КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
                   ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ

                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                      Протокол засідання Комісії
                                      по розгляду скарг
                                      при Тендерній палаті
                                      України
                                      20.10.2005  N 9


                             ВИСНОВОК
                       щодо розгляду скарги


     До Тендерної  палати  України надійшла скарга ВАТ "Спецмеблі"
від 30.09.2005 N 811 (вх.  Тендерної палати України від 30.09.2005
N   с-136/09)   стосовно  організації  та  здійснення  Управлінням
культури   Дніпровської   районної   у   місті   Києві   державної
адміністрації  (далі  -  Замовник)  процедури відкритих торгів для
закупівлі театральних крісел для концертної зали  Центру  культури
та мистецтв Дніпровського району м. Києва.

     Скарга ВАТ  "Спецмеблі"  (далі  -  Скаржник) містить наступні
вимоги:

     1. Визначити недійсним рішення тендерного комітету Управління
культури   Дніпровської   районної   у   місті   Києві   державної
адміністрації (протокол  оцінки  тендерних  пропозицій  N  25  від
16.09.2005).

     2. Відмінити  зазначені торги і зобов'язати тендерний комітет
Управління культури Дніпровської районної у місті Києві  державної
адміністрації,   призначити   нову   дату   проведення   торгів  у
відповідності до чинного законодавства.

     На підставі  статей  17-3,  37  Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) Комісією по
розгляду  скарг при Тендерній палаті України було направлено запит
від 03.10.2005  N  с-03/10  до  Управління  культури  Дніпровської
районної  у  місті  Києві  державної адміністрації щодо надання до
07.10.2005  р.  завірених  належним  чином  копій  необхідних  для
розгляду скарги документів.

     Замовник листом від 06.10.2005 р.  N  28-01-588  надіслав  до
Комісії  по  розгляду  скарг  при  Тендерній  палаті України копії
наступних документів:

     1. Копія  протоколу  розкриття   тендерних   пропозицій   від
31.08.2005 N 24.

     2. Копія протоколу оцінки тендерних пропозицій від 16.09.2005
N 25.

     3. Копія  тендерної  документації,  затвердженої   18.07.2005
головою тендерного комітету.

     4. Копія   договору   про   постачання   товару,   укладеного
27.09.2005 N 02/09 з ЗАТ "Лихачевська меблева фабрика".

     5. Копії тендерних пропозицій ВАТ "Спецмеблі"  (Скаржник)  та
ЗАТ "Лихачевська меблева фабрика" (переможець торгів).

     6. Копії  листів-повідомлень  від  19.09.2005  про результати
торгів, надіслані учасникам.

     7. Пояснювальну записку щодо змісту скарги.

     8. Копію листа від  03.10.2005  N  28-01-578  на  адресу  ЗАТ
"Лихачевська меблева фабрика".

     За результатами   розгляду   скарги   на   підставі   наданих
Замовником матеріалів Комісією по  розгляду  скарг  при  Тендерній
палаті України було встановлено наступне.

     Замовником у  ІАБ "Вісник державних закупівель" N 29(198) від
18.07.2005 було подано оголошення про проведення відкритих  торгів
на  закупівлю "театральних крісел для концертної зали 626 одиниць"
за процедурою відкритих торгів.

     Згідно з  Технічними  вимогами,  зазначеними   Замовником   у
тендерній   документації,   передбачалось   закупити   626  крісел
театральних (для партеру - 500 штук,  для балкону - 96  штук,  для
ложа - 30 штук). Всі крісла повинні бути розміром 540 х 1000 х 670
(висотою - 1000 мм, шириною - 540 мм, глибиною - 670 мм).

     Відповідно до протоколу розкриття  тендерних  пропозицій  від
31.08.2005  N 24,  на тендер було отримано тендерні пропозиції від
трьох учасників:  ЗАТ "Лихачевська меблева фабрика", ТОВ "Сінега",
ВАТ "Спецмеблі".

     Як зазначено  в  протоколі  оцінки  тендерних  пропозицій  та
визначення переможця від  16.09.2005  N  25,  тендерним  комітетом
Замовника  було  відхилено  тендерну  пропозицію ТОВ "Сінега",  як
таку,  що не відповідає вимогам тендерної  документації.  Зокрема,
подана  ТОВ  "Сінега"  копія  довідки  з  обслуговуючого банку про
відсутність простроченої заборгованості за кредитами  не  завірена
нотаріально, як того вимагала тендерна документація.

     Також Замовником    було    відхилено   тендерну   пропозицію
Скаржника - ВАТ "Спецмеблі",  як таку,  що не відповідала  вимогам
тендерної   документації.   Зокрема,   розмір  запропонованих  ВАТ
"Спецмеблі" крісел не відповідав розмірам, встановленим технічними
вимогами  в  тендерній документації,  також надане ВАТ "Спецмеблі"
тендерне забезпечення було оформлене  в  неналежному  вигляді  (не
відповідало вимогам абзацу 2 розділу 12 тендерної документації).

     Згідно з  даними,  наведеними  в  копії  тендерної пропозиції
Скаржника,  останнім були запропоновані на тендер крісла  розміром
566 х 540 х 960, що не відповідало вимогам Замовника.

     У абзаці  2  розділу 12 тендерної документації зазначено,  що
термін дії поруки,  наданої як тендерне забезпечення учасника, має
відповідати терміну дії тендерної пропозиції.

     При цьому,  у  тендерній  пропозиції Скаржника зазначено,  що
вона діє протягом 60 днів,  а строк  дії  тендерного  забезпечення
(порука ТОВ "Український промисловий банк") складає 30 днів.

     Пропозицію третього  учасника торгів ЗАТ "Лихачевська меблева
фабрика",  за результатами оцінки, було визнано переможцем торгів,
та  укладено  з  ним  договір від 27.09.2005 N 02/09 на постачання
крісел театральних на загальну вартість 340114 грн. з ПДВ.

     РЕКОМЕНДАЦІЇ:

     Міністерству економіки України вимоги скарги ВАТ  "Спецмеблі"
вважати безпідставними, скаргу не задовольняти.

 Секретар Комісії по розгляду
 скарг при Тендерній палаті України                      Н.О.Баран