КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
                   ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ

                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                      Протокол засідання Комісії
                                      по розгляду скарг
                                      при Тендерній палаті України
                                      14.11.2005  N 17


                             ВИСНОВОК
                       щодо розгляду скарги


     До Комісії по розгляду скарг  при  Тендерній  палаті  України
надійшла    скарга   Товариства   з   обмеженою   відповідальністю
"Гостхімпродукт" від 20.10.2005 р.  N 370/03 (вх. Тендерної палати
України  від  10.11.2005  р.  N  с-75/11-1)  щодо порушень чинного
законодавства    при    здійсненні     Державним     підприємством
"Львіввугілля" закупівлі за державні кошти засобів індивідуального
та колективного захисту.
     Скарга Товариства      з      обмеженою      відповідальністю
"Гостхімпродукт" (далі - Скаржник) містить наступну вимогу:
     "...Зробити акцепт   по  лотам  N  4,  N  5  на  користь  ТОВ
"Гостхімпродукт".
     Для розгляду   скарги   від   Скаржника   надійшли   наступні
матеріали:

     1. Скарга на торги від 20.10.2005 р. N 370/03 (1 арк.).

     2. Копія  тендерної  документації  N  6/9   щодо   проведення
відкритих торгів (тендеру) на закупівлю засобів індивідуального та
колективного захисту (16 арк.).

     3. Копія  протоколу  розкриття   тендерних   пропозицій   від
27.09.2005 р. за N 20 (4 арк.).

     4. Копія листа ДП "Львіввугілля" від 07.11.2005 р.  N 13/2528
(1 арк.).

     5. Копія   повідомлення   про    результати    тендеру    від
20.10.2005 р. N 13/2349 (1 арк.).
     Згідно частини  1  ст.  37  Закону  України  "Про   закупівлю
товарів,  робіт  і  послуг  за державні кошти" ( 1490-14 ) (далі -
Закон) Комісією по розгляду скарг  при  Тендерній  палаті  України
було  направлено  запит від 07.11.2005 р.  N с-41/11 до Державного
підприємства  "Львіввугілля"  (далі  -  Замовник)   щодо   надання
необхідних документів для розгляду скарги.
     Для розгляду   скарги   від   Замовника   надійшли   наступні
матеріали:

     1. Копія   тендерної   документації  N  6/9  щодо  проведення
відкритих торгів (тендеру) на закупівлю засобів індивідуального та
колективного захисту (16 арк.).

     2. Копія  листа  ВАТ  "Копійський  машинобудівний  завод" від
29.09.2005 р. N 30/533 (1 арк.).

     3. Копія протоколу засідання комітету ДП "Львіввугілля" N  21
за результатами тендеру 27.09.2005 р. за N 21 (8 арк.).

     4. Копія   протоколу   розкриття   тендерних  пропозицій  від
27.09.2005 р. за N 20 (4 арк.).

     5. Копія  листа  ДП  "Львіввугілля"  до  директора  ТОВ  "НВП
"Світло шахтаря" від 16.08.2005 р. N 13/1885 (1 арк.).

     6. Копія    тендерної   пропозиції   ТОВ   "Науково-виробниче
об'єднання "Світло шахтаря" (43 арк.).

     7. Копія тендерної пропозиції ТОВ "Євро-дон" (41 арк.).

     8. Копія тендерної пропозиції ВАТ "Сінтез" (15 арк.).

     9. Копія тендерної пропозиції ТОВ "Гостхімпродукт" (17 арк.).

     10. Копія тендерної пропозиції ТОВ "Стем" (14 арк.).
     За результатами   розгляду   скарги,   на   підставі  наданих
Скаржником та Замовником матеріалів,  Комісією по  розгляду  скарг
при Тендерній палаті України було встановлено наступне:

     1. Відповідно  до  наданого  для  розгляду  скарги Замовником
протоколу засідання Тендерного комітету ДП "Львівугілля" N  21  за
результатами  тендеру від 27.09.2005 р.  встановлено,  що тендерна
пропозиція ТОВ "Гостхімпродукт"  не  відповідає  умовам  тендерної
документації, а саме:
     - відсутнє доручення заводу виробника на світильник  СГР-231,
передбачене п. 5 розділу II додатка 1 тендерної документації;
     - пропозиція ТОВ  "Гостхімпродукт"  не  відповідає  технічним
вимогам.
     Таким чином,  відповідно  до  вимог  ч.  1  ст.   27   Закону
( 1490-14   ),   тендерна   пропозиція  Скаржника  була  відхилена
Замовником  як   така,   що   не   відповідає   умовам   тендерної
документації.
     Проте, враховуючи те,  що вивчення питання щодо відповідності
запропонованих Скаржником головних світильників вимогам технічного
завдання,  встановленого  в  тендерній   документації   Замовника,
потребує   спеціальних   знань,  вважаємо  за  необхідне  залучити
незалежних експертів (експертні організації) у відповідній галузі.

     2. Відповідно до тендерної документації, Замовником визначена
частина  предмету  закупівлі  як:  головні  світильники  СВГ-5 або
еквівалент в кількості 850 штук.
     Відповідно до  протоколу  розкриття  тендерних пропозицій від
27.09.2005  р.  за  N  20  та  протоколу  засідання  комітету   ДП
"Львіввугілля"  N  21  за  результатами  тендеру від 27.09.2005 р.
учасниками процедури закупівлі за вищезазначеною частиною предмету
закупівлі були запропоновані еквіваленти головних світильників, що
не є порушенням законодавства України про закупівлі.
     Таким чином,  вимоги  Скаржника  щодо допущення Замовником до
оцінки альтернативних тендерних пропозицій є безпідставними.
     Крім того,  під  час розгляду скарги,  були виявлені наступні
порушення законодавства про закупівлю, а саме:

     1. Пункт  6.1  Розділу  V  "Розкриття  і   оцінка   тендерних
пропозицій"   тендерної   документації  Замовника  встановлює,  що
результатом  проведення  торгів  є  акцепт  тендерної   пропозиції
переможця  торгів  (прийняття  Замовником  тендерної пропозиції та
надання згоди на її оплату).
     Вищенаведене суперечить   нормам   ст.   ст.   1,  29  Закону
( 1490-14 ),  оскільки акцепт тендерної пропозиції не  є  кінцевим
результатом проведення торгів, а є прийняттям Замовником тендерної
пропозиції та надання згоди на її оплату.

     2. Відповідно до ст.  15 Закону (  1490-14  )  Замовник  може
вимагати  від учасників надання інформації щодо його відповідності
кваліфікаційним вимогам.
     Проте, надання   інформації   та  документів  передбачених  у
додатку 1 тендерної документації Замовника,  а саме: п. п. 2, 3, 4
Розділу  I  "Відомості  про  суб'єкта  господарювання,  що  виявив
бажання взяти участь у торгах і подає тендерну пропозицію";  п. 5,
6  Розділу II "Статус Учасника та повноваження посадових або інших
осіб" не підтверджують кваліфікаційні вимоги до учасників,  а тому
вимога  з боку Замовника щодо надання вказаних документів є такою,
що суперечить вимогам законодавства у сфері державних закупівель.

     3. Додаток 3 "Методики оцінки тендерних пропозицій Учасників"
тендерної  документації  встановлює,  що  кількість  критеріїв для
оцінки тендерних пропозицій тендерний  комітет  ДП  "Львіввугілля"
визначає   самостійно.   Тендерний   комітет  має  право  вибирати
найважливіші  критерії  оцінки  тендерних  пропозицій,   визначати
якісну   оціночну  систему  і  проводити  оцінку  згідно  до  цієї
методики.
     Ці вимоги  визначені Замовником некоректно та можуть вплинути
на  результат  оцінки  тендерних  пропозицій  і  вибір   переможця
процедури   закупівлі,   оскільки   методика   оцінки  не  містить
визначення "найосновніших" критеріїв оцінки.

     4. Додаток N 5 "Додаткова інформація про  предмет  закупівлі:
Технічна  специфікація  замовленого  обладнання,  робіт  і послуг"
тендерної документації містить розмір  бюджетного  призначення  на
закупівлю головних світильників СВГ-5 або еквівалент.
     Викладене суперечить основній  меті  Закону  (  1490-14  )  -
створенню конкурентного середовища у сфері державних закупівель та
досягнення оптимального  і  раціонального  використання  державних
коштів.

     РЕКОМЕНДАЦІЇ:

     Міністерству економіки   України    вимоги    Скаржника    не
задовольняти.    Для    вивчення    питання   щодо   відповідності
запропонованих Скаржником головних світильників вимогам технічного
завдання,   встановленого   в  тендерній  документації  Замовника,
залучити   незалежних   експертів   (експертні   організації)    у
відповідній галузі.
     Замовнику, з метою запобігання порушень законодавства у сфері
державних   закупівель,   врахувати  вищенаведені  зауваження  при
проведенні нових процедур закупівель.
     Комісія по  розгляду  скарг  при  Тендерній палаті України не
несе відповідальності  за  достовірність  наданих  на  дослідження
матеріалів.

 Секретар Комісії
 по розгляду скарг
 при Тендерній палаті України                            Н.О.Баран