У К А З
                        ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

                  Про Положення про Міністерство
                 охорони навколишнього природного
                        середовища України


     1. Затвердити    Положення    про    Міністерство     охорони
навколишнього природного середовища України (додається).

     2. Визнати такими, що втратили чинність:

     Указ Президента  України  від  15  вересня  2003  року N 1039
( 1039/2003 ) "Про заходи щодо підвищення ефективності  державного
управління  у сфері охорони навколишнього природного середовища та
використання природних ресурсів";

     Указ Президента  України  від  10  лютого  2004  року  N  176
( 176/2004 ) "Про Положення про Міністерство охорони навколишнього
природного середовища України";

     Указ Президента  України  від  10  лютого  2004  року  N  177
( 177/2004 )   "Про  Положення  про  Державний  комітет  природних
ресурсів України";

     Указ Президента  України  від  6  березня  2004  року  N  317
( 317/2004 ) "Про внесення змін до указів Президента України";

     пункти 5 та 6 змін,  що вносяться до деяких указів Президента
України, затверджених    Указом     Президента     України     від
10 жовтня  2005  року  N  1430    ( 1430/2005 ) "Про Положення про
Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та  у  справах
захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи".

     3. Кабінету  Міністрів  України  привести у двомісячний строк
свої рішення у відповідність із цим Указом.


 Президент України                                        В.ЮЩЕНКО

 м. Київ, 27 грудня 2005 року
          N 1842/2005


                                           ЗАТВЕРДЖЕНО
                                    Указом Президента України
                               від 27 грудня 2005 року N 1842/2005

                            ПОЛОЖЕННЯ
              про Міністерство охорони навколишнього
                  природного середовища України


    1. Міністерство охорони  навколишнього  природного  середовища
України   (Мінприроди   України)   є   спеціально    уповноваженим
центральним   органом   виконавчої   влади   з   питань    охорони
навколишнього природного  середовища,  раціонального  використання
природних  ресурсів,  екологічної  безпеки,   заповідної   справи,
поводження з  відходами,  геологічного  вивчення  надр,  а  також
топографо-геодезичної та картографічної діяльності.

     Діяльність Мінприроди України спрямовується  і  координується
Кабінетом Міністрів України.

     Мінприроди України  є  головним (провідним) органом у системі
центральних органів виконавчої влади у сфері охорони навколишнього
природного   середовища,   раціонального   використання  природних
ресурсів,  екологічної безпеки,  а також топографо-геодезичної  та
картографічної діяльності.

     2. Мінприроди    України   у   своїй   діяльності   керується
Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України, актами Президента
України, Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.

     У межах  своїх  повноважень  Мінприроди  України  організовує
виконання  актів  законодавства  і   здійснює   контроль   за   їх
реалізацією.

     Мінприроди України     узагальнює    практику    застосування
законодавства з питань, що належать до його компетенції, розробляє
пропозиції  щодо  вдосконалення  законодавства  і  в установленому
порядку вносить їх на розгляд  Президентові  України  та  Кабінету
Міністрів України.

     3. Основними завданнями Мінприроди України є:

     забезпечення реалізації  державної  політики у сферах охорони
навколишнього природного середовища,  раціонального  використання,
відтворення   та   охорони   природних   ресурсів  (земля,  надра,
поверхневі та підземні води, атмосферне повітря, ліси, тваринний і
рослинний   світ   та   природні   ресурси   територіальних   вод,
континентального шельфу та виключної (морської)  економічної  зони
України), поводження з відходами (крім поводження з радіоактивними
відходами),  небезпечними  хімічними  речовинами,  пестицидами  та
агрохімікатами,   екологічної   та   в   межах  своєї  компетенції
радіаційної безпеки,  заповідної справи, формування, збереження та
використання   екологічної  мережі,  геологічного  вивчення  надр,
топографо-геодезичної та картографічної діяльності;

     здійснення управління  та  регулювання   у   сферах   охорони
навколишнього  природного середовища,  раціонального використання,
відтворення   та   охорони   природних   ресурсів,    забезпечення
екологічної  та  в  межах  своєї  компетенції радіаційної безпеки,
організації,  охорони  і  використання   територій   та   об'єктів
природно-заповідного  фонду  України,  формування,  збереження  та
використання екологічної мережі;

     здійснення державного   контролю   за    додержанням    вимог
законодавства  про  охорону  навколишнього  природного середовища,
раціональне  використання,  відтворення   та   охорону   природних
ресурсів,  екологічну  та  в  межах  своєї  компетенції радіаційну
безпеку,  з питань  поводження  з  відходами  (крім  поводження  з
радіоактивними   відходами),   а   також  забезпечення  здійснення
державного  геодезичного  нагляду   за   топографо-геодезичною   і
картографічною діяльністю.

     4. Мінприроди  України  відповідно  до  покладених  на  нього
завдань:

     1) готує пропозиції  щодо  формування  державної  політики  у
сферах охорони навколишнього природного середовища,  раціонального
використання,   відтворення   та   охорони   природних   ресурсів,
поводження   з   відходами   (крім   поводження  з  радіоактивними
відходами),  небезпечними  хімічними  речовинами,  пестицидами  та
агрохімікатами,   екологічної   та   в   межах  своєї  компетенції
радіаційної безпеки,  заповідної справи, формування, збереження та
використання   екологічної  мережі,  геологічного  вивчення  надр,
топографо-геодезичної та картографічної діяльності;

     2) бере участь  у  розробленні  проектів  Державної  програми
економічного  і  соціального розвитку України,  Державного бюджету
України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України;

     3) відповідно  до  законодавства  забезпечує  розроблення   і
виконання   державних   програм  з  питань  охорони  навколишнього
природного середовища,  забезпечення екологічної та в межах  своєї
компетенції   радіаційної   безпеки,  раціонального  використання,
відтворення та охорони природних ресурсів,  геологічного  вивчення
надр,  топографо-геодезичної та картографічної діяльності,  сприяє
розробленню регіональних програм з  цих  питань  та  координує  їх
виконання;

     4) бере у межах своїх повноважень участь у здійсненні заходів
щодо   адаптації   законодавства    України    до    законодавства
Європейського Союзу;

     5) реалізує  єдину науково-технічну політику у сферах охорони
навколишнього природного середовища,  раціонального  використання,
відтворення та охорони природних ресурсів,  екологічної та в межах
своєї  компетенції   радіаційної   безпеки,   заповідної   справи,
формування,   збереження   та   використання  екологічної  мережі,
геологічного    вивчення    надр,     топографо-геодезичної     та
картографічної  діяльності,  бере участь у формуванні національної
системи   науково-технічної   інформації,   виступає    замовником
науково-дослідних робіт з питань, що належать до його компетенції;

     6) координує  здійснення  органами виконавчої влади заходів з
питань, віднесених до відання Міністерства;

     7) відповідно  до  законодавства  організовує  та   проводить
державну екологічну експертизу;

     8) організовує   в   межах   своїх   повноважень   проведення
моніторингу  навколишнього  природного  середовища,  створення  та
функціонування  географічних,  екологічних,  геологічних  та інших
інформаційних систем;

     9) забезпечує  ведення  державних  кадастрів   рослинного   і
тваринного   світу,  бере  участь  у  веденні  державного  водного
кадастру;

     10) забезпечує ведення державного  балансу  запасів  корисних
копалин,  державних  кадастрів родовищ і проявів корисних копалин,
формування Державного фонду родовищ корисних  копалин  України  та
державного  фонду надр,  проведення державної експертизи та оцінку
запасів корисних копалин,  передачу  розвіданих  родовищ  корисних
копалин для промислового освоєння;

     11) бере участь у вдосконаленні системи обліку,  звітності та
державної статистики з питань, що належать до його повноважень;

     12) в  межах  своєї  компетенції  затверджує   або   погоджує
правила,  нормативи,  норми  з  охорони  навколишнього  природного
середовища, проведення геологічних досліджень, пошуку, розвідки та
оцінки  запасів і ресурсів корисних копалин,  екологічної безпеки,
поводження з відходами,  топографо-геодезичних  та  картографічних
досліджень і робіт, аналізує практику їх застосування, бере участь
у розробленні інших правил, нормативів, норм;

     13) бере в установленому порядку та в межах своєї компетенції
участь   у   проведенні  робіт  із  стандартизації,  сертифікації,
акредитації,  метрологічного   забезпечення   у   сферах   охорони
навколишнього   природного   середовища,   використання  природних
ресурсів,      екологічної      та      радіаційної       безпеки,
топографо-геодезичної та картографічної діяльності;

     14) в  установленому законодавством порядку встановлює ліміти
та  квоти  на  спеціальне  використання  природних   ресурсів   та
розміщення відходів, нормативи допустимих рівнів шкідливого впливу
фізичних та біологічних факторів на стан навколишнього  природного
середовища,  а  також  видає  дозволи  на  спеціальне використання
природних  ресурсів,  викиди  і  скиди  забруднюючих   речовин   у
навколишнє природне середовище, розміщення відходів, транскордонне
переміщення об'єктів  рослинного  та  тваринного  світу,  а  також
контролює   їх  додержання  та  приймає  відповідні  рішення  щодо
зупинення їх дії або анулювання;

     15) видає  в  установленому  порядку  спеціальні  дозволи  на
користування   ділянками   надр   та   у   випадках,  передбачених
законодавством,   здійснює    ліцензування    відповідних    видів
господарської діяльності;

     16) забезпечує  в межах своїх повноважень погодження проектів
відведення земельних ділянок;

     17) відповідно до законодавства  розробляє  нормативи  зборів
(платежів)   за   спеціальне   використання   природних  ресурсів,
забруднення       навколишнього       природного       середовища,
геологорозвідувальні   роботи,   виконані  за  рахунок  державного
бюджету,   геологічну,   топографо-геодезичну   та   картографічну
інформацію, а також порядок їх стягнення;

     18) здійснює      методичне      забезпечення     організації
еколого-аудиторської  діяльності,  видає  сертифікати   на   право
проведення екологічного аудиту,  веде реєстр екологічних аудиторів
та юридичних осіб,  що  мають  право  на  проведення  екологічного
аудиту;

     19) забезпечує   в   межах   своїх   повноважень   збереження
ландшафтного та  біологічного  різноманіття,  розвиток  заповідної
справи,  управління охороною і використанням територій та об'єктів
природно-заповідного фонду,  формування  національної  екологічної
мережі,  підготовку  пропозицій щодо створення нових та розширення
території    існуючих    об'єктів    природно-заповідного    фонду
загальнодержавного  значення,  ведення  Червоної  книги України та
Зеленої книги України;

     20) відповідно  до   законодавства   організовує   проведення
державних  випробувань  пестицидів і агрохімікатів вітчизняного та
іноземного виробництва,  здійснює державну реєстрацію пестицидів і
агрохімікатів,  затверджує  переліки  пестицидів  і агрохімікатів,
дозволених для використання в Україні,  встановлює  регламенти  їх
застосування,  здійснює  акредитацію  установ та організацій,  які
проводять державні випробування пестицидів та агрохімікатів, надає
дозволи  на  ввезення  на  митну  територію  України,  виробництво
дослідних партій і  використання  незареєстрованих  пестицидів  та
агрохімікатів для державних випробувань,  наукових досліджень та в
інших випадках, передбачених законодавством;

     21) організовує   і   координує   в   установленому   порядку
проведення геологічних досліджень на території України, в межах її
територіальних   вод,   континентального   шельфу   та   виключної
(морської)   економічної   зони   України,   виконання   робіт   з
геологічного,   геофізичного,   геохімічного,   гідрогеологічного,
інженерно-геологічного,  еколого-геологічного вивчення, проведення
астрономо-геодезичних,  гравіметричних,   картовидавничих   робіт,
аерокосмічних    зйомок,    а   також   топографо-геодезичних   та
картографічних  робіт  загальнодержавного   призначення,   ведення
Державного картографо-геодезичного фонду України;

     22) забезпечує  проведення  державної  реєстрації  та  обліку
робіт  з  геологічного  вивчення  надр,  топографо-геодезичних  та
картографічних робіт;

     23) бере  участь  у  прогнозуванні  та  визначенні  потреби в
мінерально-сировинних     і     паливно-енергетичних     ресурсах,
геологічних, топографо-геодезичних і картографічних послугах;

     24) здійснює  державний  облік  та  моніторинг підземних вод,
веде  спостереження  за  ендогенними  і  екзогенними  геологічними
процесами;

     25) організовує      проведення      наукових     досліджень,
науково-методичних робіт з питань прогнозування, пошуку і розвідки
родовищ  корисних  копалин,  координує впровадження нової техніки,
новітніх  технологій  під  час  проведення   геологорозвідувальних
робіт;

     26) в  установленому законодавством порядку визначає зміст та
обсяг інформації, яка підлягає обов'язковій передачі до Державного
інформаційного геологічного      фонду     України,     Державного
картографо-геодезичного фонду   України,    порядок    обліку    і
користування такою інформацією та розпоряджається нею;

     27) бере  участь  у  виконанні  робіт з розвитку національної
системи сейсмічних спостережень та підвищення  безпеки  проживання
населення у сейсмонебезпечних регіонах України;

     28) забезпечує   роботу   міжвідомчих  комісій  з  визначення
переможців  конкурсів  на  отримання   спеціальних   дозволів   на
користування нафтогазоносними надрами,  з організації укладення та
виконання угод про розподіл продукції,  а також Комісії у  справах
першовідкривачів родовищ корисних копалин та Міжвідомчої комісії у
справах першовідкривачів родовищ корисних  копалин  при  Державній
комісії по запасах корисних копалин;

     29) бере     в     установленому     порядку     участь     у
топографо-геодезичному і картографічному  забезпеченні  проведення
земельної  реформи,  делімітації та демаркації державного кордону,
задоволенні інших  потреб  держави,  формуванні  відповідної  бази
картографічних даних;

     30) забезпечує   створення   та  ведення  Державного  реєстру
географічних   назв   та   забезпечує    діяльність    Міжвідомчої
науково-методичної ради з питань географічних назв;

     31) здійснює  відповідно  до законодавства державний контроль
за додержанням  правил,  нормативів,  норм,  лімітів,  квот,  умов
дозволів  у  сфері  використання  та  охорони  природних  ресурсів
(земля,  надра,  поверхневі та підземні води,  атмосферне повітря,
ліси,   тваринний   і   рослинний   світ   та   природні   ресурси
територіальних   вод,   континентального   шельфу   та   виключної
(морської) економічної зони України), вимог екологічної та в межах
своєї компетенції радіаційної безпеки,  в  тому  числі  у  пунктах
пропуску  через  державний  кордон  України,  режиму  територій та
об'єктів природно-заповідного фонду,  а також у сфері поводження з
відходами;

     32) здійснює  відповідно  до законодавства державний контроль
за геологічним вивченням надр  (державний  геологічний  контроль),
топографо-геодезичною,    картографічною   діяльністю   (державний
геодезичний  нагляд),   повнотою   геологічного   вивчення   надр,
своєчасністю   і   правильністю   державної   реєстрації  робіт  з
геологічного  вивчення  надр,  наявністю   спеціальних   дозволів,
додержанням  під  час  дослідно-промислової  експлуатації  родовищ
корисних  копалин  технологій,  які  забезпечують   необхідне   їх
вивчення  і виключають можливість пошкодження родовищ,  а також за
виконанням рекомендацій  державної  експертизи  з  оцінки  запасів
корисних  копалин,  збереженням  розвідувальних гірничих виробок і
свердловин,  геологічної документації,  зразків порід,  дублікатів
проб, що можуть бути використані для дальшого вивчення надр;

     33) здійснює    відповідно    до   законодавства   міжнародне
співробітництво з питань, віднесених до його відання;

     34) організовує  в  межах   своїх   повноважень   роботу   із
залученням міжнародної технічної допомоги;

     35) бере  в  межах  своєї  компетенції участь у плануванні та
здійсненні заходів з попередження  та  реагування  на  надзвичайні
ситуації техногенного та природного характеру;

     36) здійснює    в    межах   своїх   повноважень   екологічне
інформаційне забезпечення;

     37) сприяє  розвитку  екологічної  освіти   та   екологічному
вихованню населення, затверджує положення про громадський контроль
у сфері охорони навколишнього природного середовища;

     38) забезпечує  в   межах   своїх   повноважень   підготовку,
перепідготовку  і  підвищення  кваліфікації працівників визначених
сфер;

     39) здійснює відповідно до законодавства  України  функції  з
управління  об'єктами  державної власності,  що перебувають в його
управлінні;

     40) бере  участь  у  реалізації  антимонопольної  політики  у
визначених сферах;

     41) забезпечує виконання завдань мобілізаційної підготовки та
мобілізаційної   готовності    держави    у    межах    визначених
законодавством повноважень;

     42) забезпечує у межах своєї компетенції реалізацію державної
політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням у
центральному апараті Міністерства, його територіальних органах, на
підприємствах,  в установах і організаціях,  що перебувають в його
управлінні;

     43) виконує   інші   повноваження   та  функції,  передбачені
законодавством.

     5. Мінприроди України і посадові особи  з  контролю  у  сфері
охорони навколишнього природного середовища та екологічної безпеки
мають право:

     1) одержувати  в  установленому  законодавством  порядку  від
органів   виконавчої   влади,  органів  місцевого  самоврядування,
підприємств,  установ  та  організацій  інформацію,  документи   і
матеріали, необхідні для виконання покладених на них завдань;

     2) застосовувати  у  випадках,  передбачених  законодавством,
економічні санкції  до  підприємств,  установ  та  організацій  за
порушення  вимог законодавства,  подавати позови про відшкодування
збитків і втрат,  завданих унаслідок  такого  порушення,  складати
протоколи та розглядати справи про адміністративні правопорушення;

     3) передавати   відповідно  до  законодавства  правоохоронним
органам матеріали про виявлені правопорушення;

     4) залучати  в  установленому  порядку  спеціалістів  органів
виконавчої   влади,   підприємств,   установ  та  організацій  (за
погодженням з їх керівниками) до розгляду питань,  що належать  до
компетенції Міністерства;

     5) скликати  в  установленому  порядку  наради  з питань,  що
належать до повноважень Міністерства;

     6) давати  керівникам  підприємств,  установ  та  організацій
обов'язкові для виконання приписи щодо усунення виявлених порушень
законодавства з   питань    охорони    навколишнього    природного
середовища,  екологічної  та в межах своєї компетенції радіаційної
безпеки, заповідної     справи,      топографо-геодезичної      та
картографічної діяльності;

     7) обстежувати підприємства,  установи та організації, в тому
числі військові та оборонні об'єкти,  об'єкти  органів  внутрішніх
справ і Служби безпеки України, з метою перевірки додержання вимог
щодо охорони навколишнього  природного  середовища  і  відтворення
природних  ресурсів,  екологічної  та  в  межах  своєї компетенції
радіаційної безпеки;

     8) обмежувати та зупиняти (тимчасово) в установленому порядку
діяльність  підприємств,  установ,  організацій  та  об'єктів  або
вносити до Кабінету  Міністрів  України  відповідні  подання  щодо
припинення  діяльності,  якщо  вона провадиться з порушенням норм,
правил і нормативів з охорони навколишнього природного середовища,
екологічної та в межах своєї компетенції радіаційної безпеки.

     6. Мінприроди     України    здійснює    свої    повноваження
безпосередньо та через  утворені  в  його  складі  урядові  органи
державного  управління,  уповноважений  орган  виконавчої  влади у
сфері охорони навколишнього  природного  середовища  в  Автономній
Республіці  Крим,  територіальні  органи,  інспекції,  установи та
організації, що перебувають в його управлінні.

     7. Мінприроди України під час виконання покладених  на  нього
функцій  взаємодіє  з  іншими органами виконавчої влади,  органами
місцевого самоврядування,  а також з відповідними  органами  інших
держав та міжнародними організаціями.

     8. Мінприроди  України у межах своїх повноважень на основі та
на виконання  актів  законодавства  видає  накази,  організовує  і
контролює їх виконання.

     Міністерство у разі потреби видає разом з іншими центральними
і місцевими органами виконавчої влади спільні акти.

     Нормативно-правові акти   Мінприроди    України    підлягають
реєстрації в порядку, встановленому законодавством.

     У випадках,  передбачених законодавством,  рішення Мінприроди
України є обов'язковими для виконання органами  виконавчої  влади,
органами місцевого самоврядування,  підприємствами,  установами та
організаціями, громадянами.

     9. Мінприроди України  очолює  Міністр,  якого  призначає  на
посаду  за  поданням Прем'єр-міністра України та звільняє з посади
Президент України.

     Міністр:

     1) здійснює   керівництво   Мінприроди   України,    особисто
відповідає  за розроблення і реалізацію державної політики у сфері
охорони   навколишнього   природного   середовища,   раціонального
використання,  відтворення  та  охорони природних ресурсів (земля,
надра,  поверхневі та підземні  води,  атмосферне  повітря,  ліси,
тваринний  і рослинний світ та природні ресурси територіальних вод
континентального шельфу та виключної (морської)  економічної  зони
України), поводження з відходами (крім поводження з радіоактивними
відходами),  небезпечними  хімічними  речовинами,  пестицидами  та
агрохімікатами,   екологічної   та   в   межах  своєї  компетенції
радіаційної безпеки,  заповідної справи, формування, збереження та
використання   екологічної  мережі,  геологічного  вивчення  надр,
топографо-геодезичної та картографічної діяльності;

     2) визначає  відповідно  до  законодавства  в  межах  наданих
повноважень  політичні  пріоритети  і  стратегічні  напрями роботи
Міністерства та шляхи досягнення поставлених цілей;

     3) подає  в  установленому  порядку   на   розгляд   Кабінету
Міністрів   України  проекти  законів  України,  актів  Президента
України  та  Кабінету  Міністрів  України,  розробником   яких   є
Міністерство;

     4) подає  в  установленому порядку Прем'єр-міністрові України
пропозиції  щодо  кандидатур  на  посади  першого  заступника   та
заступників Міністра;

     5) підписує нормативно-правові акти Міністерства;

     6) приймає рішення щодо розподілу бюджетних коштів,  головним
розпорядником яких є Міністерство;

     7) погоджує проекти законів України, актів Президента України
та Кабінету Міністрів України з питань, що належать до компетенції
Міністерства;

     8) вносить  Кабінету  Міністрів   України   пропозиції   щодо
утворення,   реорганізації,   ліквідації   у  складі  Міністерства
урядових  органів  державного  управління,  а  також  подання  про
призначення на посади та звільнення з посад їх керівників;

     9) за   поданням   керівників   урядових  органів  державного
управління,  утворених у складі Міністерства,  затверджує в  межах
граничної    чисельності    працівників    Міністерства   граничну
чисельність  працівників  цих   органів   державного   управління,
погоджує структуру, штатний розпис, кошторис видатків цих органів;

     10) вносить  у встановленому порядку подання щодо відзначення
державними нагородами працівників Міністерства;

     11) порушує в установленому порядку питання  про  притягнення
до   дисциплінарної   відповідальності   першого   заступника   та
заступників Міністра;

     12) у встановленому законодавством  порядку  приймає  рішення
щодо утворення,  реорганізації,  ліквідації територіальних органів
Мінприроди України,  затверджує їх положення,  призначає на посади
та звільняє з посад їх керівників;

     13) погоджує  призначення  на  посаду  та звільнення з посади
керівника уповноваженого органу виконавчої влади у  сфері  охорони
навколишнього природного середовища в Автономній Республіці Крим;

     14) призначає  на  посади  та  звільняє  з  посад  згідно  із
законодавством працівників центрального апарату Міністерства;

     15) здійснює спрямування і координацію діяльності  Державного
комітету  України  по  водному  господарству,  Державного комітету
лісового господарства  України,  Державного  комітету  України  по
земельних ресурсах шляхом:

     формування державної   політики   у   відповідних  сферах  та
здійснення контролю за її реалізацією зазначеними органами;

     внесення на розгляд Кабінету  Міністрів  України  розроблених
цими  органами  проектів  нормативно-правових  актів та погодження
проектів нормативно-правових актів зазначених органів;

     визначення порядку обміну інформацією  між  Міністерством  та
зазначеними органами;

     затвердження структури цих органів;

     внесення Прем'єр-міністрові     України    пропозицій    щодо
призначення на посади та звільнення з  посад  Президентом  України
керівників зазначених органів;

     установлення порядку  призначення  на  посади та звільнення з
посад  керівників  територіальних  органів   Державного   комітету
України  по  земельних  ресурсах  та  Державного комітету лісового
господарства України;

     16) здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

     10. Міністр має заступників, у тому числі одного першого, які
призначаються  на  посади  та  звільняються  з посад відповідно до
законодавства.

     Міністр розподіляє обов'язки між своїми заступниками.

     11. Для  погодженого  вирішення  питань,   що   належать   до
компетенції Мінприроди України, обговорення найважливіших напрямів
його  діяльності  у  Міністерстві  утворюється  колегія  у  складі
Міністра   (голова   колегії),  заступників  Міністра,  керівників
урядових  органів  державного  управління,  утворених   у   складі
Мінприроди    України,    керівників    структурних    підрозділів
Міністерства.

     У разі потреби до складу колегії  Мінприроди  України  можуть
входити в установленому порядку інші особи.

     Члени колегії  затверджуються  та  увільняються від виконання
обов'язків Кабінетом Міністрів України.

     Рішення колегії  проводяться  в  життя  наказами   Мінприроди
України.

     12. Для розгляду наукових рекомендацій з найважливіших питань
діяльності Міністерства та інших пропозицій при Мінприроди України
можуть      утворюватися      науково-технічна      рада,     інші
консультативно-дорадчі органи.

     Склад зазначених органів  та  положення  про  них  затверджує
Міністр.

     13. Гранична   чисельність   працівників  Мінприроди  України
затверджується Кабінетом Міністрів України.

     Структуру центрального апарату Мінприроди  України,  а  також
положення про його структурні підрозділи затверджує Міністр.

     Штатний розпис,    кошторис   видатків   Мінприроди   України
затверджує  Міністр  за  погодженням  з   Міністерством   фінансів
України.

     14. Мінприроди  України  є юридичною особою,  має самостійний
баланс, рахунки в органах Державного казначейства України, печатку
із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.


 Глава Секретаріату
 Президента України                                      О.РИБАЧУК