МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

                            Н А К А З

                        29.12.2005  N 539


                Про рішення щодо скарги товариства
            з обмеженою відповідальністю "Індекспром"


     Відповідно до   Закону   України   від   22.02.2000   N  1490
( 1490-14 ) "Про закупівлю товарів,  робіт і  послуг  за  державні
кошти", наказу Міністерства економіки України від 04.12.2000 N 264
( z0919-00 ) "Про затвердження Порядку  розгляду  скарг  учасників
процедур  державних  закупівель  щодо  організації  та  здійснення
процедур закупівель товарів,  робіт і послуг  за  державні  кошти"
Н А К А З У Ю:

     1. Затвердити  висновок  щодо  розгляду  скарг  товариства  з
обмеженою відповідальністю "Індекспром"  стосовно  організації  та
здійснення  державним  підприємством  "Свердловантрацит" процедури
закупівлі машин та устаткування  для  добувної  промисловості,  що
додається.

     2. Задовольнити     скаргу     товариства     з     обмеженою
відповідальністю "Індекспром" частково,  а державному підприємству
"Свердловантрацит"   продовжити   процедуру   закупівлі  згідно  з
висновком, що додається.

     3. Відділу  оскаржень  та  правового  забезпечення  державних
закупівель  довести  цей  наказ  до відома державного підприємства
"Свердловантрацит",  товариства   з   обмеженою   відповідальністю
"Індекспром",    державного    підприємства   "Петровський   завод
вугільного машинобудування"  та  Державного  казначейства  України
протягом трьох робочих днів з дня його підписання.

 Перший заступник
 Міністра                                                С.Романюк


                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                      Наказ Міністерства
                                      економіки України
                                      29.12.2005  N 539


                             ВИСНОВОК
                 щодо розгляду скарги товариства
            з обмеженою відповідальністю "Індекспром"
                стосовно організації та здійснення
            державним підприємством "Свердловантрацит"
            процедури закупівлі машин та устаткування
                    для добувної промисловості


     За результатом  розгляду  скарги   товариства   з   обмеженою
відповідальністю   "Індекспром"   (далі   -   Скаржник)   стосовно
організації     та     здійснення     державним      підприємством
"Свердловантрацит"  (далі - Замовник) процедури закупівлі машин та
устаткування для добувної  промисловості  і  на  підставі  наданих
Скаржником   і  Замовником  матеріалів  установлено,  що  тендерна
документація,  яка надавалась Замовником учасникам для  підготовки
тендерних  пропозицій,  не  повною мірою відповідає вимогам Закону
України "Про закупівлю товарів,  робіт і послуг за державні кошти"
( 1490-14 ) (далі - Закон):
     1) додаток  4  до  тендерної  документації  "Методика  оцінки
тендерних  пропозицій"  містить  5 критеріїв оцінки для визначення
найкращої тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги кожного
з  них  та  методики  присудження балів за кожним з цих критеріїв.
Однак наведена методика має дискримінаційних  характер  в  частині
присудження балів за цими критеріями, а саме:
     кількість балів за критерієм "сполучення з  раніше  придбаним
обладнанням"  визначається  із  застосуванням відповідної формули,
однак не вказано,  яке обладнання Замовник придбав раніше  та  які
параметри  цього обладнання він буде застосовувати для розрахунків
згідно з критерієм;
     методика оцінки  за  критерієм "технічні та якісні показники,
гарантійний строк" не відповідає змісту цього  критерію,  тому  що
оцінювання  тендерних  пропозицій  Замовник здійснював за терміном
використання товару;
     у підпунктах  "г"  і  "д"  пункту  2  додатка  4 до тендерної
документації зазначено критерії "умови та порядок розрахунків"  та
"умови  та  строк  поставки  товару" із встановленням питомої ваги
кожного з них та загальної  методики  присудження  балів  за  цими
критеріями.   Проте   методика   присудження   балів,  наведена  в
підпунктах 2.4 та 2.5 цього додатка,  відрізняється від  методики,
яка  вказана  у  підпунктах  "г"  і "д".  Використовуючи зазначену
методику,  Замовник  не  має  змоги  зробити   об'єктивний   вибір
переможця;
     2) підпункт  4.1  додатка  2   "Кваліфікаційні   вимоги"   до
тендерної  документації  містить  вимогу  щодо  надання учасниками
опису товару, аналогічного за предметом закупівлі. Однак конкретно
не  вказано,  які  документи  та  інформація  повинні  бути надані
учасниками;
     3) відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо
оцінки  тендерних  пропозицій  від  08.12.2005  N  27оц   Замовник
застосував преференційну поправку (10 відсотків) до ціни тендерної
пропозиції державного підприємства "Петровський  завод  вугільного
машинобудування",  що  суперечить  статті  6  Закону  України "Про
закупівлю товарів,  робіт і послуг за державні кошти",  тому що до
оцінки   Замовником   було  допущено  тільки  тендерні  пропозиції
вітчизняних виробників.  У цьому разі  преференційна  поправка  не
застосовується,
     4) відповідно до пункту 8 цього протоколу Замовник  зазначив,
що  відкрите  акціонерне  товариство "Краснолуцький машинобудівний
завод" є банкрутом,  але довіреність,  надана  заводом  Скаржнику,
свідчить,  що він знаходиться у стадії санації. Крім того, у цьому
пункті вказано, що тендерна пропозиція Скаржника містила документи
щодо  кваліфікації  учасника,  які  були  надані  ним не в повному
обсязі  (статут  товариства  та  фінансовий  баланс),  однак  його
тендерну  пропозицію  було  допущено до процедури оцінки тендерних
пропозицій.  Водночас  згідно  з  протоколом  розкриття  тендерних
пропозицій  від 06.12.2005 N 34р всі тендерні пропозиції,  що були
надані  для  участі  в  тендері,  містили  документи,   які   були
передбачені умовами тендерної документації.

     Отже, з  метою запобігання порушенням Замовник при здійсненні
процедури закупівлі зобов'язаний:
     відмінити рішення про акцепт тендерних пропозицій та провести
повторний розгляд та оцінку тендерних пропозицій;
     не застосовувати умови захисту вітчизняного ринку;
     здійснити порівняння та оцінку тендерних пропозицій тільки за
критерієм "ціна".

     Крім цього, взяти до уваги, що до процедури оцінки мають бути
допущені  тендерні  пропозиції,  які повністю відповідають вимогам
тендерної документації.

     Відповідно до   статті   37  Закону  України  "Про  закупівлю
товарів,  робіт і послуг за державні  кошти"  (  1490-14  )  та  з
урахуванням    зазначеного    скаргу    товариства   з   обмеженою
відповідальністю "індекспром" стосовно організації  та  здійснення
державним  підприємством  "Свердловантрацит"  процедури  закупівлі
машин та  устаткування  для  добувної  промисловості  задовольнити
частково.

 Директор департаменту
 координації державних
 закупівель                                              С.Нєжнова