МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ Л И С Т 29.11.2005 N 77-36/2746 Тендерній палаті України Розпорядникам державних коштів Державному казначейству України Національному банку України Фондам соціального страхування Пенсійному фонду України Антимонопольному комітету України Інформаційному бюлетеню Тендерної палати України Державному підприємству "Редакція інформаційно-аналітичного бюлетеня "Вісник державних закупівель" Службі безпеці України Генеральній прокуратурі України Міністерству внутрішніх справ України Міністерство економіки України отримало інформацію щодо підготовки та розповсюдження Тендерною палатою України серед розпорядників державних коштів, органів державної влади висновків з питань державних закупівель в яких робиться оцінка дій та офіційних роз'яснень Мінекономіки у сфері державних закупівель, а також здійснюється самостійне тлумачення окремих норм Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) (далі - Закон). У зв'язку з цим, Мінекономіки повідомляє. Відповідно до статті 3 Закону ( 1490-14 ) та постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 р. N 1469 ( 1469-2000-п ) "Про організаційні заходи щодо функціонування системи державних закупівель" функції спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань координації закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема роз'яснення порядку застосування законодавства України про закупівлі, виконує Міністерство економіки України. В межах виконання цієї функції Міністерством було надане офіційне роз'яснення щодо розміщення інформації в інформаційних системах в мережі Інтернет (лист від 28.10.2005 N 78-31/4 ( v34_4665-05 ) розміщений на сайті Мінекономіки www.me.gov.ua). Водночас, Тендерна палата України, перевищуючи надані Законом повноваження, надала висновок з цього питання, у якому надається тлумачення застосування статей 41 та 42 Закону ( 1490-14 ), та розіслала його розпорядникам державних коштів. Виходячи з викладеного, Міністерство економіки України підтверджує чинність свого офіційного роз'яснення та звертається до Тендерної палати України щодо спростування свого висновку із зазначеного питання. У разі відмови щодо спростування вказаного висновку та повторного підтвердження фактів надання Тендерною палатою України роз'яснень порядку застосування законодавства про державні закупівлі Міністерство буде змушене оскаржувати діяльність Тендерної палати України, а також результати такої діяльності у судовому порядку, відповідно до частини 12 статті 173 Закону ( 1490-14 ) з метою відновлення законності у сфері державних закупівель. Міністр економіки України А.Яценюк