КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
                   ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ

                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                      Протокол засідання Комісії
                                      по розгляду скарг
                                      при Тендерній  палаті
                                      України
                                      17.10.2005  N 9


                             ВИСНОВОК
                       щодо розгляду скарги


     До Комісії  по  розгляду  скарг  при Тендерній палаті України
надійшла скарга ПП "МедСервіс-Гарант" від 27.09.2005  N  102  (вх.
Тендерної   палати  України  від  14.09.2005  N  с-113/10-1)  щодо
порушень чинного законодавства при здійсненні Рівненською обласною
клінічною лікарнею процедури закупівлі за державні кошти апарату -
резектоскопу для трансуретральної резекції (далі - апарат).

     Скарга ПП  "МедСервіс-Гарант"  (далі  -   Скаржник)   містить
наступні вимоги:

     "1. Мінекономіки    самостійно    по   суті   розглянути   та
задовольнити скаргу ПП "МедСервіс-Гарант" в частині неправомірного
визначення переможця процедури закупівлі;

     2. Замовнику,   керуючись   Законом   України  про  закупівлю
( 1490-14  )   та   вимогами   власної   тендерної   документації,
переглянути  рішення  про акцепт пропозиції ТОВ "Дельрус Україна",
об'єктивно  здійснити  повторну  оцінку  тендерних  пропозицій  та
акцептувати ту, яка визнана найкращою за результатами оцінки;

     Або

     3. У  разі  розгляду  скарги  та  виявлення  порушень чинного
законодавства  щодо  проведення  процедури  закупівлі  Рівненською
обласною    клінічною    лікарнею,   визнати   результати   торгів
недійсними".

     Для розгляду   скарги   від   Скаржника   надійшли   наступні
матеріали:

     1. Скарга  ПП  "МедСервіс-Гарант"  від  27.09.2005 N 102 щодо
здійснення процедур закупівель за державні кошти - на 2 арк.

     2. Копія  тендерної  документації  на  закупівлю  апарату   -
резектоскопу для трансуретральної резекції - на 20 арк.

     3. Копія  тендерної  пропозиції  ПП  "МедСервіс-Гарант"  - на
2 арк.

     4. Копія  реєстру  наданих  документів  комерційної   частини
ПП "МедСервіс-Гарант" - на 1 арк.

     5. Копія   листа   виробника   медичного   обладнання   TEKNO
англійською мовою - на 1 арк.

     6. Копія листа ПП "МедСервіс-Гарант" від 26.09.2005 N 101 про
надання копії протоколу розкриття тендерних пропозицій - на 1 арк.

     7. Копія   протоколу   розкриття   тендерних  пропозицій  від
20.09.2005 N 23 - на 2 арк.

     8. Копія переліку відхилених тендерних пропозицій - на 1 арк.

     9. Копія повідомлення про результати  торгів  від  26.09.2005
N 357, адресованого ПП "МедСервіс-Гарант" - на 1 арк.

     Згідно частини першої статті 37 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) Комісією по
розгляду  скарг при Тендерній палаті України було направлено запит
від 12.10.2005 р.  N с-106/10 до  Рівненської  обласної  клінічної
лікарні  (далі  - Замовник) щодо надання необхідних документів для
розгляду скарги.

     Для розгляду   скарги   від   Замовника   надійшли   наступні
матеріали:

     1. Пояснювальна  записка  від  14.10.2005  N  987 щодо змісту
скарги ПП "МедСервіс-Гарант" - на 1 арк.

     2. Копія  тендерної  документації  на  закупівлю  апарату   -
резектоскопу для трансуретральної резекції - на 20 арк.

     3. Копія   протоколу   розкриття   тендерних  пропозицій  від
20.09.2005 р. N 23 - на 2 арк.

     4. Копія переліку відхилених тендерних пропозицій - на 1 арк.

     5. Копія протоколу оцінки тендерних пропозицій та  визначення
переможця від 26 вересня 2005 р.

     6. Копія  тендерної  пропозиції  ТОВ  "Дельрус  Україна" - на
29 арк.

     7. Копія  тендерної  пропозиції  ПП   "МедСервіс-Гарант"   на
37 арк.

     8. Копія  повідомлення  про  результати торгів від 26.09.2005
N 356, адресованого ТОВ "Укрмед" - на 1 арк.

     9. Копія повідомлення про результати  торгів  від  26.09.2005
N 356, адресованого ПП "МедСервіс-Гарант" - на 1 арк.

     10. Копія  повідомлення  про  акцепт тендерної пропозиції від
26.09.2005 N 358, адресованого ТОВ "Дельрус Україна" - на 1 арк.

     11. Копія  службової   записки   про   вибір   запчастин   до
обладнання - на 1 арк.

     За результатами   розгляду   скарги   на   підставі   наданих
Скаржником та Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при
Тендерній палаті України було встановлено наступне.

     Відповідно до  протоколу  розкриття  тендерних пропозицій від
20.09.2005 р.  N 23 на участь у торгах на закупівлю  апарату  було
подано три   тендерні  пропозиції  від  учасників:  ТОВ  "Укрмед",
ТОВ "Дельрус Україна", ПП "МедСервіс-Гарант".

     Зазначений протокол   розкриття   тендерних   пропозицій   не
відповідає  вимогам  наказу  Міністерства  економіки  та  з питань
європейської інтеграції  України   від   20.05.2003   р.   N   129
( z0447-03   )   "Про  затвердження  форм  звітів  про  результати
здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні
кошти  та  інструкцій  щодо  їх  заповнення",  а  саме  не містить
інформації  про  наявність   та   правильність   оформлення   всіх
необхідних документів, передбачених тендерною документацією. Таким
чином,  Замовником було порушено вимоги частини третьої статті  26
Закону України "Про закупівлю товарів,  робіт і послуг за державні
кошти" ( 1490-14 ) (далі - Закон),  згідно якої під час  розкриття
тендерних  пропозицій  складається  протокол згідно з установленою
уповноваженим органом формою.

     До оцінки  тендерних  пропозицій  Замовником  було   допущено
тендерні   пропозиції   ТОВ   "Укрмед",   ТОВ  "Дельрус  Україна",
пропозиція ПП "МедСервіс-Гарант" Замовником була відхилена.

     При цьому слід зазначити, що тендерна пропозиція ТОВ "Дельрус
Україна"   супроводжувалась   тендерним   забезпеченням   у  формі
банківської гарантії,  що не відповідає вимогам  п.  12  тендерної
документації, однак в порушення вимог статті 27 Закону ( 1490-14 )
була допущена до оцінки тендерних пропозицій.

     Для розгляду скарги Замовником було надано перелік відхилених
тендерних  пропозицій,  згідно якого тендерна пропозиція Скаржника
була  відхилена  як  така,  що  не  відповідає  умовам   тендерної
документації, а саме:

     "1. Відсутність у тендерній пропозиції гарантійного листа від
виробника.

     2. Тендерна пропозиція виготовлена в основному на англійській
мові, що створює деякі незручності для Замовника.

     3. Наявний  у  відділенні  апарат  "Autocon"-350  виробництва
фірми KARL STORZ і тому резектоскоп  бажано  придбати  виробництва
цієї  ж  фірми,  а не запропонованої ПП "МедСервіс-Гарант",  фірми
TEKNO".

     Відповідно до п.  8 Технічного  завдання  щодо  закупівлі  за
державні   кошти   апарату  -  резектоскопу  для  трансуретральної
резекції тендерної документації Замовника  однією  з  обов'язкових
вимог  до  учасників торгів була "наявність гарантійного листа від
виробника  або  офіційного  представника  виробника,  що  запевнює
замовника  в  тому,  що  оферент  спроможний виконати закупівлю по
даному  найменуванню  товару  в  кількості   та   в   строки,   що
задовольняють замовника".

     При цьому  Замовником  не  були встановлені будь-які особливі
вимоги  до  гарантійних  листів  від  виробника   або   офіційного
представника виробника.

     Відповідно до   наданих   документів,   тендерна   пропозиція
скаржника містила в  своєму  складі  копію  листа-авторизації  від
фірми TEKNO (Німеччина).

     Згідно частини  другої  статті 10 Закону ( 1490-14 ) тендерні
пропозиції  подаються  мовою  (мовами),  зазначеною  (зазначеними)
замовником у тендерній документації.

     В п.п.  5.1 тендерної документації Замовником було визначено,
що всі документи,  що мають відношення  до  тендерної  пропозиції,
складаються українською мовою.

     В п.п.    10.2    тендерної    документації   визначено,   що
документальне  підтвердження   відповідності   товарів   тендерній
документації  може  бути  надане  у формі пояснювальної записки та
повинно мати:
     а) детальний опис основних технічних характеристик товару;
     б) інші документи  відповідно  до  вимог,  визначених  у  цій
тендерній документації та додатках до неї.

     Відповідно до   наданих   документів,   Скаржником  у  складі
тендерної пропозиції було надано  тендерну  форму  "Пропозиція"  з
найменуванням    та   коротким   описом   продукції   та   таблицю
відповідності запропонованого обладнання медико-технічним  вимогам
Замовника,  які  були  складені  українською  мовою.  В той же час
Скаржником були також надані  не  передбачені  вимогами  тендерної
документації  копії  сторінок з каталогу фірми TEKNO (англійською,
німецькою, російською мовами).

     Відповідно до п.  1 Технічного  завдання  щодо  закупівлі  за
державні кошти апарату - резектоскоп для трансуретральної резекції
тендерної документації Замовника "робочий елемент апарату  повинен
бути   сумісний   з   електрохірургічним  приладом  "Autocon  350"
(20523520)  та  давати   можливість   виконувати   трансуретральні
резекції передміхурової залози в монополярному режимі".

     Згідно службової  записки,  за підписом в.о.зав.  урологічним
відділенням В.Кисіль,  "вибір запчастин до  резектоскопу  можливий
тільки  від  дочірньої  фірми KARL STORZ,  оскільки в урологічному
відділенні лікарні наявний електрохірургічний прилад "Autocon"-350
виробництва фірми KARL STORZ".

     При цьому,   відповідно   до   наданих   до  розгляду  скарги
матеріалів  від  Скаржника,  апарат,  запропонований  в  тендерній
пропозиції останнім,  відповідає вимогам п.  1 Технічного завдання
тендерної документації Замовника.

     Враховуючи те,  що  питання   щодо   відповідності   апарату,
запропонованого   Скаржником,   технічним   вимогам,  встановленим
Замовником,  потребує спеціальних  знань,  вважаємо  за  необхідне
залучити   незалежних  експертів  (експертні  організації)  у  цій
галузі.

     РЕКОМЕНДАЦІЇ:

     Міністерству економіки України для  повного  та  об'єктивного
вивчення   питання  щодо  відповідності  апарату,  запропонованого
Скаржником   -   ПП   "МедСервіс-Гарант",    технічним    вимогам,
встановленим Замовником,  залучити незалежних експертів (експертні
організації) у галузі медицини;  у  разі  відповідності  тендерної
пропозиції  Скаржникам  вимогам тендерної документації зобов'язати
Замовника здійснити повторну оцінку тендерних пропозицій.

     Комісія по розгляду скарг при  Тендерній  палаті  України  не
несе  відповідальності  за  достовірність  наданих  на дослідження
матеріалів.

 Секретар Комісії по розгляду скарг
 при Тендерній палаті України                            Н.О.Баран