КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
                   ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ

                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                      Протокол засідання Комісії
                                      по розгляду скарг при
                                      Тендерній палаті України
                                      07.10.2005  N 6


                             ВИСНОВОК
                       щодо розгляду скарги


     До Комісії  по  розгляду  скарг  при Тендерній палаті України
надійшла  скарга  Дочірнього   підприємства   "Будівельно-монтажне
управління - Термо" від 12.09.2005 р.  N 96113-376 (вх.  Тендерної
палати України від 30.09.2005 р. N с-137/09) щодо порушень чинного
законодавства  при організації та здійсненні Відділом капітального
будівництва  виконавчого  комітету   Мукачівської   міської   ради
процедури  закупівлі  за  державні  кошти  робіт  з  реконструкції
котельні Центральної районної лікарні.

     Скарга Дочірнього      підприємства      "Будівельно-монтажне
управління - Термо" (далі - Скаржник) містить наступні вимоги:

     "1. витребувати   у   Замовника   матеріали  щодо  проведення
процедури закупівлі;
     2. провести   перевірку   матеріалів  та  зробити  відповідні
висновки;
     3. скасувати рішення Тендерного комітету".

     Для розгляду   скарги   від   Скаржника   надійшли   наступні
матеріали:

     1. Копія скарги Дочірнього підприємства  "Будівельно-монтажне
управління  -  Термо"  від  12  вересня  2005  року  N  96113-376,
адресована Відділу капітального будівництва  виконавчого  комітету
Мукачівської міської ради, - 2 арк.;
     Згідно частини першої статті 37 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) Комісією по
розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено  запит
від 03.10.2005 р. N с-11/10/01 до Відділу капітального будівництва
виконавчого комітету Мукачівської міської ради (далі  -  Замовник)
щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
     Для розгляду   скарги   від   Замовника   надійшли   наступні
матеріали:

     1. Копія  скарги Дочірнього підприємства "Будівельно-монтажне
управління  -  Термо"  від  12  вересня  2005  року  N  96113-376,
адресована  Відділу  капітального будівництва виконавчого комітету
Мукачівської міської ради, - 2 арк.;

     2. Рішення  по  скарзі  від  16.09.2005 р.  N 108 щодо змісту
скарги - 2 арк.;

     3. Копія    тендерної   документації   Відділу   капітального
будівництва Мукачівського  міськвиконкому  на  закупівлю  робіт  з
реконструкції котельні центральної районної лікарні - 34 арк.;

     4. Копія  протоколу  розкриття тендерних (цінових) пропозицій
N 2 від 16 серпня 2005 р. - 3 арк.;

     5. Копія протоколу оцінки тендерних пропозицій та  визначення
переможця N 2/1 від 29 серпня 2005 р. - 3 арк.;

     6. Свідоцтва  про  підвищення  кваліфікації  СПК N 055527 - 1
арк.;

     7. Свідоцтва про підвищення кваліфікації СПК  N  055567  -  1
арк.
     За результатом розгляду скарги на підставі наданих Скаржником
та  Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при Тендерній
палаті України було встановлено наступне.
     Відповідно до  протоколу  розкриття  тендерних пропозицій від
16.08.2005 N 2 на участь у тендері на закупівлю за державні  кошти
робіт  з  реконструкції котельні центральної районної лікарні було
подано  три  тендерні  пропозиції   від   ТОВ   "Будекспрес",   ДП
"БМУ-Термо", КВП "Енергомонтаж".
     Тендерні пропозиції ДП "БМУ-Термо" та КВП "Енергомонтаж" були
відхилені  Замовником  згідно  частини  1 статті 27 Закону України
"Про закупівлю  товарів,  робіт  і  послуг  за   державні   кошти"
( 1490-14  )  (далі  - Закон) як такі,  що не відповідають вимогам
тендерної документації (протокол оцінки  тендерних  пропозицій  та
визначення  переможця  N  2/1  від  29.08.2005 р.;  додаток N 1 до
протоколу  розкриття  тендерних  (цінових)  пропозицій  N  2   від
16.08.2005 р.).
     Як свідчать дані додатка N 1 до протоколу розкриття тендерних
(цінових) пропозицій N 2 від 16.08.2005 р.  ДП "БМУ-Термо" не було
надано  ряд  документів,  визначених  в   тендерній   документації
Додатком N 2, а саме:
     - копії ліцензії на право виконання робіт в  сейсмічній  зоні
до 7 балів;
     - довідки   про    виконання   аналогічних   договорів     за
2001 -  2004 рр.;
     - локальний та зведений кошториси;
     - інформації щодо досвіду роботи.
     Таким чином,  Замовником було відхилено  тендерну  пропозицію
скаржника  у  відповідності  до  вимог  частини 1 статті 27 Закону
України "Про закупівлю товарів,  робіт і послуг за державні кошти"
(  1490-14  )  як  таку,  що не відповідає кваліфікаційним вимогам
тендерної документації.
     Відповідно до  статей  21,  23  Закону України "Про закупівлю
товарів,  робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14  )  Замовник
повинен  зазначити  у  тендерній  документації вимоги щодо надання
тендерного забезпечення, його розмірів та способів.
     Згідно статті  1  Закону ( 1490-14 ),  Замовник може вимагати
від учасників такі способи тендерного забезпечення,  як банківська
гарантія,  резервні  акредитиви,  чеки,  згідно  з  якими первинне
зобов'язання несе будь-який банк, депозити, векселі, порука.
     Слід зазначити,  що у тендерній документації Замовником в пп.
12.1 п.  12  Інструкції  учасникам  торгів  було  встановлено,  що
тендерна  пропозиція  обов'язково  супроводжується документом,  що
підтверджує внесення тендерного забезпечення,  яке має бути подане
у формі переказного векселя, поруки або оригіналу гарантії банку.
     Таким чином,  зазначена вимога відповідає  вимогам  статті  1
Закону України "Про закупівлю товарів,  робіт і послуг за державні
кошти" ( 1490-14 ).

     РЕКОМЕНДАЦІЇ:

     1. Міністерству економіки України -  вимоги  Скаржника  -  не
задовольняти.
     Комісія по розгляду скарг при  Тендерній  палаті  України  не
несе  відповідальності  за  достовірність  наданих  на дослідження
матеріалів.

 Секретар Комісії по розгляду
 скарг при Тендерній палаті України                      Н.О.Баран