МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ

                            Н А К А З

                        30.03.2006  N 103


               Про підсумки роботи з охорони праці
           та пожежної безпеки в паливно-енергетичному
          комплексі у 2005 році та завдання на 2006 рік


     Забезпечення реалізації конституційного права працівників  на
охорону  їх  життя  і  здоров'я  у  процесі трудової діяльності на
належні,  безпечні і здорові умови праці є невід'ємною частиною та
одним  з  пріоритетних напрямків діяльності Міністерства палива та
енергетики України,  підприємств паливно-енергетичного комплексу у
сфері охорони праці та пожежної безпеки.

     Аналіз результатів   роботи   у  2005  році  показав  істотну
стабілізацію ситуації із станом  охорони  праці  на  підприємствах
ПЕК, а за деякими показниками - її покращання.

     Протягом 2005   року   на  підприємствах  електроенергетичної
галузі і ядерної енергетики та атомної  промисловості  стався  281
нещасний випадок загального виробничого травматизму,  що на  3,69%
більше, ніж у 2004 році (271 випадок), та 19 випадків смертельного
травматизму, що на 38,7% менше, ніж у 2004 році (31 випадок).

     Від ураження    електричним    струмом    на    підприємствах
електроенергетичної галузі України загинуло 7 працівників проти 18
у 2004 році.

     Найбільшу кількість  смертельних випадків допустили:  ВАТ "ЕК
"Дніпрообленерго" (Мартинюк А.Ф.)  - 3 випадки, ДП НЕК "Укренерго"
(Лучніков В.А.),   ДП НАЕК "Енергоатом" (Недашковський Ю.О.),  ВАТ
"ЕК "Хмельницькобленерго" (Шпак О.Л.) - по 2 випадки.

     Порівняно з   2004   роком   значно   збільшився   виробничий
травматизм у компаніях:
     ДП НАЕК "Енергоатом" - 22 випадки проти 10;
     АЕС "Київобленерго" - 11 проти 5;
     ТОВ "Східенерго" - 8 проти 2.

     Залишається високим рівень виробничого травматизму у ВАТ  "ЕК
"Дніпрообленерго" (20     випадків),     ВАТ    "Донецькобленерго"
(18 випадків), СхідГЗК (19 випадків).

     Аналіз випадків  травматизму,  що  сталися  у  2005  році   в
електроенергетичній   галузі   України,   свідчить,  що  головними
чинниками травмування були:
     дорожньо-транспортні пригоди (9,7% від загальної кількості);
     падіння з висоти або під час пересування (30,2% від загальної
кількості);
     ушкодження внаслідок зіткнення з тваринами  (укус  собаки  та
ін.)  та  протиправних  дій  інших  осіб  (25,7%    від  загальної
кількості);
     дія предметів   та   деталей,   що  рухаються,  розлітаються,
обертаються, інше (18,8% від загальної кількості).

     Основними причинами нещасних випадків стали:
     невиконання працюючими  вимог чинних нормативних документів з
питань  безпечної  експлуатації  електроустановок  (10,3%      від
загальної кількості);
     особиста необережність під час роботи  (24,6%  від  загальної
кількості);
     порушення правил безпеки в умовах роботи на висоті (6,3%  від
загальної кількості);
     порушення правил безпеки дорожнього руху (10,3% від загальної
кількості);
     протиправні дії третіх  осіб  та  напади  тварин  (25,7%  від
загальної кількості).

     Не вирішується  проблема  дорожньо-транспортних пригод (ДТП),
яка останнім часом загострилась. Так, у 2005 році у ДТП загинуло 5
осіб (проти 1 у 2004 році).

     Особливе занепокоєння   викликає   ситуація   з   проведенням
медичних оглядів працівників  під  час  прийому  на  роботу  та  у
подальшому   -   в   процесі   виробничої  діяльності,  правильним
визначенням медичних показників,  за якими  працівника  може  бути
допущено до роботи.  Мають місце випадки, коли медичні висновки не
відповідають фактичному стану здоров'я працівника і,  як наслідок,
протягом 2005 року на робочих місцях померла "природною смертю" 21
особа проти 10 осіб у 2004 році.  У ВАТ  "Центренерго"  мав  місце
випадок, коли працівника, який мав протипоказання до такого режиму
роботи,  допущено до роботи у нічний час.  Як наслідок - смерть на
робочому місці.

     Збільшення травматизму спричинено також непоодинокими фактами
залучення  до  інспекторської  роботи  працівників  з  конфліктним
складом характеру,  що,  в свою чергу,  потребує проведення з ними
попереднього психофізіологічного тестування на право ведення такої
роботи.

     Протягом 2005   року  на  обладнанні  компаній,  підприємств,
установ та організацій (далі  -  підприємств)  електроенергетичної
галузі  сталося  117  смертельних  випадків  із сторонніми особами
(2004  рік  -  129  випадків),  28  з  яких  -  під  час  крадіжок
електрообладнання, 16 - внаслідок контакту з обірваними проводами,
45 - через самовільне проникнення в електроустановки, 28 - з інших
причин. Серед загиблих 16 осіб - діти віком до 16 років.

     Найбільшу кількість    смертельних   нещасних   випадків   із
сторонніми  особами  зафіксовано  в  АК  "Харківобленерго"  -   12
випадків,   ВАТ  "ЕК  "Одесаобленерго"  -  12  випадків,  ВАТ  "АК
"Вінницяобленерго" - 8 випадків,  ВАТ "ЕК  "Дніпрообленерго"  -  8
випадків, ВАТ "Донецькобленерго" - 8 випадків.

     Слід зазначити,  що  у  цілому  обсяг  фінансування заходів з
охорони праці зріс порівняно з 2004 роком на 9,64%.  Загальна сума
витрачених  коштів  становила  132,029  млн.  грн.  Але у багатьох
компаніях та на підприємствах фінансування заходів з охорони праці
залишається низьким і дорівнює 0,1-0,2%   від  обсягу реалізованої
продукції замість 0,5%,   як це  визначено  Законом  України  "Про
охорону праці" ( 2694-12 ).

     Непоодинокі випадки  порушення  керівниками підприємств вимог
пункту  1   Типового   положення   про   службу   охорони   праці,
затвердженого  наказом  Державного  комітету  України з нагляду за
охороною  праці  від  15.11.2004  N  255  (   z1526-04   ),   щодо
відповідного статусу цієї служби на підприємствах.

     Це стосується таких компаній, як: ВАТ "Полтаваобленерго", ВАТ
"Донецькобленерго",       ВАТ       "Севастопольенерго",       ВАТ
"Тернопільобленерго",  АЕС "Київобленерго",  ДП "Укренерговугілля"
та ін.

     Протягом 2005 року пройшли навчання у навчальних  центрах  та
перевірку знань у постійно діючій Комісії Мінпаливенерго України з
перевірки  знань  Правил  безпечної  експлуатації   енергетичного,
теплоенергетичного   та   гідроенергетичного   обладнання,  Правил
технічної  експлуатації  електричних  станцій  та  мереж,   Правил
улаштування  електроустановок,  державних та галузевих нормативних
актів з охорони праці та пожежної безпеки,  а також норм, правил і
стандартів  з  ядерної та радіаційної безпеки в атомній енергетиці
291 керівник електроенергетичних підприємств,  підприємств атомної
енергетики  та  промисловості  та  члени  центральних  комісій цих
підприємств.

     Позачергову перевірку       знань       нової        редакції
нормативно-правового   документа   "Правила   пожежної  безпеки  в
компаніях,  на підприємствах та в організаціях енергетичної галузі
України",   затвердженого   наказом   Мінпаливенерго  України  від
26.07.2005 N 343 ( z1230-05 ),  станом на  01.01.2006  пройшло  65
керівників та членів центральних комісій.

     Спеціальне навчання  та  перевірку  знань  з  питань пожежної
безпеки  (пожежно-технічний  мінімум)  пройшли   187   осіб,   які
займаються   на   підприємствах   організацією   проведення  робіт
підвищеної пожежної небезпеки.

     На підприємствах НАК "Нафтогаз України" протягом року сталося
86  нещасних випадків (87 - у 2004 році),  у тому числі 4 групових
(у 2004  році  -  9),  під  час  яких  травмовано  92   працівники
(у 2004  році  -  103),  6  з  яких  -  із смертельними наслідками
(у 2004 році - 7).

     Основними чинниками травмування були:
     дорожньо-транспортні пригоди (17,4% від загальної кількості);
     падіння з висоти або під час пересування (37,3% від загальної
кількості);
     ушкодження внаслідок зіткнення з тваринами  (укус  собаки  та
ін.), протиправних дій інших осіб (17,4% від загальної кількості);
     дія предметів  та  деталей,   що   рухаються,   розлітаються,
обертаються та інші (8,2% від загальної кількості).

     Основними причинами  виробничого  травматизму в НАК "Нафтогаз
України" залишаються:
     недотримання правил   дорожнього   руху  водіями  підприємств
Компанії та сторонніх організацій;
     незадовільна організація     виконання    робіт,    формальне
проведення  навчання  та  інструктажів  з  питань  охорони  праці,
особливо у разі виконання робіт з підвищеною небезпекою;
     порушення потерпілими правил безпеки,  відсутність  належного
контролю  та відповідальності з боку керівництва,  посадових осіб,
служб охорони праці  щодо  дотримання  працівниками  вимог  правил
безпеки праці.

     Стан пожежної  безпеки  в електроенергетичній та нафтогазовій
галузях характеризується такими показниками.

     Згідно із встановленим порядком обліку пожеж у 2005  році  на
підприємствах    електроенергетичної    галузі,    з   урахуванням
атомно-промислового комплексу, сталося 17 пожеж (28 - у 2004 році)
із загальним обсягом збитків 103,8 тис. грн. (170, 4 тис. грн. - у
2004 році).

     Найбільших збитків завдали пожежі на підприємствах:
     ВАТ "Херсонобленерго" - 46,5 тис. грн.;
     ДП "Дніпродзержинська ТЕЦ" - 20,0 тис. грн.;
     ДП НЕК "Укренерго" - 18,7 тис. грн.;
     ВАТ "Одесаобленерго" - 6,9 тис. грн.;
     АК "Київенерго" - 5,1 тис. грн.

     Слід зазначити, що за 12 місяців 2005 року під час пожеж одна
особа загинула (ВАТ "Запоріжжяобленерго").  У 2004 році за цей  же
період одна особа загинула та одну травмовано.

     Не зареєстровано  пожеж на підприємствах ядерної енергетики і
атомної промисловості та на гідроенергетичних підприємствах.

     Основними причинами виникнення пожеж є:
     коротке замикання      в      електричних     ланцюгах     та
електроустаткуванні (переважно трансформаторне обладнання);
     несправність виробничого  обладнання (через відпрацювання ним
свого експлуатаційного ресурсу);
     необережне поводження з вогнем тощо.

     Характерно, що  починаючи  з  1994 року кількість пожеж,  які
виникають    щороку    на    об'єктах     електроенергетики     та
атомно-промислового комплексу, зменшено у 20,5 раза (з 349 до 17).

     Статистичний аналіз випадків пожеж свідчить,  що найбільша їх
кількість виникає на підприємствах електричних мереж (у середньому
83%    від  загальної  кількості  пожеж),  що підлягають відомчому
обліку.  На теплових електростанціях та ТЕЦ  протягом  останніх  5
років виникло  47  пожеж,  що  становить  у  середньому 11,7%  від
загальної кількості пожеж, які сталися за цей період.

     Найбільш уразливим   з   точки   зору   пожежної    небезпеки
залишається   оливонаповнене  обладнання  електричних  станцій  та
мереж, на якому щороку виникає у середньому 75% пожеж.

     Основними причинами виникнення цих пожеж є:
     несвоєчасне та  неякісне проведення оглядів обладнання,  його
поточних і капітальних ремонтів;
     порушення вимог          експлуатаційної         документації
заводів-виробників.

     Більшості з цих пожеж можна  було  б  уникнути,  якби  повною
мірою   виконувались   вимоги   чинних  нормативних  документів  з
експлуатації та  пожежної  безпеки  як  загальнодержавних,  так  і
галузевих.

     Проте трапляються випадки, коли існуючий протипожежний захист
обладнання не відповідає проектним рішенням.

     Протягом 2005 року на об'єктах НАК "Нафтогаз України" сталося
7 пожеж  проти  8  у  2004 році,  при цьому прямі збитки становили
72,7 тис.  грн.  (17,4  тис.  грн.  у  2004  році),  а  побічні  -
82,1 тис. грн. (25,3 тис. грн. у 2004 році).

     Триває робота  з  формування  нормативної  бази  енергетичної
галузі України.  Протягом  2005  року  Мінпаливенерго  розроблено,
затверджено та введено в дію 10 галузевих нормативних документів з
питань охорони праці  та  пожежної  безпеки,  у  тому  числі  нова
редакція Правил пожежної безпеки в компаніях,  на підприємствах та
в організаціях енергетичної галузі  України,  затверджена  наказом
Мінпаливенерго України  від  26.07.2005 N 343 ( z1230-05 ).  Проте
потреба в нових і переглянутих нормативних документах  залишається
високою.

     Протягом 2005  року  Мінпаливенерго  здійснено  5 комплексних
перевірок стану охорони праці,  пожежної безпеки  та  ефективності
функціонування   служб   охорони   праці   та   пожежної   безпеки
енергетичних підприємств. У ході перевірок з'ясовано, що не повною
мірою виконуються вимоги щодо:
     забезпечення персоналу  засобами   індивідуального   захисту,
якісним   спецодягом  та  спецвзуттям  необхідних  розмірів  та  у
визначеній кількості;
     забезпечення обслуговуючого персоналу побутовими приміщеннями
у порушення нормативних вимог з гігієни праці;
     дотримання затвердженого   графіка  перевірок  стану  робочих
місць у підрозділах;
     забезпечення робочих місць нормативними документами з охорони
праці та пожежної безпеки;
     доведення рівня   освітленості  робочих  місць  і  параметрів
повітря до нормативних значень;
     доукомплектування об'єктів протипожежними засобами: пожежними
рукавами, вогнегасниками, пожежним інвентарем;
     заміни вогнегасників на сучасні сертифіковані вогнегасники з
поліпшеними технічними характеристиками;
     доукомплектування транспортних     засобів    вогнегасниками,
знаками  аварійної  зупинки,  медаптечками,  сигнальними  жилетами
тощо;
     недостатньої укомплектованості  нормативними  документами   з
охорони праці та правил безпеки;
     модернізації наявних систем виявлення пожеж та заміни  таких,
що вичерпали свій експлуатаційний ресурс;
     усунення пошкоджень перекриття кабельних каналів і лотків;
     утримання у   належному   стані   територій  підприємств,  їх
будівель, приміщень і споруд, а також евакуаційних шляхів, виходів
тощо.

     На підставі  виданих  актів  перевірок  керівниками  вказаних
підприємств  розроблені  та  вживаються  заходи,   спрямовані   на
усунення зауважень, наданих комісіями.

     З метою підвищення ефективності  роботи  з  охорони  праці  і
пожежної безпеки Н А К А З У Ю:

     1. Керівникам  підприємств  електроенергетичної  галузі,   що
належать   до   сфери   управління  Мінпаливенерго  та  щодо  яких
Міністерство здійснює управління корпоративними правами держави:

     1.1. Вважати пріоритетним завданням  на  2006  рік  створення
належних  і безпечних умов праці,  запобігання нещасним випадкам і
професійним захворюванням, поліпшення стану пожежної безпеки.

     1.2. У   квітні   поточного   року   розглянути    разом    з
профспілковими  комітетами  підсумки  роботи  з  охорони  праці  і
пожежної безпеки за 2005 рік і розробити заходи щодо їх поліпшення
у 2006 році.

     1.3. Провести   комплексні   перевірки   підрозділів,   де  у
2005 році збільшився виробничий травматизм та мали  місце  нещасні
випадки   внаслідок  електротравматизму,  ДТП,  у  тому  числі  із
смертельними наслідками,  збільшилась кількість випадків  пожеж  і
сталися пожежі із значними наслідками.

     1.4. Розробити   та   затвердити   річний   комплексний  план
організаційно-технічних заходів щодо забезпечення  безпечних  умов
праці  та пожежної безпеки на підвідомчих об'єктах із зазначенням,
в першу чергу,  заходів,  спрямованих на запобігання  травматизму,
пожежам та загибелі від них людей.

     1.5. Здійснювати     закупівлю    електрозахисних    засобів,
спецодягу,   спецвзуття,   інших   засобів   індивідуального    та
колективного захисту,  продукції протипожежного призначення тільки
за  наявності  технічних  умов  (чи  технічних  специфікацій   для
продукції  іноземного  виробництва),  погоджених  у  встановленому
порядку,  а  також  державних   сертифікатів   відповідності   цим
технічним умовам.  Вилучати з експлуатації зазначені засоби,  якщо
вони не відповідають таким вимогам.

     1.6. Вважати  обов'язковим   необхідне   придбання   сучасних
засобів     захисту    працюючих    з    поліпшеними    технічними
характеристиками.

     1.7. Здійснювати заходи з охорони праці та придбавати  засоби
захисту згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від
27 червня 2003 р.  N 994 ( 994-2003-п ) "Про затвердження переліку
заходів  та  засобів  з  охорони  праці,  витрати на здійснення та
придбання яких включаються до валових витрат".

     1.8. Продовжити роботи з атестації робочих  місць  згідно  із
затвердженими на підприємствах графіками.

     1.9. Забезпечити  фінансування  заходів  з  охорони  праці  в
обсягах,  передбачених статтею  19  Закону  України  "Про  охорону
праці" ( 2694-12 ).

     1.10. Організувати   і  провести  змагання  бригад  з  питань
організації і безпечного виконання робіт  в  електроустановках  та
змагання  особового  складу  добровільних  пожежних дружин з метою
відпрацювання навичок гасіння пожеж.

     1.11. Провести  необхідні  обстеження  приміщень  і   споруд,
робота   в  яких  пов'язана  з  підвищеним  рівнем  небезпеки  для
працюючого   персоналу.   Скласти   графіки   їх    ремонту    або
реконструкції,   за   необхідності   залучити   до   цієї   роботи
спеціалізовані організації.

                                        Термін - квітень 2006 року

     1.12. Забезпечити працівників необхідною кількістю  державних
і  галузевих  нормативних  документів  з охорони праці та пожежної
безпеки.

     1.13. У    місячний    термін    розробити    і    затвердити
організаційно-технічні  заходи  з  профілактики електротравматизму
серед населення на 2006 рік.

     1.14. Проводити  постійно  у   засобах   масової   інформації
роз'яснювальну  роботу з питань електробезпеки та правил поведінки
в   місцях   проходження   ліній   електропередач,    розташування
трансформаторних   підстанцій  тощо,  наводити  приклади  можливих
негативних наслідків у разі порушення вимог електробезпеки.

     1.15. Щомісяця на "Днях охорони  праці"  розглядати  поточний
стан    та    здійснювати   контроль   за   виконанням   комплексу
організаційно-технічних заходів з питань охорони праці та пожежної
безпеки.

     1.16. Вжити заходів щодо:
     1.16.1. Установлення сучасних ефективних автоматичних  систем
пожежної  сигналізації  та пожежогасіння у випадках,  передбачених
вимогами чинних нормативних документів.
     1.16.2. Застосування    у    засобах   пожежогасіння   м'яких
плівкоутворюючих піноутворювачів,  у  тому  числі  на  синтетичній
основі.
     1.16.3. Наявності систем  запобігання  вибухам  і  пожежам  у
оливонаповнених трансформаторах великої потужності.
     1.16.4. Суворого    дотримання    вимог    щодо     технічних
характеристик олив,  які застосовуються в обладнанні, наявності на
них  технічних  умов,  сертифікатів   відповідності,   своєчасного
проведення   аналізів  їх  характеристик,  дотримання  регламентів
заміни олив тощо.
     1.16.5. Дотримання регламентів проведення оглядів, поточних і
планових   ремонтів   обладнання,   його   модернізації,    заміни
застарілого та зношеного обладнання.
     1.16.6. Забезпечення   подання   у   встановленому    порядку
оперативної  інформації  про  всі випадки травматизму,  виникнення
пожеж та їх наслідків на підвідомчих об'єктах.

     1.17. Проведення у  подальшому  навчання  груп  керівників  і
спеціалістів з питань пожежно-технічного мінімуму (ПТМ) з наданням
їм права навчати та атестувати з питань ПТМ персонал підприємства.

     1.18. Приділяти постійну увагу результатам  медичних  оглядів
працівників, відповідності даних, отриманих під час оглядів, даним
медичних карток  з  метою  уникнення  допуску  до  роботи  осіб  з
медичними протипоказаннями.

     1.19. Сприяти    подальшому    розвитку    матеріальної    та
навчально-тренувальної   бази    підрозділів,    які    здійснюють
протипожежну  охорону  підвідомчих об'єктів на договірних засадах,
та  забезпечити  належне   функціонування   підрозділів   відомчої
пожежної охорони.

     1.20. Привести  у  відповідність  з вимогами статті 15 Закону
України "Про охорону  праці"  (  2694-12  )  та  п.  1.3  Типового
положення  про службу пожежної безпеки,  затвердженого наказом МНС
України від 29.09.2003 N 369 ( z1121-03 ),  рівень підпорядкування
служб охорони праці та пожежної безпеки.

     2. НАК "Енергетична компанія України" (Омеляновський П.Й.):

     2.1. Розробити  та  подати  Департаменту  фізичного  захисту,
пожежної безпеки  та  безпеки  життєдіяльності  Мінпаливенерго  на
погодження  Положення про структурний підрозділ (службу) з охорони
праці та пожежної безпеки Компанії.

                                        Термін - квітень 2006 року

     2.2. У термін до 10 квітня 2006 р.  розробити,  затвердити та
подати  до  Департаменту  фізичного  захисту,  пожежної безпеки та
безпеки   життєдіяльності    Мінпаливенерго    Комплексний    план
організаційно-технічних заходів з питань охорони праці та пожежної
безпеки Компанії на 2006 рік  із  зазначенням  обсягів  та  джерел
фінансування.

     3. ДП НАЕК "Енергоатом" (Недашковський Ю.О.):

     3.1. До  14  квітня  2006  року надати Департаменту фізичного
захисту,   пожежної    безпеки    та    безпеки    життєдіяльності
Мінпаливенерго докладний звіт про виконання Програми першочергових
заходів щодо підвищення пожежної безпеки АЕС України до 2005  року
включно,  затвердженої віце-президентом,  керівником експлуатуючої
організації ДП НАЕК "Енергоатом" 10.04.2003.

     3.2. Щороку   протягом   2006-2010   років   у   термін    до
20 грудня року, що минає, надавати Департаменту фізичного захисту,
пожежної  безпеки  та   безпеки   життєдіяльності   Мінпаливенерго
інформацію про стан виконання пунктів 41, 61 Програми забезпечення
пожежної безпеки на період до 2010 року,  затвердженої  постановою
Кабінету Міністрів   України   від   1   липня   2002   р.  N  870
( 870-2002-п ).

     3.3. Щокварталу   протягом   2006-2010   років    інформувати
Департамент   фізичного   захисту,  пожежної  безпеки  та  безпеки
життєдіяльності  Мінпаливенерго   про   стан   виконання   Графіка
реконструкції   системи   автоматичної  пожежної  сигналізації  на
енергоблоках АЕС.

     4. Керівникам   департаментів,   управлінь   та   самостійних
відділів  Міністерства  визначити  осіб,  відповідальних  за  стан
охорони праці та пожежної безпеки у своїх структурних підрозділах.
Дані  про  призначених осіб надати Департаменту фізичного захисту,
пожежної безпеки та безпеки життєдіяльності Мінпаливенерго.

     5. Департаменту         кадрової         політики          та
організаційно-документального забезпечення     (Алексєєва    Т.К.)
направляти осіб, що приймаються на роботу (постійну або тимчасову)
до центрального апарату Мінпаливенерго,  до Департаменту фізичного
захисту,  пожежної  безпеки   та   безпеки   життєдіяльності   для
проходження  вступного  інструктажу  з  питань  охорони  праці  та
пожежної безпеки.

     6. Господарському  управлінню   (Неплях   Є.Ю.)   забезпечити
безумовне  виділення  коштів  для проведення навчання та перевірки
знань з питань охорони праці та пожежної  безпеки  посадових  осіб
Міністерства,  що проводиться згідно з вимогами чинних нормативних
документів у встановленому порядку.

     7. Об'єднанню     енергетичних     підприємств     "Галузевий
резервно-інвестиційний фонд       розвитку      електроенергетики"
(Коданьова В.Т.)   щокварталу  інформувати  Департамент  фізичного
захисту,    пожежної    безпеки    та    безпеки   життєдіяльності
Мінпаливенерго про стан виконання  та  фінансування  розробок  або
перегляду  нормативної  документації  з  питань  охорони  праці та
пожежної безпеки.

     8. Департаменту  фізичного  захисту,  пожежної   безпеки   та
безпеки життєдіяльності (Іванов П.А.):

     8.1. Організувати   подальше  виконання  робіт  із  створення
сучасної нормативної та інформаційної  бази  з  охорони  праці  та
пожежної безпеки в електроенергетичній галузі України.

     8.2. У квітні 2006 року видати інформаційно-аналітичний огляд
пожеж,  які виникли на  підприємствах  електроенергетичної  галузі
України, та інформаційно-аналітичний звіт з охорони праці.

     8.3. Забезпечити  безумовне  здійснення комплексних перевірок
стану  охорони  праці  та  пожежної   безпеки   на   підприємствах
Мінпаливенерго згідно з графіком, що додається.

     8.4. Організувати  і  провести  у  квітні  - травні 2006 року
галузеві  наради-семінари  з  питань  охорони  праці  та  пожежної
безпеки  за  участю  керівників,  функціональними обов'язками яких
передбачено  вирішення  таких  питань  в   енергопостачальних   та
енергогенеруючих компаніях України.

     8.5. Організувати проведення вступних інструктажів з особами,
що приймаються на роботу до центрального  апарату  Мінпаливенерго,
та провести черговий інструктаж з питань охорони праці та пожежної
безпеки з усіма працівниками апарату Мінпаливенерго.

     9. Контроль за виконанням цього наказу  покласти  на  першого
заступника міністра Продана Ю.В.

 Міністр                                                 І.Плачков


                                      Додаток
                                      до наказу Міністерства
                                      палива та енергетики
                                      30.03.2006  N 103


                              ГРАФІК
                комплексних перевірок енергетичних
                 компаній та підприємств з питань
                охорони праці та пожежної безпеки
                           на 2006 рік


------------------------------------------------------------------
|Енергокомпанії та підприємства, що перевіряються|    Терміни    |
|                                                |   перевірки   |
|------------------------------------------------+---------------|
|ВП "Рівненська АЕС" ДП НАЕК "Енергоатом"        |    II кв.     |
|------------------------------------------------+---------------|
|ВАТ "Західенерго"                               |    II кв.     |
|------------------------------------------------+---------------|
|ВАТ "Укргідроенерго" (Кременчуцька ГЕС)         |    III кв.    |
|------------------------------------------------+---------------|
|ВАТ "ЕК "Закарпаттяобленерго"                   |    III кв.    |
|------------------------------------------------+---------------|
|СхідГЗК                                         |    III кв.    |
|------------------------------------------------+---------------|
|ВАТ "Дніпрообленерго"                           |    IV кв.     |
------------------------------------------------------------------