КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
                   ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ

                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                      Протокол засідання Комісії
                                      по розгляду скарг
                                      при Тендерній палаті України
                                      13.10.2005  N 8


                             ВИСНОВОК
                       щодо розгляду скарги


     До Комісії по розгляду скарг  при  Тендерній  палаті  України
надійшла скарга ПП "Гермес" від 21.09.2005 р. N 293 (вх. Тендерної
палати України від 26.09.2005 р.  N с-88/09) щодо порушень чинного
законодавства  при  здійсненні Управлінням освіти Комінтернівської
районної ради м.  Харкова процедури закупівлі  за  державні  кошти
послуг  з  організації  харчування  учнів  шкіл  Комінтернівського
району.

     Скарга ПП "Гермес" (далі - Скаржник) містить наступні вимоги:
     "...просимо прийняти  скаргу до розгляду та усунути порушення
чинного законодавства   при   відхиленні   тендерної    пропозиції
ПП "Гермес"

     Для розгляду   скарги   від   Скаржника   надійшли   наступні
матеріали:

     1. Скарга ПП "Гермес" від 21.09.2005 р. N 293 - 2 арк.

     2. Копія  Довідки  про  включення  ПП  "Гермес"  до   Єдиного
державного реєстру   підприємств   та   організацій   України  від
26.12.97 р. - 2 арк.;

     3. Копія  Довідки  про  включення  ПП  "Гермес"  до   Єдиного
державного   реєстру   підприємств   та  організацій  України  від
19.09.2005 р. N 10042. - 1 арк.;

     4. Копія  тендерної  документації  на  закупівлю   послуг   з
організації харчування   учнів  шкіл  Комінтернівського  району  -
22 арк.;

     5. Копія листа Управління  освіти  Комінтернівської  районної
ради м.  Харкова від 18.07.2005 р. N 727, адресованого ПП "Гермес"
- 1 арк.;

     6. Копія протоколу розкриття тендерних  (цінових)  пропозицій
від 15.07.2005 р.  N 26/3 з додатками (1 - 3) від 15.07.2005 р.  -
5 арк.;

     7. Копія статуту ПП "Гермес" - 4 арк.;

     8. Копія листа  Головного  управління  економіки  Харківської
обласної державної адміністрації від 13.09.2005 р.  N 04-13/2833 -
1 арк.;

     9. Копія висновку щодо  проведення  контролю  за  додержанням
чинного    законодавства   при   здійсненні   управлінням   освіти
Комінтернівської районної  ради  м.  Харкова  процедури  закупівлі
послуг  з  організації  харчування  учнів  шкіл  Комінтернівського
району - 1 арк.;

     10. Копія листа Управління освіти  Комінтернівської  районної
ради м.  Харкова від 26.07.2005 р. N 863, адресованого ПП "Гермес"
- 1 арк.;

     11. Копія   листа   Міністерства   економіки   України    від
22.08.2005 р. N 55-35/1910 - 1 арк.;

     12. Копія  листа  Управління освіти Комінтернівської районної
ради м.  Харкова від 18.08.2005 р. N 822, адресованого ПП "Гермес"
- 1 арк.;

     13. Копія          листа         Харківської         обласної
санітарно-епідеміологічної станції від 27.07.2005  р.  N  4993.  -
1 арк.;

     14. Копія   листа   Управління   споживчого  ринку  Головного
управління економіки та комунального  майна  Харківської  обласної
державної адміністрації від 15.12.2004 р. N 07-2585. - 1 арк.;

     15. Копія   повідомлення   про  акцепт  тендерної  пропозиції
(вх. від 16.08.2005 р. N 158) - 1 арк.;

     16. Копія листа Головного управління статистики у Харківській
області від 01.08.2005 р. N 8542/12-05 - 1 арк.;

     17. Копія  конверту  від  Управління  освіти Комінтернівської
районної ради м. Харкова на адресу ПП "Гермес" - 1 арк.;

     18. Копія доповнення до скарги ПП "Гермес" від 23.08.2005  р.
N 275 (скарга від 16.08.2005 р. N 273) - 2 арк.;

     19. Копія  доповнення до скарги ПП "Гермес" від 23.08.2005 р.
N 277 (скарга від 16.08.2005 р. N 273) - 2 арк.;

     20. Копія доповнення до скарги ПП "Гермес" від 23.08.2005  р.
N 276 (скарга від 16.08.2005 р. N 273) - 2 арк.;

     21. Копія  скарги  ПП  "Гермес"  від  16.08.2005  р.  N 273 -
1 арк.;

     22. Копія Заяви  ПП  "Гермес"  від  248  від  21.07.2005  р.,
адресованої Управлінню   освіти   Комінтернівської  районної  ради
м. Харкова - 2 арк.;

     23. Копія  дозволу   на   можливість   постачання   продуктів
харчування від 19.01.2005 р. N 3.4/304 - 1 арк.;

     24. Копія  Подяки  ПП  "Гермес"  від  загальноосвітньої школи
N 118 Орджонікідзевського району - 1 арк.;

     25. Копія листа Управління освіти  Комінтернівської  районної
ради м.  Харкова від 24.06.2005 р. N 638, адресованого ПП "Гермес"
- 1 арк.

     Згідно частини першої статті 37 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) Комісією по
розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено  запит
від 08.09.2005 р.  N с-13/09 до Управління освіти Комінтернівської
районної ради м. Харкова (далі - Замовник) щодо надання необхідних
документів для розгляду скарги.

     Для розгляду   скарги   від   Замовника   надійшли   наступні
матеріали:

     1. Копія листа Управління  освіти  Комінтернівської  районної
ради м. Харкова від 15.09.2005 р. N 935 - 1 арк.;

     2. Копія  висновку  щодо  проведення  контролю за додержанням
чинного   законодавства   при   здійсненні   Управлінням    освіти
Комінтернівської  районної  ради  м.  Харкова  процедури закупівлі
послуг  з  організації  харчування  учнів  шкіл  Комінтернівського
району - 1 арк.;

     3. Копія  листа  Головного  управління  економіки Харківської
обласної державної адміністрації від 13.09.2005 р.  N 04-13/2833 -
1 арк.;

     За результатами   розгляду   скарги   на   підставі   наданих
Скаржником та Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при
Тендерній палаті України було встановлено наступне.

     Відповідно до   протоколу   розкриття   тендерних   (цінових)
пропозицій від 15.07.2005 р.  N 26/3 на участь у відкритих  торгах
на  закупівлю  за  державні  кошти послуг з організації харчування
учнів шкіл  Комінтернівського  району  було  подано  три  тендерні
пропозиції від   учасників,   а   саме:   СПД-ФО   "Удод  О.  В.",
ПП "Гермес", ТОВ "Надія-92".

     Пропозиції СПД-ФО "Удод О. В." та ПП "Гермес" були відхилені,
як  такі,  що  не  відповідають  кваліфікаційним вимогам та умовам
тендерної документації,  згідно з частиною 1 ст. 27 Закону України
"Про закупівлю   товарів,   робіт  і  послуг  за  державні  кошти"
( 1490-14 ) (далі - Закон).

     Згідно протоколу розкриття тендерних (цінових) пропозицій від
15.07.2005   р.   N   26/3  пропозиція,  подана  ПП  "Гермес",  не
відповідала вимогам, встановленим тендерною документацією, а саме:
     - В статуті ПП "Гермес" не зазначено виду діяльності "послуги
з організації харчування учнів шкіл",  що  не  відповідає  вимогам
п. 1  Додатка  4  до  тендерної документації,  відповідно до якого
Учасник   повинен   був   надати   документи,   що   підтверджують
підприємницьку діяльність відповідно до положень статуту.
     - Довідка про включення ПП  "Гермес"  до  Єдиного  державного
реєстру підприємств та організацій України від 26.12.97 р. містить
перелік видів діяльності,  який не передбачає здійснення послуг  з
організації харчування учнів шкіл.
     - Дозвіл на можливість постачання  продуктів  харчування  від
19.01.2005   р.  N  3.4/304,  який  виданий  Харківською  обласною
санітарно-епідеміологічної станції скаржнику дає право  тільки  на
постачання    продуктів    харчування   до   дитячих   навчальних,
інтернатних, оздоровчих  та   лікувально-профілактичних   закладів
м. Харкова  та  Харківської  області,  що  підтверджується  листом
Харківської  обласної   санітарно-епідеміологічної   станції   від
27.07.2005 р. N 4993. Таким чином, пропозиція Скаржника не містила
відповідного дозволу на надання послуг  з  організації  харчування
учнів  шкіл  та правомірно була відхилена у відповідності до вимог
ст.  15 Закону ( 1490-14 ), як така, що не відповідає пп. 4.3, 4.4
Додатка 4 до тендерної документації.

     Відповідно до  ч.  7  статті  26  Закону ( 1490-14 ) Замовник
визначив переможця торгів із числа учасників,  тендерні пропозиції
яких  не  були  відхилені,  на  основі критеріїв і методики оцінки
тендерних пропозицій,  зазначених у Додатках  6,  7  до  тендерної
документації.

     Згідно листа Управління освіти Комінтернівської районної ради
м. Харкова б/н, відправленого на адресу скаржника, про що свідчить
копія  конверту  (штамп  Укрпошти від 15.08.2005 р.),  рішення про
обрання переможця та укладання договору з переможцем було прийнято
Замовником на засіданні 10 серпня 2005 р.

     Замовником було   укладено  договір  з  переможцем  торгів  -
ТОВ "Надія-92"   21.08.2005   р.,   тобто    через    4    робочих
(5 календарних)  дні  з  дня  відправлення письмового повідомлення
Скаржнику, що суперечить абз. 2 ч. 2 ст. 29 Закону ( 1490-14 ).

     Згідно ч.  3  ст.  34  Закону  укладений  договір  вважається
недійсним, якщо  Замовник не дотримався вимог ч.  2 ст.  29 Закону
( 1490-14 ).

     РЕКОМЕНДАЦІЇ:

     1. Міністерству  економіки  України  -  вимоги  Скаржника   -
ПП "Гермес" не задовольнити.

     Комісія по  розгляду  скарг  при  Тендерній палаті України не
несе відповідальності  за  достовірність  наданих  на  дослідження
матеріалів.

 Секретар Комісії
 по розгляду скарг
 при Тендерній палаті України                            Н.О.Баран