КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
                   ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ

                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                      Протокол засідання Комісії
                                      по розгляду скарг
                                      при Тендерній  палаті
                                      України
                                      17.10.2005  N 9


                             ВИСНОВОК
                       щодо розгляду скарги


     До Комісії  по  розгляду  скарг  при Тендерній палаті України
надійшла скарга  Закритого  акціонерного  товариства  "Екран"  від
30.09.2005 р. N 83 (вх. Тендерної палати України від 14.10.2005 р.
N с-110/10) щодо порушень чинного законодавства при організації та
здійсненні  Державним спеціалізованим підприємством "Чорнобильська
атомна станція" процедури закупівлі за державні  кошти  матеріалів
мастильних спеціальних та масел для автомобілів.

     Скарга Закритого  акціонерного  товариства  "Екран"  (далі  -
Скаржник) містить наступні вимоги:
     1) визнати   результати   відкритих   торгів   на   закупівлю
матеріалів  мастильних  спеціальних  та  масел  для   автомобілів,
проведених  Державним спеціалізованим підприємством "Чорнобильська
атомна станція", недійсними;
     2) зобов'язати  замовника  торгів  виправити  всі  недоліки і
провести повторну процедуру торгів без внесення змін учасниками до
ціни своїх тендерних пропозицій.

     Для розгляду   скарги   від   Скаржника   надійшли   наступні
матеріали:

     1. Скарга N 83 від 30.09.2005 р. (2 арк.);

     2. Копія пояснення щодо змісту скарги Закритого  акціонерного
товариства "Екран" від 30.09.2005 р. N 83 (3 арк.);

     3. Копія  протоколу  розкриття тендерних пропозицій N 079 від
01.09.2005 р. (2 арк.);

     4. Копія протоколу оцінки та визначення переможця  N  079/142
від 22.09.2005 р. (4 арк.);

     5. Копія  повідомлення про результат торгів від 23.09.2005 р.
N 03-07/2-1386 (1 арк.).

     Згідно ч.  1 ст.  37 Закону України "Про  закупівлю  товарів,
робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) Комісією по розгляду
скарг при Тендерній  палаті  України  було  направлено  запит  від
12.10.2005   р.   N   с-108/10   до   Державного  спеціалізованого
підприємства "Чорнобильська атомна станція" (далі - Замовник) щодо
надання необхідних документів для розгляду скарги.

     Для розгляду   скарги   від   Замовника   надійшли   наступні
матеріали:

     1. Копія пояснення щодо змісту скарги Закритого  акціонерного
товариства "Екран" від 30.09.2005 р. N 83 (3 арк.);

     2. Копія  протоколу  розкриття тендерних пропозицій N 079 від
01.09.2005 р. (2 арк.);

     6. Копія протоколу оцінки та визначення переможця  N  079/142
від 22.09.2005 р. (4 арк.);

     3. Копія     листа-повідомлення    про    результат    торгів
N 03-07/2-1386 від 23.09.2005 р. (1 арк.);

     4. Копія тендерної пропозиції ЗАТ "Екран" (20 арк.);

     5. Копія тендерної пропозиції СПД Герасимова В.М. (24 арк.);

     6. Копія тендерної документації (31 арк.).

     За результатом розгляду скарги на підставі наданих Скаржником
та  Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при Тендерній
палаті України було встановлено наступне.

     Відповідно до ст.  21 Закону ( 1490-14 ) замовник в тендерній
документації  встановлює  вимоги щодо надання учасником інформації
про  необхідність  документального   підтвердження   відповідності
учасників  встановленим  кваліфікаційним вимогам.  Так,  п.  2.4.2
тендерної документації встановлює,  що  кожен  учасник  повинен  в
складі тендерної пропозиції надати про себе зведення та документи,
що дозволяють створити уявлення про його фінансові,  економічні та
технічні  можливості.  Відомості  й  перелік необхідних документів
щодо  цього  додаються   до   "Анкети   підтвердження   технічного
потенціалу   учасника",   яка  визначена  у  частині  6  тендерної
документації.

     Замовник не  визначив  в   тендерній   документації   перелік
критеріїв,  які  висуваються  тендерним  комітетом  з метою оцінки
відповідності  учасників  встановленим  кваліфікаційним   вимогам,
оскільки   відповідно  до  вимог  ч.  1  ст.  27  Закону  замовник
зобов'язаний  відхилити  тендерну  пропозицію  учасника,  тендерна
пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.

     Тендерна документація  Замовника,  у відповідності до ст.  27
Закону ( 1490-14 ),  в п.  6.7  частини  6  "Розкриття  та  оцінка
тендерних  пропозицій"  визначає  перелік  умов,  за яких Замовник
відхиляє тендерну пропозицію.

     Таким чином,  вимоги Скаржника щодо відсутності  в  тендерній
документації   чітко   визначеного  переліку  випадків  відхилення
тендерних пропозицій учасників є необґрунтованими.

     Тендерна документація   Замовника   в   частині   6   "Зразок
(обов'язковий)    анкети   підтвердження   технічного   потенціалу
учасника" встановлює,  що кожен учасник повинен  надати  в  складі
тендерної пропозиції зведення та документи, що дозволяють створити
уявлення про його фінансові,  економічні та  технічні  можливості.
Відомості й перелік необхідних документів,  які входять до "Анкети
підтвердження технічного потенціалу учасника", містять вимоги щодо
надання   учасником,   зокрема,  відомостей  про  програму  якості
постачання продукції згідно ДСТУ 3815 (ISO 10005).

     Відповідно до матеріалів,  які надані Замовником для розгляду
скарги,  встановлено, що в тендерній пропозиції Скаржника відсутня
програма якості постачання продукції згідно ДСТУ 3815 (ISO 10005).

     Відповідно до ч.  1  ст.  27  Закону  (  1490-14  )  Замовник
відхилив  тендерну  пропозицію  Скаржника  у  зв'язку  із тим,  що
тендерна пропозиція не відповідає умовам  тендерної  документації.
Таким   чином,   вимоги  Скаржника  щодо  встановлення  Замовником
дискримінаційних умов щодо учасників торгів є необґрунтованими.

     Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій N  079
від 01.09.2005  р.  та  протоколу  оцінки  та визначення переможця
N 079/142  від  22.09.2005  р.,  наданих   замовником   у   складі
матеріалів для  розгляду  скарги,  всі  тендерні  пропозиції  крім
СП "Вінниця-Автотрейд", внесли тендерне забезпечення відповідно до
умов тендерної документації. Оскільки Скаржником не надано доказів
щодо несвоєчасного внесення іншими учасниками процедури  закупівлі
тендерного    забезпечення,    вимоги   щодо   цього   питання   є
безпідставними.

     РЕКОМЕНДАЦІЇ:

     Міністерству економіки  України   -   вимоги   Скаржника   не
задовольнити.

     Комісія по  розгляду  скарг  при  Тендерній палаті України не
несе відповідальності  за  достовірність  наданих  на  дослідження
матеріалів.

 Секретар Комісії по розгляду скарг
 при Тендерній палаті України                            Н.О.Баран