ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ

                             Л И С Т

                   06.06.2005  N 26-06/256-3849


            1. Щодо преміювання членів тендерного комітету

     Відповідно до  пункту  5.1 Положення про порядок створення та
головні функції тендерних комітетів щодо організації та проведення
процедур  закупівель  товарів,  робіт  і послуг за державні кошти,
затвердженого   наказом   Міністерства   економіки   України   від
26.12.2000 N 280 ( z0020-01 ),  склад,  обсяги та джерела покриття
витрат на організацію  та  проведення  процедур  закупівлі  можуть
визначатися  у  відповідному  кошторисі витрат щодо організації та
проведення   процедури   закупівлі,    затвердженому    керівником
організації-замовника,   якою   створено   тендерний  комітет,  за
поданням голови тендерного комітету.
     Плата за тендерну документацію включає усі витрати, пов'язані
з  її  підготовкою,  друкуванням  та  розсиланням,  і  не  повинна
перевищувати зазначені витрати.
     Разом з цим,  відповідно до  пункту  5.2  зазначеного  наказу
( z0020-01 ) при розрахунку кошторису не враховуються витрати,  що
покриваються за рахунок загального кошторису, на утримання апарату
організації-замовника,    зокрема,   на   оплату   праці   штатних
працівників, утримання приміщень тощо.
     Таким чином,  члени  тендерного  комітету  рішенням керівника
організації-замовника  в  установленому   законодавством   порядку
можуть   преміюватись  за  якісне  та  сумлінне  виконання  робіт,
пов'язаних  з  організацією  процедур  закупівель,   зокрема,   за
виконання  завдань у неробочий час за рахунок загального кошторису
організації-замовника.

          2. Щодо віднесення видатків на навчання членів
             тендерного комітету до калькуляції плати
                     за тендерну документацію

     Відповідно до абзацу третього наказу Державного  казначейства
України  від  04.11.2004  N  194 ( v0194506-04 ) "Про затвердження
Роз'яснень щодо  застосування  економічної  класифікації  видатків
бюджету  та Роз'яснень щодо застосування класифікації кредитування
бюджету" із змінами,  внесенеми  наказом  Державного  казначейства
України від  31.03.2005 N 57 ( v0057506-05 ) видатки на проведення
тендерів по закупівлі товарів,  робіт та послуг (а саме видатки на
розробку і розсилання тендерної документації, запрошення до участі
у процедурах закупівель та підготовку засідань тендерного комітету
щодо  закупівлі  товарів  та  послуг) здійснюються за відповідними
кодами  економічної  класифікації  видатків   в   залежності   від
економічної суті платежу.
     Відповідно до зазначених роз'яснень ( v0194506-04 )  до  коду
1172   "Окремі   заходи  по  реалізації  державних  (регіональних)
програм,  не віднесені до заходів розвитку"  відносяться  видатки,
пов'язані  з  оплатою згідно з чинним законодавством післядишюмної
підготовки (перепідготовки) кадрів, підвищення кваліфікації кадрів
за договорами.
     Отже, видатки на проведення підвищення кваліфікації  у  сфері
державних  закупівель за договорами повинні здійснюватися за кодом
1172 та не можуть включатися у калькуляцію витрат  щодо  плати  за
тендерну документацію.

           3. Щодо порядку зарахування та використання
         плати за тендерну документацію у разі проведення
              закупівлі обласним тендерним комітетом

     Відповідно до  абзацу четвертого Закону України "Про внесення
змін до  деяких  законодавчих  актів   України"   від   18.11.2004
N 2188-IV  (  2188-15 ) щодо змін до Закону України "Про закупівлю
товарів,  робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14  )  державна
закупівля  -  це  придбання замовником товарів,  робіт і послуг за
державні кошти у порядку,  встановленому цим  Законом,  при  цьому
здійснення   закупівлі   одним   замовником   в  інтересах  іншого
забороняється.
     Кожен замовник  повинен  здійснювати  процедури закупівель та
укладати договори про закупівлю самостійно.
     Однак допускається  проведення  процедур закупівель тендерним
комітетом розпорядника державних коштів вищого рівня для укладення
договорів   розпорядником   нижчого   рівня   шляхом  застосування
механізму координації закупівель.
     Кошти, що   надходять  як  плата  за  тендерну  документацію,
повинні обліковуватися та використовуватися відповідно до порядку,
відображеному  у листі-роз'ясненні Державного казначейства України
від 28.03.2005 N 26-06/160-2594 ( v2594506-05 ).