  майнові права,  що випливають з авторського  права,
сукупність технічних, технологічних, комерційних знань, оформлених
у  вигляді  технічної  документації;  права  користування  землею,
водою,  ресурсами, будинками, спорудами, обладнанням, а також інші
майнові права; інші цінності;  бізнес-план  розробляється тільки у
проектній  частині  за всіма вищенаведеними розділами згідно з цим
внеском.
     У разі   приватизації  об'єкта  незавершеного  будівництва  у
бізнес-плані  наводяться   відомості   щодо   юридичного   статусу
підприємства,  якому  належить цей об'єкт (назва будови (об'єкта),
її місцезнаходження,  юридична адреса Замовника, назва та юридична
адреса об'єднання (асоціації,  концерну, корпорації тощо) до якого
відноситься об'єкт);  загальної  характеристики  будови  (об'єкта)
(призначення будови,  проектна потужність,  генеральний підрядник,
генеральний    проектувальник,    характер    будівництва    (нове
будівництво,   розширення,   реконструкція),   проектна   вартість
будівництва,  початок будівництва, дата консервації або припинення
будівництва,  строки  будівництва  по нормі або по проекту,  площа
земельної ділянки під  забудову);  фінансового  стану  будівництва
(вартість  будівництва  за  станом на дату приватизації,  освоєний
обсяг капіталовкладень, рівень будівельної готовності); пропозиції
претендента   щодо   подальшої   експлуатації   об'єкта  (загальна
характеристика продукції (послуг),  що передбачається вироблювати,
її  конкурентоспроможність  на  ринку збуту,  перспективні основні
показники виробничої діяльності підприємства).

                                                   Додаток
                                      до Положення   про   типовий
                                      бізнес-план

                           Бізнес -план

             Розділ 1. Юридичний статус підприємства

     1. Повна і скорочена назви __________________________________
 _________________________________________________________________
     2. Код за ЗКПО ______________________________________________
     3. Юридична адреса __________________________________________
 _________________________________________________________________
     4. Номер та дата реєстрації підприємства ____________________
 _________________________________________________________________
                       (для юридичних осіб)
     5. Повна  назва  та  юридична  адреса об'єднання (асоціації,
концерну, корпорації   і   т.ін.),   до   складу   якого   входить
підприємство _____________________________________________________
     6. Форма власності __________________________________________
     7. Перелік  засновників  з визначенням їх частки у статутному
капіталі _________________________________________________________
 _________________________________________________________________
     8. Обгрунтування  запропонованої організаційно-правової форми
та перспектив її подальшої зміни
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________

    Розділ 2. Стисла історична довідка діяльності підприємства

     1. Спеціалізація діяльності підприємства
     (Перелік основних  видів  продукції  (послуг) підприємства за
номенклатурою)
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
     2.   Характеристика    обсягів    виробництва    підприємства
(табл. 2.1)
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
     3. Загальні висновки щодо поточного стану підприємства
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
     4. Опис земельної ділянки та виробничих площ
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________

     Розділ 3.  Характеристика продукції (послуг), що вироблюються
     (пропонується вироблювати) підприємством та ринків збуту

     1. Опис  основних  видів продукції (послуг),  що виробляються
підприємством та  пропозиції  щодо  раціоналізації  структури   її
випуску (табл. 3.1.)
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________

     2. Характеристика ринків
     2.1. Історичний  та сучасний поділ ринку збуту та перспективи
його зміни
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
     2.2. Реалізація  продукції  (послуг)  підприємства за ринками
збуту та пропозиції щодо оптимізації системи продажу (табл. 3.2.)
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________

     3. Пропозиції щодо організації післяреалізаційного сервісного
обслуговування (стосовно технічної продукції)
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________

         Розділ 4. Характеристика конкурентного середовища

     1. Характеристика конкурентів (табл. 4.1)
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
     2. Особливості  вироблюваної   продукції   підприємством   та
пропозиції щодо підвищення їх конкурентоспроможності
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________

             Розділ 5. План маркетингової діяльності

     1. Перелік   і   характеристика   наявних   на   підприємстві
маркетингових служб (служб збуту) ________________________________
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
     2. Характеристика  існуючих  каналів збуту продукції (послуг)
підприємства та пропозиції щодо вдосконалення збуту (табл. 5.1.)
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
     3. Характеристика  постачання  на  підприємство  сировини  та
пропозиції (табл. 5.2.) __________________________________________
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________

        Розділ 6. План виробничої діяльності підприємства

     1. Опис   виробничого   процесу   та   пропозиції  щодо  його
вдосконалення ____________________________________________________
 _________________________________________________________________
     2. Характеристика існуючих машин і обладнання  та  пропозиції
щодо їх оновлення (табл. 6.1.)
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________

                  Розділ 7. Організаційний план

     1. Опис існуючої організаційної структури та пропозиції  щодо
її зміни
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
     2. Характеристика  якісного і кількісного складу працюючих на
підприємстві  та  пропозиції  щодо  зміни   чисельності  працюючих
(табл. 7.1, 7.2.).
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
     3. Розподіл заробітної плати  і  премій  та  пропозиції  щодо
зміни системи оплати праці (табл. 7.3.)
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________

            Розділ 8. Охорона навколишнього середовища

     1. Існуючі   природоохоронні   проблеми  на  підприємстві  та
пропозиції щодо їх вирішення.
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________

         Розділ 9. Фінансовий план та програма інвестицій

     1. Баланс підприємства за звітний рік.
     2. Звіт  підприємства  про   фінансові   результати   та   їх
використання за звітний рік.
     3. Звіт про фінансово-майновий стан підприємства  за  звітний
рік.
     4. Розмір та обгрунтування інвестиційних вкладень  покупця  у
підприємство (табл. 9.1).
     5. Прогнозні    фінансові      показники         підприємства
(табл.  9.2, 9.3).

        Розділ 10. Аналіз можливих ризиків та страхування

 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________

                            Висновки.
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________


                                               Таблиця 2.1.

         Основні техніко-економічні показники діяльності
                   підприємства за звітний рік
 -----------------------------------------------------------------
 |        Показники         |     Одиниці     |   За звітний рік |
 |                          |   вимірювання   |                  |
 |--------------------------+-----------------+------------------|
 |1. Реалізація продукції   |                 |                  |
 |    (послуг)              |                 |                  |
 |2. Основні фонди          |                 |                  |
 |3. Оборотні фонди         |                 |                  |
 |4. Рентабельність         |                 |                  |
 |5. Чисельність працюючих  |                 |                  |
 -----------------------------------------------------------------

                                                Таблиця 3.1.

          Показники виробництва основних видів продукції
                 за звітний рік та на перспективу
 -----------------------------------------------------------------
 |Найменува-|Обсяг випуску|Частка     в|Оптова  ціна|Витрата     |
 |ння проду-|(нат. од.)   |загальному  |(тис. крб.) |(тис.крб.)  |
 |кції (пос-|             |обсязі      |            |            |
 |луг)      |             |вироблюваної|            |            |
 |          |             |продукції   |            |            |
 |          |             |(відсотки)  |            |            |
 |----------+-------------+------------+------------+------------|
 |          |факт|прогноз |факт|прогноз|факт|прогноз|факт|прогноз|
 -----------------------------------------------------------------

                                                Таблиця 3.2.

        Реалізація продукції за звітний рік та прогноз на
               перспективу залежно від ринки збуту
                       (натуральні одиниці)
 -----------------------------------------------------------------
 |Найменуван-|                 Обсяги реалізації                 |
 |ня продук- |---------------------------------------------------|
 |ції (пос-  |На місцевому|В області   |В межах     |Поза межами |
 |луг)       |  ринку     |            |України     |України     |
 |-----------+------------+------------+------------+------------|
 |           |факт|прогноз|факт|прогноз|факт|прогноз|факт|прогноз|
 -----------------------------------------------------------------

                                                Таблиця 4.1.

         Характеристика кількісних та якісних показників
             продукції (послуг) основних конкурентів
 -----------------------------------------------------------------
 | Підприємства    галузі, |  Найменування  | Переваги продукції |
 | що виробляють аналогічну|    продукції   |    конкурентів     |
 | продукцію (послуги)     |                |                    |
 -----------------------------------------------------------------

                                                Таблиця 5.1.

             Існуючі канали збуту продукції (послуг)
                  підприємства та у перспективі
 -----------------------------------------------------------------
 |       Перелік каналів        |Кількість реалізованої продукції|
 |           збуту              |--------------------------------|
 |                              |За звітний рік |     Прогноз    |
 |------------------------------+---------------+----------------|
 |1. Відповідні торговельні     |               |                |
 |   організації                |               |                |
 |2. Власні фірмові магазини    |               |                |
 |3. Власні відділи у державних |               |                |
 |   магазинах                  |               |                |
 |4. Підприємства               |               |                |
 |5. Закордонний ринок          |               |                |
 |6. Інше                       |               |                |
 -----------------------------------------------------------------

                                                Таблиця 5.2.

              Існуючі канали постачання сировини на
                  підприємство та у перспективі
 -----------------------------------------------------------------
 |Перелік постачаль-     |Обсяг         |Якість       |Можливості|
 |ників за регіонами     |   сировини,  |   сировини  |  заміни  |
 |                       | що надходять |             | сировини |
 |-----------------------+--------------|             |          |
 |існуючі |на перспективу|факт| прогноз |             |          |
 -----------------------------------------------------------------

                                                Таблиця 6.1.

           Перелік та характеристика за терміном служби
            головних машин і обладнання та пропозиції
 -----------------------------------------------------------------
 |Групи     |Наявна |  Термін служби       |Кількість обладнання,|
 |обладнання|кіль-  |----------------------|що необхідно         |
 |          |кість  |1/3|2/3|1/2|1|більше 1|встановити           |
 |          |       |     нормативного     |                     |
 -----------------------------------------------------------------

                                                Таблиця 7.1.

        Чисельність робітників і службовців та пропозиції
             покупця щодо реструктуризації персоналу
 -----------------------------------------------------------------
 |         Кількість працівників на підприємстві (чол.)          |
 |---------------------------------------------------------------|
 |      Всього      |               в тому числі                 |
 |------------------+--------------------------------------------|
 | факт | прогноз   |  інженерно-технічного  | адміністративного |
 |      |           |       персоналу        |      персоналу    |
 |      |           |------------------------+-------------------|
 |      |           |  факт |    прогноз     | факт |   прогноз  |
 -----------------------------------------------------------------

                                                Таблиця 7.2.

               Розподіл робітників та службовців за
                 освітним та віковим показниками
 -----------------------------------------------------------------
 |Показники|              Освіта      |           Вік            |
 |         |--------------------------+--------------------------|
 |         |серед.|серед.|незак.|вища |до|31-40|41-50|понад      |
 |         |      | спец.|вища  |     |30|     |     |   50 років|
 -----------------------------------------------------------------

                                                Таблиця 7.3.

       Середня заробітна плата окремих категорій працівників
 -----------------------------------------------------------------
 |         Категорія         |  Середня  | Середня  |   Прогноз  |
 |        працівників        | заробітна | величина | заробітної |
 |                           |   плата   | надбавок |    плати   |
 |---------------------------+-----------+----------+------------|
 | 1. Керівний персонал      |           |          |            |
 | 2. Управлінський персонал |           |          |            |
 | 3. Виробничий персонал    |           |          |            |
 -----------------------------------------------------------------

                                                Таблиця 9.1.

                 Програма інвестиційних вкладень
 -----------------------------------------------------------------
 | Заплановані|  Необхідні кошти  | Джерела отримання |  Термін  |
 |  заходів   |-------------------|                   |          |
 |            |Од.виміру|Кількість|                   |          |
 -----------------------------------------------------------------

                                                Таблиця 9.2.

             Прогнозний баланс підприємства на 3 роки
 -----------------------------------------------------------------
 |             Показники              |           Роки           |
 |------------------------------------+--------------------------|
 | 1. Основні засоби                  |                          |
 | 2. Товарно-матеріальні запаси      |                          |
 | 3. Виплати по дебіторській         |                          |
 |    заборгованості                  |                          |
 | 4. Каса                            |                          |
 |------------------------------------+--------------------------|
 |              Всього                |                          |
 |------------------------------------+--------------------------|
 | 5. Кредиторська заборгованість     |                          |
 |    по   основних  операціях  і     |                          |
 |    нарахування                     |                          |
 | 6. Кредиторська заборгованість     |                          |
 |    по оподаткуванню                |                          |
 | 7. Інше фінансування               |                          |
 | 8. Резерв по прибутках і збитах    |                          |
 -----------------------------------------------------------------

                                                Таблиця 9.3.

             Прогноз прибутку та збитку (на три роки)
 -----------------------------------------------------------------
 |             Показники             |            Роки           |
 |-----------------------------------+---------------------------|
 | 1. Виручка (валовий доход)        |                           |
 |    від реалізованої продукції     |                           |
 | 2. Собівартість реалізованої      |                           |
 |    продукції                      |                           |
 | 3. Валовий прибуток               |                           |
 | 4. Витрати на утримання персоналу |                           |
 |    та інші витрати                |                           |
 | 5. Податок                        |                           |
 | 6. Прибуток після оподаткування   |                           |
 |    (чистий прибуток)              |                           |
 -----------------------------------------------------------------