МІНІСТЕРСТВО ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ

                            Н А К А З

                         08.12.2005  N 83


            Про створення постійно діючого тендерного
          комітету Міністерства вугільної промисловості
          України, затвердження Положення про тендерний
           комітет Міністерства вугільної промисловості
                України та його персональний склад

      ( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства
                                     вугільної промисловості
        N   9 ( va009644-06 ) від 13.01.2006
        N  96 ( v0096644-06 ) від 10.02.2006
        N 106 ( v0106644-06 ) від 15.02.2006 )



     Відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів,  робіт і
послуг за   державні   кошти"  (  1490-14  ),  постанови  Кабінету
Міністрів України  від  10.10.01  N  1312  (  1312-2001-п  )  "Про
затвердження  Порядку  міжвідомчої  координації закупівель окремих
груп товарів за кошти  державного  бюджету",  наказу  Мінекономіки
України від  07.12.00  N  268 ( z0933-00 ) "Про порядок погодження
Міністерством економіки України застосування  замовниками  окремих
процедур  державних закупівель" та з метою забезпечення економного
та   ефективного   використання   державних   коштів,   досягнення
прозорості  і  недопущення  корупції  під  час проведення процедур
державних закупівель у вугільній галузі Н А К А З У Ю:

     1. Створити постійно діючий  тендерний  комітет  Міністерства
вугільної  промисловості  України  (далі  Міністерство)  з  питань
закупівлі  товарів,  робіт  і  послуг  за   державні   кошти   для
підприємств вугільної галузі.

     2. Затвердити  Положення  про  тендерний комітет Міністерства
(додаток 1) та його персональний склад (додаток 2).

     3. Установити, що:
     - закупівлю товарів і робіт за державні кошти для підприємств
вугільної галузі,  очікувана вартість яких дорівнює або  перевищує
суму  500  тис.  гривень,  здійснює  головний розпорядник коштів -
Міністерство. Розпорядники коштів нижчого рівня (підприємства, які
підпорядковані Міністерству) укладають договори закупівлі товару з
виконавцем,  визначеним  головним  розпорядником   переможцем   за
результатами здійсненої ним процедури закупівлі;
     - закупівлю робіт і послуг за державні кошти для  підприємств
вугільної  галузі,  очікувана  вартість яких до 500 тис.  гривень,
здійснюють розпорядники коштів нижчого рівня;
     - закупівлю  послуг  за  державні  кошти головний розпорядник
коштів - Міністерство здійснює незалежно від суми закупівлі.

     4. Затвердити Порядок  організації  та  проведення  процедури
закупівель  матеріалів  та  обладнання за державні кошти тендерним
комітетом Міністерства (додаток 3).

     5. Контроль за виконанням цього наказу  покласти  на  першого
заступника міністра В.І.Новікова.

 Міністр                                                 В.Тополов


                                      Додаток 1
                                      до наказу Міністерства
                                      вугільної промисловості
                                      України "Про створення
                                      постійно діючого тендерного
                                      комітету Міністерства
                                      вугільної промисловості
                                      України, затвердження
                                      Положення про тендерний
                                      комітет Міністерства
                                      вугільної промисловості
                                      України
                                      та його персональний склад"
                                      08.12.2005  N 83


                            ПОЛОЖЕННЯ
                про тендерний комітет Міністерства
                 вугільної промисловості України


                      1. Загальні положення

     1.1. Це  положення  розроблено  на  виконання Закону України
"Про закупівлю  товарів,  робіт  і  послуг  за   державні   кошти"
( 1490-14 ).

     1.2. Тендерний  комітет  (далі  ТК)  створюється  за  наказом
Міністерства вугільної промисловості України з  метою  організації
та  проведення  торгів (тендерів) під час здійснення Міністерством
вугільної промисловості України закупівель товарів, робіт і послуг
для забезпечення потреб підприємств вугільної галузі.

     1.3. ТК  у своїй роботі керується чинним законодавством,  цим
Положенням,  нормативними   документами   Міністерства   вугільної
промисловості України та рішеннями, які приймаються комітетом.

     1.4. До    складу   ТК   входять   відповідальні   працівники
Міністерства   вугільної   промисловості    України,    начальники
управлінь, їх заступники, начальники відділів та фахівці.

     1.5. Керівництво    роботою    ТК   здійснює   голова,   який
призначається   наказом   Міністерства   вугільної   промисловості
України.

     1.6. Голова  тендерного  комітету  організовує  роботу і несе
персональну відповідальність  за  виконання  покладених  на  нього
функцій.

     1.7. Формою  роботи  тендерного  комітету  є  засідання,  які
проводяться в міру потреби.

     1.8. ТК зобов'язаний забезпечити збереження  конфіденційності
інформації, що стосується предмета його діяльності.

                  2. Склад та порядок створення
                       тендерного комітету

     2.1. Постійно діючий тендерний комітет формується чисельністю
не менше 9 осіб.

     2.2. До  складу ТК входять:  голова тендерного комітету,  два
заступники голови  та  члени  тендерного  комітету,  один  з  яких
виконує функції секретаря ТК.

     2.3. Членами  ТК  можуть  бути  як  представники Міністерства
вугільної промисловості України,  так і в разі потреби відповідних
органів державної влади,  інших зацікавлених організацій,  зокрема
особи, що працюють на громадських засадах (за їх згодою).

     2.4. Головою  ТК  призначається  перший  заступник   Міністра
вугільної промисловості України.

     2.5. Склад  ТК  затверджується наказом Міністерства вугільної
промисловості України.

     2.6. Голова ТК  здійснює  керівництво  ТК,  організовує  його
роботу   та   несе   персональну   відповідальність  за  виконання
покладених на ТК завдань.

     2.7. Голова ТК:
     - планує та проводить засідання ТК;
     - звітує Міністру вугільної промисловості  України  про  стан
робіт, що виконуються ТК;
     - призначає секретаря ТК;
     - погоджує   з   Міністром  вугільної  промисловості  України
внесення змін до складу ТК;
     - у   разі   необхідності  приймає  рішення  щодо  проведення
позапланових засідань ТК;
     - пропонує порядок денний засідань ТК.

     2.8. Заступник  голови ТК бере участь в організації роботи ТК
та  за  дорученням  голови  ТК  може  тимчасово  виконувати   його
обов'язки.

     2.9. Секретар   ТК   призначається   головою  ТК  на  першому
засіданні комітету зі складу  його  членів,  що  є  представниками
Міністерства вугільної промисловості України,  про що зазначається
в протоколі засідань ТК.

     2.10. Секретар ТК веде та  оформлює  протоколи  засідань  ТК,
забезпечує    оперативне    інформування    членів   ТК   стосовно
організаційних питань його діяльності,  за  дорученням  голови  ТК
виконує іншу організаційну роботу.

     2.11. Голова  ТК,  у  разі відсутності секретаря на засіданні
ТК, доручає тимчасово виконувати його функції іншому члену ТК.

     2.12. Члени  ТК  на  засіданнях  комітету  беруть  участь   в
обговоренні та приймають рішення щодо:
     - попередньої  кваліфікації  учасників  процедури   державних
закупівель;
     - оцінки та зіставлення тендерних пропозицій;
     - визначення переможця процедури державної закупівлі;

     2.13. Члени ТК зобов'язані:
     - додержуватись норм чинного законодавства у сфері  державних
закупівель,  відповідних  нормативно-правових  актів  Міністерства
вугільної  промисловості  України,  цього   положення,   тендерних
документів;
     - об'єктивно та неупереджено розглядати  тендерні  пропозиції
учасників процедур державних закупівель;
     - забезпечувати збереження  конфіденційності  інформації,  що
стосується предмета діяльності ТК.

     2.14. Члени ТК мають право:
     - брати участь  у  всіх  засіданнях  тендерного  комітету  та
формуванні його рішень;
     - знайомитися  з  усіма  матеріалами,  що  стосуються  оцінки
тендерних пропозицій учасників процедури державних закупівель;
     - вносити питання на розгляд тендерного комітету,  а також на
зазначення  своєї  окремої думки до протоколу засідання тендерного
комітету.

           3. Функції тендерного комітету Міністерства
                 вугільної промисловості України

     3.1. Організація та проведення торгів (тендерів) здійснюється
тендерним  комітетом.  Основними  функціями  тендерного   комітету
Мінвуглепрому є:
     - вибір   процедури   закупівлі   відповідно    до    чинного
законодавства у сфері державних закупівель;
     - розміщення оголошень про здійснення  торгів  (тендерів)  на
закупівлю  товарів  (робіт і послуг) в офіційному бюлетені "Вісник
державних закупівель" та,  за потреби,  в інших друкованих засобах
масової   інформації,   у   тому   числі  міжнародних,  на  радіо,
телебаченні,  у мережі електронного зв'язку або шляхом  розсилання
запрошень  виконавцям  щодо участі в них та інформування учасників
торгів (тендерів) про їх результати.

     3.2. Проводять підготовку та розсилку тендерної  документації
відповідно  до  Закону  України  "Про  закупівлю товарів,  робіт і
послуг за державні кошти" ( 1490-14 ).

     3.3. Надає роз'яснення стосовно змісту тендерної документації
та внесення змін до неї.

     3.4. Проводять   попередню  кваліфікацію  учасників  процедур
державних закупівель у випадку її застосування.

     3.5. Розробляє   порядок   подання,   отримання,   зберігання
тендерних   пропозицій  та  тендерних  забезпечень  від  учасників
процедур тендерних закупівель.

     3.6. Проводить   консультативно-методологічне    забезпечення
здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг.

     3.7. Здійснює   розкриття,  оцінку  та  порівняння  тендерних
пропозицій.

     3.8. Відхиляє тендерну пропозицію у разі:
     - виконавець не відповідає кваліфікаційним вимогам;
     - тендерна  пропозиція   не   відповідає   умовам   тендерної
документації;
     - виконавець  не  погоджується   з   виправленням   виявленої
арифметичної помилки;
     - якщо   має   незаперечні   докази   того,   що   виконавець
погоджується  дати  прямо  або  опосередковано будь-якій посадовій
особі чи колишньому службовцю замовника,  іншого державного органу
винагороду в будь-якій формі (пропозиція про найм на роботу, цінна
річ,  послуга тощо) з метою вплинути  на  прийняття  рішення  щодо
визначення  переможця  процедури  закупівлі  або  на  застосування
замовником певного виду процедури закупівлі;
     - інформація  про відхилення тендерної пропозиції та підстави
щодо  відхилення  подаються  у  звіті  про  результати  проведення
процедури    закупівлі   та   протягом   семи   календарних   днів
повідомляється виконавцю, який їх допустив.

     3.9. Тендерний   комітет   міністерства   визначає   учасника
процедури  державних  закупівель  -  переможця  торгів  на  основі
критеріїв оцінки  тендерних  пропозицій,  зазначених  у  тендерній
документації:
     - найнижча ціна;
     - строк поставки (виконання);
     - якість,   естетичні   та   функціональні    характеристики,
екологічна чистота;
     - післяпродажне обслуговування;
     - умови розрахунків;
     - можливість економічних переваг,  що з'являються у зв'язку з
реалізацією тендерної пропозиції;
     - експлуатаційні   витрати,   пов'язані    з    використанням
завершеного будівництвом об'єкта;
     - передача технологій та підготовка управлінських, наукових і
виробничих  кадрів,  включаючи  використання  місцевих і державних
ресурсів,  у  тому  числі  засобів  виробництва,  робочої  сили  і
матеріалів для виготовлення товарів,  виконання робіт,  послуг, що
пропонуються виконавцем.

     3.10. ТК приймає рішення  щодо  визначення  переможця  торгів
(тендерів)  на  закритих засіданнях відкритим голосуванням простою
більшістю голосів  у  присутності  не  менше  двох  третин  членів
тендерного комітету.  У разі рівного розподілу голосів вирішальним
є голос голови комітету.

     3.11. Рішення  тендерного  комітету   Мінвуглепрому   України
оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету,
що брали участь у голосуванні.

     3.12. Проводить облік та підготовку звітності щодо здійснення
закупівель.  Звіт  про  результати  здійснення процедури закупівлі
зберігається протягом трьох років.

     3.13. Відміняє торги,  якщо на участь у  торгах  було  подано
менше  двох  тендерних пропозицій або всі тендерні пропозиції було
відхилено.

     3.14. Визначає торги такими, що не відбулися, у разі:
     - якщо  ціна найбільш вигідної тендерної пропозиції перевищує
суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;
     - якщо  здійснення  закупівлі  вже  не  відповідає  державним
потребам;

     3.15. Рішення про  відміну  торгів  публікується  у  "Віснику
державних закупівель".

            4. Права та обов'язки тендерного комітету
           Міністерства вугільної промисловості України

     4.1. Тендерний комітет має право:
     - від імені Міністерства вугільної промисловості України бути
організатором проведення торгів (тендерів)  на  закупівлю  товарів
(робіт, послуг) у межах наданих повноважень та визначених функцій;
     - готувати   та   подавати   на   затвердження    керівництву
Мінвуглепрому проекти наказів щодо складу тендерного комітету та з
питань стосовно проведення тендерів;
     - одержувати у структурних підрозділах Міністерства необхідну
для проведення торгів інформацію;
     - залучати,  у разі необхідності, для роботи у комітеті інших
працівників міністерства  та,  на  договірних  засадах,  сторонніх
експертів та консультантів;
     - використовувати необхідне для виконання своєї роботи  майно
Мінвуглепрому;
     - відшкодовувати   витрати,   безпосередньо    пов'язані    з
підготовкою,   друкуванням,  відправкою  тендерних  документів  за
рахунок платежів претендентів.

     4.2. Тендерний комітет Мінвуглепрому зобов'язаний:
     - організувати  проведення  торгів  (тендерів)  відповідно до
чинного законодавства за встановленими  процедурами  закупівлі  та
термінами;
     - забезпечувати  рівні  умови  для  всіх  учасників  процедур
державних  закупівель,  що беруть участь у торгах,  об'єктивний та
чесний вибір переможця;
     - забезпечувати конфіденційність інформації;
     - своєчасно   готувати   письмові   роз'яснення   керівництву
Мінвуглепрому  стосовно отриманих скарг від виконавців,  що беруть
участь у торгах (тендерах), щодо порушення процедури закупівель;
     - забезпечувати   своєчасне   подання  звітності  відповідним
органам державної  влади  та  керівництву  Міністерства  вугільної
промисловості України.

             5. Відповідальність тендерного комітету
           Міністерства вугільної промисловості України

     5.1. Голова  та  члени   тендерного   комітету   Міністерства
вугільної  промисловості  України,  сторонні незалежні експерти та
консультанти,  відповідно до своїх повноважень,  згідно  з  чинним
законодавством  несуть  безпосередню відповідальність за порушення
регламенту проведення торгів  (тендерів)  та  тендерних  процедур,
правильність   та  об'єктивність  прийнятих  рішень,  забезпечення
конфіденційності інформації, недоліки у веденні звітності.

     5.2. За  умови  виявлення  порушень   у   роботі   тендерного
комітету,   що  виникли  внаслідок  розгляду  тендерним  комітетом
отриманої скарги від учасників процедур державних закупівель,  які
беруть   участь   у   процедурах   закупівлі,  надаються  письмові
роз'яснення  керівництву  Мінвуглепрому  України   для   прийняття
відповідного рішення.


                                      Додаток 2
                                      до наказу Міністерства
                                      вугільної промисловості
                                      України "Про створення
                                      постійно діючого тендерного
                                      комітету Міністерства
                                      вугільної промисловості
                                      України, затвердження
                                      Положення про тендерний
                                      комітет Міністерства
                                      вугільної промисловості
                                      України
                                      та його персональний склад"
                                      08.12.2005  N 83


                              СКЛАД
               постійно діючого тендерного комітету
           Міністерства вугільної промисловості України


     НОВІКОВ Володимир  Іванович  -  голова  тендерного  комітету,
перший заступник міністра

     ФРАНЦИШКО Олександр Кайтанович - заступник голови  тендерного
комітету, заступник міністра

     КОРЗУН Анатолій  Васильович  -  заступник  голови  тендерного
комітету, заступник міністра

     Члени тендерного комітету:

     ФІЧОВ Володимир Вікторович - заступник міністра

     СІБІЛЄВ Олександр    Павлович    -    начальник    Управління
матеріальних ресурсів та балансів

     КОЛОМІЄЦЬ Володимир   Олексійович   -   начальник  Управління
організації виробництва

     ЛЕСИК Леся Степанівна - начальник Управління  бухгалтерського
обліку та звітності

     ЯЩЕНКО Ігор  Олексійович  - начальник Управлінь охорони праці
та надзвичайних ситуацій - начальник юридичного Управління

     КОРОБКА Олександр Іванович - начальник Управління  інвестицій
і капітального будівництва

     ДОРОШЕНКО Геннадій   Володимирович  -  директор  Департаменту
соціальних та адміністративних питань

     КРАСНИК В'ячеслав   Григорович   -    заступник    начальника
Управління науки та перспективного розвитку

     ТЕРЗІЄВ Іван  Миколайович  -  заступник начальника Управління
матеріальних ресурсів та балансів

     САБИНІН Анатолій Володимирович - заступник Міністра

     ПЛІС       Геннадій      Володимирович      -      начальник
Фінансово-економічного управління.

     РУБЕЛЬ    Олександр    Васильович    -    начальник   Відділу
енерго-механічного забезпечення і машинобудування

     ПАХНО   Володимир  Петрович  -  головний  спеціаліст  відділу
тендерних  закупівель  і  моніторингу  цін Управління матеріальних
ресурсів і балансів

     КРИХТІН  Олексій  Євгенійович - начальник Управління майнових
відносин

     АПУРІН  Анатолій  Васильович  -  заступник начальника відділу
тендерних  закупівель  та  моніторингу цін Управління матеріальних
ресурсів та балансів.

(  Склад  із  змінами,  внесеними  згідно  з Наказами Міністерства
вугільної  промисловості  N 9 ( va009644-06 ) від 13.01.2006, N 96
(  v0096644-06  )  від  10.02.2006,  N  106  (  v0106644-06  ) від
15.02.2006 )



                                      Додаток 3
                                      до наказу Міністерства
                                      вугільної промисловості
                                      України "Про створення
                                      постійно діючого тендерного
                                      комітету Міністерства
                                      вугільної промисловості
                                      України, затвердження
                                      Положення про тендерний
                                      комітет Міністерства
                                      вугільної промисловості
                                      України
                                      та його персональний склад"
                                      08.12.2005  N 83


                             ПОРЯДОК
          організації та проведення процедур закупівель
            матеріалів та обладнання за державні кошти
            тендерним комітетом Міністерства вугільної
                      промисловості України


     1. Приймання наказу  Міністерства  вугільної    промисловості
України   про   порядок   створення  та головні функції тендерного
комітету міністерства і тендерних комітетів вугільних підприємств,
також Положення щодо організації та проведення процедур закупівель
матеріалів і обладнання за державні кошти ( z0020-01 ).

     2. Отримання заявок на придбання матеріалів та обладнання від
вугільних підприємств міністерства.

     3. Підготовка   річного   плану   по  Міністерству  вугільної
промисловості України про закупівлю матеріалів  та  обладнання  за
державні кошти у 2006 році.

     4. Розподіл  міністерством державних коштів,  передбачених на
придбання  матеріалів  та  обладнання  для  підприємств  вугільної
галузі у Державному бюджеті України на 2006 рік ( 3235-15 ).

     5. Проведення   засідання  тендерного  комітету  Міністерства
вугільної промисловості  України  щодо  організації  і  проведення
процедури  закупівлі,  очікувана вартість матеріалів та обладнання
яких дорівнює або  перевищує  суму  500  тис.  гривень  (постанова
Кабінету Міністрів   України   від   10  жовтня  2001  р.  N  1312
( 1312-2001-п ).

     6. Рішенням голови  тендерного  комітету  створюється  робоча
група  з представників тендерного комітету у складі не менше трьох
осіб   для   розкриття   тендерних    пропозицій    постачальників
(виконавців).

     7. Розробка  кошторису  витрат щодо організації та проведення
процедури закупівлі,  який затверджується керівником  Міністерства
вугільної промисловості України (або його заступниками).

     8. Підготовка,    друкування    та    розсилання    тендерної
документації згідно з вимогами чинного законодавства.

     9. Підготовка оголошення про заплановану закупівлю у "Віснику
державних закупівель",  інформаційному бюлетені, що видає Тендерна
палата України,  в інших друкованих засобах масової інформації,  а
також в інформаційних системах у мережі Інтернет.

     10. Розкриття тендерних пропозицій робочою групою,  перевірка
пропозицій   постачальників   відповідно   до   вимог    тендерної
документації  та  оформлення  протоколу  про  результати розкриття
тендерних пропозицій.

     11. Засідання тендерного комітету міністерства щодо розгляду,
оцінки  тендерних  пропозицій  учасників  та прийняття відповідних
рішень щодо результатів відповідних процедур закупівель.

     12. Підготовка  та  розсилання  повідомлень  про   результати
процедур  закупівель  учасникам  та  переможцям  торгів  згідно  з
вимогами чинного законодавства.

     13. Надання інформації  про  переможців  тендерних  торгів  у
"Вісник  державних закупівель",  інформаційний бюлетень,  що видає
Тендерна  палата  України,  в  інші   друковані   засоби   масової
інформації, а також в інформаційні системи у мережі Інтернет.

     14. Прийняття  звітів від підприємств вугільної промисловості
про отримання матеріалів і обладнання згідно з рішенням тендерного
комітету та укладених договорів.