МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

                            Н А К А З

                        24.11.2005  N 454


                Про рішення щодо скарги товариства
          з обмеженою відповідальністю "БМС Консалтінг"


     Відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів,  робіт і
послуг  за  державні  кошти"  (  1490-14  ),  наказу  Міністерства
економіки   України  від  04.12.2000  N  264  (  z0919-00  )  "Про
затвердження Порядку розгляду скарг учасників  процедур  державних
закупівель  щодо  організації  та  здійснення  процедур закупівель
товарів, робіт і послуг за державні кошти" Н А К А З У Ю:

     1. Затвердити висновок  щодо  розгляду  скарги  товариства  з
обмеженою  відповідальністю  "БМС Консалтінг" стосовно організації
та здійснення Міністерством оборони України процедури закупівлі за
державні кошти принтерів,  сканерів, джерел безперервного живлення
(оголошення   про   закупівлю   в   бюлетені   "Вісник   державних
закупівель", 2005 р., N 27, огол. 09444), що додається.

     2. Скаргу   товариства   з  обмеженою  відповідальністю  "БМС
Консалтінг" залишити без задоволення відповідно  до  висновку,  що
додається.

     3. Міністерству    оборони   України   продовжити   процедуру
закупівлі, керуючись висновком, що додається.

     4. Відділу  оскаржень  та  правового  забезпечення  державних
закупівель  довести  цей  наказ  до  відома товариства з обмеженою
відповідальністю "БМС Консалтінг", Міністерства оборони України та
Державного  казначейства України протягом трьох робочих днів з дня
його підписання.

 Перший заступник Міністра                               С.Романюк


                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                      Наказ Міністерства
                                      економіки України
                                      24.11.2005  N 454


                             ВИСНОВОК
            відповідальністю "БМС Консалтінг" стосовно
             організації та здійснення Міністерством
               оборони України процедури закупівлі
              за державні кошти принтерів, сканерів,
                  джерел безперервного живлення


     За результатом   розгляду   скарги   товариства  з  обмеженою
відповідальністю  "БМС  Консалтінг"  (далі  -  Скаржник)  стосовно
організації  та  здійснення  Міністерством оборони України (далі -
Замовник)  процедури  закупівлі  за  державні   кошти   принтерів,
сканерів,  джерел  безперервного  живлення  та на підставі наданих
Скаржниками  і  Замовником  матеріалів  установлено,  що  тендерна
документація,  яка  надавалась Замовником учасникам для підготовки
тендерних пропозицій,  не повною мірою відповідає  вимогам  Закону
України "Про закупівлю товарів,  робіт і послуг за державні кошти"
( 1490-14 ) (далі - Закон), зокрема:
     підпунктом 1.12    тендерної    документації   передбачається
можливість коригування специфікації продукції під  час  підписання
договору  про  закупівлю,  що  суперечить частині п'ятій статті 26
Закону ( 1490-14 );
     у підпункті   2.3   тендерної   документації  відсутнє  чітке
визначення показника (критерію) відповідності щодо кваліфікаційної
вимоги "Відповідний досвід підприємницької діяльності". Крім того,
не  визначено  прийнятних  для  Замовника  кількісних  і   якісних
параметрів  кваліфікаційних вимог,  запропонованих у підпункті 2.3
тендерної документації, згідно з якими Замовник буде встановлювати
відповідність тендерної пропозиції цим вимогам;
     частиною першою   підпункту   3.1   тендерної    документації
передбачається надання учасниками торгів договору про повноваження
від виробника запропонованої продукції.  Установлення такої вимоги
можна  розцінювати  як  дискримінацію,  оскільки  вона звужує коло
потенційних учасників - суб'єктів господарювання,  які  згідно  із
законодавством   України   мають  право  реалізовувати  відповідну
продукцію.  До того ж,  виробник продукції  не  зобов'язаний  мати
відношення  до конкретних торгів і виконання учасником торгів умов
тендерної документації та власної тендерної пропозиції;
     частиною другою    підпункту   3.1   тендерної   документації
встановлено  вимогу  щодо  включення  продукції,  що  є  предметом
закупівлі,   до   переліку  засобів  загального  призначення,  які
дозволені для забезпечення технічного захисту інформації. Однак не
визначено,   яким   чином   повинна   підтверджуватися  відповідна
інформація;
     методика оцінки  тендерних пропозицій,  зазначена в пункті 11
тендерної  документації,  містить  три  критерії   оцінки.   Однак
застосування критерію
     якість і відповідність запропонованого  виконавцем  продукції
технічним вимогам тендерної документації"" суперечить статтям 26 і
27 Закону ( 1490-14 ) та не узгоджується з іншим критерієм - "ціна
тендерної   пропозиції   при  досягненні  заявлених  характеристик
продукції".

     Водночас при   опрацюванні   документів   було  виявлено,  що
зазначена невідповідність тендерної документації  не  вплинула  на
підготовку  учасниками торгів своїх тендерних пропозицій та оцінку
і вибір Замовником переможця процедури закупівлі.

     Тендерна пропозиція  Скаржника  хоч і мала нижчу ціну,  ніж у
переможця торгів (товариства з обмеженою відповідальністю  "Вісмас
Техно"),  однак за іншими критеріями оцінки,  зокрема за критерієм
"умови та терміни постачання продукції",  пропозиція  переможця  є
кращою внаслідок меншого строку поставки товару, у зв'язку з чим і
набрала більшу кількість балів.

     Відповідно до  статті  37  Закону  України   "Про   закупівлю
товарів,  робіт  і  послуг  за  державні  кошти"  ( 1490-14 ) та з
урахуванням   зазначеного   скарга    товариства    з    обмеженою
відповідальністю "БМС Консалтінг" залишається без задоволення.

 Заступник директора департаменту
 координації державних закупівель                       С.Яременко