КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
                   ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ

                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                      Протокол засідання
                                      Комісії по розгляду скарг
                                      при Тендерній палаті України
                                      08.11.2005  N 16


                             ВИСНОВОК
                       щодо розгляду скарги


     До Комісії по розгляду скарг  при  Тендерній  палаті  України
надійшла    скарга   товариства   з   обмеженою   відповідальністю
"Укргазифікація-Південь"  від  24  жовтня  2005  р.  N  148   (вх.
Тендерної палати України від 25 жовтня 2005 р.  N с-197/10-1) щодо
порушень  чинного   законодавства   при   здійсненні   Управлінням
капітального    будівництва    Херсонської    обласної   державної
адміністрації  процедури  закупівлі  за  державні  кошти  робіт  з
будівництва підводного газопроводу високого тиску до с.  Маслівка,
с. Пісчане,  с.  Нові  Лагеря,  с.  Корсунки,  м.   Нова   Каховка
Херсонської області.

     Скарга ТОВ "Укргазифікація-Південь" (далі - Скаржник) містить
наступні вимоги:
     "... результати  тендера  повинні бути скасовані,  переможцем
повинно бути наше підприємство,  а ті,  хто замішані  в  корупції,
повинні відповісти по Закону".

     Для розгляду   скарги   від   Скаржника   надійшли   наступні
матеріали:

     1. Скарга  ТОВ "Укргазифікація-Південь" від 24 жовтня 2005 р.
N 148 - 3 арк.

     2. Копія  Довідки  про включення ТОВ "Укргазифікація-Південь"
до Єдиного державного реєстру підприємств та  організацій  України
(ЄДРПОУ) від 19.09.2005 р. N 9210 - 1 арк.

     3. Копія  Заяви  ТОВ  "Укргазифікація-Південь"  щодо участі у
процедурі відкритих торгів від 19.09.2005 р. N 127 - 1 арк.

     4. Копія Цінової пропозиції  ТОВ  "Укргазифікація-Південь"  -
1 арк.

     5. Копія   Протоколу   розкриття   тендерних  пропозицій  від
04.10.2005 р. N 2 - 1 арк.

     6. Копія листа Тендерного  комітету  Управління  капітального
будівництва   Херсонської  обласної  державної  адміністрації  від
07.10.2005 р. N 08-11/777 - 2 арк.

     7. Копія  листа-відповіді  ТОВ  "Укргазифікація-Південь"  від
11.10.2005  р.  N  182  на  лист  Тендерного  комітету  Управління
капітального   будівництва    Херсонської    обласної    державної
адміністрації від 07.10.2005 р. N 08-11/777 - 2 арк.

     8. Копія   листа   ТОВ   "Укргазифікація-Південь"  начальнику
Управління капітального будівництва Херсонської обласної державної
адміністрації Денисову Н.І. від 12.10.2005 р. N 184 - 2 арк.

     9. Копія    листа    Управління    капітального   будівництва
Херсонської     обласної     державної      адміністрації      ТОВ
"Укргазифікація-Південь" від 13.10.2005 р. N 08-11/797 - 1 арк.

     10. Копія Повідомлення про результати торгів, надісланого ТОВ
"Укргазифікація-Південь" від 20.10.2005 р. N 03-6/830 - 1 арк.

     11. Фотографії,  надані  ТОВ   "Укргазифікація-Південь"   для
розгляду скарги, - 18 шт.

     Згідно частини першої статті 37 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" (  1490-14  )  (далі  -
Закон)  Комісією  по  розгляду  скарг при Тендерній палаті України
було направлено запит від 28.10.2005 р.  N с-311/10 до  Управління
капітального    будівництва    Херсонської    обласної   державної
адміністрації (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів
для розгляду скарги.

     Для розгляду   скарги   від   Замовника   надійшли   наступні
матеріали:

     1. Супровідний лист  щодо  надання  документів  для  розгляду
скарги ТОВ "Укргазифікація-Південь" від 01.11.2005 р.  N 05-12/877
- 1 арк.

     2. Лист  Управління  капітального   будівництва   Херсонської
облдержадміністрації  від 02.11.2005 р.  N 05-12/892 щодо розгляду
скарги ТОВ "Укргазифікація-Південь" - 1 арк.

     3. Копія Протоколу засідання тендерного  комітету  Управління
капітального    будівництва    Херсонської    обласної   державної
адміністрації  щодо  організації  проведення  процедури  закупівлі
робіт  по  будівництву "Підводного газопроводу високого тиску" від
29.08.2005 р. N 1 - 1 арк.

     4. Копія Протоколу засідання тендерного  комітету  Управління
капітального    будівництва    Херсонської    обласної   державної
адміністрації щодо  порівняння,  оцінки  тендерних  пропозицій  та
вибору  переможця  на  закупівлю  робіт по будівництву "Підводного
газопроводу високого тиску" від 20.10.2005 р. N 3 - 8 арк.

     5. Копія Повідомлення про  акцепт  тендерної  пропозиції  МПП
"Факел" від 20.10.2005 р. N 03-6/832 - 1 арк.

     6. Копія Повідомлення про результати торгів від 20.10.2005 р.
N 03-6/830 - 1 арк.

     7. Копія Повідомлення про  призупинення  відкритих  торгів  у
зв'язку  з  надходження  скарги  ТОВ  "Укргазифікація-Південь" від
25.10.2005 р. N 05-12/846 - 1 арк.

     8. Копія  Запрошення  на  участь  у   розгляді   скарги   ТОВ
"Укргазифікація-Південь" та   МПП   "Факел"   від   25.10.2005  р.
N 05-12/845 - 1 арк.

     9. Копія Протоколу засідання тендерного  комітету  Управління
капітального    будівництва    Херсонської    обласної   державної
адміністрації щодо розгляду  скарги  ТОВ  "Укргазифікація-Південь"
від 26.10.2005 р. N 4 - 1 арк.

     10. Копія  Повідомлення Міністерству економіки України та ТОВ
"Укргазифікація-Південь" щодо розгляду скарги  від  26.10.2005  р.
N 05-12/849 - 1 арк.

     11. Копія Звіту про результати здійснення процедури відкритих
торгів щодо закупівлі товарів,  робіт і послуг за  державні  кошти
від 01.11.2005 р. N 8 - 1 арк.

     12. Копія  Договору  на  будівництво  підводного  газопроводу
високого тиску від 1 листопада 2005 р. N 58 - 2 арк.

     13. Копія тендерної пропозиції ТОВ "Укргазифікація-Південь" -
33 арк.

     14. Копія тендерної пропозиції МПП "Факел" - 47 арк.

     15. Тендерна  документація  на  закупівлю робіт з будівництва
підводного газопроводу високого тиску - 23 арк.
     За результатами   розгляду   скарги   на   підставі   наданих
Скаржником та Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при
Тендерній палаті України було встановлено наступне.

     1. Замовником  було  оголошено  відкриті  торги  на закупівлю
робіт з  будівництва  підвідного  газопроводу  високого  тиску  до
с. Маслівка,  с. Пісчане,    с. Нові Лагеря,  с. Корсунки, м. Нова
Каховка   Херсонської   області   (оголошення   N   13770   (БУД),
опубліковане    в   інформаційно-аналітичному   бюлетені   "Вісник
державних закупівель" від 12.09.2005 р. N 37 (206).

     Розкриття тендерних пропозицій відбулось  4  жовтня  2005  р.
Відповідно   до   Протоколу  розкриття  тендерних  пропозицій  від
04.10.2005 р.  N 2 на участь у відкритих торгах  на  закупівлю  за
державні кошти робіт з будівництва газопроводу було подано 3 (три)
тендерні пропозиції  від  ТОВ  "Укргазифікація-Південь",  ТОВ  ВКП
"Лідер" та МПП "Факел".

     Згідно зазначеного  протоколу  розкриття тендерних пропозицій
(Таблиця відповідності кваліфікаційним вимогам  учасників  вимогам
тендерної  документації  тендерних пропозицій,  поданих учасниками
торгів) тендерна пропозиція Скаржника не містила  інформації  щодо
товарно-грошового обігу по групах товарів,  які є об'єктом тендера
за останній рік, завіреної копії фінансового балансу за попередній
рік;  тендерна  пропозиція  ТОВ  "ВКП-Лідер"  не  містила в своєму
складі копії  довідки  про  включення  до  ЄДРПОУ,  копії  статуту
(1-2 стор.,  види діяльності,  повноваження (управління),  остання
сторінка,   копія   установчого   договору),    інформації    щодо
товарно-грошового обігу по групах товарів,  які є об'єктом тендера
за останній рік, завіреної копії фінансового балансу за попередній
рік,  відомостей  про виконання аналогічних договорів за останні 2
роки,  копії свідоцтва про реєстрацію платника  ПДВ,  довідки  про
відсутність  заборгованості  по  сплаті  обов'язкових  податків  і
зборів в  Україні  за  останній  звітний  період,  відомостей  про
виконання  аналогічних  договорів  за останні 2 роки;  довідки про
банкрутство,  опису технічних можливостей учасника  та  інформація
про заходи щодо забезпечення гарантії якості, екологічної безпеки;
тендерна  пропозиція  МПП  "Факел"  містила   всі   документи   та
інформацію, передбачену Замовником в тендерній документації.

     Відповідно до   Протоколу   засідання   тендерного   комітету
управління  капітального  будівництва  облдержадміністрації   щодо
порівняння,  оцінки  тендерних  пропозицій  та вибору переможця на
закупівлі робіт по будівництву  "Підвідного  газопроводу  високого
тиску с. Маслівки,  с. Пісчане,    с. Нові Лагеря,    с. Форсунки,
м. Нова Каховка Херсонської області від 20 жовтня 2005  року  N  3
тендерним комітетом Замовника було складено "Таблицю відповідності
кваліфікаційних вимог  учасників  вимогам  тендерної  документації
тендерних  пропозицій,  поданих учасниками торгів".  Відповідно до
зазначеної Таблиці в пропозиції Скаржника відсутні: копія Статуту,
інформація  щодо товарно-грошового обігу по групах товарів,  які є
об'єктом тендера за останній рік;  в пропозиції  ТОВ  ВКП  "Лідер"
відсутні: довідка   про   включення   до   ЄДРПОУ,  копія  статуту
(1-2 стор.,  види діяльності,  повноваження (управління),  остання
сторінка,    копія    установчого   договору),   інформація   щодо
товарно-грошового обігу по групах товарів,  які є об'єктом тендера
за останній рік,  завірена копія фінансового балансу за попередній
рік, відомості про  виконання  аналогічних  договорів  за  останні
2 роки,  копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ,  довідка про
відсутність  заборгованості  по  сплаті  обов'язкових  податків  і
зборів  в  Україні  за  останній  звітний  період,  відомості  про
виконання аналогічних договорів за останні  2  роки;  довідка  про
банкрутство, опис технічних можливостей учасника та інформація про
заходи щодо забезпечення  гарантії  якості,  екологічної  безпеки;
тендерна   пропозиція   МПП   "Факел"  містила  всі  документи  та
інформацію, передбачені Замовником в тендерній документації.

     Таким чином,  Протокол  розкриття  тендерних  пропозицій  від
04.10.2005  р.  N  2  та  Протокол  засідання  тендерного комітету
управління  капітального  будівництва  облдержадміністрації   щодо
порівняння,  оцінки  тендерних  пропозицій  та вибору переможця на
закупівлю робіт по  будівництву  підвідного  газопроводу  високого
тиску с.  Маслівки,  с.  Пісчане,  с.  Нові Лагеря,  с.  Форсунки,
м. Нова Каховка Херсонської області від 20 жовтня 2005  року  N  3
містять  суперечливу  інформацію  щодо  наявності  та правильності
оформлення документів, передбачених тендерною документацією.

     Відповідно до  копій  матеріалів,   наданих   Замовником   на
дослідження, в тендерній пропозиції Скаржника були відсутні: копія
Статуту (1-2 стор.,  види діяльності,  повноваження  (управління),
остання  сторінка)  (вимога  пп.  1.4  Кваліфікаційних  документів
тендерної документації);  довідка  про  товарно-грошовий  обіг  за
останній рік (вимога пп.  2.1 Кваліфікаційних документів тендерної
документації).  Також тендерна  пропозиція  Скаржника  не  містила
інформації  щодо гарантійного терміну обладнання,  що було одним з
критеріїв оцінки тендерних пропозицій,  встановлених Замовником  в
розділі   2   "Методика  оцінки  тендерних  пропозицій"  тендерної
документації.

     Відповідно до  копій  матеріалів,   наданих   Замовником   на
дослідження, тендерна пропозиція МПП "Факел" містила всі необхідні
документи  та  інформацію,  передбачені  тендерною   документацією
Замовника.

     Таким чином,      тендерні     пропозиції,     подані     ТОВ
"Укргазифікація-Південь"  та  ТОВ  ВКП  "Лідер",  не   відповідали
кваліфікаційним   та  іншим  вимогам,  встановленим  Замовником  в
тендерній документації,  і тому у відповідності до вимог статті 27
Закону ( 1490-14 ) повинні були бути відхилені.

     Однак, в  порушення  вимог  статті  27  Закону  (  1490-14  )
тендерна пропозиція Скаржника  Замовником  не  була  відхилена  та
прийнята до оцінки тендерних пропозицій.

     Крім того,  відповідно  до  копії  листа  Тендерного комітету
Замовника від 07.10.2005 р. N 08-11/777, в якому зазначено перелік
невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ "Укргазифікація-Південь"
вимогам тендерної документації, Замовником запропоновано Скаржнику
в термін "...  до 12 жовтня 2005 р.  відкорегувати та перерахувати
зведений  кошторисний   розрахунок   і   локальний   кошторис   на
будівництво зазначеного об'єкта надати до управління".

     Тобто, Замовником  було порушено вимоги частини п'ятої статті
26 Закону ( 1490-14 ),  відповідно до якої Замовник та учасники не
повинні  ініціювати  будь-які переговори з питань внесення змін до
змісту поданої тендерної пропозиції,  включаючи зміну її  ціни  та
коригування.

     1. Відповідно  до  Протоколу  засідання  тендерного  комітету
управління  капітального  будівництва  облдержадміністрації   щодо
порівняння,  оцінки  тендерних  пропозицій  та вибору переможця на
закупівлі робіт по будівництву  "Підвідного  газопроводу  високого
тиску с.  Маслівки,  с.  Пісчане,  с.  Нові Лагеря,  с.  Форсунки,
м. Нова Каховка Херсонської області" від 20 жовтня 2005 року  N  3
за результатами оцінки тендерних пропозицій переможцем торгів було
обрано МПП "Факел",  пропозиція якого набрала найбільшу  кількість
балів та була акцептована.
     Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 29 Закону ( 1490-14 )
з учасником,  тендерну пропозицію якого було акцептовано, Замовник
укладає  договір  про  закупівлю  відповідно  до  вимог  тендерної
документації у строк не раніше ніж через п'ять робочих днів з  дня
відправлення   письмового  повідомлення  всім  учасникам  процедур
відкритих торгів про їх результати,  але не пізніше ніж  через  21
робочий день з дня акцепту.
     Повідомлення про  акцепт тендерної пропозиції було направлено
переможцю торгів листом від 20.10.2005 р.  за N  03-6/832.  Листом
від  20.10.2005 р.  за N 03-6/830 було направлено повідомлення про
результати процедури закупівлі іншим учасникам торгів.
     24.10.2005 р.   Скаржником   було   направлено   скаргу   від
24.10.2005   р.   N   144  щодо  проведення  відкритих  торгів  по
будівництву підвідного газопроводу  високого  тиску  с.  Маслівки,
с. Пісчане,   с.   Нові  Лагеря,  с.  Форсунки,  м.  Нова  Каховка
Херсонської області.
     26.10.2005 р.  Замовником було проведено засідання тендерного
комітету   щодо  розгляду  скарги  Скаржника  (Протокол  засідання
тендерного комітету УКБ облдержадміністрації щодо розгляду  скарги
ТОВ  "Укргазифікація-Південь"  по  проведенню  відкритих торгів по
будівництву підвідного газопроводу  високого  тиску  с.  Маслівки,
с. Пісчане,   с.   Нові  Лагеря,  с.  Форсунки,  м.  Нова  Каховка
Херсонської області від 26 жовтня 2005 року N 4).
     Листом від   26.10.2005   р.   N   05-12/849   Скаржника   та
Міністерство   економіки  України  було  повідомлено  про  рішення
Замовника щодо незадоволення вимог Скаржника.
     Договір з  переможцем  торгів  МПП  "Факел"  на   будівництво
підвідного газопроводу  високого тиску с.  Маслівки,  с.  Пісчане,
с. Нові Лагеря, с. Форсунки, м. Нова Каховка Херсонської області з
пусконалагоджувальними роботами було укладено 01.11.2005 р.
     В той  же  час  відповідно  до  копії  листа  Територіального
управління  Держнаглядохоронпраці  по  Херсонській   області   від
31.10.2005  р.  N 927 "...  рабочий проект подводящего газопровода
высокого  давления  до  сел  Песчаное,  Масловка,  Новые   Лагеря,
Корсунка,  г.  Н.-Каховка Херсонской области,  прошел экспертизу в
Херсонском ЭТЦ 21.07.2005 г. N 65.01.202.1670.05 и зарегистрирован
в Херсонской  ГИОТ  в  промышленности  и  энергетике 26.09.2005 г.
N 2/003031.  Уведомление о начале  строительства  от  МЧП  "Факел"
поступило   в   Херсонскую  ГИОТ  в  промышленности  и  энергетике
26.09.2005 г.  Входящий рег.  N 2969",  а також копій  фотографій,
наданих  Скаржником,  та  які  датовані  11.10.2005 р.,  роботи по
будівництву газопроводу  фактично  було  розпочато  до  офіційного
визначення Замовником переможця торгів, що свідчить про формальний
підхід Замовника до  проведення  процедур  закупівель,  визначених
Законом та  порушення  частини  4  статті  2  Закону  ( 1490-14 ),
відповідно  до  якої  забороняється   укладання   договорів,   які
передбачають    витрачання   державних   коштів,   та/або   оплату
розпорядником державних коштів  товарів,  робіт  і  послуг  до/без
проведення процедур, передбачених Законом.

     2. Критерії оцінки тендерних пропозицій та визначення питомої
ваги критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій,  визначені
Змовником  у розділі 2 "Методика оцінки тендерних пропозицій",  не
суперечить вимогам статті 26 Закону ( 1490-14 ).
     В той же час,  положення тендерної документації,  зазначене у
розділі  2  "Методика  оцінки  тендерних  пропозицій",  "...  Якщо
декілька пропозицій оберуть однакову найвищу кількість  балів  або
жодним  Постачальником  в  рамках даного найменування закупівлі не
буде запропоновано повного обсягу робіт згідно  Переліку,  Комісія
за   своїм   розсудом  може  визначити  одного  переможця  торгів,
скориставшись для цього  будь-яким  допоміжним  критерієм  оцінки,
вибір   якого   здійснюється   за   розсудом  Комісії",  по-перше,
суперечить вимогам статті 27  Закону  (  1490-14  ),  згідно  якої
тендерна   пропозиція,   яка   не   відповідає   умовам  тендерної
документації,  повинна  бути  відхилена  (у  разі,   якщо   жодним
Постачальником  не  буде запропоновано повного обсягу робіт згідно
Переліку) та,  по-друге,  вимогам статті 26 Закону,  відповідно до
якої  замовник  визначає  переможця  торгів  із  числа  учасників,
тендерні пропозиції яких не було відхилено,  на основі критеріїв і
методики оцінки, зазначених у тендерній документації.

     3. Пунктом    5.5    "Основних   умов   договору"   Тендерної
документації   передбачено   встановлення   гарантійного    строку
експлуатації  об'єкта з моменту прийняття об'єкта в експлуатацію -
10 років.
     Відповідно до п.  103 Загальних умов укладення  та  виконання
договорів   підряду   в   капітальному  будівництві,  затверджених
постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р.  N  668
( 668-2005-п ), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва
становить десять років від дня  його  прийняття  замовником,  якщо
більший  гарантійний  строк  не встановлений договором підряду або
законом.
     Таким чином,   зазначена   вимога   тендерної    документації
Замовника не суперечить чинному законодавству України.
     Крім того,  під час розгляду скарги  були  виявлені  наступні
порушення законодавства про закупівлю, а саме:

     1. В   розділі   тендерної   документації   "Оголошення   про
проведення торгів (тендера)" Замовником вказано розмір  бюджетного
призначення   на   закупівлю  робіт  по  будівництву  газопроводу.
Викладене суперечить основній меті Закону ( 1490-14 ) -  створенню
конкурентного   середовища   у   сфері   державних  закупівель  та
досягнення оптимального  і  раціонального  використання  державних
коштів.

     2. У  п.  3  "Надання роз'яснень щодо тендерної документації"
тендерної документації визначено,  що "... Рішення про продовження
строку  подання  тендерних  пропозицій  приймається  Замовником  з
урахуванням того,  що  такий  строк  повинен  бути  достатнім  для
врахування Учасниками зазначених змін, доповнень або роз'яснень та
своєчасного подання тендерних пропозицій,  але не більшим ніж  три
робочих дні", що не відповідає вимогам частини четвертої статті 22
Закону ( 1490-14 ), якою визначено, що такий строк повинен бути не
меншим ніж три робочих дні.

     3. Вираз   "може   спричинити   собою   відхилення  тендерних
пропозицій" в п.  6 "Документи пропозиції" тендерної  документації
носить   дискримінаційний   та   двоякий   характер,  оскільки  не
передбачає чітко визначеного  обов'язку  Замовника  відхилити  або
допустити до оцінки тендерні пропозиції.

     4. Положення  п.  21  "Порядок вивчення тендерних пропозицій"
тендерної  документації  щодо  можливості  не  приймати  до  уваги
будь-які  незначні  відхилення  пропозиції  за  умови,  що це не є
суттєвим і що такий крок не дискримінує та не впливає  на  рейтинг
будь-кого з інших учасників та не порушує основних вимог тендерної
документації,  не узгоджується з частиною першою статті 27  Закону
( 1490-14 ),  відповідно до якої тендерна пропозиція учасника, яка
не  відповідає  умовам  тендерної   документації,   повинна   бути
відхилена,  незалежно  від того,  суттєвими чи не суттєвими є такі
невідповідності, а також основним чи не основним вимогам тендерної
документації не відповідають тендерні пропозиції.

     5. У   п. 24     "Акцепт   тендерної   пропозиції"  тендерної
документації зазначено,  що  повідомлення  про  результати  торгів
надсилаються  до  "Вісника  державних  закупівель"  протягом  семи
календарних днів після укладання договору.
     Враховуючи те,   що   процедура   закупівлі  Замовником  була
розпочата після набрання чинності  змін  до  Закону  України  "Про
закупівлю товарів,  робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ),
внесених Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих
актів   України   щодо   додаткових  гарантій  захисту  фінансових
інтересів держави" (  2664-15  ),  що  підтверджується  Протоколом
засідання   тендерного   комітету  УКБ  облдержадміністрації  щодо
організації проведення процедури закупівлі  робіт  по  будівництву
підвідного газопроводу  високого тиску с.  Маслівки,  с.  Пісчане,
с. Нові Лагеря,  с.  Форсунки, м. Нова Каховка Херсонської області
від 29.08.2005 року N 1,  викладене вище суперечить вимогам статті
29-1 Закону,  якою передбачено  десятиденний  термін  для  подання
оголошення про результати торгів.

     6. В п. 25 "Відміна торгів чи визначення торгів такими, що не
відбулися" тендерної документації зазначено,  що "повідомлення про
відхилення  всіх тендерних пропозицій надсилається всім Учасникам,
які надали свої тендерні пропозиції протягом 5 робочих днів з  дня
прийняття рішення про відхилення всіх пропозицій", не узгоджується
з вимогам  статті  28  Закону  (  1490-14  ).  Враховуючи  те,  що
відхилення  всіх  тендерних  пропозицій  тягне  за  собою  відміну
торгів, повідомлення про відміну торгів у відповідності до частини
четвертої  статті 28 Закону надсилається замовником всім учасникам
протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення.

     7. В порушення вимог статті 10 Закону  (  1490-14  )  Основні
умови договору тендерної документації викладені російською мовою.

     8. Інформація,  яка  вимагалася Замовником в "Кваліфікаційних
документах учасників" тендерної документації у п.  п.  1.1.; 1.2.;
1.5.;  2.5,  не  підтверджують  кваліфікаційні  у відповідності до
вимог статті 15 Закону ( 1490-14 ).

     9. В порушення вимог частини 2 ст.  29  Закону  (  1490-14  )
Повідомлення  про результати торгів надіслане Замовником Учасникам
торгів не містить даних щодо місцезнаходження  учасника-переможця,
тендерна   пропозиція  якого  визнана  найкращою  за  результатами
оцінки.

     10. Окремі  положення   Звіту   про   результати   здійснення
процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів,  робіт і послуг
за державні кошти N 8 від 01.11.2005 р.,  наданого  Замовником  на
дослідження, не відповідають вимогам наказу Міністерства економіки
та з питань європейської  інтеграції  України  від  20.05.2003  р.
N 129  (  z0447-03  ) "Про затвердження форм звітів про результати
здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні
кошти та інструкцій щодо їх заповнення", а саме:
     - в п. 6 зазначена інформація щодо ціни тендерної пропозиції,
яка була відхилена відповідно до статті 27 Закону ( 1490-14 ),  не
зазначено номер  обраної  тендерної  пропозиції  та  не  прописано
словами ціну обраної тендерної пропозиції;
     - в п. 8 не зазначено вартості укладеного договору;
     - в  п.  10  не  зазначено  інформації щодо кількості поданих
оскаржень;
     - в  п.  11  не  зазначено  причин  скорочення строку подання
тендерних пропозицій;  не зазначено відомостей  щодо  призупинення
процедури  закупівлі  внаслідок  причин  скорочення строку подання
тендерних пропозицій;  не зазначено відомостей  щодо  призупинення
процедури закупівлі внаслідок оскарження дій замовника.

     Також слід зазначити,  що відповідно до п. 1 Порядку розгляду
скарг учасників процедур державних закупівель щодо організації  та
здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні
кошти,  затвердженого наказом Міністерства економіки  України  від
04.12.2000 р.  N 264 ( z0919-00 ),  Міністерство економіки України
не має повноважень приймати рішення за скаргою,  у разі,  коли  на
день   одержання   Міністерством   скарги   укладено  договір  про
закупівлю.

     РЕКОМЕНДАЦІЇ:

     Міністерству економіки України -  вжити  відповідних  заходів
контролю,  передбачених  чинним  законодавством  України  у  сфері
державних закупівель, за додержанням Замовником під час проведення
вищезазначеної  процедури  закупівлі  вимог  законодавства України
щодо закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

     Вивчивши всі документи,  Комісія вважає,  що  правопорушення,
які   були   вчинені   при   здійсненні  Управлінням  капітального
будівництва Херсонської обласної державної адміністрації процедури
закупівлі  за  державні  кошти  робіт  по будівництву газопроводу,
підпадають під ознаки злочину, передбаченого ст. 364 Кримінального
кодексу України ( 2341-14 ),  заподіяли істотну шкоду охоронюваним
законом  правам,  свободам  та  інтересам   громадян,   державним,
громадським інтересам та інтересам юридичних осіб.

     У зв'язку   з   цим   відповідні   матеріали  передаються  до
Генеральної прокуратури України.

     Комісія по розгляду скарг при  Тендерній  палаті  України  не
несе  відповідальності  за  достовірність  наданих  на дослідження
матеріалів.

 Секретар Комісії по розгляду
 скарг при Тендерній палаті
 України                                                 Н.О.Баран